Ralfo Opublikowano 18 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2006 (edytowane) Jak w temacie, allegro odpada. Zrobiłem krótkie rozeznanie i wybrałem dwie potencjalne, tą: Asus K8V-X SE Via K8T800 (ew. Asus K8N nVidia nForce 250) i tą: Gigabyte GA-K8NS 2.0E nVidia nForce3-250 + SATA bulk ale nie znam się :), może w tej cenie są jakieś inne lepsze? A jak nie, to którą z tych dwóch? (do tego planuje semprona 2.8, raczej kręcić go nie bedę) [Edit] jeszcze coś takiego znalazśem: Microstar K8N Neo-V v2.0 nForce3-250, moze to? :P Edytowane 18 Grudnia 2006 przez Ralfo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rikki Opublikowano 18 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2006 K8NS :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
psz3mo Opublikowano 18 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2006 (edytowane) z tych 2óch to k8ns, tutaj jeszcze możesz poczytać: http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=158-18 jeśli nie będziesz kręcił to wystarczy Ci ASRock K8upgrade-NF3 nForce 250, a nawet jak zechcesz kręcić to i tak płytka ma całkiem niezły potencjał Edytowane 18 Grudnia 2006 przez przemekbydgoszcz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ralfo Opublikowano 18 Grudnia 2006 Zgłoś Opublikowano 18 Grudnia 2006 (edytowane) te k8ns wyglądała na poczatku ciekawie ale z tego co czytam to dużo ludzi ma z nią problemy, wolałbym stabilna i nie problemową płyte (tak jak moja dotychczasowa xD). Ten ASRock wygląda ciekawie. To teraz sie wacham miedzy K8NS a tym ASRock'iem :-| [Edit to posta poniżej] Wiem że jest ale czytac 60 stron? :/ mogło sie tez coś zmienić od czasu wypisania tych płyt co tam są. Edytowane 18 Grudnia 2006 przez Ralfo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...