Skocz do zawartości
CKM18

Problem Z Pocztą Polską I Użytkownikiem Allegro

Rekomendowane odpowiedzi

no i stało się po ponad 700 sprawnie przeprowadzonych transakcjach, mam problem :-(

wygrałem nokie 3100 , gość wysłał mi ją pocztą priorytetem ( odległość między nami to około 50km)

paczka idzie do mnie już od tametgo wtorku czyli 7 dni roboczych :mur: , gadałem dzisiaj ze znajomym listonoszem który mi przynosi paczki i powiedział że możliwości są tylko 2

 

1 albo gość z allegro pomylił adres, albo na poczcie się pomylili i wysłali ją gdzie indziej

 

2. paczka zagineła to oznacza że w przyszłą środe trzeba złożyć reklamacje i ten który wysłał mi paczkę ma to zgłosić ( tak mi powiedział znajomy listonosz)

 

więc napisałem do tego allegrowicza co i jak a on do mnie :

 

witam

paczke wysłałem pod taki adres jak pan podał czyli ....................................................

a co do reklamacji to juz musi pan sam to załatwic poniewaz to pan jest

odbiorca tej ze paczki a był to priorytet

pozdrawiam i czekam na wiadomosc jakby doszła prosze o informacje

( po jego e mailu widać że ma do tego stosunek czysto olewatorski :mad: )

wk............. się co teraz robić ???

 

z góry dzięki za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

-=KAX=- - napisze do niego jeszcze raz ale już mnie wkórza takie coś , allegro to nie piaskownica !!! , pozatym jak sprzedaje to powinien to robić żeby w razie takiej sytuacji pomóc kupującemu, ale tak to jest jak sobie ktoś ma 30 pozytywów to myśli że mu wszystko wolno :-(

 

Było ? Szukajka nawala ? - może i nawala , znalazłem tylko stare posty z bodajże 2005 roku

 

odpisałem mu tak :

 

Witam

 

czyli adres się zgadza, w takim wypadku czekamy do przyszłego wtorku jeśli

paczka do mnie nie dojdzie, Pan jako osoba która wysłała paczke i ma

potwierdzenie nadania musi iść na pocztę i złożyć reklamację, wiem bo

bardzo dobrze orientuje się w takich sprawach. i czy to był priorytet czy

nie nie ma to znaczenia. po prostu Pan wysyłał paczkę i Pan ma dowód

nadania także Pan może złozyć reklamacje, w miejscu wysyłania paczki tbo

tam się to robi. jeśli ma Pan jakieś wątpliwości prosze iść się zapytać na

pocztę

 

pozdrawiam i czekam na odpowiedź

Edytowane przez CKM18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A napisałeś mu, żeby Ci przesłał skan nadania paczki na poczcie? Bo z tego co przeczytałem, to tego nie zrobiłeś. A napisać w mailu może wszystko ;). Sam znam takiego sprzedawcę, ale cóż na to można poradzić. Nie zdziwiłbym się też jednak, jeśli ta paczka rzeczywiście była wysłana wtedy jak pisał, a "przetrzymuje" ją poczta. Ostatnio miałem to samo. Już miała być reklamacja, ale na... 10 czy 11 dzień doszła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pajak28 - skan nadania paczki i numer mam, zobaczymy co odpisze.

czyli potwierdzenie masz, wiec masz dowod ze paczka została wyslana. Teraz rozumiem ze cala gra toczy się o to, ze paczka nie doszła i o zlozenie reklamacji tak? Najlepiej bedzie, jak zadzwonisz i mu to grzecznie wytlumaczysz, bo z doswiadczenia wiem, ze przez maila to ludzie potrafia byc bardzo zarozumiali. Jednak jak sie zadzwoni, i powie co trzeba to łagodnieją jak myszki i staja sie grzeczni ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

CKM18 a dzwoniles na rozdzielnie paczek ew, do dzialu reklamacji.

Niech Ci powiedza gdzie paczka jest, ostatnio mialem tez dziwna sytuacje z PP i sie okazalo ze paczka na mnie czekala na innej poczcie niz na awizo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pisarz - przesłał mi skan potwierdzenia wysłania paczki.

 

goldenSo - jak pytałem znajomego listonosza który mi przynosi paczki stwierdził że to niemożliwe tymbardziej że odległość to 50km, a sprawa trwa już ponad 7 dni roboczych takżed powinni dostarczyć ją 2 razy. więc chyba paczka zagineła :-(

 

Egeba - nie dzwoniłem tam, z tego co wiem to trzeba czekać 14 dni i potem składać reklamacje, to nie jest kurier że wchodzisz na strone i po numerze paczki sprawdzasz gdzie jest.

 

koleś z allegro mi odpisał :

 

szczerze mowiac nie mam ochoty łazyc gdzies z reklamacjami nie moze pan isc

złozyc reklamacje a ja bym fotke zrobił blankietu

i tak jak mam isc na poczte jestem chory gdybym wiedział ze tak bedzie to

ostatnio jechałem do wrocka przywiozłbym to osobiscie

zawsze cos nie dosc ze allegro zablokowali to jeszcze to

za wycofanie aukcji zablokowac konto co za idioci tam pracuja i jak tu

robic jakies interesy skoro idzie to jak krew z nosa co za kraj

ostatecznie jesli pan nie moze tego zrobic to sam złoze ta reklamacjejak

zwykle sleczenie w kolejkach i wypisywanie bezsensownych drukow

 

- już mnie zdenerwował !!!!!!!!!!!!, ale odpisałem mu pokojowo :

 

Witam

 

niestety tak jak Panu powiedziałem Pan musi to zrobić, teraz sytuacja

wygląda tak, czekamy do wtorku, jeśli paczka do mnie nie dojdzie to w

następną środe idzie Pan na pocztę i składa reklamacje odezwe się we

wtorek, lub szybciej jeśli paczka dojdzie

 

 

pozdrawiam

 

- wszystkie e maile od niego mam zapiasane na poczcie , już mnie wkórza to jego olewatorskie podejście do klienta :-(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę tylko o trzy rzeczy

1.składnia

2. interpunkcja

3. ortografia

Wszakże to mój czas jest wykorzystywany i nie chciałbym go marnować.

