Grimlock Opublikowano 14 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2007 (edytowane) Tomb Raider UnderworldKolejna część przygód Lary będąca kontynuacją wydarzeń w Legend. Tym razem Lara odwiedzi Meksyk, Kambodżę, podwodne lokacje w których będzie musiała walczyć z rekinami czy mitycznym Krakenem, a w deszczowej dżungli z panterami. Poza tym akcja podobno ma się dziać w zaświatach. W jednym z trailerów możemy zobaczyć jak Lara wysadza swoją posiadłość w Surrey. Pod względem umiejętności bohaterka nauczy się nowych ruchów jak chodzenie po tyczkach na których do tej pory bujała się), używanie przedmiotów umożliwiających wspinanie się , czy wisząc na skale i jednocześnie strzelać do przeciwników oraz strzelać do dwóch wrogich jednostek naraz. Upgrade przeszły także pistolety - będziemy mogli używać ich pod wodą ale ze zmniejszoną skutecznością.Premiera:18 listopada 2008Okładka:Lara:Trailery i gameplaye:http://pl.youtube.com/watch?v=S33Zn6jYRbYhttp://www.gametrailers.com/player/37014.html - oficjalny trailerhttp://www.gametrailers.com/player/37274.htmlhttp://www.gametrailers.com/player/36960.htmlMain theme:http://pl.youtube.com/watch?v=OFjWE0YAkmM&...feature=relatedScreenshooty:http://www.tombraiderchronicles.com/underw...ots_360_03.html Edytowane 30 Marca 2016 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 14 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2007 (edytowane) widziałem trailer na youtube, jak znajde to dam link :D Edytowane 14 Czerwca 2007 przez MaSell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 14 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2007 Gdy grałem w Legend natrafiłem na coś takiego, czyżby Amanda była jakoś spokrewniona z Natlą :?: :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 14 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Czerwca 2007 I to bedzie zapewne podstawa kontynuacji Legendy ;) Tomb_Raider#Tomb_Raider_VIII:_Mists_of_Avalon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil Croft Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 Grimlock Te pudelka to taki easter egg. A prawdopodobnie to na targach E3 w Lipcu ma byc pokazany TRA na X360. Co do tytulu TR8 ten Mists of Avalon. Ciekawe jaki fan wymyslil taka durna nazwe. Przeciez to nawet niepotwierdzone ze ma byc taki tytul. I mam nadzieje ze bedzie watek Avalonu i juz osobna historia bo niechcem "Golda" Do TRL. I Aby w Tr8 nie zmienono mocno lary bo w TRL jest sliczna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 Grimlock Te pudelka to taki easter egg. A prawdopodobnie to na targach E3 w Lipcu ma byc pokazany TRA na X360. Co do tytulu TR8 ten Mists of Avalon. Ciekawe jaki fan wymyslil taka durna nazwe. Przeciez to nawet niepotwierdzone ze ma byc taki tytul. I mam nadzieje ze bedzie watek Avalonu i juz osobna historia bo niechcem "Golda" Do TRL. I Aby w Tr8 nie zmienono mocno lary bo w TRL jest sliczna Ten tytuł to fake, podobnie jak podrabiane trailery z tą nazwą. Uważam jednak, że na E3 będzie jednak nowy Tomb Raider a nie "przekonwertowany" na konsole :wink: Ktoś (nie pamiętam nazwiska) z Eidos'u powiedział, że w 2008 roku możemy się spodziewać nowego Tomb Raider'a i będzie on kontynuacją Legend :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel7332 Opublikowano 15 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Czerwca 2007 (edytowane) Wszystko fajnie ale zmień te nieszczęsne Core Design na Crystal Dynamics. Tamtym panom już podziękowaliśmy :lol: Co do "nowego TR" na E3 to myślę, że to będzie jednak "ósemka". Ten