Caleb Opublikowano 3 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2012 Jeszcze tylko grudzień, styczeń, luty, marzec, kwiecień, maj, czerwiec i... wakacje! Znów będą wakacje! Na pewno mam rację! Libacje będą znów! Tymczasem nadciąga mroźna zima, niebawem spadnie śnieg paraliżujący ruch na drogach, wzrosną rachunki za ogrzewanie oraz spożycie alkoholi wysokoprocentowych. Jest jednak uniwersalna recepta na poprawę nastroju - można wyjechać do ciepłych krajów, gdzie następne sześć miesięcy spędzimy pod palmami, delektując się kolorowymi drinkami. Jeśli z jakichś powodów takie rozwiązanie nie wchodzi w rachubę, to pozostaje usiąść wygodnie przed monitorem i odpalić Far Cry 3. Czekają już - rajska plaża, lazurowy ocean, bogata tropikalna flora... piraci, strzelaniny oraz bolesne wspomnienia. Niestety, wszystko musicie nabyć w pakiecie, inaczej z egzotycznej wycieczki nici. Wyruszając w drogę koniecznie spakujcie kąpielówki, dodatkowe magazynki, granaty i okulary przeciwsłoneczne. Far Cry 3 zabierze Was do zielonego piekła, ale tylko pod warunkiem, że posiadacie wystarczająco wydajny komputer... A posiadacie, prawda? Recenzja Far Cry 3 - Wakacje w zielonym piekle 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axl2000 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2012 (edytowane) nie czytaj, jeżeli nie chcesz znać jednego z zakończeń Citra to grubsza sprawa. nie, tylko pomoc tłamsionym tubylcom.zacząłem sie domyslać, chyba po zabiciu wytautowanej bestii i rozmowie z murzynem z flaszką. bylo to widać z resztą widać wcześniej. przy "fazach" z Vaasem. Cirta daje nam ostatecznie wybór. Zabić osoby o które walczyliśmy w zasadzie od początku gry. przyłaczenie sie do niej i tym samym zostanie najbardziej zajebistym na tej wyspie. wybrałem opcje uratowania przyjaciół. wtedy rozżalony murzyn przez przypadek zabija Citre, celując we mnie. ostatecznie postać wraca do swojego życia(tak mysle:) drugiej opcji nie testowałem. to jakieś 45min gry od ostatniego sejwa. na dziś wystarczy Drugie zakończenie, chaotycznie, w spoilerze Zabijasz przyjaciół i przyłączasz się do Citry, czy jak jej tam. Wszystko pięknie, ale ona chce mieć dziecko, które będzie władało wyspą czy czymś tam / kimś tam. No i jest scenka jak ujeżdża naszego bohatera jak gwiazda porno, słychać jak nasz bohater kończy robotę i zadowolony się kładzie i odpoczywa a w tym momencie cipcia wbija mu nóż w serce mówiąc, że jest wojownikiem i niech umrze jak wojownik a ich dziecko cośtam cośtam władza, pieniądze, zamach, trotyl, Smoleńsk Fade out i napisy. Edytowane 4 Grudnia 2012 przez axl2000 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basik Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2012 W jaki sposób można sprzedawać znalezione rzeczy z plecaka podręcznego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 4 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2012 W sklepie w sekcji sprzedaży? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2012 Odporność przeciwników typu "ciężki" (oznaczonych ikonką tarczy) to przesada. Najlepiej atakować ich karabinami LKM, bo szturmowe nie robią na nich zbyt dużego wrażenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2012 Granaty, granatnik, RPG, i oczywiscie headshoty na tych kolesi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2012 Karabin snajperski Z93 jest idealny na takich kolesi. :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2012 ja na nich preferuje RPG. za to ci z miotaczem są troche bardziej problematyczni. zwłaszcza w misji z lotniskiem gdy zbraklo mi ammo, a na drodze do wyjscia stał taki koleś. naszczęście rozumem nie grzeszą. jak bucha ogień to nie widać w co sie celuje :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2012 A to tak na temat moich wcześniejszych bredni na temat AO - Faktycznie HBAO sie lepiej nie sprawdza na NV i wice wersa. (post przepełniony sarkazmem jakby ktoś nie widział) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwykły User Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2012 @Harry Lloyd przeca tu co drugi to ekspert wszelaki maści czekający tylko żeby ci przypierd... że się mylisz. Nie czytałem o co wyżej się kłóciłeś bo nie o to chodzi, potwierdza to tylko moją