kaijitsu Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 FC3 framerate padaka...ja rozumiem 2500k@4,5ghz i 6870 to nie potwór... ale optymalizacja leży i kwiczy. Optymalizacja jak w większości obecnych gier. Po tym co zobaczyłem w AC3 obiecałem sobie, że już nigdy nie kupie żadnej gry zaraz po premierze. Mógłbys napisać troche wiecej na temat jak ta gra wgl chodzi? Cały czas sie zastanawiam czy kupić i prawdę mówiąc ten post mnie zniechęcił. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ben9 Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 (edytowane) Na GTX'ie 590 z wykręconym 2600K całkiem nieźle (mw o 5-10 klatek lepiej niż na 680tce) tylko jeśli chcemy grać w DX11 i mieć SLI potrzebujemy programu nvidia inspector i tam uaktywnić SLI gdyż nvidia zapomniała o nim w DX11 i dodała profil tylko w DX9 Oczywiście nie dość, że musimy uaktywnić to jeszcze w SLI compatibility bits (DX1x) ustawić wpis 0xC1902F5 (zmazując ten domyślny). Inaczej nie będziemy mieli odpowiedniego przyrostu wydajności Edytowane 30 Listopada 2012 przez Ben9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 Optymalizacja jak w większości obecnych gier. Po tym co zobaczyłem w AC3 obiecałem sobie, że już nigdy nie kupie żadnej gry zaraz po premierze. Mógłbys napisać troche wiecej na temat jak ta gra wgl chodzi? Cały czas sie zastanawiam czy kupić i prawdę mówiąc ten post mnie zniechęcił. Co tu więcej dodawać: http://www.pcgameshardware.de/Far-Cry-3-PC-217540/Tests/Far-Cry-3-Test-Grafikkarten-CPU-Benchmarks-1036726/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaszaWspraju Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 (edytowane) Na plus. Taki The Elder Assassins Scrolls : Jungle Creed. Mamy wiele elementów z AC (wszak to Ubisoft), do tego crafting, skille na wzór np. serii TES. Jestem dopiero na początku, że tak powiem "po pierwszej wymianie ognia" i niestety nie mam czasu, aby w nią dalej pograć, ale szczerze polecam. Far Cry 1 nie skończyłem, bo mutanty mnie zniechęciły. FarCry 2 coś tam pograłem, ale nie czułem klimatu, a tutaj jest coś wyjątkowego. Warto warto warto. Jedynym minusem jest ... MIN: 15 FPS , AVG : 20 FPS na i7@4GHz , GTX 470@ 830/900/1750. Oczywiście ustawienia 1920x1200 i wszystko na High w DX11. Mimo tego, kurczę, w miarę da się grać... oczywiście o płynności nie ma mowy, ale nie ma zacięć tylko czasem występuje coś na wzór slow-motion. Celowanie jest do d*** przy takim FPS, ale to w końcu SinglePlayer, więc przeciwnicy to debile - da się wygrać. W Multi to by nie przeszło... Jak będę mieć więcej czasu, to albo zrzucę ustawienia na jakieś medium, albo poczekam z tą grą do wymiany sprzęciora, bo jest zacna i nie chcę tracić ani źdźbła pixela jakości. kaijitsu -> Ja jestem zaskoczony pozytywnie. Jak wyżej wspomniałem, nawet przy takim FPS nie ma cięcia, raczej slo-mo. Faktem jest, że BF3 czy MoH:WF mają lepszy wygląd przy znacznie niższych wymaganiach. Tak, to fakt, ale tutaj mamy otwarty świat, na co też należy wziąć poprawkę. Ktoś zaraz zarzuci, że Skyrim po modach wygląda równie dobrze/lepiej a ma mniejsze wymagania - też fakt. No niestety nie jest to produkt idealny, ale uważam, że swoje warty. EDIT : W sumie jadę jeszcze na sterach 306.97. Później sprawdzę, czy faktycznie dostanę te 16% z nowymi. ;) Edytowane 30 Listopada 2012 przez MaciekCi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lor3ddr8d Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 30 FPS na Radeonie HD 7970 GHZ Edition oraz i5 3570k 4,2GHZ. Użycie GPU nie przekracza u mnie 60%, nie wiem o co