tytuł dot. Avalonu to fake na 100% zmyślony przez jakiegoś fana. Mam nadzieję, że gra pójdzie bardziej w ślady "Rocznicy". Oprawa graficzna z tego co zapowiadano ma być na bardzo wysokim poziomie. Pozwolę sobie zacytować "[...]będziecie się ślinić" :) Czekamy na pierwszego screena i pierwsze informacje z targów. EDIT: Ja jeszcze nie przeszedłem TRA, a tu już za 3 tygodnie E3 :) Edytowane 15 Czerwca 2007 przez Pawel7332 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 Wszystko fajnie ale zmień te nieszczęsne Core Design na Crystal Dynamics. Tamtym panom już podziękowaliśmy :lol: Co do "nowego TR" na E3 to myślę, że to będzie jednak "ósemka". Ten tytuł dot. Avalonu to fake na 100% zmyślony przez jakiegoś fana. Mam nadzieję, że gra pójdzie bardziej w ślady "Rocznicy". Oprawa graficzna z tego co zapowiadano ma być na bardzo wysokim poziomie. Pozwolę sobie zacytować "[...]będziecie się ślinić" :) Czekamy na pierwszego screena i pierwsze informacje z targów. EDIT: Ja jeszcze nie przeszedłem TRA, a tu już za 3 tygodnie E3 :) Silnik pewnie będzie ten sam co w Legend także raczej niczym nowym nas nie zaskoczą. Może poprawią nieco Depth of Field i HDR ,a raczej dodadzą ,bo w Legend go (chyba) nie było. Co do samej gry to wolałbym aby powrócili do tradycji jeśli chodzi o inwentarz. Znaczy się możliwość noszenia po kilka broni naraz ,a nie jak dotąd pistolety + jakaś broń długa (karabin ,strzelba..). No i apteczki małe duże ;) Więcej zagadek ,bo w Legend nie było zbyt wiele. Jednak jestem przekonany że niestety będzie to samo co w Legend. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel7332 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 (edytowane) "Ósemka" będzie pod DX10 więc na pewno przebudują engine z X360 dodając nowe efekty tak jak w przypadku TRA. Myślę, że będzie dużo lepsza grafika ( porównaj sobie Legend bez NG i TRA, różnica kolosalna ). HDR jest w Legend ale tylko na Xboxie 360, a co do Depth of Field to raczej nie ma co poprawiać. IMHO gra nie będzie wybitnie trudna, bo już teraz z recenzji TRA wynika, iż jest baaaardzo nuda i za trudna ( śmiech na sali ), a "teraz gry robi się inaczej" ( by KŚ Gry ) :lol: Myślę, że poziom trudności będzie zrównoważony między "Legendą", a "Rocznicą", co by nie odstraszać "LegĘdowców". Zapewne oprócz grafiki poprawią ruchy Lary, dodadzą nowe bronie i udoskonalą sterowanie ( głupotą jest, że jak się przesunie lewy analog do przodu to Lara najpierw idzie, a później biegnie ). "Kryształowo-dynamiczni" ( LOL ) na pewno nie dadzą nam Legend II, a coś zupełnie świeżego :) I think so. EDIT: Grimlock, TR8 na pewno nie będzie taki krótki jak Legend. Nie wiem, czy zauważyłeś, że CD wyciągają wnioski ze swoich produkcji i starają się aby ich produkty były coraz lepsze ? "Siódemka" to był ich pierwszy Tomb Raider, który IMO miał pokazać możliwości silnika i odbudować nazwisko Lary. Dopiero teraz pokażą na co ich naprawdę stać. Wiem, że trochę za bardzo się "napalam" ale wierzę w ten zespół. Co do pomysłu z broniami, popieram. To bardzo dobry pomysł :) Edytowane 16 Czerwca 2007 przez Pawel7332 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 Nooo, pistolety zawsze można schować do plecaka, a zamiast nich uzi w kaburach. Noszenie przy sobie jednocześnie shotguna, karabinu itp. trochę pogorszyłoby realistykę :wink: W AOD można było mieć przy sobie cały arsenał :) W Last Revelations było mniej broni, ale obecność jednocześnie pistoletów, uzi, shotguna, kuszy można było jakość pogodzić :wink: Chyba nie przyzwyczaiłbym się do tego, że Lara ma np. karabin, shotguna itp. a na plecach tylko jedną broń :) Legenda była dość krótka, Anniversary wyszło dość szybko i jest trochę dłuższe z racji remake'u. Biorąc pod uwagę takie tempo to nie zdziwiłbym się gdyby szybko wyszła "Legenda II" o długości pierwszej części. