Skocz do zawartości
nrl

Splinter Cell Conviction

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Zmierzająca na Xboxa 360 gra może śmiało być reklamowana tym samym hasłem co nowy Metal Gear Solid - „No place to hide”. Kolejne wykonywane misje zmuszą Sama Fishera do działania w ciągu dnia. Nie ma jednak obaw, nasz agent niczym kameleon dopasuje się do otoczenia. „Kryjówką” Sama będzie otaczający go tłum ludzi. Tak, tak jeśli myśli podążyły wam w kierunku Assassin’s Creed to mniej więcej łapiecie o co chodzi. Tłum będzie działał niczym „dynamiczna zasłona”. Aby pozostać.......

http://www.valhalla.pl/

 

Oficjalna strona

 

07 Gameplay Evolution Interview HD

 

07 Trailer HD

Edytowane przez Nierealny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

 

First Teaser

http://www.savefile.com/files/347914

 

Gre tworzy Ubisoft Montreal na silniku U.E 3.0 ; AnimX ; Directx 10. Jak narazie jest to Exclusive na Viste i XO.

 

drobiazgi o sycącym game play'u ;)

 

Various game magazines, including Official Xbox Magazine, are already claiming that Conviction will re-invent player's perception of next-gen gameplay, graphical detail, and innovation. Other than that brief statement, no other gameplay details have been announced.

 

 

Story z małym spoilerem:

» Naciśnij, żeby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler... «
Nothing concrete has been revealed regarding the story premise of Splinter Cell: Conviction. However, given the "To Be Continued" ending of the previous game Splinter Cell: Double Agent, it will likely deal with Sam Fisher on the run from the FBI, which does not know of his NOC status. This game will also determine which choices Sam made in the previous game are canonical. Other details pertaining to Conviction's story may have been revealed in the PSP game, Splinter Cell: Essentials, which took place after "Double Agent". However, it will be undecided whether Lambert will assist Sam in this latest Splinter Cell production, due to the choice of being able to kill Lambert in Double Agent. It has however been revealed that Assistant Director Williams may be the villain for this next installment, as opposed to his previous position as an alleged ally of Fisher's.

 

release date narazie malo ciekawy:

2007-2008

Edytowane przez Plusk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trudno żeby zaraz po premierze DA następnego puszczali...

 

mam nadzieję że twórcy opanują dobrze UE3 co by żadnych spadków fps i tym podobnych akcji nie było...i ogólnie żeby obyło się bez problemów technicznych...bo całą resztę to akurat w przypadku SC ekipa Ubi ma opanowaną ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość hooded man

na viste i XO - taka autosugestia ze dx10 i XO to rownorzedne "platformy"

 

na viste i XO - taka autosugestia ze dx10 i XO to rownorzedne "platformy"

 

na viste i XO - taka autosugestia ze dx10 i XO to rownorzedne "platformy"

 

na viste i XO - taka autosugestia ze dx10 i XO to rownorzedne "platformy"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak podali twórcy. Teraz wlasnie mnie zastanawia na czym gra bedzie lepsza. Wydaje mi sie, ze jesli tworcy w pelni wykorzystaja dx10 i ps 4.0 to na PC. No i zastanawia mnie fakt tego co podawal M$ do wiadomosci, ze gry na viscie beda lepiej zoptymalizowane, DX10 ma zrewolucjonizować granie. Jak sie okaze, ze gra nie wycisnie 30fps na topowym sprzęcie, to bardzo slabo bedzie wygladala ta rewolucja. Co do U.E 3 to mysle ,ze jeszcze pokaze pazurki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość SamoDobro

optymalizacja to jest nie wtedy, gdy gra wyciaga 30FPS na topowym sprzecie, tylko gdy wyciaga te 30FPS na sprzecie ze sredniej polki. w przeciwnym wypadku to zart z gracza i doslowne ru[cenzura]ie go w d[cenzura]e bez wazeliny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a c oto jest ta optymalizacja :) ???

bo po ostatnich grach to jej napewno nie widac

 

Czy ktos z producentow gier bedzie sie przejmowal wydajnoscia na sredniej klasy sprzecie ??

