Skocz do zawartości
manka

Jestem Zielona- Jaką Mysz Dla Chłopaka?

Rekomendowane odpowiedzi

Wkrótce mój chłopak ma imieniny i tak sobie pomyślałam, że może kupię mu mysz do kompa... niestety nie wiem jaką :cry:

Opcje niby jakieś mam- w necie znalazłam Logitech G9 i Razer Lachesis... obie są fajne (tak mi się wydaje) kierując się wyglądem zewnętrznym wybrałabym nr 2, ale wiem, że powinnam spojrzeć jeszcze na inne cechy... może zupełnie inną???

W związku z powyższym POMOCY!!

 

Z góry dziękuję za pomoc :D

 

 

 

 

Aaaa.. jeśli źle umieściłam zapytanie to bardzo przepraszam- się nie znam;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiesz moze, jaką mysz ma obecnie? Albo w co gra? Od siebie mógłbym polecić a4tech x-718bf, dużo taniej, a jakość i parametry bardzo dobre.

 

Zresztą tu jest cały temat, możesz przejrzec kilka ostatnich stron:

 

http://forum.purepc.pl/temat/klawiatury-my...53972/3100.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za linka- przeglądnę:D

Z tego co się orientuję to ma razera Copperhead Blue 2000 dpi, tak mi się wydaje:) a gra w tylko co pamiętam star crafta, w każdym razie w komputer ładuje więcej pieniędzy niż we mnie <_< na dodatek gadżeciarz w każdym calu...

Jutro zdobędę więcej szczegółów dotyczących gier:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo za rady:) rozumiem, że pomysł całkowity przypał :?

 

... mówicie koledzy, że myszka nie :? klawiatury nie kupię, bo niedawno wymieniał. A podkładki? jeszcze się kupuje?? nigdy nie widziałam żeby używał, zresztą sama też nie mam.

Jeszcze tylko monitora nie wymieniał :wink: , a na ten który chce to po pierwsze mnie nie stać, po drugie takich prezentów się nie robi, bo więcej z nimi problemu niż uciechy

 

Teraz to już wcale nie wiem co kupić :-|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach