julas Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 zapowiada sie kolejny przeboj ze stajni sid meier'sa :D po screenach sadzac, giera bedzie na engine civ4. bedzie co robic w dlugie jesienne i zimowe wieczory B-) premiera: 27 października 2006 strona wydawcy (2k games) oficjalna strona (z paroma screenami) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złodziej Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 Jeśli to ten sam engine co Civ 4 to jest to wada tej gry. Jakkolwiek w Cywilizację rzadko kto gra na takich mapach, że gra gardzi 2 GB ramu, to jednak pamięciożerność tej gry jest faktem. I rośnie ona wraz z rozwojem rozgrywki czyli potrafi skutecznie zepsuć świetnie zapowiadającą się zabawę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrek Opublikowano 12 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Września 2006 Lubiłem grać w gry od Sida Meiera [ m.in. Sid Meier's SimGolf, Civilization i Pirates! ] więc czekam również i na tą :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaykee Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 Jeśli to ten sam engine co Civ 4 to jest to wada tej gry. Jakkolwiek w Cywilizację rzadko kto gra na takich mapach, że gra gardzi 2 GB ramu, to jednak pamięciożerność tej gry jest faktem. I rośnie ona wraz z rozwojem rozgrywki czyli potrafi skutecznie zepsuć świetnie zapowiadającą się zabawę... wydaje mi sie, ze poprawili to w patchu. jak gralem ostatnio nie mialem najmniejszych problemow z predkoscia rozgrywki. no nic. teraz ja tez czekam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złodziej Opublikowano 13 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2006 wydaje mi sie, ze poprawili to w patchu. jak gralem ostatnio nie mialem najmniejszych problemow z predkoscia rozgrywki. no nic. teraz ja tez czekam Żadnym z z trzech. Warlords nie lepiej. Zagraj na mapie np. 200x100! Ale gry też wyczekują z niecierpliwością, lubię takie rzeczy, oby tylko było więcej grywalności niż fajerwerków graficznych! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Outlander Opublikowano 14 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2006 Ehh a ja się obawiam .. po ostatnim gnocie (totalna porażka zwana Locomotion) nie jestem zbyt wielkim optymistą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartolomius Opublikowano 14 Września 2006 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2006 Grało się godzinami w Railroad Tycoon na 386SX 33MHz z flopa 5,25"... :wub: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julas Opublikowano 17 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2006 (edytowane) gdzieniegdzie juz jest... :D na zachete - wiecej screenow na zniechete - nieznana data polskiej premiery :sad: Edytowane 17 Października 2006 przez julas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złodziej Opublikowano 17 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 17 Października 2006 Screeny fajne. Ciekawe jednak jak plansza będzie wyglądać z dalszej odległości, bo tu kamera zawsze jest bardzo przybliżona. A co do polskiej premiery, to myślę, że większości z nas gra po angielsku jednak nie zniechęci :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danywatt Opublikowano 22 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2006 sempron @3300 i gf 6600GT (17 klatek na sec.) bez AA co za kpina ................................................................................ ............... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
julas Opublikowano 24 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2006 (edytowane) sempron @3300 i gf 6600GT (17 klatek na sec.) bez AA co za kpina ................................................................................ ............... potwierdzam. gra na engine civ4, ale wymaganie jeszcze bardziej wysrobowane... :( na swoim sprzecie gram w 1024x768, bez aa, i wszystkimi opcjami na low albo medium... chyba czas w koncu zmienic grafike ;) Screeny fajne. Ciekawe jednak jak plansza będzie wyglądać z dalszej odległości, bo tu kamera zawsze jest bardzo przybliżona. A co do polskiej premiery, to myślę, że większości z nas gra po angielsku jednak nie zniechęci :D to wlasnie jest dziwne... nie mozna ani bardzo przyblizyc kamery, ani bardzo jej oddalic (jak np w civ4) przyznam ze jest to dosc upierdliwe... Edytowane 24 Października 2006 przez julas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złodziej Opublikowano 24 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 24 Października 2006 Dobra! Jak zmienić ustawienie kamery - zoom inaczej niż kręcąc kółkiem od myszy ? Kółko mojej myszy praktycznie odmówiło współpracy lata temu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekB Opublikowano 29 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2006 (edytowane) Fajna gierka. Nie ma to jak zabawa pociągami. Mam nadzieję, że będzie wersja po polsku. I Chodzi całkiem dobrze :D A kamerę można bardzo przybliżyć, ale tylko w trybie śledzenia pociągu. Jak widać, w demie są błędy. Edytowane 29 Października 2006 przez TomekB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złodziej Opublikowano 29 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2006 Błędy ? Tu są wielbłądy. Grafika jest niedopracowna w ten sposób co widać na powyższym obrazku, ale to nie psuje zabawy i nie wpływa na rozgrywkę. Gorzej z zarządzaniem ruchem pociągów - praktycznie nie istnieje, ręcznego nie ma, a komputer sobie nie radzi i pociągi potrafią czekać nie wiadomo na co gdy mają wolny tor... No i błędów jest duuużo więcej, zwłaszcza związanych ze zwisami. Mnie osobiście dotknął parę razy jeden, chyba najpoważniejszy, wyjście na pulpit przy zapisywaniu gry. Chamskie... A nawet jak się uda zapisać, to nie zawsze da się wczytać save'a. Grę odstawiłem, czekam na patcha. Na jednym z forów (civfanantics) poczytałem sobie ile innych błędów spotkali inni gracze. Żenada. Widać można utrzymać się w tym biznesie będąć idiotą - w ogóle nie wyciągnęli wniosków po Cywilizacji 4... Te same problemy nawet są - np. spadek wydajności z czasem grania, na który pomaga... restart gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surix Opublikowano 29 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 29 Października 2006 sempron @3300 i gf 6600GT (17 klatek na sec.) bez AA co za kpina ................................................................................ ............... No to sobie chyba za komfortowo nie pogram.. shiet :mad: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MesJasZ Opublikowano 31 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2006 u mnie na X700pro chodzi calkiem ladnie w 1280x1024. Oczywiscie AA wylaczylem od razu. Procek to semp @2240mhz. Natomiast problemem - po dłuzszym graniu staje się jej pamieciozernosc - gdzies w ang.serwisie pisali, ze będzie wymagac 1.5gb ramu. U mnie na 1GB po dlugiej grze zaczyna zauwazalnie mulic dyskiem no a wychodzenie z gry to dobre pol minuty... ale to i tak szczegol - Sid Meier rządzi ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złodziej Opublikowano 31 Października 2006 Zgłoś Opublikowano 31 Października 2006 Jest to samo co z Cywilizacją. Karta grafiki nie ma większego znaczenia. Natomiast gra zaczyna się zadowalać ilością ramu od 2 giga w górę... :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtas1 Opublikowano 3 Listopada 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Listopada 2006 Witam, gra niezla ale te wymagania to juz totalne przegięcie, u mnie na naprawdę dobrym sprzecie ale z 1gb gra chodzi slabo.jak dla mnie to przejaw totalnego olewania graczy przez "programistów".Gra jest ladna ale zeby do poprawnego dzialania wymagala 2 gb(z tego co zaobserwowale karta graficzna ma mniejsze znaczenie)!?nie wspominajac juz o niezliczonej ilosci bledow,czekam na patch ,który ma wyjsc lada moment. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
John M. Kane Opublikowano 15 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2006 Gra ktoś jeszcze w tą grę? Ja dopiero niedawno ją odkryłem i przyznam, że sprawiła mi gierka frajdę - nie jest jakaś baaardzo wymagająca a miodność całkiem całkiem. Jako, że nawet w Tycoony grałem raczej rzadko to jestem prawie całkowicie zielony w temacie transportu wszelakiego. Na początek zagrałem sam na mapce (południowo-zachodnie stany) - oczywiście na końcu zostałem niby prezydentem (czy to taka jakby ranga określająca moje dokonania raczej, nie wiem). Po dodaniu jednego przeciwnika (ruch kolei na medium; poziom trudności "ten drugi") już zaczało się grać fajnie. Aktualnie gram