Gość Carl Orff Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 (edytowane) czemu mam przeczucie, ze tego nie da sie naprawic :D pamietam jak podobny syf, na ktory pomagala kombinacja klawiszy byl w sh3. tylko i wylacznie na grafach nvidii. wtedy byla to mgla w UZO. naszczescie pacz to naprawil. Edytowane 3 Lipca 2007 przez Carl Orff Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeMeQ Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 Gdzie mozna odczytac jaka ma sie rewizje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 (edytowane) A czy wy czytacie co ja pisze NIE WSZYSCY MAJA PRZYCINKI i tyle! Masz gtx ciesz sie zazdroszcze ci! Piterix a w raz ze zmiana rozdzielczosci nie zmienia sie ilosc potrzebnej pamieci? Odpal gre w 800x600 w 1280x1024 i w 1600x1200 z riva tune i monitoruj zurzycie video memory zobaczysz jak sie zmienia! Ja 640 nie kupilem bo do 1440x900 starczy 320, a doplacajac 300-400zl dla samej pamieci, moglem doplacic kolejne 100-150 i za 1600 polowac na gtx retaili. Doplacac mozna zawsze pytanie tylko czy jest sens. Nie nieguje ze nie macie przycinek, powtarzam raz jeszcze NIE KAZDY MA, maja gts i gtx, konfiguracje w SLI jak i single, konfiguracje z 320 jak i 640 mb, na c2d jak i 1 jajku, z roznymi starami pod vista jak i xpkiem... jedyne co mi przychodzi na mysl to wadliwa karta:| i jakis tandetny proces technologiczny w wyniku ktorego np 25% kart jest "wadliwych" kuzwa... jutro zadzwonie do Proline. No bo jak wytlumaczyc fakt ze zdzisiu nie ma a ja mam a on ma to samo co ja... wrrrr Edytowane 3 Lipca 2007 przez HeatheN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg_1 Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 Gdzie/jak można spr jaką ma sie rev :?: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dem Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 Gdzie/jak można spr jaką ma sie rev :?:Najpewniej tak: :twisted2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 (edytowane) Odpal gre w 800x600 w 1280x1024 i w 1600x1200 z riva tune i monitoruj zurzycie video memory zobaczysz jak sie zmienia!imo wiekszy jednak wplyw ma zmiana jakosci generowanego obrazu niz jego rozdzielczosc Ja 640 nie kupilem bo do 1440x900 starczy 320, a doplacajac 300-400zl dla samej pamieci, moglem doplacic kolejne 100-150 i za 1600 polowac na gtx retaili. Doplacac mozna zawsze pytanie tylko czy jest sens.w czesci gier nawet w 800x600 320MB to za malo, przy jakosci ustawionej na high/ultra. np dirt, coh to ponad 400MB. a roznica pomiedzy 640, a 768 jest zdecywoanie mniejsza, niz 320, a 640, i w tym przypadku mozna mowic o samej rozdzielczosci. dochodzi jescze kwestia roznicy w wydajnosci , wynikajaca z ilosci jednostek. btw: roznica w cenie pomiedzy wersja 320, a 640 to nie 300-400zl. ale wracajac do problemu. praktycznie to moze byc wszytko. soft, hardware, lub ich polaczenie. osobiscie jednak stawiam na te nieszczesne 320MB Edytowane 3 Lipca 2007 przez Sulaco Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread...1118&page=7 po tych 14 stronach stwierdzam jednoznacznie ze nie jest to wina 320 pamieci. bo gtx ma 768 a problem tez tam ZDAZA SIE . Bez wzgledu na rozdzialke i ustawienia... dzis juz ide spac wrr... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Carl Orff Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 co wy tak z tym 320mb. karty maja dzis i po 256 lub mniej. 512mb to nie jest standard, zeby mowic, ze 320 to malo. malo to jest 16mb na mojej grafie :D i tu moge powiedzieć, ze w dirta kompletnie nie dalo sie grac :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ma1y Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 co wy tak z tym 320mb. karty maja dzis i po 256 lub mniej. 512mb to nie jest standard, zeby mowic, ze 320 to malo. malo to jest 16mb na mojej grafie :D i tu moge powiedzieć, ze w dirta kompletnie nie dalo sie grac :Pże mają to nic nie znaczy, znaczy ze popyt i taniość jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 A ja dalej twierdzę że 320 to mało nawet dla 1280 a czasem i do 1024 przy maxymalnej jakosci gafiki i taka jest prawda. Oczywiście wszystko zależy od zasobów w $ , ale jak ktoś ma kase i dylemat to osobiście wybrałbym 640. A jak ktoś nie wierzy to niech sobie w RT ustawi monitoring pamięci karty to zobaczy ile mogą niektóre tytuły wypompować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAMILcom Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 wydać 150-200zł wiecej żeby jeden tytuł lepiej działał w 1280 bez jaj ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 Tu masz info o nowym Marku , który ukaże się pod koniec roku. W artykule masz linka do strony z takim niby testem ....rekomendowany system do grania to: DX10/SM 4 , 512 pamięci na karcie. http://www.egielda.com.pl/?str=news&id=1893 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ma1y Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 Nie wiem jak w GTS (ma ciut węższą szynę) ale na GTX IMO referencyjna prędkość dla mem styka (przy tym GPU). ale GPU słabo idzie... (to Twoje okazyjne - jeśli cena też jest okazyjna to ja bym brał) dzięki wielkie za zainteresowanie !! przy tak prostym pytaniu jedna odpowiedź jest wyjątkowa ważna! dzięki! okazja uleciała, ale jak będę miał to zrobie testy pamięci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAMILcom Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 Tu masz info o nowym Marku , który ukaże się pod koniec roku. W artykule masz linka do strony z takim niby testem ....rekomendowany system do grania to: DX10/SM 4 , 512 pamięci na karcie. http://www.egielda.com.pl/?str=news&id=1893 :lol: ja akurat nie jestem osoba która kupuje karte dla 3d marka ... pozatym 3dmark nigdy nie potrzebował dużo ramu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Carl Orff Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 jesli juz doplacac do 640mb, to lepiej jeszcze doplacic i ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: wziasc</span> gtx. :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 :lol: ja akurat nie jestem osoba która kupuje karte dla 3d marka ... pozatym 3dmark nigdy nie potrzebował dużo ramu Ja też nie kupuje dla marków , ale karta ma styknąć na 1 rok przynajmniej , a skoro obecne tytuły już potrafią szaleć z pamięcią to co będzie za pół roku ......... zresztą osobiście i tak zmienie na G92 tak z 3 miechy po jej ukazaniu się , czyli obecna grfa musi mi styknąć do powiedzmy styczeń - marzec 2008. zresztą każdy ma swoje racje .... czas pokaże ile trzeba mieć pamięci aby płynnie grać na high w 1280. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg_1 Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 jesli juz doplacac do 640mb, to lepiej jeszcze doplacic i ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: wziasc</span> gtx. :PTylko że dopłacić 200zł a dopłacić 800zł to spora różnica :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Carl Orff Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 w niektorych sklepach ceny 640mb sa takie, ze bardziej oplacalne jest kupienie gtx. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAMILcom Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 w niektorych sklepach ceny 640mb sa takie, ze bardziej oplacalne jest kupienie gtx.w niektórych sklepach (grodzisk maz. CITY) mają GTSy po 2000 i 2400 odpowiednio wersja 320 i 640 mb :lol: dobrze że 6600gt kosztuje tylko 330 :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greg_1 Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 A kto Ci każe kupować w takich sklepach :?: :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawas Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 Nie wiem czy to cos zmieni ale znalazłem 2 sklepy gdzie 8800GTS kosztuje 1020 zł http://helios-bp.pl/shop/index.php?d=produ...p;&id=19969 i http://www.apollo.pl/store/show_detail/33612 <- co prawda bez opisu ale 1 zł mniej ;] Co o tym myślicie? Czy ceny 8800GTS w połowie lipca mają wzrosnąc czy zmalec? Ktos wie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAMILcom Opublikowano 3 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2007 ta w apollo jest niedostępna osobiście nie kupił bym galaxy szczególnie po tym co ostatnio wyrabia pozatym ubogie wyposażenie np. asus dodaje race (swietny symulator) i pełną wersje 3d marka wszystko warte parę groszy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 Nie wiem czy to cos zmieni ale znalazłem 2 sklepy gdzie 8800GTS kosztuje 1020 zł http://helios-bp.pl/shop/index.php?d=produ...p;&id=19969 i http://www.apollo.pl/store/show_detail/33612 <- co prawda bez opisu ale 1 zł mniej ;] Co o tym myślicie? Czy ceny 8800GTS w połowie lipca mają wzrosnąc czy zmalec? Ktos wie? w ESC masz kilka pozycji 320 po 1050-1080. i 640 za 1399 Asusa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hirotaro Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 heh kiedys były fajne jaja z Ti4200 od gainwarda tez kosztował ponad 1000 kupiłem to [ciach!]o i cholernie nie chce sie teraz poparzyc. Przynajmniej wiem juz teraz ze to nie wina 320mb wersji thx Wystarczy mi spokojnie 1440x900 na mojej panoramie, wiec raczej zostane przy 320 Ja miałem 4200Ti od Asusa rewizja A3 (ta najlepiej kręcąca się) i śmigał równo