Stuku Napisano 7 Listopada 2006 Zgłoś Napisano 7 Listopada 2006 Problem jest następujący. W niedziele dokonałem zakupu karty TV Kworld w Vobisie. Okazało się jednak : - pilot/czujnik nie jest do końca sprawny. Czasem działała kilka klawiszy, czasem wogole. - sygnał - po podłączeniu do anteny siatkowej jednynie znajduje 2 i polsat i to na dodatek snieżącą. Na tej samej antenie na tv mam w normalnej jakości 1, 2, 3, polsat, tv4 i tvn Czy na tej podstawie moge zwrócic zakupiony towar i żądać zwrotu pieniędzy ? pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Puchacz1 Napisano 7 Listopada 2006 Zgłoś Napisano 7 Listopada 2006 myślę, że tak. Powinni Ci wymienić/oddać kase jeżeli jest to, rzeczywiście problem tej karty i pilota ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel_k Napisano 8 Listopada 2006 Zgłoś Napisano 8 Listopada 2006 z moich skromnych doswiadczen wiem ze vobis pierw postara sie naprawic w serwisie a potem zwroci kase. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stuku Napisano 8 Listopada 2006 Zgłoś Napisano 8 Listopada 2006 (edytowane) Z tą kartą bankowo jest coś nie w porządku. Sprawdziłem ją jeszcze na innym komputerze. Sytuacja była podobna. Co lepsze była testowana nawet w Olsztynie - po podłączeniu do anteny która "wyłapuje" idealnie wszystkie stacje na tej karcie było dostepnych kilka w owiele gorszej jakości. Pilota sprawdzałem zarówno na zwykłych bateriach AAA jak i na akumulatorkach GP 850. Zapomniałem też wspomieć że analogiczna sytuacja występuje w tunerze fm. Po za RMF nie działa żadna inna stacja której można normalnie słuchać. Raczej będe żadał zwrotu pieniędzy niż wysyłanie na gwranacje. Jak to się dalej potoczy będe informował na forum. Edytowane 8 Listopada 2006 przez Stuku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ridczak Napisano 8 Listopada 2006 Zgłoś Napisano 8 Listopada 2006 (edytowane) Karty TV potrzebuja znacznie lepszego sygnalu niz TV! Dlatego takie slabe wyniki. U mnie pamietam na kablowce nawet byla roznica w jakosci obrazu miedzy TV a karta TV. A z normalnej anteny tez mialem tylko 2 czy 3 programy zasniezone ;) Edytowane 8 Listopada 2006 przez ridczak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stuku Napisano 8 Listopada 2006 Zgłoś Napisano 8 Listopada 2006 Poprzez e-mail skontaktowałem się z pomocą Vobisu. Odpowiedź : prosze skontaktować się ze sprzedawcą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dziuby Napisano 8 Listopada 2006 Zgłoś Napisano 8 Listopada 2006 Może się okazać, że karta jest dobra tylko do anteny trzeba podpiąć wzmacniacz. Ja tak mam bez wzmacniacza jest kiszka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stuku Napisano 8 Listopada 2006 Zgłoś Napisano 8 Listopada 2006 Karta była testowana na dwóch antenach siatkowych ze wzmacniaczami oraz na antenie domowej też ze wzmacniaczem. W każdym przypadku to samo - bardzo słaba jakość obrazu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konios Napisano 8 Listopada 2006 Zgłoś Napisano 8 Listopada 2006 nie no ja sobie kupiłem kartę tv do kompa, zaopatrzyłem się tylko w nowy kabel antenowy i śmiga aż miło....z tą kartą na pewno jest coś nie tak a, że vobis raczej solidna firma to i nie powinno być problemu z wymianą...no ale rożne występują przypadki nawet w najlepszych firmach :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keiename Napisano 9 Listopada 2006 Zgłoś Napisano 9 Listopada 2006 Stuku cos niecos wiem o Vobisie od kuchni ;) wymiana/zwrot kasy/seriws to zalezy na kogo trafisz i jak bedziesz gadal. Wiadomo sklep to nie wypozyczalnia sprzetu, wiec zwrot kasy to ostateczne wyjscie, mysle ze albo zaproponuja Ci wymiane na nowy egzemplarz, albo na inny model (nie koniecznie drozszy). Musisz jednak pamietac ze karta TV nie da ci takiej jakosci obrazu jak telewizor. Widze ze jestes z Olsztyna badz okolic (sadzac po poscie). O ile sie nie myle jest tam jeden sklep Vobis (firmowy) nie wiem jak partnerzy. Znam tam kilka osob i nie powinni robic Ci problemow z rozwiazaniem problemu z karta. P.S. mysle ze wyjezdzanie na dzien dobry z zadaniem zwrotu kasy poskutkuje przyjeciem karty na serwis i bedziesz czekal 14 dni roboczych, a to chyba nie o to chodzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
costi Napisano 9 Listopada 2006 Zgłoś Napisano 9 Listopada 2006 Zgodnie z prawem zwrotu pieniedzy mozna zadac po trzech nieudanych naprawach gwarancyjnych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