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RBEJ Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 Przygody Lary powinny się zakończyć na 4 części. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 16 Czerwca 2007 Zgłoś Opublikowano 16 Czerwca 2007 (edytowane) Przygody Lary powinny się zakończyć na 4 części. Dlaczego? Przecież wydarzenia z części piatej miały miejsce przed czwartą :D ? Nie rozumiem tez, po co tak wiele osób zwraca uwagę na realizm - przecież ta gra z założenia nie miała taka być? Chyba, że dinozaury, działanie sił nadprzyrodzonych, yeti, skoki na odległość 20m z miejsca i tym podobne rzeczy są dla Was realistyczne ;) Edytowane 16 Czerwca 2007 przez MaSell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 5 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2007 Więc jednak na E3 będzie TRA w wersji na X360 i Wii, ale nie wykluczone, że wspomną coś o następnym TR. W końcu prace rozpoczęte to mogliby się trochę pochwalić, przynajmniej kawałkiem fabuły :wink: Anniversary i TR8 na targach E3 Zgodnie z naszymi wcześniejszymi zapowiedziami, na zbliżających się targach E3, Eidos Interactive ma zamiar zaprezentować Tomb Raider Anniversary w wersji na konsolę Xbox 360 i Nintendo Wii. Dodatkowo kolejne źródła potwierdzają przecieki mówiące o tym, że wydawca może zdradzić pierwsze konkretne informacje na temat kolejnej odsłony serii, sequelu Tomb Raider Legend - TR8. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 29 Lipca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Lipca 2007 Pierwsze informacje na temat Tomb Raider 8 moga zostać ujawione już na sierpniowych targach Games Convention - dowiedział się nieoficjalnie serwis WOTR źródło laracroft.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 1 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2007 TOMB RAIDER UNDERWORLD UNCOVERED? Copyright 2007 www.tombraiderchronicles.com [ November 30th 2007 ] According to a blog on TradeMork.com, Eidos has filed a trademark protection request for Tomb Raider Underworld, a name that could be revealed as the next video-game in the phenomenally successful Lara Croft series. Currently under the working title of Tomb Raider 8, the game is once again under the aegis of Crystal Dynamics. According to TradeMork.com, Tomb Raider Underworld is "rumoured to be based around the Mayan Calendar. During five nameless and dangerous days at the end of the calendar called Wayeb', portals between the mortal realm and the Underworld dissolve, allowing ill-intending deities to causing disaster and mayhem." Tomb Raider 8 has been tentatively pencilled in for a 2008 release and is expected to court Xbox 360, Sony PS3 and Windows PC. Hop on over to Tomb Raider Forums to give us your opinion on the title. Author: Staff Czyli w skrocie najnowszy Tomb Raider moze nazywac sie "Underworld" i opierac sie na kalendarzu Majow. "Podczas pieciu bezimiennych i niebezpiecznych dni konczacych kalendarz zwany Wayeb', portale pomiędzy swiatem śmiertelnym i Kraina zmarlych rozpadaja sie, pozwalajac zlowrogim bóstwom powodowac klęskę i chaos" http://www.tombraiderchronicles.com/headlines3350.html Zapowiada się ciekawie :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 1 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2007 Tradycyjnie już czekam na nową część. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sefiros Opublikowano 1 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2007 To może będą jakieś wzmianki o Euro 2012 w Polsce, skoro o kalendarzu Majów jest fabuła :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 9 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2007 UPDATE (2.12) Eidos wykupił domenę internetową tombraiderunderworld.com, związaną z przypuszczalnym tytułem ósmej częsci gry - Tomb Raider: Underworld. Wydawca również poinformował, że pierwszy screen z nowej gry zostanie opublikowany w grudniu lub styczniu. Kolejny Tomb Raider nadchodzi! W TR: Underworld izolacja będzie ponownie jednym z kluczowych elementów rozgrywki. Gra prawdopodobnie przypadnie do gustu zarówno zwolennikom starej ekipy - z Core Design, jak i tej nowej - z Crystal Dynamics. W tej części przygód Lary Croft powróci wiele trudnych zagadek. Underworld będzie dłuższy od poprzedniej części - TR: Legend. Wygląd nowej Lary ma być zdumiewający. Bohaterka będzie zdolna do wykonania nowych, niesamowitych akrobacji oraz skoków. Premiery kolejnej części gry z Larą Croft możemy się spodziewać mniej więcej w tym samym okresie co Tomb Raider: Legend i Anniversary, czyli w okolicach maja lub czerwca 2008 roku. TR: Underworld będzie grą o wiele bardziej realistyczną niż poprzednie części i zostanie wydany na PC, PS3 oraz Xbox'a 360. Ponadto, w okolicach 26 grudnia, ma zostać uruchomiona oficjalna strona Tomb Raidera: Underworld. Pierwsza zapowiedź gry pojawi sie w Xbox 360 Magazine (USA) pod koniec roku, a pierwsze materiały już w styczniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel7332 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2007 (edytowane) Hmmm, zapowiada się cudnie, tylko ta premiera na wiosnę 2008 mnie trochę zdziwiła. W sumie to panowie z CD zaczęli pracę nad TR8 zaraz po premierze Legend więc mam nadzieję, że nie będzie dużych poślizgów. Wydaje mi się, że Eidos zdał sobie sprawę z tego, że streszczanie całej gry za pomocą setek screenów nie wpływa dobrze na promocję i oby przez te pół roku do premiery nie pokazali nam wszystkich poziomów. Jestem tylko ciekaw nowego wyglądu Lary i przynajmniej jednej lokacji, bo myślę, że silnik Crystal ma jeszcze spore możliwości ( NextGen w Legend do dziś trzyma wysoki poziom ). EDIT: Ciekawi mnie jak rozwiążą sprawę z DX10, bo wydaje mi się, że Microsoft zrobi wszystko żeby zareklamować Vistę. Edytowane 9 Grudnia 2007 przez Pawel7332 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2007 Przecież to przerobiony silinik z jakiejś gry. Przynajmniej jeśli chodzi o Legend. Nie wiem jak będzie z TR8. Co do DX10 to jeden wielki marketingowy pic. Przykładem jest Crysis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel7332 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 10 Grudnia 2007 Przecież to przerobiony silnik z jakiejś gry. Przynajmniej jeśli chodzi o Legend. Nie wiem jak będzie z TR8Owszem, Legend powstało na mocno przerobionym silniku Legacy of Kain Defiance ( o ile się nie mylę ), który został mianowany Crystal'em. Ponoć na potrzeby TR8 wyciśnięto z niego co tylko się da i grafika w grze ma powalać. Jak będzie w rezultacie zobaczymy za niecały miesiąc na pierwszych screenach. BTW czytałem, że ten sam silnik ma zostać użyty w nadchodzącym Deus Ex'ie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 14 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2007 Najnowszy numer magazynu Play dostarczył