Gość Coccolino_ Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 7 Kwietnia 2007 Firma Xtive pochodząca z Korei Południowej, gdzie uzależnienie od gier stało się prawdziwym problemem społecznym opracowała niesłyszalną sekwencję dźwiękową, która wpływa na graczy, zmuszając ich do zrobienia sobie przerwy. Dźwięk jest podprogowym bodźcem, który może być odebrany tylko podświadomie. Komunikat o zaprzestaniu grania jest powtarzany z niewiarygodną p®edkością od 10 000 do 20 000 razy. Żaden człowiek nie jest w stanie rozpoznać znaczenia słów, ale są one zarejestrowane przez jego podświadomość. Firmy, które tworzą gry przeznaczone do grania w internecie, aby umieścić sekwencję audio w tle swoich produktów będą musiały wykupić licencję na jej używanie. Pytanie,czy będą chciały to zrobić. Inna trudność w powszechnym wprowadzeniu koreańskiego rozwiązania to fakt, że w wielu krajach przekazy podprogowe są prawnie zakazane. Źródło: Coolest Gadgets / 4Press Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bio Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2007 huh lol... znowu chcą wyręczać rodziców (w przypadku dzieci) i odbierają pracę psychiatrom i psychologom (w przypadku dzieci i dorosłych)... kolejny bezsensowna rzecz, która zwiększy wymagania... nic tylko czekać na karty pci do obsługi dźwięku podprogowego O.o Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Przy dużej ilości danych to potrzebne będzie PCI-E x16... i nici z SLI. :ploom: A tak na poważnie, to nie wyobrażam sobie takiego uzależnienia. Przecież po kilku latach gry muszą się znudzić. Ileż można grać w to samo...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djsilence Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2007 1. tydzien za późno :) 2. tworcy gier beda woleli uzyc tego w druga strone - GRAJ GRAJ w WOWa :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Przy dużej ilości danych to potrzebne będzie PCI-E x16... i nici z SLI. :ploom: A tak na poważnie, to nie wyobrażam sobie takiego uzależnienia. Przecież po kilku latach gry muszą się znudzić. Ileż można grać w to samo...? Paru Koreanczykow juz zmarlo od grania, ktos kogos zadzgal nozem za sprzedanie itemu w grze - ci ludzie sa inni ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ULLISSES Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2007 No tak, racja - słyszałem o tym. Wyszli by chłopaki na miasto, zabawili sie w klubie nocnym... a nie tylko te gry i szklany... tzn ciekłokrystaliczny ekran. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilo23 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Co to za brednie. :-| Aż się tego słuchać już nie chce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Firma Xtive pochodząca z Korei Południowej, gdzie uzależnienie od gier stało się prawdziwym problemem społecznym opracowała niesłyszalną sekwencję dźwiękową, która wpływa na graczy, zmuszając ich do zrobienia sobie przerwy. Dźwięk jest podprogowym bodźcem, który może być odebrany tylko podświadomie. Komunikat o zaprzestaniu grania jest powtarzany z niewiarygodną p®edkością od 10 000 do 20 000 razy. Żaden człowiek nie jest w stanie rozpoznać znaczenia słów, ale są one zarejestrowane przez jego podświadomość. Firmy, które tworzą gry przeznaczone do grania w internecie, aby umieścić sekwencję audio w tle swoich produktów będą musiały wykupić licencję na jej używanie. Pytanie,czy będą chciały to zrobić. Inna trudność w powszechnym wprowadzeniu koreańskiego rozwiązania to fakt, że w wielu krajach przekazy podprogowe są prawnie zakazane. Źródło: Coolest Gadgets / 4Press hehe, dokladnie jak w ktoryms z odcinkow "archiwum x", tyle ze tam to nie byly dzwieki a obraz w TV. Swoja droga nie wydaje mi sie zeby "czlowiek" opanowal cos takiego. Jesli to prawda to naprawde zaczyna sie robic niebezpiecznie na tym swiecie, kto wie do czego jeszcze beda (kto?) chcieli uzyc takiej metody. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bio Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 przecież obraz podprogowy był stosowany w kinach w usa :] w okolicach zimnej wojny (nie pamiętam, który rok) został całkowicie zakazany, ponieważ "sterował" sprzedażą niektórych usług/artykułów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wisnia666 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Aby rozwiac wątpliwosci niektórych osób wklejam odpowiedniego linka z wiki.... Percepcja_podprogowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...