tu chodzi ? Sama gra jest ok, ale widać że jest niedopracowana, np. elementy umieszczone na powierzchni wody są całkiem płaskie i wyglądają jak plamy. Trawa też nie wygląda najlepiej a przecież to 90% powierzchni tej wyspy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logimen Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 (edytowane) Wiecie moze skad wytrzasnac oryginalna instalke gry ? Kupilem sobie klucz na alledrogo (non steam), ale nie widze opcji pobrania ze strony Ubisoftu. moze ktos zna jakis dzialajacy link do Ubisoft Download Manager ? Edytowane 30 Listopada 2012 przez logimen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 Sterowniki 310.64 dodają niezłego kopa. MIN FPS : 19 FPS , AVG FPS : 27. Teraz da się już nawet grać. ;) Chociaż wkurzający są ci piraci wyskakujący... zewsząd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lor3ddr8d Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 (edytowane) MSAA ustawiłem na 2 i jest średnio 60 FPS Od razu inaczej się gra. Edytowane 30 Listopada 2012 przez lor3ddr8d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 Pobawiłem sie dziś trochę ustawieniami, i warto sobie znaleźć własną kombinację detali. Najbardziej obciążające są dwie pozycje - Post FX oraz cienie. Gdy patrzyłem w niebo z Post FX medium miałem 60 FPS, po ustawieniu high miałem 40. W normalnych sytuacjach nie ma aż takich różnic, ale względem Ultra można zaoszczędzić nawet kilkanaście FPS, może i więcej na lepszych kartach. Jakim kosztem? Sami oceńcie: Post FX medium vs. Post FX high: W przypadku cieni jest wyraźna różnica wydajnościowa między High a Very High czy Ultra. Wizualna też, ale czy warta tych klatek. Porównanie dwóch ustawień: Ultra - dosłownie wszystko na max Custom - Cienie high, Post FX medium, reszta na max Ultra vs. Custom: Na wszystkich obrazkach włączone HDAO, brak MSAA. Ustawienia Custom wydają się optymalne dla mojej konfiguracji. Jak ktoś celuje w stałe 50/60 FPS to zapewne można sporo zyskać cieniami i Post FX. Ustawienie Vsync 2 frames limituje framerate do połowy odświeżania, czyli 30 FPS w 60 Hz. Mimo to nawet na ustawieniach Low są dziwne regularne przycinki i spadki do 28-29 FPS. Dałem Vsync 1 frame, ale włączyłem limiter 30 FPS w MSI Afterburner, i o ile te spadki zniknęły, to mimo wszystko jest jakiś delikatny stuttering od czasu do czasu. Oby to wyeliminowali patchem lub sterami. Ogólnie komfort większy niż z Vsync 2 frames. Co do bufora klatek, to nie ma wielkich różnic. Warto ustawić 1 lub 2 klatki, cokolwiek wyżej wyraźnie zwiększa input laga, a nie poprawia stutteringu. Jak dla mnie gra na ustawieniach Custom wygląda zajebiście. Draw distance względem globalnego ustawienia High jest masakrycznie lepszy, a słabsze cienie czy post fx (cokolwiek to daje, bo zauważyłem tylko lekką różnicę w bloomie) zdecydowanie nie przeszkadzają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lor3ddr8d Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 Na jakiej karcie graficznej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 (edytowane) HD 7770, i Core i3-530 @ 4 Ghz, więc taki dolny mainstream. EDIT. Działa komuś injector SMAA? Bo u mnie niestety gra sie od razu wywala. Edytowane 30 Listopada 2012 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 można sobie fajny trip zrobić dżipem po dżungli. niestety twarda gleba = wybuch auta ;] ogólnie prowadzenie pojazdów to dla mnie duża frajda. nie jedna giera stricte samochodowa pozazdrości tego modelu jazdy :P w temacie grafy się nie wypowiem. 