ekskluzywną zapowiedź Underworld oraz wywiad, którego udzielił Eric Lindstrom, jeden z twórców. Z artykułu dowiadujemy się, że wydarzenia w najnowszej części będą miały miejsce po tym, co przeżywaliśmy w Tomb Raider Legend. Ma to być pierwsza, w pełni next-genowa część przygód słynnej pani archeolog, więc autorzy kładą nacisk na drobne detale. Bardziej „żyć” ma przede wszystkim otoczenie, które będzie dużo bardziej interaktywne niż w poprzednich częściach. Podawany jest przykład poziomu w południowym Meksyku – Lara zostawia swoje ślady w błocie, jednak jako że akurat pada, woda wypełnia zostawione wcześniej zagłębienia. Ciała zabitych przeciwników będą zostawać na polu walki (w poprzednich częściach wyparowywały) – podobnie zresztą zniszczone wcześniej elementy środowiska. Twórcy chwalą się również znakomitymi (podobno) efektami świetlnymi, które upiększają całe otoczenie. Poprawie ulegnie też animacja głównej bohaterki. Specjalnie do tego celu zorganizowano sesję montion capture, by ruchy były jeszcze bardziej naturalne. Wracając jeszcze do drobnych detali – gdy Lara przykucnie na piaszczystej nawierzchni, będzie miała lekko brudne kolana, natomiast cała reszta pozostanie czysta. Według informacji pisma, Tomb Raider Underworld ukaże się w przyszłym roku na Xboxa 360, PlayStation 3 oraz PC. Czekamy na kolejne informacje." Żródło: Laracroft.pl i czasopismo Play Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodny Opublikowano 14 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2007 Kilka faktów: - premiera odbędzie się w przyszłym roku - docelowe platformy to Xbox 360, PS3 i PC - grą zajmuje się Crystal Dynamics - głosu bohaterce ponownie użyczy Keeley Hawes (Legend i Anniversary) W nowym numerze magazynu play znajduje się ekskluzywna zapowiedź nowych przygód Lary. To tylko część całego artykułu. Z tej zapowiedzi można dowiedzieć się wielu rzeczy: - gra jest kontynuacją Legend - za model świateł w grze będzie odpowiadał nowy hybrydowy system stanowiący połączenie dynamicznych świateł ze starannie stworzonymi mapami światła, da to efekty jakich dotąd żadna metoda nie zdołała osiągnąć - Lara podczas przygody w Południowy Meksyku będzie zostawiać ślady w błocie, lecz padający deszcz będzie je zmywał - przeciwnicy i zniszczone elementy środowiska nie będą znikać - przeprowadzono nową sesję motion capture by uczynić ruchy Lary jeszcze bardziej realistycznymi - w grze usłyszymy muzykę symfoniczną, która pojawi się tylko w ważnych momentach - zmienna pogoda - woda będzie utrudniała wspinanie się po niektórych powierzchniach - przeciwnikami będą prócz ludzi także nierealne stworzenia - środowisko jest bardzo interaktywne - pojawią się elementy walki wręcz, pozwolą one bohaterce na chwilową obronę przed wyciągnięciem broni - długość gry będzie zależała od sposobu w jaki będzie się grało - każde przejście będzie inne zważywszy na fakt, że środowisko w tej grze jest jednym z naszych wrogów - nie oczekujcie apteczek leżących wszędzie, zostanie zastosowany jakiś jeszcze nieujawniony system leczenia - prawdopodobnie pojawi się motocykl, sterowanie nim będzie dużo prostsze - jeżeli Lara uklęknie na brudnej powierzchni to pobrudzą jej się tylko kolana Inne obrazki z gry: To informacje zebrane i przetłumaczone przeze mnie. Powinny się przydać. Zapowiada się bardzo dobrze. Mam wszystkie części Tomb Raidera oryginalne w wersji na PC. Czekam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 14 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2007 Dzięki za wrzucenie screen'ów z