Jump to content
cavarr

Diablo 3

Recommended Posts

A ja dalej nie umie wbić na PTR Dołączona grafika Z tego co znajomi testowali grało im się dobrze z buławą / toporem, niektórym nawet lepiej niż z mighty weapon. Co do LOH to lepiej go porzucić na rzecz LS. Oglądając streamy kilku graczy niektórzy biegali mając tylko 3% LS na pasku i DPS ok 100k. Wydaje mi się że tragedii nie będzie choć to tylko moje obserwacje bo jak próbuję wejść na test server mam error 12 Dołączona grafika

 

http-~~-//youtu.be/beZXYhihXfE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie masz tych statów takich złych. Zmienilbys tarcze na sztylet albo miecz z loh i gniazdem i kręcilbys się przez a3 w miarę sprawnie. Oczywiście nie twierdze że ww i sprint to jedyne wyjście. Dołączona grafika

 

 

Mam broń na offhanda, szału nie robi ,ale na 3 akt ta postać jest za słaba ,żeby ww używać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja dalej nie umie wbić na PTR Dołączona grafika Z tego co znajomi testowali grało im się dobrze z buławą / toporem, niektórym nawet lepiej niż z mighty weapon. Co do LOH to lepiej go porzucić na rzecz LS. Oglądając streamy kilku graczy niektórzy biegali mając tylko 3% LS na pasku i DPS ok 100k. Wydaje mi się że tragedii nie będzie choć to tylko moje obserwacje bo jak próbuję wejść na test server mam error 12 Dołączona grafika

 

http-~~-//youtu.be/beZXYhihXfE

No wlasnie przy takim dps zaczyna sie ls oplacac tylko zeby tyle wycisnac potrzeba tylko $mln=dps k

 

Wysyłane z mojego HTC Vision za pomocą Tapatalk 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

No wlasnie przy takim dps zaczyna sie ls oplacac tylko zeby tyle wycisnac potrzeba tylko $mln=dps k

 

Wysyłane z mojego HTC Vision za pomocą Tapatalk 2

 

Tak, ale to było na ML10 a nie wydaje mi się żeby to było optymalne miejsce do farmienia :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@aerial

Widzę na poprzedniej stronie nba Twoich screenach że te oznaczenie legendy jako słupa światła jest fajnie widoczne. Sety też tak widać? No i czy na mapie to też jest jakoś oznaczone?

 

 

Sety i legendary. Na mapie jest chyba takie kółko jak od questów. I jeszcze jakiś dźwięk jest, ale chyba grałem z wyłączonym to nie słyszałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam broń na offhanda, szału nie robi ,ale na 3 akt ta postać jest za słaba ,żeby ww używać.

 

wrzuc kolejny pasyw defensywny, zmien rune w br na into the fray i jezeli masz sensowny loh na tym offhandzie

to bez problemu sie przekrecisz przez a3

oczywiscie zadnych rekordowych czasow nie bedzie, ale absolutnie nie bedzie mowy o tym ze postac za slaba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra wiadomość dla Wizard'ów, zrobiłem test CM Wizza na Monster Power 4 i po wszelkich nerfach build nadal dziala - choć nie jest juz tak szybki jak w 1.0.4. Na MP 4 moby mają znacznie więcej HP niż na 1.0.4, co także wpływa negatywnie na szybkość - filmik z mojego testowego runa:

 

http://www.youtube.com/watch?v=30ErJmN7qTs&feature=youtu.be&hd=1

Edited by rezo_
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i mamy kolejny nerf dla ToC WW/sprint:

 

Fury cost from 16 to 10

​Current cost is now a flat value per cycle + an additional cost based on attack speed. Changing this slightly so that the new continual cost is 7 flat + 3 per cycle. The end result is that the cost discrepancy between slow weapons and fast weapons has been greatly reduced.

