Skocz do zawartości
julas

Sid Meier's Railroads!

Rekomendowane odpowiedzi

zapowiada sie kolejny przeboj ze stajni sid meier'sa :D

 

po screenach sadzac, giera bedzie na engine civ4. bedzie co robic w dlugie jesienne i zimowe wieczory B-)

 

premiera: 27 października 2006

 

strona wydawcy (2k games)

oficjalna strona (z paroma screenami)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to ten sam engine co Civ 4 to jest to wada tej gry. Jakkolwiek w Cywilizację rzadko kto gra na takich mapach, że gra gardzi 2 GB ramu, to jednak pamięciożerność tej gry jest faktem. I rośnie ona wraz z rozwojem rozgrywki czyli potrafi skutecznie zepsuć świetnie zapowiadającą się zabawę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to ten sam engine co Civ 4 to jest to wada tej gry. Jakkolwiek w Cywilizację rzadko kto gra na takich mapach, że gra gardzi 2 GB ramu, to jednak pamięciożerność tej gry jest faktem. I rośnie ona wraz z rozwojem rozgrywki czyli potrafi skutecznie zepsuć świetnie zapowiadającą się zabawę...

wydaje mi sie, ze poprawili to w patchu. jak gralem ostatnio nie mialem najmniejszych problemow z predkoscia rozgrywki.

no nic. teraz ja tez czekam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi sie, ze poprawili to w patchu. jak gralem ostatnio nie mialem najmniejszych problemow z predkoscia rozgrywki.

no nic. teraz ja tez czekam

Żadnym z z trzech. Warlords nie lepiej. Zagraj na mapie np. 200x100!

 

Ale gry też wyczekują z niecierpliwością, lubię takie rzeczy, oby tylko było więcej grywalności niż fajerwerków graficznych!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sempron @3300 i gf 6600GT (17 klatek na sec.) bez AA co za kpina

................................................................................

...............

potwierdzam. gra na engine civ4, ale wymaganie jeszcze bardziej wysrobowane... :( na swoim sprzecie gram w 1024x768, bez aa, i wszystkimi opcjami na low albo medium... chyba czas w koncu zmienic grafike ;)

 

Screeny fajne. Ciekawe jednak jak plansza będzie wyglądać z dalszej odległości, bo tu kamera zawsze jest bardzo przybliżona. A co do polskiej premiery, to myślę, że większości z nas gra po angielsku jednak nie zniechęci :D

to wlasnie jest dziwne... nie mozna ani bardzo przyblizyc kamery, ani bardzo jej oddalic (jak np w civ4) przyznam ze jest to dosc upierdliwe...

Edytowane przez julas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajna gierka. Nie ma to jak zabawa pociągami. Mam nadzieję, że będzie wersja po polsku. I Chodzi całkiem dobrze :D

 

A kamerę można bardzo przybliżyć, ale tylko w trybie śledzenia pociągu.

 

Dołączona grafika

 

Jak widać, w demie są błędy.

 

Dołączona grafika

Edytowane przez TomekB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błędy ? Tu są wielbłądy. Grafika jest niedopracowna w ten sposób co widać na powyższym obrazku, ale to nie psuje zabawy i nie wpływa na rozgrywkę. Gorzej z zarządzaniem ruchem pociągów - praktycznie nie istnieje, ręcznego nie ma, a komputer sobie nie radzi i pociągi potrafią czekać nie wiadomo na co gdy mają wolny tor...

No i błędów jest duuużo więcej, zwłaszcza związanych ze zwisami. Mnie osobiście dotknął parę razy jeden, chyba najpoważniejszy, wyjście na pulpit przy zapisywaniu gry. Chamskie...

A nawet jak się uda zapisać, to nie zawsze da się wczytać save'a. Grę odstawiłem, czekam na patcha. Na jednym z forów (civfanantics) poczytałem sobie ile innych błędów spotkali inni gracze. Żenada. Widać można utrzymać się w tym biznesie będąć idiotą - w ogóle nie wyciągnęli wniosków po Cywilizacji 4... Te same problemy nawet są - np. spadek wydajności z czasem grania, na który pomaga... restart gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie na X700pro chodzi calkiem ladnie w 1280x1024. Oczywiscie AA wylaczylem od razu. Procek to semp @2240mhz. Natomiast problemem - po dłuzszym graniu staje się jej pamieciozernosc - gdzies w ang.serwisie pisali, ze będzie wymagac 1.5gb ramu. U mnie na 1GB po dlugiej grze zaczyna zauwazalnie mulic dyskiem no a wychodzenie z gry to dobre pol minuty...

 

ale to i tak szczegol - Sid Meier rządzi !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, gra niezla ale te wymagania to juz totalne przegięcie, u mnie na naprawdę dobrym sprzecie ale z 1gb gra chodzi slabo.jak dla mnie to przejaw totalnego olewania graczy przez "programistów".Gra jest ladna ale zeby do poprawnego dzialania wymagala 2 gb(z tego co zaobserwowale karta graficzna ma mniejsze znaczenie)!?nie wspominajac juz o niezliczonej ilosci bledow,czekam na patch ,który ma wyjsc lada moment.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra ktoś jeszcze w tą grę? Ja dopiero niedawno ją odkryłem i przyznam, że sprawiła mi gierka frajdę - nie jest jakaś baaardzo wymagająca a miodność całkiem całkiem.