tezę ze można się "wypowiedzieć i zapomnieć" ale nie ma co się szarpać z ripostami innych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwscore Opublikowano 5 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Grudnia 2012 najlepsza jak na razie misja to palenie upraw zielska i muza w tle mega jest ta gra Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2012 (edytowane) najlepsza jak na razie misja to palenie upraw zielska i muza w tle mega jest ta gra Też mi sie póki co najbardziej podobala, i faktycznie super dobrana muzyka. Ogólnie mnie bardzo pasuje muzyka w tej grze. Niektórzy narzekają że elektronika czy dubstep. Ja moge w grach/filmach posłuchać wszystkiego, o ile pasuje. No ale moge zrozumieć, jakby gdzieś dowalili samego rocka czy metal to pewnie też bym narzekał. EDIT. Swoją drogą, to już 23 godziny za mną, a mam dopiero 51% i jeszcze chyba sporo do końca pierwszej wyspy. Kocham sandboksy. Chyba wszystkie liniowe shootery z tego roku bym przeszedł w tym czasie. Edytowane 6 Grudnia 2012 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaS. Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2012 Panowie powiem wam, że od czasów GTA SA tak dobrze się nie bawiłem. Magisterka czeka, a ja biegam i szukam relics'ów ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2012 (edytowane) Giera wsysa...zaliczyłem wczoraj. Coś jak dobry film. Pierwszy raz "czułem" głównego bohatera w shooterze. Historia dośc ciekawa, super opowiedziana. Początek rozgrywki dość powolny, potem to już istna sieka niczym rambo Wybrałem złe zakończenie z Citrą, cała ta ekipa którą ratowałem przypominała mi rozwydrzonych ciach!iarzy z USA, strasznie irytowała mnie moja była dziewczyna. Gdy odkryłem całą historię jedząc pigułki doktorka, aż mnie nerwica wzięła... Ps. motyw z Half-life miażdżył suty "wake up and shine ":D Edytowane 6 Grudnia 2012 przez HeatheN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2012 Nie uważacie, że egzekucja Jasona po akcji z helikopterem i "Did I ever tell you the definition of insanity?" a przed wygrzebaniem się ze zbiorowej mogiły była mocno naciągana? Niby dlaczego Vaas nie strzelił mu w głowę tylko w serce? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2012 (edytowane) ja bym nie popełnił tego błędu ;] poza tym to przecież gra. filmy bywają durniejsze i też mnie to wkurza. a co do Vaasa to na pewnym etapie gry. takie spotkania z nim tak mi zbrzydły, że poczułem ulge gdy go usunąłem ze stanowiska. nie polubiłem go. to chyba przez tak fajnie opowiedzianą przygode :) Edytowane 6 Grudnia 2012 przez Sarkazm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2012 (edytowane) A to tak na temat moich wcześniejszych bredni na temat AO - Faktycznie HBAO sie lepiej nie sprawdza na NV i wice wersa. Ten Twój sarkazm Ci nie wyszedł, bo pokazałeś jedynie, że HBAO lepiej działa na nVidii niż HDAO. Oczywiście jest to dyskusja o pietruszce, przecież jasne i wszechwiadome jest, że HBAO jest implementacją ambient occlusion nVidii a HDAO implementacją AMD, więc nikogo nie powinny dziwić różnice w działaniu, każdy pisał i optymalizował pod siebie. AO -> Ambient Occlusion, ogólna technika cieniowania obiektów. SSAO -> opracowane przez człowieka z Crytek'a, podwariant AO z pewnymi usprawnieniami. HBAO -> implementacja AO zrobiona przez nVidię. HDAO -> implementacja AO zrobiona przez ATI. Akurat dużo gier korzysta z SSAO bo jest naprawdę niezłe i przekłada całe obciążenie na GPU, ale tak naprawdę właściwie każdy silnik ma swoją implementację AO. Trzeba dodać, że SSAO jest mniej złożone obliczeniowo niż HBAO/HDAO, więc skąd takie same wyniki w wydajności np. u nvidii na ssao i hbao (vide filmik wyżej) ? Ano stąd, że każdy optymalizuje pod siebie i pewnie ma obsługę sprzętową swojego wynalazku. Ja p.... ciekawe jakie nowe herezje wymyślisz ssao , hdao i hbao to odmiany ao. Hbao najbardziej realistyczne i najbardziej ciśnie gpu. Dopiero zobaczyłem Twój post. ;) Oj oj oj, coś cienko widzę z researchem danych, wiem, że Harry często gada głupoty, ale tutaj ma świętą rację. Co do drugiej części zdania, niestety głupie AMD nie upublicznia szczegółów implementacji swojego AO, więc Ci jednoznacznie nie odpowiem, ale odpowiem ciekawostką - zarówno HBAO i HDAO jak