mimo, że pamięci TSOP a nie BGA (brak możliwości osobnego Vmoda na GPU i MEM...) Mogłem nieźle wykręcić - do dziś karta chodzi u kumpla w budzie ze zmienionym chłodzeniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reticulan Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 a ja mam swietnego 8800 GTS i smiga az milo na taktach 690/2300 MHZ na fabrycznym chlodzeniu, (EVGA) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sulaco Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 po tych 14 stronach stwierdzam jednoznacznie ze nie jest to wina 320 pamieci. bo gtx ma 768 a problem tez tam ZDAZA SIE . Bez wzgledu na rozdzialke i ustawienia... dzis juz ide spac wrr... zdarza sie, ale imho nie z tego samego powodu jak w wersji 320MB i najczesciej dotyczy to tez tych samych tytulow, na ktorych problem jest ppraktycznie na kazdej karcie - np. stalker, fear. argument, ze ilosc zgloszen problemu jest adekwatna do ilosci kart, tez do mnie nie trafia - na nvnews ilosc wersji 640/gtx zapewne w sumie jest wieksza niz 320MB, a mimo to zglaszajacych jest znacznie mniej. co ciekawe czesc ludzi po wymianie wersji 320 na 640MB pisze o znikniecu problemu, znowu inny post ladnie pokazuje jak gry wykrywaja dostepna ilosc pamieci na wersji 320MB - widza np. 512MB. jezeli gra ma zaszyte, ze istniaja karty tylko z bufforem 128, 256 i 512 (bo do serii 8, tylko takie byly) to skad wiadomo jak bedzie sie zachowywac na karcie z jej "dziwna" iloscia? mniejszy problem gdy jest jej wiecej np. 640 lub 768, ale jak jest jej 320, to taka gra nie wie ile zaadresowac i wszystko moze sie sypac. stery nie zawsze moga tu pomoc. moja sugestia, zalatw sobie wersjie 640MB, przetestuj i daj znac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reticulan Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 dokładnie ja mialem wlasnie wersje 320 MB ale np w Obliviona po 5 minutach grania nie dalo sie grac jak gralem w rozdzialce 1600 z AAx4 i AFx16.. normalnie mialem ok 30 fps a po 5 minutach mialem juz 10fpsow. po zmianie karty na 640 mb problem zniknol i malo tego moge sobie pogran nawet w rozdzialce 2048 z aax4 i afx16 + HDRi to ze srednim fps 35. naprawde rewelacja. aczkolwiek problemem moze i nie jest mala ilosc ramu na grafie tylko zle zarzadzanie pamiecia na tej karcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konio68 Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 zdarza sie, ale imho nie z tego samego powodu jak w wersji 320MB i najczesciej dotyczy to tez tych samych tytulow, na ktorych problem jest ppraktycznie na kazdej karcie - np. stalker, fear. argument, ze ilosc zgloszen problemu jest adekwatna do ilosci kart, tez do mnie nie trafia - na nvnews ilosc wersji 640/gtx zapewne w sumie jest wieksza niz 320MB, a mimo to zglaszajacych jest znacznie mniej. co ciekawe czesc ludzi po wymianie wersji 320 na 640MB pisze o znikniecu problemu, znowu inny post ladnie pokazuje jak gry wykrywaja dostepna ilosc pamieci na wersji 320MB - widza np. 512MB. jezeli gra ma zaszyte, ze istniaja karty tylko z bufforem 128, 256 i 512 (bo do serii 8, tylko takie byly) to skad wiadomo jak bedzie sie zachowywac na karcie z jej "dziwna" iloscia? mniejszy problem gdy jest jej wiecej np. 640 lub 768, ale jak jest jej 320, to taka gra nie wie ile zaadresowac i wszystko moze sie sypac. stery nie zawsze moga tu pomoc. moja sugestia, zalatw sobie wersjie 640MB, przetestuj i daj znac. dokładnie może to być problem z wykrywaniem pamięci i karty przez gre ....... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojrakrock Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 (edytowane) szybko pytanko ;) czy według was można ufać firmie PNY? dokładnie myśle o tym... http://www.pixmania.co.uk/uk/uk/552194/art...tra-768-mb.html wszelkie info mile widziane ;) Edytowane 4 Lipca 2007 przez chojrakrock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAMILcom Opublikowano 4 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2007 dokładnie ja mialem wlasnie wersje 320 MB ale np w Obliviona po 5 minutach grania nie dalo sie grac jak gralem w rozdzialce 1600 z AAx4 i AFx16.. normalnie mialem ok 30 fps a po 5 minutach mialem juz 10fpsow. po zmianie karty na 640 mb problem zniknol i malo tego moge sobie pogran nawet w rozdzialce 2048 z aax4 i afx16 + HDRi to ze srednim fps 35. naprawde rewelacja. aczkolwiek problemem moze i nie jest mala ilosc ramu na grafie tylko zle zarzadzanie pamiecia na tej karcie. bo 320 mb do 1600x1200 to za mało nie ma sie co dziwić ... ale jak ktoś może ustawić max 1280 to po co przepłacać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...