1920x1080 na low. jest frajda z gry :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el caco Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 Czyli gra wygląda i chodzi gorzej od Crysisa 1. Brawo :ploom: 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 Czy ja wiem czy wygląda gorzej? No ok, jest mniej technicznych pierdółek, ale jak dla mnie ogólna prezentacja jest dużo lepsza. I przede wszystkim to jest całkowicie otwarty świat, przestrzenie są gigantyczne. Jak sie wyjdzie na jakąś górę, to widoki są cudowne, a różnice wzniesień też są ogromne. Gra ma zbyt duże wymagania, to fakt, ale mimo wszystko to jest najładniejsza gra tego roku. Jak dla mnie od wodotrysków ważniejszy jest design, i tutaj bardzo wysoko oceniam FC3, choć uważam że dwójka jeśli chodzi o design jest nawet lepsza. Afryka wygląda na tym silniku obłędnie. Za pare miesięcy będzie już nowy król wodotrysków, bo ostatnie filmiki z Crysis 3 powalają pod tym względem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 ja tam nie narzekam, na max detalach bez msaa w 2560x1600 ultra poniżej 60klatek nie spada, przeważnie kole 80 się trzyma graficznie mogło być lepiej ale nie jest źle, byle gra miała grywalność 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 Graficznie nie jest źle po za teksturami, które momentami maja się nijak do tych w wspomnianym Crysis. Wymaga ma dość wysokie jak na taki poziom grafiki. Efekty dla mnie to jedno i te są niezłe. Zwłaszcza oświetlenie prezentuje sie naprawdę dobrze. Ale żeby to był taki problem by dać lepsze tekstury to ja nie rozumiem. Tak to byłby godny nastepca Crysis'a, a ledwie mu dorasta do pięt. Roślinność IMO też wrażenia nie robi z bliska. To że to SandBox to gra niestety nie podeszła mi. Próbowalem w to pograc troszkę dłużej, ale za dużo tam dla mmie pierdół. Wole jednak rasowy FPS w stlyu pierwszego Far Cry'a. No przy 2x680 nic dziwnego. Chociaż jak pisałem grafika w grze nie jest tego warta w porównaniu do Crysis czy BF3 . p.s Blue Jak gra wykorzystuje 2 GPU tak z ciekawości pytam ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 wykorzystuje bardzo dobrze, na jednej grafice miałem około 40klatek ,teraz jest x2 ,wiec spisuje się naprawdę bardzo dobrze, tak jak należy:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 (edytowane) można sobie fajny trip zrobić dżipem po dżungli. niestety twarda gleba = wybuch auta ;] ogólnie prowadzenie pojazdów to dla mnie duża frajda. nie jedna giera stricte samochodowa pozazdrości tego modelu jazdy w temacie grafy się nie wypowiem. 1920x1080 na low. jest frajda z gry Jazda pojazdami jest rownie drewniana co strzelanie z broni. Recoil? Nie ma tu czegos takiego, pociski leca dokladnie tam gdzie wskazemy kursorem (jak ktos gral namietnie w bf3 to pusci pawia po tym co tutaj zobaczy). A porownywanie grafiki do crysisa to lekki zart imo Widac ze nikt nie kontrolowal koncowego efektu i sporo rzeczy sie kupy nie trzyma (jakosciowo). AI jest tak durne, ze rece opadaja. Naprawde sie zawiodlem bo najwazniejsze aspekty shootera leza i kwicza, a czasy kiedy rajcowaly mnie w grach takie [ciach!]ly jak zbieranie krzaczkow czy produkcja toreb ze zwierzat juz dawno minely. Jedyna rzecz w fc3 ktora zrobila na mnie konkretne wrazenie to voiceacting tego "glownego psychola". Jak dla mnie mistrzostwo, w zadnej grze jeszcze nie slyszalem tak zywo i elastycznie wypowiadanych kwestii. Majstersztyk moim zdaniem Edytowane 30 Listopada 2012 przez Carson 5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 (edytowane) hihi. masz duże wymagania, jak na poziom dzisiejszych