 

Ładnie... Jesli dobrze to interpretuje to koszt za WW znow zmalal i to nawet kilkukrotnie dla wysokich APS.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rece opadaja przy tobie...

 

The end result is that the cost discrepancy between slow weapons and fast weapons has been greatly reduced.

Tzn. co ze niby szybsze bronie beda zuzywaly mniej fury niz dotychczas?

Edited by kelcior

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemka

Moglby ktos dokal;dnie napisac na czym ma polegac Nerf WW/sprinta dla barba ?

ostatnio mialem mala przerwe z sankturaium -

a bulid na jakim skonczylem brac barrbem - sprawdzal sie rewelacyjnie

mainhand -Szybki axe z wysoki CD i dps -=offhand sztylecik ias,lech crit socket

Nie bedzie sie juz dalo tak grac szybko jak poprzednio ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jezeli uzywales ww/sprint i okazjonalnie berserkera to raczej czeka cie buff niz nerf bo koszt uzycia WW spadl dramatycznie. Mniejszy proc dla np LoH latwo da sie zalatac.

 

Jezeli uzywales buildu opartego na Thrive on Chaos (berserker 100% czasu gry) to teraz bedzie to duuzo ciezsze bo niedosc ze proc jest mniejszy ( mniejsza generacja furii) to jeszcze ten obnizony koszt WW przeszkadza. Da sie grac, ale nie ma mowy o takiej swobodzie jak w 1.0.4 . Generalnie stopien nerfu zalezy od sprzetu jaki masz, lokacji gdzie grasz itp.

 

Nie bedzie sie juz dalo tak grac szybko jak poprzednio ?

jak na ironie, zeby utrzymac berserkera bedziesz musial grac szybciej niz poprzednio ^^

Edited by ZlyDzien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra wiadomość dla Wizard'ów, zrobiłem test CM Wizza na Monster Power 4 i po wszelkich nerfach build nadal dziala - choć nie jest juz tak szybki jak w 1.0.4. Na MP 4 moby mają znacznie więcej HP niż na 1.0.4, co także wpływa negatywnie na szybkość - filmik z mojego testowego runa:

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=30ErJmN7qTs&feature=youtu.be&hd=1

 

Musiałem wyłączyć dźwięk żeby dało się to oglądać. Jaka szansa na krytyka na tej postaci?
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

jezeli uzywales ww/sprint i okazjonalnie berserkera to raczej czeka cie buff niz nerf bo koszt uzycia WW spadl dramatycznie. Mniejszy proc dla np LoH latwo da sie zalatac.

 

Jezeli uzywales buildu opartego na Thrive on Chaos (berserker 100% czasu gry) to teraz bedzie to duuzo ciezsze bo niedosc ze proc jest mniejszy ( mniejsza generacja furii) to jeszcze ten obnizony koszt WW przeszkadza. Da sie grac, ale nie ma mowy o takiej swobodzie jak w 1.0.4 . Generalnie stopien nerfu zalezy od sprzetu jaki masz, lokacji gdzie grasz itp.

 

 

 

jak na ironie, zeby utrzymac berserkera bedziesz musial grac szybciej niz poprzednio ^^

 

Gralem Berserker 100% caly czas- ww/sprit tylko w tym wariancie jest efektywny ...

cos wlasnie czujem qfa ze sie za to zabiora bo zbyt pieknie sie gralo i przyjemnie

btw

zeby utrzymac furie mozna by pomyslec nad zmiena broni na might weapon i z pasywa miec bonusa do regeneracji - o ile takie rozwiazanie cos da

Edited by Strongmen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmniejszenie kosztu ww to nie jest duży nerf, możn "wydać" fury inaczej (spam sprintu, który nie ma animacji). Za to ułatwia to sytuację kiedy kończy się fury przy zbyt małej ilości celi/zbyt niskim hp. Moim zdaniem to wręcz buff dla barba, ciężej przypadkowo zejśc z fury do 0.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


×
×
  • Create New...