CKM18 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2007 no i stało się po ponad 700 sprawnie przeprowadzonych transakcjach, mam problem :-( wygrałem nokie 3100 , gość wysłał mi ją pocztą priorytetem ( odległość między nami to około 50km) paczka idzie do mnie już od tametgo wtorku czyli 7 dni roboczych :mur: , gadałem dzisiaj ze znajomym listonoszem który mi przynosi paczki i powiedział że możliwości są tylko 2 1 albo gość z allegro pomylił adres, albo na poczcie się pomylili i wysłali ją gdzie indziej 2. paczka zagineła to oznacza że w przyszłą środe trzeba złożyć reklamacje i ten który wysłał mi paczkę ma to zgłosić ( tak mi powiedział znajomy listonosz) więc napisałem do tego allegrowicza co i jak a on do mnie : witam paczke wysłałem pod taki adres jak pan podał czyli .................................................... a co do reklamacji to juz musi pan sam to załatwic poniewaz to pan jest odbiorca tej ze paczki a był to priorytet pozdrawiam i czekam na wiadomosc jakby doszła prosze o informacje ( po jego e mailu widać że ma do tego stosunek czysto olewatorski :mad: ) wk............. się co teraz robić ??? z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 17 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2007 Grzecznie wytłumaczyć mu, że to wysyłający składa reklamacje na poczcie, a jeśli to nie pomoże to pofatygować się to 50km i razem z nim udać się na pocztę złożyć reklamację... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domik Opublikowano 17 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2007 Było :>? Szukajka nawala :>? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CKM18 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2007 (edytowane) -=KAX=- - napisze do niego jeszcze raz ale już mnie wkórza takie coś , allegro to nie piaskownica !!! , pozatym jak sprzedaje to powinien to robić żeby w razie takiej sytuacji pomóc kupującemu, ale tak to jest jak sobie ktoś ma 30 pozytywów to myśli że mu wszystko wolno :-( Było ? Szukajka nawala ? - może i nawala , znalazłem tylko stare posty z bodajże 2005 roku odpisałem mu tak : Witam czyli adres się zgadza, w takim wypadku czekamy do przyszłego wtorku jeśli paczka do mnie nie dojdzie, Pan jako osoba która wysłała paczke i ma potwierdzenie nadania musi iść na pocztę i złożyć reklamację, wiem bo bardzo dobrze orientuje się w takich sprawach. i czy to był priorytet czy nie nie ma to znaczenia. po prostu Pan wysyłał paczkę i Pan ma dowód nadania także Pan może złozyć reklamacje, w miejscu wysyłania paczki tbo tam się to robi. jeśli ma Pan jakieś wątpliwości prosze iść się zapytać na pocztę pozdrawiam i czekam na odpowiedź Edytowane 17 Stycznia 2007 przez CKM18 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domik Opublikowano 17 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2007 http://forum.purepc.pl/index.php?act=Searc...lite=%2Ballegro np ten http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic...&hl=allegro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajak28 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2007 A napisałeś mu, żeby Ci przesłał skan nadania paczki na poczcie? Bo z tego co przeczytałem, to tego nie zrobiłeś. A napisać w mailu może wszystko ;). Sam znam takiego sprzedawcę, ale cóż na to można poradzić. Nie zdziwiłbym się też jednak, jeśli ta paczka rzeczywiście była wysłana wtedy jak pisał, a "przetrzymuje" ją poczta. Ostatnio miałem to samo. Już miała być reklamacja, ale na... 10 czy 11 dzień doszła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CKM18 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2007 pajak28 - skan nadania paczki i numer mam, zobaczymy co odpisze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pisarz Opublikowano 17 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 17 Stycznia 2007 pajak28 - skan nadania paczki i numer mam, zobaczymy co odpisze.czyli potwierdzenie