Playa :) Bardzo dobrze, że "najnowsza" Lara nie uległa żadnym większym zmianom :) Szczególnie ta z Anniversary bardzo mi się podoba :) Mam wrażenie, że biust trochę zmalał (i w sumie dobrze - lepiej teraz wygląda). Bardziej zarysowane mięśnie na rękach - trochę dziwnie wyglądały niesamowite akrobacje Lary w Legend gdy miała ręce gładkie jak panienka z dobrego domu :wink: Zresztą w poprzednich częściach też. Nowe wdzianko może być, przypomina to z filmu w które była ubrana Angelina :) Ściągacz do szelek plecaka trochę dziwnie wygląda. W każdym razie Lara wygląda coraz bardziej ludzko (można powiedzieć prawie jak człowiek po otrzymaniu nowych tekstur) i coraz mniej kreskówkowo. Motion capture także nada jej jeszcze bardziej ludzki sposób poruszania - choć ten z Legend i Anniversary był naprawdę świetny :) Cieszę się też z powrotu walki wręcz - trochę brakowało mi tego trybu od Angel of Darkness. Często lubiłem walić po łbie i kopać oraz "usypiać" przeciwników :wink: Ciekaw jestem realizmu i jakości grafiki otoczenia, po screenach trudno to ocenić ale będzie to conajmniej ten poziom co w Legend w trybie NG ale jeszcze nie Crisis :wink: PS. U Was też widok postów włącza się z automatu jako drzewo :?: Gdzie to zmienić na stałe, by był standardowy widok post pod postem :?: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaeres Opublikowano 14 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2007 PS. U Was też widok postów włącza się z automatu jako drzewo :?: Gdzie to zmienić na stałe, by był standardowy widok post pod postem :?: Na górze masz taki dżinks "Opcje" tam wybierz tryb standardowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 14 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 14 Grudnia 2007 Właśnie problem w tym, że klikam w to za każdym razem... :sad: Wyczyszczę cache przeglądarki, może pomoże :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 15 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2007 ja tam bym chcial aby Lara podskakiwała tak jak Altair :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 15 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 15 Grudnia 2007 (edytowane) Nowe screeny :) Nowe elementy rozgrywki w TRU Eric Lindstrom zdradził informacje dotyczące nowego, dynamicznego systemu rozgrywki, który będzie miał duży wpływ na to, co zobaczymy w Tomb Raider Underworld. Nawiązując do zapowiedzi w magazynie Play, Lindstrom powiedział, że gracz może oczekiwać dużej ingerencji w interaktywne środowisko, włączając w to operowanie przedmiotami w celu rozwiązania zagadki - „Lara będzie mogła przenosić rzeczy i architektoniczne elementy częściej niż kiedykolwiek. Dzięki nowym animacjom, ruchy staną się jeszcze bardziej płynne. Nie będzie już znikania gruzów czy ciał.” Przeciwnicy będą wykorzystywali różnego rodzaju ruiny, aby chronić się, a zarazem unieszkodliwić uzbrojoną Larę Croft. Ta z kolei będzie mogła strzelać do dwóch celów jednocześnie. „Na powierzchni Lara będzie stawiała czoła prawdziwym, drapieżnym zwierzętom, występujących w danych częściach świata, lecz gdy bohaterka zejdzie do Podziemia, spotka potwory, których nie znajdziesz w żadnym ZOO.” O bardzo realistycznym systemie pogodowym, Eric Lindstrom wypowiada się: „rozwinęliśmy model oświetlenia, mieszając dynamiczne oświetlenie ze starannie stworzonymi mapami świateł, żeby świat przedstawiony w grze oszałamiał gracza.” Dzięki zaawansowanemu silnikowi generującemu pogodę, aura może przeszkadzać lub pomagać Larze w kontynuowaniu swojej przygody. Źródło: laracroft.pl