cavarr Opublikowano 9 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2008 Codemasters secures Formula 1 License #1 Formula One is to have its first official computer game in more than two years next season following the capture of a new official licencing deal with British gaming company Codemasters, autosport.com can reveal. With Sony having published the most recent official F1 game last summer, based on the 2006 season and available only on PlayStation consoles, Codemasters' deal will see F1 return to a multiformat platform for the first time in many years. The game is set to be available on all major home consoles, as well as handheld and PC gaming formats. After weeks of discussion between Codemasters and Formula One Administration, it is anticipated that the company will produce the first game next year, based on the 2009 F1 season. This will be the first game that Lewis Hamilton will appear in. Rod Cousens, chief executive officers of Codemasters, said: "Formula One is ambitious in expanding its reach with more circuits planned beyond recent additions in the Middle East and China. It is also ambitious in expanding its reach via technology. "The digital communities that computer and video gaming creates will play a key role in further growing the F1 audience and connecting them globally. "As a world-leading creator of driving games, this alliance with F1 is the jewel in Codemasters' racing crown and creates an undisputed segment champion." Chris Denning, chairman of Codemasters, added: "Codemasters' success and recent innovations in the racing game space makes the company more than appropriately tuned for the challenge. "The combination of F1's new momentum of expansion and Codemasters' contemporary technology and past experience is the breaking of a new dawn for the sport, on the track and on the HD game screen." Codemasters Studios has already begun preparations for the major task of creating the new game, by strengthening their team with personnel from the now defunct Sega Racing Studio. There are 350 people working on the project, which will be based on the EGO Engine that Codemasters has put to good use on the Colin McRae: DIRT and soon-to-be-released Race Driver: GRID titles. http://www.autosport.com/news/report.php/id/67228 Na to info czekałem parę dobrych lat, Sony wreszcie straciło exclusive F1 :D i każdy będzie mógł zasiąść za sterami bolidu :D Grafika w nowych pozycjach Codemasters stoi na najwyższym poziomie, więc o ten detal nie ma co się martwić. Jedną niewiadomą będzie model jazdy, ale chyba nie zrobią z tego Arcade :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atom3k Opublikowano 9 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2008 kolejna giera na engine dirta ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
draak Opublikowano 9 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2008 To powyzsze pytanie mamy potraktowac jako retoryczne? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atom3k Opublikowano 9 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2008 tak jakby chodzi o to, że Grid na tym silniku teraz jest, i jest to takie hmmm arcadowe strasznie, formułki też będą i też będzie dużo blurów/hdr`ów i gra stanie się przez to pewnie mało czytelna szkoda troche Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
srekal34 Opublikowano 9 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2008 A co ma fizyka jazdy do engine graficznego? Graficznie GRID jest w tym momencie chyba najładniejszą multiplatformową ścigałką, a kto wie czy nie najładniejszą wogóle(samochody w GT5 to nie wszystko) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 9 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2008 Tylko, że kiepskie otoczenie ukryte jest pod tonami bluru a w GT masz klarowny obraz. Mam obydwie gry i mogę je porównać. A co z Paradise? To nie jest najładniejsza multiplatformowa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 9 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2008 Jestem wręcz pewny tego, że spartolą model jazdy tak samo jak zrobili to w Dircie i Grid. Nie czekam , nie podniecam się bo nie ma po co. Szkoda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 9 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2008 I mamy pierwszą wróżkę :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
surix Opublikowano 9 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2008 Przecież to będzie arcade.............. zawsze tak jest z takimi produkcjami... :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limak122 Opublikowano 9 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Maja 2008 I mamy pierwszą wróżkę :lol2: Jaką tam wróżkę ? Swoje przypuszczenia opieram na poprzednich produkcjach sportowych tego studia :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eXelium Opublikowano 11 Maja 2008 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2008 Model jazdy jak model jazdy. Dopóki jedziemy to nie wygląda źle. MASAKRA (!!!) zaczyna się jak oglądamy powtórki na których auta skręcają w komiczny sposób. Jakoś jakby się przód przesuwał lewo prawo a nie jechał po łuku. Taki efekt widze już chyba od COLINA 4 w wszystkich ich grach. Zresztą szkoda, że SONY odpuściło sobie licencje F1. Może te gry nie były niewiadomo jak super ale miały też swoje plusy. Można było na praktykach przejeżdżać treningowe okrązenia i po każdym mieliśmy pytanie czy chcemy więcej downforca czy nie i inne takie rzeczy. Znając Codemasters napakują jakiś dziwnych nie potrzebnych opcji nie umieszczając tego co ludzie by chcieli. Mam nadzieje, chociaż zmienią cukierkowy styl grafiki z Grid'a i DiRT'a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 9 Czerwca 2008 Zgłoś Opublikowano 