 

Życzę udanego zakończenia transakcji. Na szczęście mieszkacie blisko siebie i w godzinę możecie się spotkać. Wysłać list do dyrekcji Poczty. Odpowiadają nawet!!! Myślę, że nie trzeba panikować, a jedynie lecieć według procedury. Skoro jest potwierdzenie wysłania, to głowa o tyle spokojniejsza. Jeśli zaginie, to problem sprzedającego, bo Tobie pieniążki musi oddać. Jeśli tego nie zrobi to spotkanie rodziców z rodzicami w jego miejscu zamieszkania (w inteligentny sposób, zamiast pchać się do bójki). Jeśli to nie pomoże, to policja i sprawa w grodzkim.

Pokazanie aukcji na wydruku, e-maili, potwierdzenia nadania, potwierdzenia reklamacji, potwierdzenia nieotrzymania paczki, list do dyrekcji PP i odpowiedź. Po sprawie.

Aczkolwiek sądzę, że otrzymasz paczkę w ciągu kilku dni.

 

PS polecam nowego Firefox-a z wtyczką sprawdzającą pisownię - tak samo jak MS Word/OOo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...Jeśli zaginie, to problem sprzedającego, bo Tobie pieniążki musi oddać...

Zawsze mnie ciekawiło dlaczego to sprzedający odpowiada za błędy PP? :blink: Osobiście zawsze zamieszczam informację, że na życzenie kupującego mogę wysłać paczkę ubezpieczoną, również po wylicytowaniu wysyłam maila z pytaniem czy ubezpieczyć paczkę ponieważ za błędy PP nie odpowiadam, i jeśli kupujący mimo wszystko wybierze paczkę zwykłą to jedyne co bym zrobił po zaginięciu to złożył reklamacje i oddał jedynie to co zwróci poczta (chyba 10xkoszt wysyłki). To samo się tyczy komentarzy, dlaczego to kupujący ma wystawić jako pierwszy? Imho to sprzedający zaraz po otrzymaniu pieniędzy powinien wystawić komentarz ponieważ kupujący wywiązał się z umowy... To by było na tyle moich osobistych przemyśleń i sorry za ot :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dlaczego to kupujący ma wystawić jako pierwszy?

ponieważ gdy kupujący wystawi negatywa, sprzedający może wystawić "odwetowca" :blurp: Gdyby sprzedający jako pierwszy wystawił pozytywa, kupujący negatywa to było by przecież nie fair - sprzedający nie może się odegrać.

 

Głupie i nielogiczne ale tak to już jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ponieważ gdy kupujący wystawi negatywa, sprzedający może wystawić "odwetowca" :blurp: Gdyby sprzedający jako pierwszy wystawił pozytywa, kupujący negatywa to było by przecież nie fair - sprzedający nie może się odegrać.

 

Głupie i nielogiczne ale tak to już jest.

co jest jednoczesnie pewnym sztażykiem dla kupujacego, zeby jesli chcial wystawic negatywa, to zeby sie zastanowil nad neutralem, a neutrala moze i nawet zamienił na pozytywa ostatecznie. I potem tak grasują osoby z pełną iloscia pozytywow, mimo ze na nie nie zasluzyli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widziałem ostatnio sposób na wystawiających negatywy z rewanżu - gość składał całą korespondencję do kupy w obrazek i w komentarzu do negatywa informował o tym, że to negatyw otrzymany z rewanżu i podawał linka do img z całą korespondencją

po przeczytaniu nie masz wątpliwości, że to niesłuszny negatyw i nie zwracasz na niego uwagi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

widziałem ostatnio sposób na wystawiających negatywy z rewanżu - gość składał całą korespondencję do kupy w obrazek i w komentarzu do negatywa informował o tym, że to negatyw otrzymany z rewanżu i podawał linka do img z całą korespondencją

po przeczytaniu nie masz wątpliwości, że to niesłuszny negatyw i nie zwracasz na niego uwagi

taaa - jasne - nigdy nie patrze na treść negów tylko ilość. No chyba, że jest jeden...

 

 

Co do procedury to:

1)po 5 dniach roboczych od wysłania paczki prio (6dni przy zwykłej) można złożyć skargę - ustną, bądź pisemną w dowolnym urzędzie (i radze to zrobić)

2)po 14 dniach dopiero można skłądać reklamację

3)dopiero po 14 dniach otrzymasz odpowiedź, ale najpewniej będzie to informacja że termin rozpatrzenia przedłużają do 30 dni - mają prawo ale to już będzie ostateczny termin, więc zwracaj uwagę na datę i choćby była spóźniona o 1 dzień to nie przyjmuj... (np. mi przysłali list dzień po, ale przyjąłem i w środku dokument miał wsteczną datę...)

4) w przypadku gdy nie zgodzisz sie z "wyrokiem" masz prawo do odwołania w terminie do 14 dni od otrzymania decyzji

5) jeśli to nic nie da to dalej składasz wniosek o mediację do URTiP

6) następnie już tylko sąd

 

Ja narazie jestem przy 4) kroku. Warto wspomnieć że każdy następny krok trwa coraz dłużej...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...