Nowe screeny - 28.12.2007 :) Najważniejsze informacje z CDA: -NIKT NIE POTWIERDZIŁ PODTYTUŁU UNDERWORLD -na pokaz zostało zaproszonych 22 przedstawicieli czołowych magazynów, o grach na świecie -twórcy pokazali czwarty etap, którego akcja dzieje się w meksykańskim stanie Chiapas, wśród ruin pozostawionych przez Majów -duża liczba pułapek, zapadni, kolców, dzikiej fauny -Lara będzie chronić twarz, podczas biegu przez gęste zarośla -interakcja z otoczeniem -możliwość używania różnego rodzaju kłód, tyczek , w celu stworzenia pomocy, do wspinaczki -akcja gry nie będzie się toczyć tylko w dżungli, pojawi się wiele lokacji (z tym, że programiści nie fantazjują tu bardzo, twierdzą, że to powrót do korzeni) -gra będzie opowiadała odrębną historię, nie będzie żadnych retrospekcji - tylko teraźniejszość -miejsca, które odwiedzi Lara, będą dzikie, nienaruszone przez człowieka, dlatego wrogów ludzkich, nie należy sie spodziewać zbyt często -wspomniano o pająkach i sposobie na nie - Lara będzie mogła je rozdeptać -nie będzie dużych bossów typu T-Rex. Zostaną zastąpieni przez zagadki, a walka na główkowanie -walka wręcz: kopanie, bicie, duszenie, odpychanie -dobrze wyważone AI; ludzie wiedzą co to granaty i chowają się przed nimi, natomiast zwierzęta, nie znają takiej rzeczy i nie będą się jej bały, ale nadrobią to zwinnością i drapieżnością -Lara będzie mogła podnosić różne przedmioty i używać ich do walki. Np. podniesie drąg, którym zaatakuje przeciwnika., a w tym samym momencie w wolnej ręce, bohaterka będzie mogła trzymać pistolet i oddawać strzały w kierunku innego wroga -Lara będzie mogła wspinać się po (określonych) skałach (bez pomocy linki)! -możliwość chodzenia po linie -sprint -linka będzie używana do rozwiązywania zagadek, torowanie sobie drogi itd. -pojawią się pojazdy, które nie będą służyć nie tylko do przemieszczania się, ale także do rozwiązywania zagadek -programiści zadbają zarówno o fanów classiców jak i dzieci Legędy [mój dopisek ], tzn. dla tych, którzy oczekują dużej ilości akcji, zostanie opracowany specjalny system pomocy -powrócą interaktywne cutscenki -bardzo dokładny model Lary, włosy naturalnie falujące itd., możliwość pobrudzenia bohaterki -najładniejsza część, ze wszystkich TR -rewelacyjne cienie (np. cienie liści rzucane przez światło słoneczne) -zdumiewające oświetlenie (wszystko liczone w czasie rzeczywistym) -grafika NA RAZIE nie dorównuje Crysisowi -gra powstaje na 3 platformy PC, PS3 i Xbox360 -gra jest tworzona z myślą o DirectX 9! (programiści uważają, że DX10 nie jest aż tak potrzeby i raczej nie będzie wykorzystany w grze) -gra na PC, będzie najładniejsza Edytowane 29 Grudnia 2007 przez Grimlock Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 31 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2007 Jak ja nie mogę doczekać się nowych przygód lary. :) Jęzor zwieszony mam do samej ziemi. :) Zapowiada się przekozacko. No i te zmienne warunki pogodowe. Będą idealnie pasować do tej gry. :) Że też wcześniej tego nie zaadoptowali. :) No i liczę, że oświetlenie zmiażdży wszystko co do tej pory widziałem łącznie z Uncharted. Jest to jak by nie było bardzo ważny element w takich grach. Udowodniła to Legenda i Uncharted. :) To kiedy premiera? :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegrz Opublikowano 31 Grudnia 2007 Zgłoś Opublikowano 31 Grudnia 2007 (edytowane) sorki ale kiedy ona w końcu będzie idealna?? mam wrazenie, ze to nadal half-manekin. Edytowane 31 Grudnia 2007 przez Plusk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...