gier :) widac FC3 do arcadówka, nie sim ;] Edytowane 30 Listopada 2012 przez Sarkazm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 Mam wrażenie że niektórzy specjalnie grają w to czego nie lubią, byle skrytykować. Chłop do BF3 porównuje, no bez jaj. BF3 ma tragiczną mechanike strzelania, zero przyjemności właśnie przez recoile i spready. Kto chce sima niech gra w ArmA. Bad Company 2 miała mechanike strzelania prawie idealną. Ogólnie to własnie MMS-y zepsuły gatunek FPS-ów w tej generacji. Takie tytuły jak Far Cry czy BioShock pokazują jak to powinno wyglądać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
el caco Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 IMO to co psuje dzisiejsze FPS'y i ogólnie gry to to, że do każdej gry dokładaja to co aktualnie jest na topie. Za pare lat to chyba wogóle nie będzie gatunków gier bo każda będzie miała coś z każdej. Mass Effect spopularyzował strzelanki z "elementami rpg" to teraz do każdej gry to doczepiają. To wygląda chyba tak że jakiś kasiasty dziadek tam na górze myśli - w co to teraz lubią grać? - hmm, Minecraft mówisz, no dawac mi tu własny dom dla bohatera i ...., migiem! Jeżeli strzelanka ma kiepską mechanike strzelania to i engine crysisa ani model jazdy z sima jej nie uratują. Nie wiem jak wy, ale ja pamiętam, że w strzelankach to człowiek czakał aż znajdzie jakąś nową broń i będzie ją mógł wypróbować na jakichś nieszczęśnikach. Co najważniejsze tej broni nie zabierano mu bo kilku strzałach tylko można ja było wlec aż po sam koniec. Tak wiem pady i te sprawy. No to się wyżaliłem, aż lżej na duszy ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 Mam wrażenie że niektórzy specjalnie grają w to czego nie lubią, byle skrytykować. Chłop do BF3 porównuje, no bez jaj. BF3 ma tragiczną mechanike strzelania, zero przyjemności właśnie przez recoile i spready. Kto chce sima niech gra w ArmA. Bad Company 2 miała mechanike strzelania prawie idealną. Ogólnie to własnie MMS-y zepsuły gatunek FPS-ów w tej generacji. Takie tytuły jak Far Cry czy BioShock pokazują jak to powinno wyglądać. Gringo widze, ze nie zalapales. Chociaz jezeli uwazasz, ze bf3 ma tragiczna mechanike strzelania to chyba nie ma sensu wdawac sie w polemike z Toba. Nie chcialem zadnego modelu strzelania na miare army czy bf3, po prostu chcialbym zeby strzelanie z broni sprawialo frajde a tutaj jest po prostu bida z nedza. Wiec po co grac w shootera w ktorym strzelanie jest bezplciowe... ps. i nie gram w to czego nie lubie, nakrecilem sie na fc3 po tych sieciowych zachwytach, po prostu zapomnialem sie ze w tych czasach juz nie ma sie co sugerowac reckami sieciowymi. 4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 30 Listopada 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Listopada 2012 (edytowane) Nie wiem co ludzie maja zrabane ze na Radeonie 7970 30 fps osiagaja ??? W moim przypadku stery 12.11 Beta8 ( obecnie najszybsze ) przy czym na dniach ma wyjsc update sterow specjalnie do F.C 3 1xRadeon 7950 takty z siga w grze wszystko na maxa tylko cienie oczko w dol , prawie nonstop trzyma powyzej 60fps tylko czasami podczas duzej zadymy spadnie do 45fps jestem super pozytywnie zaskoczony optymizacja . Jak ktos ma dziwne spadki na podobnym sprzecie niech sprawdzi na najnowszych sterach no i wersja gry jaka posiada zdaza sie ze piraty cos tam w tle emuluja zeby gra poszla wiec moze to byc przyczyna frame dropow . Gra delikatnie usiana drobnymi bledami w cenie 28£ zdecydowanie zasluguje na 9/10 Edytowane 30 Listopada 2012 przez Mario2k 