w okolicach NY z dwoma przeciwnikami i to jest dopiero "ogień". Komputer prześciga się w coraz to dziwniejszych połączeniach, niedługo chyba albo zaryje w ziemie albo będzie je teleportował. Już i tak niezła plątanina torów powstała (to ten minus - brak realizmu, bo wątpie, żeby aż takie twory gdziekolwiek na świecie powstawały:P ale mi to nie przeszkadza). Na pewno większości z tych, którzy bawili sie Tycoonami krzywi się na samą myśl o tej grze, która jest prostsza i taka cukierkowata, ale dla laika to jest plus - można się łatwo "zahaczyć". Może macie jakieś rady takie praktyczne, np. jak zacząć budować system torów - tak żeby w połowie gry pociągi nie stały przez większość czasu i nie czekały na swoją kolej. Staram się przy stacjach budować drugi/trzeci tor i przed stacjami łącze te dodatkowe z torem głównym, ale to czasem nie wystarcza - niekiedy co jakiś odcinek dorabiam drugi tor, by następowała mijanka. Aktualnie np. w okolicach NY opanowałem właśnie NY i południe (Trenton, Atlantic City) i mam już powoli niezły bajzel a miejsca na nowe tory raczej brak (chyba, że strzelę takie mega-wiadukty jak komputer :P). W sumie nie wiem nawet czy będzie ktoś w stanie coś sensownego napisać, bo to chyba samemu trzeba dojść do wprawy, ale może będą jakieś cenne rady... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 15 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2006 Niestety, ale zrąbać tak świetny pomysł jednak się da (chociaż nie wierzyłem, że da się zrobić np bardziej kretyński sposób budowania torów od tego w locomotion w którym nikt nawet nie próbował udawać, że to nie ten sam engine co budowanie parku rozrywki ;). Jednak się udało. * Automagiczne prowadzenie torów prowadzi szybko do potworków których się nie da opanować. * Ceny mostów/tuneli są absurdalnie niskie co powoduje, że tworzymy sobie most typu Monako-Barcelona. Realistyczne ;> * Automagiczne tworzenie semaforów posysa. Nic z tworzenia misternych konstrukcji ala OpenTTD z różnymi semaforami, żeby się nam stacja nie zatkała ;> * Jedna stacja / gracz / miasto * Co za kretyn wymyślił, że tory muszą się ze sobą stykać? * Wydajność i stabilność. Gra tego typu nie ma prawa na komputerze z 1 GB RAMu i solidnie odchudzonym Windows miewać 10-15 sekundowych przestojów czy 0,2 klatki na sekundę przy ciągnięciu długiej trasy. Ilość błędów powodujących "wyjście do puplitu" też skutecznie zniechęca * Zaawansowaną ekonomię to można o kant tyłka roztrzaskać. Sprowadza się do tego, że w zasadzie nie wiadomo ile pociągów posłać a zaawansowaność polega chyba na możliwości kupowania przemysłów (tylko produkcyjnych) i ich "rozroście" jeśli się dostarcza do nich materiałów. Zaawansowane jak nic. * Zaawansowana gra giełdowa na swoich i przeciwnika akcjach. Całe 2 przyciski i strategia pt. wykup jak najszybciej przeciwnika, za ostatnią transze zapłacisz x2 i masz konkurencje z głowy. * Fantastyczne jest zarządzanie trasami i wagonami. Robimy trasę w te i z powrotem. W jedną stronę możemy wieźć ludzi, w drugą wino. Podsył wagonów? Gdzie tam, automagicznie gdzieś giną i się pojawiają. Realistyczne ;> Generalnie gra wygląda jak by targetem były dzieci do lat 10ciu bo taki jest poziom skomplikowania rozrywki. Szukacie fajnej symulacji "transportowej"? Darujcie sobie Railroads i jeśli jeszcze nie odkryliście to szorujcie po stary sprawdzony OpenTTD (ew. ttdpatch jeśli ktoś woli ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Złodziej Opublikowano 15 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2006 Czy to mi się tylko nie udało odpalić ttdpatch w wiekszym okienku niż takie jak pasjansa czy się nie da. Bo rzeczywiście nię ma porównania między Sid Meier's "BSOD" Railroads, a grą sprzed dekady! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 15 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2006 Czy to mi się tylko nie udało odpalić ttdpatch w wiekszym okienku niż takie jak pasjansa czy się nie da. Bo rzeczywiście nię ma porównania między Sid Meier's "BSOD" Railroads, a grą sprzed dekady! Szczerze się przyznam, że jakieś 2 lata temu porzuciłem ttdpatch na rzecz OpenTTD - tutaj na pewno nie ma problemu z większą rozdzielczością. Szczerze mówiąc nie pamiętam czy ttdpatch taką możliwość miał ;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...