9 Czerwca 2008 (edytowane) The future of F1 videogames - exclusive with Codemasters’ Rod Cousens 2992392[/snapback] Jaką tam wróżkę ? Swoje przypuszczenia opieram na poprzednich produkcjach sportowych tego studia :) Nie kracz :wink: , zrobili również Toce. Edytowane 9 Czerwca 2008 przez cavarr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 7 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2008 Codemasters CONFIRM F1 2009 will be a "SIM" Right, I haven't read every post in this thread, but I get the jist and just to stop you all from panicking too much... GRID and DiRT are aimed at an arcade audience and they do that very well. F1 has different requirements and will get a completely different treatment from our in-house team, including full on sim options, physics, rules and regs etc. We will also have arcade requirements catered for as well. How this will be split we do not know yet, but split it will be. - http://community.codemasters.com/forum/sho...205#post4225205 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kucyk Opublikowano 7 Lipca 2008 Zgłoś Opublikowano 7 Lipca 2008 jakos nie chce mi sie wierzyc, dla nich full sim to moze byc wylaczenie wspomagaczy, a fizyke to ma kazda gra, jedna lepsza, druga gorsza... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacOSek Opublikowano 17 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 17 Marca 2010 niech jakiś mod zmieni nazwę tematu na F1 2010 gra ma ponoć wyjść we wrześniu 2010 dwa screeny: oraz nowy filmik - F1 2010 Xbox 360 Video - Developer Diary Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 20 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2010 Multiplayer w F1 2010 druga to wyścigi na wytrzymałość, które składać się będą z ośmiu okrążeń (sic!) i obowiązkowych pit-stopów. :lol: :lol: :lol: Zapowiada się wspaniały racer! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 20 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2010 Z jednej strony czekam, z drugiej nie, bo zapowiada się na żenujący arcade :/. Jakoś nie wydaje mi się, żeby stworzenie gry z olbrzymimi możliwościami konfiguracji dotyczącymi poziomu trudności, ilości okrążeń, zachowania bolidów, "losowości" itp. było takie trudne. Wtedy każdy by mógł sobie ustawić co i jak wg własnego "widzimisię" i wszyscy byliby szczęśliwi. Zobaczymy co z tego wyjdzie ale faktycznie jak człowiek słyszy o wyścigu na wytrzymałość mającym 8 okrążeń to śmiać się chce. Oby przynajmniej singleplayer był sensowny. Zobaczy się we wrześniu. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 20 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2010 Liczysz na długie wyścigi w multi z uszkodzeniami? Tylko jeden gracz by dojechał do mety, jeśli. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 21 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2010 Liczysz na długie wyścigi w multi z uszkodzeniami? Tylko jeden gracz by dojechał do mety, jeśli. Ja w ogóle nie czekam na multi, tylko martwi mnie, że takie samo "coś" spotka singla. Może przesadzam, fakt, po prostu gier o F1 jest jak na lekarstwo (licencja) a tutaj akurat barak konkurencji może rozleniwić twórców. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 23 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2010 Z jednej strony czekam, z drugiej nie, bo zapowiada się na żenujący arcade :/. Zalezy od tego, w jakich graczy celuja. Ja osobiscie z checia pogralbym w cos, co przypominalo by poprawiona wersje Formula One 99 (klik) czyli topowo arcadowa gra dla zabawy. Z drugiej strony milo byloby gdyby dano graczowi mozliwosc wyboru miedzy zreczniosciowka a porzadna symulacja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 23 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2010 Liczysz na długie wyścigi w multi z uszkodzeniami? Tylko jeden gracz by dojechał do mety, jeśli. Na konsolach może tak, ale na modach w rFactorze czasem wyścig kończy więcej osób niż w "realu" ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TrueVanDal Opublikowano 23 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2010 (edytowane) Poczytałem co nieco (w tym w najnowszym PSX Extreme) i chyba muszę "odszczekać" to co napisałem (że czaka nas arcade) i cieszę się z tego powodu ;). Podobno twórcy podchodzą do sprawy bardzo poważnie i dadzą spore możliwości kustomizacji. Wygląda na to, że singleplayerowi bliżej będzie do symulacji choć oczywiście opcje konfiguracyjne powinny dać graczom spory wybór w wielu kwestiach. Ucieszyłem się i czekam na kolejne doniesienia z obozu "Codies". Pozdro. Edytowane 23 Marca 2010 przez TrueVanDal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 23 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2010 Poczytałem co nieco (w tym w najnowszym PSX Extreme) i chyba muszę "odszczekać" to co napisałem (że czaka nas arcade) i w cieszę się z tego powodu ;). Podobno twórcy podchodzą do sprawy bardzo poważnie i dadzą spore możliwości kustomizacji. Wygląda na to, że singleplayerowi bliżej będzie do symulacji choć oczywiście opcje konfiguracyjne powinny dać graczom spory wybór w wielu kwestiach. Ucieszyłem się i czekam na kolejne doniesienia z obozu "Codies". Pozdro. Ta a Gran Turismo to najlepszy sim na świecie... mało mnie interesują opinie zwłaszcza prasy ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu26 Opublikowano 28 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Marca 2010 Czemu takie negatywne podejście chronicsmoke? Faktycznie po lekturze artykułu w PSX Extreme jeszcze bardziej nabrałem ochotę na ta grę, zapowiada się naprawde nieźle. Jeśli Codemasters faktycznie zrobią to co obiecują to łykam to w dniu premiery, bo ile można grac w Rfactora z modami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...