Skocz do zawartości
Gość Coccolino_

Przekaz Podprogowy Lekarstwem Na Uzależnienie Od Gier

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Coccolino_

Firma Xtive pochodząca z Korei Południowej, gdzie uzależnienie od gier stało się prawdziwym problemem społecznym opracowała niesłyszalną sekwencję dźwiękową, która wpływa na graczy, zmuszając ich do zrobienia sobie przerwy.

 

Dźwięk jest podprogowym bodźcem, który może być odebrany tylko podświadomie. Komunikat o zaprzestaniu grania jest powtarzany z niewiarygodną p®edkością od 10 000 do 20 000 razy. Żaden człowiek nie jest w stanie rozpoznać znaczenia słów, ale są one zarejestrowane przez jego podświadomość.

 

Firmy, które tworzą gry przeznaczone do grania w internecie, aby umieścić sekwencję audio w tle swoich produktów będą musiały wykupić licencję na jej używanie. Pytanie,czy będą chciały to zrobić. Inna trudność w powszechnym wprowadzeniu koreańskiego rozwiązania to fakt, że w wielu krajach przekazy podprogowe są prawnie zakazane.

 

 

Źródło: Coolest Gadgets / 4Press

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

huh lol... znowu chcą wyręczać rodziców (w przypadku dzieci) i odbierają pracę psychiatrom i psychologom (w przypadku dzieci i dorosłych)... kolejny bezsensowna rzecz, która zwiększy wymagania... nic tylko czekać na karty pci do obsługi dźwięku podprogowego O.o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy dużej ilości danych to potrzebne będzie PCI-E x16... i nici z SLI. :ploom:

 

A tak na poważnie, to nie wyobrażam sobie takiego uzależnienia. Przecież po kilku latach gry muszą się znudzić. Ileż można grać w to samo...?

Paru Koreanczykow juz zmarlo od grania, ktos kogos zadzgal nozem za sprzedanie itemu w grze - ci ludzie sa inni ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Firma Xtive pochodząca z Korei Południowej, gdzie uzależnienie od gier stało się prawdziwym problemem społecznym opracowała niesłyszalną sekwencję dźwiękową, która wpływa na graczy, zmuszając ich do zrobienia sobie przerwy.

 

Dźwięk jest podprogowym bodźcem, który może być odebrany tylko podświadomie. Komunikat o zaprzestaniu grania jest powtarzany z niewiarygodną p®edkością od 10 000 do 20 000 razy. Żaden człowiek nie jest w stanie rozpoznać znaczenia słów, ale są one zarejestrowane przez jego podświadomość.

 

Firmy, które tworzą gry przeznaczone do grania w internecie, aby umieścić sekwencję audio w tle swoich produktów będą musiały wykupić licencję na jej używanie. Pytanie,czy będą chciały to zrobić. Inna trudność w powszechnym wprowadzeniu koreańskiego rozwiązania to fakt, że w wielu krajach przekazy podprogowe są prawnie zakazane.

 

 

Źródło: Coolest Gadgets / 4Press

hehe, dokladnie jak w ktoryms z odcinkow "archiwum x", tyle ze tam to nie byly dzwieki a obraz w TV. Swoja droga nie wydaje mi sie zeby "czlowiek" opanowal cos takiego. Jesli to prawda to naprawde zaczyna sie robic niebezpiecznie na tym swiecie, kto wie do czego jeszcze beda (kto?) chcieli uzyc takiej metody.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przecież obraz podprogowy był stosowany w kinach w usa :] w okolicach zimnej wojny (nie pamiętam, który rok) został całkowicie zakazany, ponieważ "sterował" sprzedażą niektórych usług/artykułów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...