 

Jako, że nawet w Tycoony grałem raczej rzadko to jestem prawie całkowicie zielony w temacie transportu wszelakiego. Na początek zagrałem sam na mapce (południowo-zachodnie stany) - oczywiście na końcu zostałem niby prezydentem (czy to taka jakby ranga określająca moje dokonania raczej, nie wiem). Po dodaniu jednego przeciwnika (ruch kolei na medium; poziom trudności "ten drugi") już zaczało się grać fajnie. Aktualnie gram w okolicach NY z dwoma przeciwnikami i to jest dopiero "ogień". Komputer prześciga się w coraz to dziwniejszych połączeniach, niedługo chyba albo zaryje w ziemie albo będzie je teleportował. Już i tak niezła plątanina torów powstała (to ten minus - brak realizmu, bo wątpie, żeby aż takie twory gdziekolwiek na świecie powstawały:P ale mi to nie przeszkadza). Na pewno większości z tych, którzy bawili sie Tycoonami krzywi się na samą myśl o tej grze, która jest prostsza i taka cukierkowata, ale dla laika to jest plus - można się łatwo "zahaczyć".

 

Może macie jakieś rady takie praktyczne, np. jak zacząć budować system torów - tak żeby w połowie gry pociągi nie stały przez większość czasu i nie czekały na swoją kolej. Staram się przy stacjach budować drugi/trzeci tor i przed stacjami łącze te dodatkowe z torem głównym, ale to czasem nie wystarcza - niekiedy co jakiś odcinek dorabiam drugi tor, by następowała mijanka. Aktualnie np. w okolicach NY opanowałem właśnie NY i południe (Trenton, Atlantic City) i mam już powoli niezły bajzel a miejsca na nowe tory raczej brak (chyba, że strzelę takie mega-wiadukty jak komputer :P).

 

W sumie nie wiem nawet czy będzie ktoś w stanie coś sensownego napisać, bo to chyba samemu trzeba dojść do wprawy, ale może będą jakieś cenne rady...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale zrąbać tak świetny pomysł jednak się da (chociaż nie wierzyłem, że da się zrobić np bardziej kretyński sposób budowania torów od tego w locomotion w którym nikt nawet nie próbował udawać, że to nie ten sam engine co budowanie parku rozrywki ;). Jednak się udało.

 

* Automagiczne prowadzenie torów prowadzi szybko do potworków których się nie da opanować.

* Ceny mostów/tuneli są absurdalnie niskie co powoduje, że tworzymy sobie most typu Monako-Barcelona. Realistyczne ;>

* Automagiczne tworzenie semaforów posysa. Nic z tworzenia misternych konstrukcji ala OpenTTD z różnymi semaforami, żeby się nam stacja nie zatkała ;>

* Jedna stacja / gracz / miasto

* Co za kretyn wymyślił, że tory muszą się ze sobą stykać?

* Wydajność i stabilność. Gra tego typu nie ma prawa na komputerze z 1 GB RAMu i solidnie odchudzonym Windows miewać 10-15 sekundowych przestojów czy 0,2 klatki na sekundę przy ciągnięciu długiej trasy. Ilość błędów powodujących "wyjście do puplitu" też skutecznie zniechęca

* Zaawansowaną ekonomię to można o kant tyłka roztrzaskać. Sprowadza się do tego, że w zasadzie nie wiadomo ile pociągów posłać a zaawansowaność polega chyba na możliwości kupowania przemysłów (tylko produkcyjnych) i ich "rozroście" jeśli się dostarcza do nich materiałów. Zaawansowane jak nic.

* Zaawansowana gra giełdowa na swoich i przeciwnika akcjach. Całe 2 przyciski i strategia pt. wykup jak najszybciej przeciwnika, za ostatnią transze zapłacisz x2 i masz konkurencje z głowy.

* Fantastyczne jest zarządzanie trasami i wagonami. Robimy trasę w te i z powrotem. W jedną stronę możemy wieźć ludzi, w drugą wino. Podsył wagonów? Gdzie tam, automagicznie gdzieś giną i się pojawiają. Realistyczne ;>

 

Generalnie gra wygląda jak by targetem były dzieci do lat 10ciu bo taki jest poziom skomplikowania rozrywki.

 

Szukacie fajnej symulacji "transportowej"? Darujcie sobie Railroads i jeśli jeszcze nie odkryliście to szorujcie po stary sprawdzony OpenTTD (ew. ttdpatch jeśli ktoś woli ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy to mi się tylko nie udało odpalić ttdpatch w wiekszym okienku niż takie jak pasjansa czy się nie da. Bo rzeczywiście nię ma porównania między Sid Meier's "BSOD" Railroads, a grą sprzed dekady!

Szczerze się przyznam, że jakieś 2 lata temu porzuciłem ttdpatch na rzecz OpenTTD - tutaj na pewno nie ma problemu z większą rozdzielczością. Szczerze mówiąc nie pamiętam czy ttdpatch taką możliwość miał ;(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...