i każde inne AO ma wartości, które można ustawiać (w takim Far Cry 3 są na sztywno według tam kogoś). Dyskusja nad tym co wygląda lepiej HBAO czy HDAO jest jak wyższość świąt wielkanocnych nad Bożym Narodzeniem. Idea jednego i drugiego jest identyczna, HDAO wyszło później, więc na pewno opracowali doskonale z czego korzystało HBAO, zwłaszcza, że nvidia nie kryła się z tym co zastosowała. Realne porównanie można zrobić jedynie stawiając obok siebie monitory z nV i AMD bo podejrzewam, ze sterowniki też inaczej interpretują swój natywny tryb. Edytowane 6 Grudnia 2012 przez MaciekCi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2012 http://gamegpu.ru/action-/-fps-/-tps/far-cry-3-v-102-test-gpu.html Powtarzam amd nie ma nic do hbao i wcale nie działa lepiej hbao na amd względem nv , tak jak pisałem hbao najbardziej ciśnie gpu tylko na amd jest problem z obrazem , tu jest problem z implementacją w samej grze lub w sterach. Zależności wydajnościowe nv vs amd są takie same niezależnie czy wybierzemy hbao czy hdao. Mało gier jest z hbao? Włączyć i porownać obraz na amd i nv ehh , nie lepiej pisać hdao jest dla amd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Grudnia 2012 Powtarzam amd nie ma nic do hbao i wcale nie działa lepiej hbao na amd względem nv A kto tak twierdzi ? Raczej odwrotnie. ;) nie lepiej pisać hdao jest dla amd Nie wiem czy Ty nie rozumiesz słowa pisanego, czy jak ? HDAO zostało opracowane przez AMD a czy coś z tego wynika - nie wiem, ale nie zdziwiłbym się, gdyby było, bo w końcu każdy robi pod siebie. Napiszę jeszcze raz : HBAO zostało opracowane przez nVidię. HDAO zostało opracowane przez AMD. Nie wiem co dokładnie z tego wynika, bo nie mam karty AMD pod ręką, ale filmik wrzucony przez Harrego wskazuje, że nVidia lepiej sobie radzi z macierzystym HBAO aniżeli z HDAO (a ponoć coś mówiłeś, że HBAO bardziej ciśnie kartę?). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne Opublikowano 7 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2012 No i załatwiłem Vaasa. Tak po prostu. Spodziewałem się, że Vaas będzie bardziej znaczącą postacią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 7 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2012 Weż dojdz do żródeł - white paper to pogadamy. Ale ci ułatwie nie znajdziesz jakoby amd opracowało hbao(jak przejrzysz fora gdzie ludzie w tym siedzą za kazdym razem potwierdzają ,że to nie prawda) , to drugie tak pod szyldem nv trzech panów opracowało hbao. Ssao to możesz napisać , że opracował crytec jak i blizzard , pomimo dokładnie takie samej nazwy ssao nie są identyczne. A jeżeli nie widzisz na wykresach by hbao bardziej cisneło gpu to trzeba udać się do okulisty. Nie ma czegoś takiego jak sprzętowe wsparcie dla hbao czy hdao to jest zwykły program shaderowy , dokładnie efekt dodany po przetworzeniu całej sceny. A najlepsze to raczej jest SSDO 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 7 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2012 (edytowane) Szkoda że to jest ogólnie efekt który przeważnie potrzebuje multum zasobów, a większość ludzi nie widzi różnicy bez porównywania. Zawsze wyłączam AO jak tylko się da, i kompletnie niczego mi nie brakuje. Jak włącze to nie widze żeby było lepiej, chyba że w tym samym miejscu porównam. Są zdecydowanie ciekawsze rzeczy na które można przeznaczyć moc obliczeniową, z draw distance i ilością obiektów na czele. Jak widze pop-up czy lod na cieniach to mnie skręca, a w praktycznie każdej grze to występuje nawet na max detalach. Jak dla mnie głupszy od AO jest tylko Diffuse DoF. Bokeh to chociaż wygląda fajnie, szczególnie w cut-scenkach. W filmiku z Watch_Dogs jest rewelacyjne zastosowanie. Edytowane 7 Grudnia 2012 przez Harry Lloyd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 7 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Grudnia 2012 (edytowane) Weż dojdz do żródeł - white paper to pogadamy. Rozumiem, że ty takowe posiadasz i będziesz mógł merytorycznie podyskutować ? Ale ci ułatwie nie znajdziesz jakoby amd opracowało hbao Do okulisty radzę się tobie wybrać, bo nikt tu nigdzie nie napisał, że HBAO opracowało AMD. Weź się ogarnij ... EDIT : Tak się składa, że "ludzie którzy w tym siedzą" to są ludzie z mojej