studenc1k Napisano 9 Listopada 2006 Zgłoś Napisano 9 Listopada 2006 (edytowane) Problem jest następujący. W niedziele dokonałem zakupu karty TV Kworld w Vobisie. Okazało się jednak : - pilot/czujnik nie jest do końca sprawny. Czasem działała kilka klawiszy, czasem wogole. - sygnał - po podłączeniu do anteny siatkowej jednynie znajduje 2 i polsat i to na dodatek snieżącą. Na tej samej antenie na tv mam w normalnej jakości 1, 2, 3, polsat, tv4 i tvn Czy na tej podstawie moge zwrócic zakupiony towar i żądać zwrotu pieniędzy ? pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedź Składasz reklamacje, ale to Ty decydujesz, czy powołujesz się na gwarancję czy na ustawę konsumencką. Lepsze jest drugie rozwiązanie. Masz prawo na wymianę towaru lub naprawę - wybór należy do Ciebie. Dopóki jest możliwa naprawa/wymiana nie możesz żądać zwrotu pieniędzy. @costi, to ile razy towar może być naprawiony zależy od gwarancji. Niestety może ona w tym wypadku milczeć. Ustawa nie reguluje także ani czasu naprawy, ani to czy gwarancja przedłuża się na okres naprawy albo czy biegnie na nowo w przypadku wymiany. Polecam na początku zapoznać się z warunkami gwarancji i porównać je z uprawnieniami jakie mamy w ustawie o sprzedaży konsumenckiej i wybrać to, co jest dla nas korzystniejsze. :) Edytowane 9 Listopada 2006 przez studenc1k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stuku Napisano 15 Listopada 2006 Zgłoś Napisano 15 Listopada 2006 W zeszły piątek byłem w Vobisie. Odesłali mnie do serwisu i tam zostawiłem kartę. Do poniedziałku facet z serwisu miał do mnie dzwonić, poinformować o diagnozie usterki. Obecnie jest wtorek, wczoraj nie dzwonił. Z powodów zawodowych w tym tygodniu najwczesniej moge się przejść do nich w piątek ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mac' Napisano 15 Listopada 2006 Zgłoś Napisano 15 Listopada 2006 (edytowane) Pilot dobra. A na sniezace stacje jest sposob trzeba je ręcznie nastroić tj. wprowadzić częstotliwośc i masz.Też myslałem że mam zrombana karte. Edytowane 15 Listopada 2006 przez Mac' Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stuku Napisano 17 Listopada 2006 Zgłoś Napisano 17 Listopada 2006 Próbowałem tego. Nic nie dawało. Ale to co się dzieje to jest istna parodia - karte dałem do serwisu i w ten poniedziałek miał dzwonić serwistant. Do dzisaj ani słowa. Chyba trzeba nieco inaczej z nimi "porozmawiać" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
serwal4 Napisano 17 Listopada 2006 Zgłoś Napisano 17 Listopada 2006 Oooo tak Vobis.... Mam z nimi niemiłe wspomnienia.... Jak się okazało mobo jakie zamontowali memu starszemu jest poserwisowe -> czyt. było uszkodzone i zostało naprawione.... 5 lat wytrzymało.... W Vobisie mogę ew. tusze do drukarki kupić, tego raczej nie zepsują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keiename Napisano 17 Listopada 2006 Zgłoś Napisano 17 Listopada 2006 widcznie stuku do zlej fili trafiles ;> w mojej bys od reki dostal nowa karte :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stuku Napisano 18 Listopada 2006 Zgłoś Napisano 18 Listopada 2006 Jutro po szkole napewno sie do nich wybiore Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ShDe Napisano 18 Listopada 2006 Zgłoś Napisano 18 Listopada 2006 niewiesz czy te tusze podawane jako orginaly niesa napelniane, ja co najwyzej w vobisie moge plytki kupic chodz raz sprzedali mi porysowane ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
srekal34 Napisano 19 Listopada 2006 Zgłoś Napisano 19 Listopada 2006 niewiesz czy te tusze podawane jako orginaly niesa napelniane, ja co najwyzej w vobisie moge plytki kupic chodz raz sprzedali mi porysowane ;/Widze że nieobce jest Ci zjawisko paranoi... Bosh, czy jak kupujecie w sklepie spożywczym mięso wołowe to też nie wierzycie w to i myslicie że mozę być z konia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Stuku Napisano 26 Listopada 2006 Zgłoś Napisano 26 Listopada 2006 (edytowane) Mała szybka relacja ze zmagań. Byłem w Vobisie - początkowo dziwne wkręty tłumaczące dlaczego szanowny Pan serwistan nie zadzwonił. Co się okazało ? Karta pojechała na serwis w siną dal i pozostało mi cierpliwe czekanie ;) --------------------------- EDIT : 11 grudnia 2006 Wczoraj 10 grudnia byłem w Vobisie - po miesiacu czekania okazało się że karta była rzeczywiscie uszkodzona i dostałem nowy egzemplarz. Działa bez problemu :D temat do zamkniecia Edytowane 11 Grudnia 2006 przez Stuku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...