masz, wiec masz dowod ze paczka została wyslana. Teraz rozumiem ze cala gra toczy się o to, ze paczka nie doszła i o zlozenie reklamacji tak? Najlepiej bedzie, jak zadzwonisz i mu to grzecznie wytlumaczysz, bo z doswiadczenia wiem, ze przez maila to ludzie potrafia byc bardzo zarozumiali. Jednak jak sie zadzwoni, i powie co trzeba to łagodnieją jak myszki i staja sie grzeczni ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldenSo Opublikowano 18 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2007 Do mnie priorytet szedł 13 dni zwykłych i 11 roboczych. Paczki do domu nie przynieśli tylko Awizo zostawili ... z wystawioną wsteczną datą... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egeba Opublikowano 18 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2007 CKM18 a dzwoniles na rozdzielnie paczek ew, do dzialu reklamacji. Niech Ci powiedza gdzie paczka jest, ostatnio mialem tez dziwna sytuacje z PP i sie okazalo ze paczka na mnie czekala na innej poczcie niz na awizo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CKM18 Opublikowano 18 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2007 pisarz - przesłał mi skan potwierdzenia wysłania paczki. goldenSo - jak pytałem znajomego listonosza który mi przynosi paczki stwierdził że to niemożliwe tymbardziej że odległość to 50km, a sprawa trwa już ponad 7 dni roboczych takżed powinni dostarczyć ją 2 razy. więc chyba paczka zagineła :-( Egeba - nie dzwoniłem tam, z tego co wiem to trzeba czekać 14 dni i potem składać reklamacje, to nie jest kurier że wchodzisz na strone i po numerze paczki sprawdzasz gdzie jest. koleś z allegro mi odpisał : szczerze mowiac nie mam ochoty łazyc gdzies z reklamacjami nie moze pan isc złozyc reklamacje a ja bym fotke zrobił blankietu i tak jak mam isc na poczte jestem chory gdybym wiedział ze tak bedzie to ostatnio jechałem do wrocka przywiozłbym to osobiscie zawsze cos nie dosc ze allegro zablokowali to jeszcze to za wycofanie aukcji zablokowac konto co za idioci tam pracuja i jak tu robic jakies interesy skoro idzie to jak krew z nosa co za kraj ostatecznie jesli pan nie moze tego zrobic to sam złoze ta reklamacjejak zwykle sleczenie w kolejkach i wypisywanie bezsensownych drukow - już mnie zdenerwował !!!!!!!!!!!!, ale odpisałem mu pokojowo : Witam niestety tak jak Panu powiedziałem Pan musi to zrobić, teraz sytuacja wygląda tak, czekamy do wtorku, jeśli paczka do mnie nie dojdzie to w następną środe idzie Pan na pocztę i składa reklamacje odezwe się we wtorek, lub szybciej jeśli paczka dojdzie pozdrawiam - wszystkie e maile od niego mam zapiasane na poczcie , już mnie wkórza to jego olewatorskie podejście do klienta :-( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djsilence Opublikowano 18 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 18 Stycznia 2007 Proszę tylko o trzy rzeczy 1.składnia 2. interpunkcja 3. ortografia Wszakże to mój czas jest wykorzystywany i nie chciałbym go marnować. Życzę udanego zakończenia transakcji. Na szczęście mieszkacie blisko siebie i w godzinę możecie się spotkać. Wysłać list do dyrekcji Poczty. Odpowiadają nawet!!! Myślę, że nie trzeba panikować, a jedynie lecieć według procedury. Skoro jest potwierdzenie wysłania, to głowa o tyle spokojniejsza. Jeśli zaginie, to problem sprzedającego, bo Tobie pieniążki musi oddać. Jeśli tego nie zrobi to spotkanie rodziców z rodzicami w jego miejscu zamieszkania (w inteligentny sposób, zamiast pchać się do bójki). Jeśli to nie pomoże, to policja i sprawa w grodzkim. Pokazanie aukcji na wydruku, e-maili, potwierdzenia nadania, potwierdzenia reklamacji, potwierdzenia nieotrzymania paczki, list do dyrekcji PP i odpowiedź. Po sprawie. Aczkolwiek sądzę, że otrzymasz paczkę w ciągu kilku dni. PS polecam nowego Firefox-a z wtyczką sprawdzającą pisownię - tak samo jak MS Word/OOo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KAX_ Opublikowano 21 