Jak gra bedzie osiagac za niski framerate to sie przesunie premiere o 9-10 miesiecy

az sie srednia wydajnosc przecietnego peceta dzwignie i tyle optymalizacji :)

 

Slawny Unreal Engine 3

2 lata temu pokazywali nam jaki to mial byc silnik ,

na owczesnych kartach to oni mogli osiagnac 5-6 fps

wiec nam zapodawali prerendery ,

wszyscy sie cieszyli ze zlozonosci obiektow i efektow widocznych na paru filmikach :)

 

dzis poprostu robia nas nonstop w bambuko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość SamoDobro

klopot w tym, ze na konsoli ten sam silnik dziala w 60 klatkach (GOW na XO), albo - jak producent gry sie nie przylozy - w 30 (Rainbow6). kwestia "chcienia"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktos z producentow gier bedzie sie przejmowal wydajnoscia na sredniej klasy sprzecie ??

Jak gra bedzie osiagac za niski framerate to sie przesunie premiere o 9-10 miesiecy

az sie srednia wydajnosc przecietnego peceta dzwignie i tyle optymalizacji :)

Ja myślę, że patrzenie na tę sprawę przez pryzmat "naszego"(forumowego) sprzętu jest złe. Sami tyle piszecie w tematach o kartach graficznych ile się tego sprzedaje procentowo i doskonale wiecie, że jest to mały odsetek ze sprzedaży wszystkich kart graficznych. Więc w interesie wszystkich jest by grę zoptymalizować , zarówno producentów jak i konsumentów a czy to wychodzi lub nie to już inna sprawa i w gruncie rzeczy nie wiadomo jakie są przyczyny partolenia tych spraw.

 

http://games.tiscali.cz/clanek/screen.asp?id=12003

 

... były?

 

P.S. Chciałem napisać na forum pc... włączam indeks gier, klikam na tytuł i wywala mnie tutaj. Żeby tylko moder z konsol nie wyskoczył i nie posądził o robienie burdelu bo już takie coś miałem przyjemność przeczytać.

 

:?

 

P.S. 2. Złożyłem oficjalną prośbę do moderacji o poprawienie linki w indeksie gier.

 

Papatki.

 

:D

Edytowane przez qqrydza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na stronie głównej pojawiła się informacja o poszukiwaniach Sama, czyżby nad dniach pojawi się jakiś trailerek ? : >

 

Premiera ~gwiazdka 2009

 

 

/////

Miałem racje - http://www.manofconviction.com/us/

Edytowane przez eragonek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gameplay ;)

Bardzo mi przypomina Bourne'a, ale nie jest taki liniowy.

Dla mnie to juz nie ten sam Splinter Cell...Ale sklep zwiedze w dniu premiery ;)

 

"Do jej premiery dojdzie jesienią bieżącego roku. Wyłącznie na Xboksie 360 i PC." - oficjalna wiadomosc

Edytowane przez igo05

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Demko od srody na live.

 

Po przesjciu bardzo krótkiego demo średnio to wypada. AI przeciwników to kpina. Praca kamery i sterownia czasami troszkę toporne. System mark and execute - akurat mi się podoba. Grafika taka sama jak we wszystkim co na unrealu. Zapowiada sie mocny średniak - kupie dopiero jak cena spadnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli spodziewacie się dłuuugich godzin spędzonych z Fisher'em to się zawiedziecie heh... Gra przechodzi się w ok. 5 godzinek. :/

 

No bo tworzenie "hardcorowych gier" musialo sie skonczyc... juz bylo w temacie wersji na pc. Jak dla mnie zenua i cios nozem w plecy serii SC w imie wiekszych zyskow. Chyba jedyna czesc wspanialej skradanki ktorej nie dotkne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skonczyłem wczoraj story line dla jednego gracza.

Gra się naprawdę przyjemnie, zabijanie, chowanie sie sprawia duzo przyjemnosci. Fabuła bardzo przyzwoita, kilka napradę śwetnych leveli. Ogólnie jestem na plus ale:

Gra jest łatwa, przechodziłem na najtrudniejszym poziomie (a prawie nigdy tego nie robie, bo nie lubie się męczyć) i trudno było tylko jak uparłem się na unikanie strażników i pełen stelth. AI - czemu ale to czemu oni nigdy nie patrzą do góry, chłopaki powinny się doszkolić od twórców batmana. Gra krótka 8 godzin. Misja w Iraku ma tak okropną grafikę, że szkoda gadać. Czemu nie mogę przenosić ciał i gwizdać ? Szkoda, że nie ma więcej skradania się.

Ogólnie przywoita gra tyle, że krótka i może nie powinna nazywać się SC.

 

 

Edit: pogralem jeszcze troche i co-op i denialbe ops sa bardziej skradankowe niz watek glowny ogolnie daje rade.

Edytowane przez Mefikon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...