branży... także ... A jeżeli nie widzisz na wykresach by hbao bardziej cisneło gpu to trzeba udać się do okulisty. Ponawiam apel, weź się ogarnij, bo nigdzie nie napisałem, że HBAO nie ciśnie bardziej grafy. wcale nie działa lepiej hbao na amd względem nv To napisałeś ? Napisałeś, co według ciebie znaczy "działa lepiej" ? To, że bardziej ciśnie grafę, czy to, że ma więcej FPS ? Na filmiku rzuconym przez Harrego masz jak wół : HBAO : 60 FPS , 80% GPU Load HDAO : 30 FPS , 60% GPU Load Wniosek ? Mimo większego obciążenia mamy więcej FPS, no co ci tłumaczyć ? Co niedoczyta to dopowie... nie wciskaj ludziom w usta zdań których nie wypowiedzieli i czytaj powoli, bo zaczynasz odbierać wszystko jak nie wiem - jakiś atak na siebie czy cokolwiek - po prostu zacznij czytać i pisać POWOLI ze zrozumieniem, bo potem wychodzą takie krzaki : nie znajdziesz jakoby amd opracowało hbao EDIT 2 : Jeśli chcesz być taki skrupulatny, albo popisywać się jakimiś nowinkami, które gdzieś zaczytałeś w internecie to niech Ci będzie, że cyt. "trzech panów zrobiło HBAO pod szyldem nV" a inna grupa opracowała HDAO i sprzedała/oddała/pożyczyła/ dała w leasing / cokolwiek firmie AMD, która promuje to jako swój feature. Pasuje ? Edytowane 7 Grudnia 2012 przez MaciekCi 2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dumpmuzgu Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2012 jak użyć fast travel? jakiś guźik jest na miejscu czy jak? w poprzedniej cześci była tablica z mapą w takich punktach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2012 Na mapie klikasz na żółtych ikonach ze strzałkami i sie przenosisz tam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 8 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 8 Grudnia 2012 Jeśli nie możesz kliknąć na żółte ikony to przybliż mapę (rolką) i wtedy dwuklik na żółtą ikonę. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne Opublikowano 9 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2012 No i gra skończona. Pozycja bardzo dobra, ale mam trochę zastrzeżeń. Przede wszystkim po zabiciu Vaasa gra dla mnie straciła smak. Twórcy stworzyli na prawdę charakterystyczną postać, przez wszystkie zwiastuny kreowaną na głównego antagonistę a tutaj się okazuje, że nie on jest najważniejszym złym i w połowie gry go uśmiercamy w niezbyt spektakularny sposób. Na drugiej wyspie grało mi się zdecydowanie mniej przyjemnie, gra nie dawała już radości i w zasadzie misje wykonywałem tylko po to żeby zakończyć historię. Odniosłem wrażenie, że w ogóle cała gra na drugiej wyspie zrobiona jest trochę na siłę. Inne zastrzeżenia to drobnostki - moim zdaniem powinna być możliwość walki nożem w wodziea (żeby móc się bronić przed rekinami i krokodylami); wspomniana przeze mnie przesadna wytrzymałość "ciężkich" przeciwników; mały realizm całej historii - zwykły chłopak dostaje pierwszy raz do rąk broń i napie*dala lepiej niż Rambo No i optymalizacja/wymagania z tyłka wzięta - na sprzęcie z sygnatury w DX11 dało się grać tylko ze średnimi detalami. Come on! GTX 680! Reszta za to bardzo mi się podobała. Fenomenalny świat gry, zwierzęta, masa broni z możliwością modyfikacji, crafting, AI przeciwników. Na pierwszej wyspie bawiłem się doskonale, później wyraźnie gorzej. Dla mnie 5/6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 9 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2012 wayne Jak Ty na GTX 680 grales w srednich detalach to cos nie teges z tym sprzetem jest . Dajesz wszystko na maxa tylko bez MLAA i powinienes miec nonstop powyzej 50fps mowa o rozdzialce 1920x1080 rzecz jasna w moim wypadku zjechalem jeszcze oczko w dol z cieniami i prawie cala gre mam powyzej 55fps 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wayne Opublikowano 9 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2012 (edytowane) Miałem MSAA = 8 i pole widzenia = 110. Z kartą raczej wszystko w porządku, bo taki Skyrim szedł w pełni płynnie absolutnie wymaksowany. Edytowane 9 Grudnia 2012 przez wayne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 9 Grudnia 2012 Zgłoś Opublikowano 9 Grudnia 2012 Żeby używać deferred MSAAx8 (a często nawet x4) to trzeba być totalnym masochistą, albo se kupić SLI. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...