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2007 ...Jeśli zaginie, to problem sprzedającego, bo Tobie pieniążki musi oddać... Zawsze mnie ciekawiło dlaczego to sprzedający odpowiada za błędy PP? :blink: Osobiście zawsze zamieszczam informację, że na życzenie kupującego mogę wysłać paczkę ubezpieczoną, również po wylicytowaniu wysyłam maila z pytaniem czy ubezpieczyć paczkę ponieważ za błędy PP nie odpowiadam, i jeśli kupujący mimo wszystko wybierze paczkę zwykłą to jedyne co bym zrobił po zaginięciu to złożył reklamacje i oddał jedynie to co zwróci poczta (chyba 10xkoszt wysyłki). To samo się tyczy komentarzy, dlaczego to kupujący ma wystawić jako pierwszy? Imho to sprzedający zaraz po otrzymaniu pieniędzy powinien wystawić komentarz ponieważ kupujący wywiązał się z umowy... To by było na tyle moich osobistych przemyśleń i sorry za ot :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westsajd Opublikowano 21 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2007 dlaczego to kupujący ma wystawić jako pierwszy?ponieważ gdy kupujący wystawi negatywa, sprzedający może wystawić "odwetowca" :blurp: Gdyby sprzedający jako pierwszy wystawił pozytywa, kupujący negatywa to było by przecież nie fair - sprzedający nie może się odegrać. Głupie i nielogiczne ale tak to już jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s0lid Opublikowano 21 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2007 ponieważ gdy kupujący wystawi negatywa, sprzedający może wystawić "odwetowca" :blurp: Gdyby sprzedający jako pierwszy wystawił pozytywa, kupujący negatywa to było by przecież nie fair - sprzedający nie może się odegrać. Głupie i nielogiczne ale tak to już jest. co jest jednoczesnie pewnym sztażykiem dla kupujacego, zeby jesli chcial wystawic negatywa, to zeby sie zastanowil nad neutralem, a neutrala moze i nawet zamienił na pozytywa ostatecznie. I potem tak grasują osoby z pełną iloscia pozytywow, mimo ze na nie nie zasluzyli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 21 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 21 Stycznia 2007 widziałem ostatnio sposób na wystawiających negatywy z rewanżu - gość składał całą korespondencję do kupy w obrazek i w komentarzu do negatywa informował o tym, że to negatyw otrzymany z rewanżu i podawał linka do img z całą korespondencją po przeczytaniu nie masz wątpliwości, że to niesłuszny negatyw i nie zwracasz na niego uwagi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majkel84 Opublikowano 24 Stycznia 2007 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2007 widziałem ostatnio sposób na wystawiających negatywy z rewanżu - gość składał całą korespondencję do kupy w obrazek i w komentarzu do negatywa informował o tym, że to negatyw otrzymany z rewanżu i podawał linka do img z całą korespondencją po przeczytaniu nie masz wątpliwości, że to niesłuszny negatyw i nie zwracasz na niego uwagi taaa - jasne - nigdy nie patrze na treść negów tylko ilość. No chyba, że jest jeden... Co do procedury to: 1)po 5 dniach roboczych od wysłania paczki prio (6dni przy zwykłej) można złożyć skargę - ustną, bądź pisemną w dowolnym urzędzie (i radze to zrobić) 2)po 14 dniach dopiero można skłądać reklamację 3)dopiero po 14 dniach otrzymasz odpowiedź, ale najpewniej będzie to informacja że termin rozpatrzenia przedłużają do 30 dni - mają prawo ale to już będzie ostateczny termin, więc zwracaj uwagę na datę i choćby była spóźniona o 1 dzień to nie przyjmuj... (np. mi przysłali list dzień po, ale przyjąłem i w środku dokument miał wsteczną datę...) 4) w przypadku gdy nie zgodzisz sie z "wyrokiem" masz prawo do odwołania w terminie do 14 dni od otrzymania decyzji 5) jeśli to nic nie da to dalej składasz wniosek o mediację do URTiP 6) następnie już tylko sąd Ja narazie jestem przy 4) kroku. Warto wspomnieć że każdy następny krok trwa coraz dłużej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...