Skocz do zawartości
Black_Shaggy

Problem Z 1gb Ram Goodram

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam (w sumie nowego, bo kupionego z 1,5 miesiąca temu) kompa.

Nie mogę włączyć żadnej gry... Jak chcę jakąś włączyć robi mi się restart komputera i zrzut pamięci fizycznej (w Blue Screen'ie)... Z tego, co zauwazyłem mam podobny problem, jaki miał jened z kolegów już wcześniej. To jest link, na którym jest ten (jego) problem http://forum.purepc.pl/index.php?showtopic=242906

Co mam robić? Męczę się już z tym kupe czasu i nic!

Z góry dziękuję :)

 

To są w skrócie dane mojego kompa:

 

CPU Type: AMD Athlon 64 x2 Dual Core Processor 4000+

CPU Speed: 2100Mhz

Cache RAM: 512K x2

Karta graficzna: GeForce 8500 GT 512MB

Pamięć RAM: 1GB (chyba 800Mhz; GoodRAM)

 

Aha, jeszcze dodam, że jestem zielony w tych sprawach, więc jak coś, to bardzo proszę o dokładne objaśnienie ;)

 

Moja płyta główna to ASUS M2N-SLI DELUXE

Edytowane przez Black_Shaggy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem programem MemTest. Nie czekałem do końca, ale tyle, co było, to nic nie pokazało, że jest cośnie tak. Pozatym i tak myślę, że RAM nie jest uszkodzony, bo wszystko mam nowe...

To co mam robić? Pomóżcie... :sad:

 

Może coś w BIOS-ie musze zmienić? Ale już coś próbowałem i nic. To jak coś w BIOS-ie, to powiedzcie, co? Błagam... :(

 

O co chodzi z tymi timingami i zmianiami Mhz dla pamięci? To robi się właśnie w BIOS-ie?

Może ja tam muszę coś zmienić... ?

 

To jest chyba napewno mój RAM http://www.komputronik.pl/Pamiec_DRAM/DDR2...d,30743/#opinie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Memtest86+ - bootowalna CD, program darmowy, test trwa krócej niż GoldMemory i nie trzepie po oczach mrugającymi informacjami o wersji shareware...