Skocz do zawartości
MacOSek

Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2

Rekomendowane odpowiedzi


Dołączona grafika


  • Oficjalna strona: LINK
  • Developer: Ubisoft Montreal
  • Wydawca: Ubisoft
  • Engine: Unreal Engine 3
  • Gatunek: Tactical shooter
  • Data wydania: USA - 18 Marca 2008, Europa - 20 Marca 2008
  • Platformy: Xbox 360, PS3, PC


-------------------------------

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika
Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika
Dołączona grafika

-------------------------------

Teaser (SD)
Trailer (HD, SD, Streaming) Edytowane przez MacOSek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kucyk

 

Dokladnie ,kto dobieral im palete kolorow ?? moze naprawde jakis inszy ;)

 

Po screenach widac ze graficznych cudow nei bedzie ,kolory dalej takie siakies pomylone

 

Oby grywalnosc byla co najmniej taka jak w jedynce ,to sie jakos przetrawi te kolory .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ch z paleta kolorow ;] w 3 ostatnich czesciach to grywalnosc byla najwiekszym problemem. Chcieli zrobic shooter dla mas, ale zapomnieli, ze popularnosc serii zyskali dzieki pierwszym - taktycznym rainbowom.

 

Swoja droga to czasami na konsoli mnie k***ca strzelala jak przyszlo dokladnie i szybko celowac na tym padzie xD na piecu dla odmiany vegas byl za latwy i przez to szybko nudzil ^^

Edytowane przez 4ever_anarchy_soldier

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  4ever_anarchy_soldier napisał(a):

na piecu dla odmiany vegas byl za latwy i przez to szybko nudzil ^^

więc chyba nie grałeś na piecu, lub w trybie 'EJSI' ;] , bo na najwyższym poziomie "realistic" często trzeba było podchodzić do fragmentu gry po kilka razy, przeciwnicy strzelali bardzo celnie i wystarczyło kilka kulek byś padł

 

edit:

trailery fajne ale jak widzę to koślawe, niepełnosprawne.. sterowanie to dosłownie aż mi niedobrze.

myślę że trudno temu zaprzeczyć, wystarczy obejrzeć ....

Edytowane przez Gość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Firekage

Mi podobala sie pierwsza czesc na PC . Cieszyl mnie fakt , ze dodano kamery ala Splinter Cell. Czy byla latwa? Na pewno wzgledem GRAWA tak , ale nie przejdziemy jej na pale. Boje sie tylko jednego. Syndromu czesci pierwszej dotyczacego grafiki w planszach. OCB? Tam im dalej tym grafa byla coraz gorsza , do tego jakby cos z wymaganiami. Pierwsze levele z HDR itd. wygladaly swietnie (miasto) , do tego banglalo mi to na 1024 , ostatnie levele (most itd) wygladaly paskudnie , ochydnie i lazily mi ledwo w 640...LOL. Oby engine poprawili bo to wyglada tak samo jak GRAW ale tak nie lazi.

Edytowane przez Firekage

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  HiS napisał(a):

więc chyba nie grałeś na piecu, lub w trybie 'EJSI' ;] , bo na najwyższym poziomie "realistic" często trzeba było podchodzić do fragmentu gry po kilka razy, przeciwnicy strzelali bardzo celnie i wystarczyło kilka kulek byś padł

nie pamietam na jakim poziomie gralem, ale uwierz, ze na bank nie bylo to easy :) trening czyni mistrza, przejdz to jeszcze raz, a napewno pojdzie Ci o wiele lepiej :D

 

hehe... tak, to byla irionia ;) po prostu pewnie strzelasz jak bot :D bo gra byla latwa i nudna :D

Edytowane przez 4ever_anarchy_soldier

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja grałem troszkę. Do singla dodano customizację postaci (płeć ;) i m.in. pancerz, który ma wpływ na mobilność) oraz nabijanie punktów doświadczenia służących do odkrywania nowych bonusów. Grafika lepsza, ale bez rewelacji. Przeciwnicy nie zaskakują (1 level). Feeling jak w pierwszej części.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...