Jump to content
cavarr

Xbox 360

Recommended Posts

Mam na to ok.260-280zł max.Myślałem o np.Logitechach X-540.Nie znam się za bardzo na tym więc wole zapytać.Chodzi mi przede wszystkim oto,jak podłączyć głośniki do Xboxa,chcę kupić kabel Vga ale on ma tylko 2 kable do dźwięku,a z tego co widze po moich starych 5.1 potrzeba 3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam na to ok.260-280zł max.Myślałem o np.Logitechach X-540.Nie znam się za bardzo na tym więc wole zapytać.Chodzi mi przede wszystkim oto,jak podłączyć głośniki do Xboxa,chcę kupić kabel Vga ale on ma tylko 2 kable do dźwięku,a z tego co widze po moich starych 5.1 potrzeba 3.

Te stare głośniki co masz to mają wejście mini jack a wyjście od kabla X-a to zwykły czincz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stary, X dzwiek przestrzenny generuje tylko przez kabel optyczny (nie wiem jak z HDMI), takze zadne przejsciowki z jacka na cincha ci nic nie dadza bo i tak bedziesz miec stereo. Chcesz surround -> dekoder Creative lub amplituner z DD, innej opcji nie ma.

Edited by maSTHa212

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie mam niemiły problem mojego X360 właśnie przed chwilą nawiedził "The Ring Of Death" :D

 

Edit:

Po 1h znowu wstał :D Ciekawe na jak długo, oby szybko padł na dobre co odeślę go na gwarę i przed wyjściem GTAIV dostane z powrotem ^^

 

Edit2:

I po kolejnej 1h znowu krąg śmierci :D Muszę poszukać paragonu i dzwonię do M$ nie ma sensu czekać :/

Edited by Borys-Tech

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie mam niemiły problem mojego X360 właśnie przed chwilą nawiedził "The Ring Of Death" :D

 

Edit:

Po 1h znowu wstał :D Ciekawe na jak długo, oby szybko padł na dobre co odeślę go na gwarę i przed wyjściem GTAIV dostane z powrotem ^^

 

Edit2:

I po kolejnej 1h znowu krąg śmierci :D Muszę poszukać paragonu i dzwonię do M$ nie ma sensu czekać :/

Do czego ci bedzie potrzebny paragon? :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

W przypadku awarii sprzętu w ciągu 14 dni od daty zakupu konsoli X360 możesz zgłosić się bezpośrednio do Sprzedawcy (czyli w miejscu, gdzie kupiłeś konsolę) w celu oddania, zareklamowania towaru lub wymienienia na nowy (w zależności od opcji przewidywanych przez Sprzedawcę).

Klient musi oddać Sprzedawcy konsolę w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi akcesoriami wchodzącymi w skład zestawu (zasilacz, kable itd.).

 

Po upływie 14 dni od daty zakupu konsoli, Klient powinien skontaktować się telefonicznie z Xbox Helpline (Polska): 00800 441 17 96 (połączenie bezpłatne z tel. stacjonarnego, nie dotyczy połączenia z tel. komórkowego. Dzwonić można od poniedziałku do piątku w godzinach 9 – 17.), aby zarejestrować swoją konsolę X360 w celu aktywacji gwarancji (wymagane jest podanie daty kupna konsoli oraz numeru seryjnego konsoli[serial Number] - 12 cyfr umieszczone jest z tyłu konsoli nad gniazdem AV) oraz zgłosić usterkę.

 

Centrum Pomocy Technicznej firmy Microsoft w trakcie rozmowy z klientem postara się:

a) zdiagnozować problem;

b) ustalić, czy problem dotyczy sprzętu, akcesoriów czy oprogramowania(należy podać kolor diody zasilacza po odpaleniu konsoli);

c) jeżeli okaże się to konieczne - zorganizuje kuriera, który odbierze konsolę od klienta i dostarczy do serwisu, gdzie konsola zostanie naprawiona, a po serwisowaniu dostarczy ją z powrotem do klienta. Koszt przesyłek pokrywa Microsoft.

 

Po zgłoszeniu usterki i zapadnięciu decyzji o wysłaniu konsoli na serwis, klient otrzyma e-mailem kod kreskowy do wydrukowania lub drogą pocztową gotowy, wydrukowany kod kreskowy w celu naklejenia go na list przewozowy firmy kurierskiej. Klient sam musi zamówić kuriera po otrzymaniu kodu kreskowego i uzgodnić dokładną godzinę odbioru przesyłki.

Kliknij Tutaj! aby przejść na stronę UPS i wybrać nr tel. do najbliższego oddziału UPS w Polsce

W przypadku serwisowania akcesoriów lub wymiany uszkodzonych gier Microsoft Games Studios klient pokrywa koszty przesyłki.

Klient musi odesłać do serwisu konsolę w nieoryginalnym opakowaniu, bez twardego dysku, bez kabli i jakichkolwiek innych akcesoriów. Bez paragonu. Samiutki X360.

Naprawa serwisowa jest realizowana w czasie 2 tygodni(najczęściej jest to 1 tydzień).

Przesyłkę można śledzić na stronie UPS Kliknij Tutaj!

Data kupna konsoli :D Ja nie pamiętam kiedy ją kupiłem XD Dlatego szukam paragonu ale jakoś narazie nie mogę go znaleźć :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

uuuu tak czytam te wasze problemy z "The Ring Of Death" i sie zaczynam zastanawiać czy aby na pewno kupić sobie tego xa ;p

A czym sie przejmujesz? Jesli zdechnie, to Microsoft sie bedzie martwil :P Dwa tygodnie bez konsoli chyba jestes w stanie przezyc? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam dwa takie migration kit w swoim domu w Katowicach (jeden faktycznie od chlopakow z poly). "Problemem" moze byc fakt przebywania na delegacji w Oslo :lol: Po 20.04 moge komus go podeslac.

 

Odnosnie daty kupna- rejestrowalem juz dwa klocki i nie pytali mnie o date zakupu, ale to moze moje "szczescie" do helpline x360 (o czym pewny mlodszy kolega z tego forum lubil sie rozpisywac :lol:)

Edited by draak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...