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2012 (edytowane) 7970 to raczej nie jest karta dla mas. I od takiego sprzętu należy wymagać stałego 1080p60 na max detalach z AAx4. Gra wygląda super, ale majstersztyk graficzny to nie jest, więc dropy czy obniżanie detali są słabe. a czywiście można zapomnieć o deferred MSAA. Jak ja mam 1080p30 z cieniami high, postfx low i resztą na max bez MSAA, to chyba za mało wymagasz od swojego cztero/pięciokrotnie droższego sprzętu. Gra działa nieźle na słabych sprzętach, to fakt, ale strasznie marnie się skaluje na lepszych. @Carson Jakie strzelanie daje frajdę? Takie gdzie z całego magazynka w cel trafia kilka naboi od święta? Edytowane 1 Grudnia 2012 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkNd! Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2012 (edytowane) Ehhh, Harry, nagrasz się w głupie gry, później dostaniesz do ręki prawdziwą broń i sobie zęby powybijasz jak te głąby na youtube, zaskoczone odrzutem Nikt nie chce army, bo to przegięcie w drugą stronę, ale kałasz nie powinien się zachowywać jak wiatrówka. Powinien mieć odrzut, odpowiednią moc i brzmienie broni, a nie plastikowej atrapy na kapiszony. Dopóki nie walczymy na karabiny pulsacyjne z 23 wieku, to mile widziana jest odrobina realności w tym jakże przyziemnym dla strzelanek aspekcie Edytowane 1 Grudnia 2012 przez kkNd! 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar83 Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2012 Dokładnie. Recoil jest bardzo ważnym elementem strzelania. Nie wymagam akurat od tej gry zbyt dużego realizmu jeśli chodzi o mechanikę broni, ale jakiś tam poziom musi być zachowany. A tu prawie zero reakcji. Znajomy parę lat temu, a raczej jego ojciec miał kiedyś w domu broń (pistolet) na własny użytek. I jego synalek bez jego wiedzy strzelił sobie kiedyś gdzieś w odludnym miejscu i opowiadał że odrzut był tak silny że mu o mało ręki nie urwało. Nie miałem do czynienia z bronią, bo nie byłem w Wojsku, ale widzialem przecież na filmach dokumentalnych i z opowiadań znajomych co byli w wojaku jak zachowuje się broń. To każdemu ogarniętemu w temacie jest wiadome. Odrzut jest spory, a tu w FC 3 wszystko jest zbyt płaskie. Model jazdy tez nie zachwyca .Juz lepiej to wyglądało w GTA 4. Ale to tylko moje odczucie. Grafika za poza efektami szalu nie robi, bo dla mnie tekstury mają bardzo duże znaczenie i jak są słabe (a tu momentami sa bardzo słabe) i ich jakość to taka połowa "poziomu grafiki" jaka prezentuję daną grę. Więc dla mnie graficznie jest średniak a do majstersztyku to mu trochę jednak brakuje harry ;) Mam nadzieję że gra nadrabia chociaż fabuła, bo gameplay jednak nie dla mnie ze względu na fakt że to SandBox. Żeby było jasne nie oceniam źle tej gry. Wymieniam tylko zauważone prze ze mnie niedociągnięcia. Ocenę pozostawiam innym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2012 Wczoraj zrobiłem partyjkę w FC3...na padzie gra się dość socznie:), tam FF daje uczucie odrzutu:) i to co widzimy na ekranie ładnie się zgrywa....na myszce potem było jakoś miałko... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2012 W tej grze jeśli chodzi o strzelanie coś takiego jak odrzut/recoil nie istnieje. Można wywalić cały magazynek z broni automatycznej z precyzja snajperki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 1 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2012 Ciekawe że w arkadowych ścigałkach nikt nie narzeka na auta jeżdżace bokiem i przyspieszające/hamujące natychmiast. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...