Skocz do zawartości
srekal34

Mało Chodliwe ładne Autko ;)

Rekomendowane odpowiedzi

Powoli zaczynam sie zastanawiać czy nie przeczekać zimy i kupić sobie 407, za te parę miesięcy powinienem mieć na niego pieniądze ;) A wygląda genialnie, jeden z najładniejszych samochodów jak dla mnie.

Np. http://moto.allegro.pl/item446003670_pieny..._hdi_klima.html

Nawet bym chyba przebolał tego klekota ;)

Edytowane przez srekal34

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powoli zaczynam sie zastanawiać czy nie przeczekać zimy i kupić sobie 407, za te parę miesięcy powinienem mieć na niego pieniądze ;) A wygląda genialnie, jeden z najładniejszych samochodów jak dla mnie.

Np. http://moto.allegro.pl/item446003670_pieny..._hdi_klima.html

Nawet bym chyba przebolał tego klekota ;)

jezdze dosc sporo 407 2.0HDI 136km, autko fajne ale jak dla mnie niezbyt wygodne i strasznie sie nim cofa tylnia szyba)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi sie to nie podoba bardziej mi sie 406 po FL podoba ale mniejsza z tym chcialem tylko napsiac ze klekot nie jest taki zly w tych autkach jest wmiare cichy common rail juz tam zastosowali z tego co sie orientuje i do tego sa bezawaryjne:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi sie to nie podoba bardziej mi sie 406 po FL podoba ale mniejsza z tym chcialem tylko napsiac ze klekot nie jest taki zly w tych autkach jest wmiare cichy common rail juz tam zastosowali z tego co sie orientuje i do tego sa bezawaryjne:)

no to prawda jezdze czesto oba autkami i silniki cichutkie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A z silnikami HDi to nie było tak, że przy ~100k km przebiegu należało wymieniać koło dwumasowe, co jest równowartością średniej klasy laptopa? Wieść wyczytana na tutejszym forum, więc może ktoś potwierdzi/zaprzeczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A z silnikami HDi to nie było tak, że przy ~100k km przebiegu należało wymieniać koło dwumasowe, co jest równowartością średniej klasy laptopa? Wieść wyczytana na tutejszym forum, więc może ktoś potwierdzi/zaprzeczy?

406 - 140k przebiegu nie bylo zmieniane

407 - 160k przebiegu tez nie bylo zmieniane

 

ale nie wiem jak w innych modelach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie uznacie ze wyskoczylem z wynalazkiem :D

 

Citroen Xantia 2.0 HDI 110 kucy

 

Komfort jak w mercedesie S klasy ze wzgledu na zawieszenie hydropneumatyczne,

 

Za 19k masz wersje exclusive z nieduzym przebiegiem,

A samochody sa generalnie czaso i przebiego odporne.

 

Silniki wytrzymale i bardzo elastyczne, a przy tym oszczedne

 

Zawieszenie wbrew powszechnej opinii ludzi, ktorzy w citroenie nawet nie siedzieli, bezawaryjne i tanie w obsludze,

a wersje bogato wyposazone maja tzw. Hydroactiv czyli zawieszenie utwardzane automatycznie przy gwaltownych manewrach z mozliwoscia wymuszonego utwardzenia przyciskiem. Dodatkowa zaleta jest "funkcja terenowki": przestawiasz dzwigienke i zwieksza sie przeswit.

 

Wnetrze bardzo obszerne i komfortowe, duzy bagaznik (480l)

 

Jezeli chodzi o komfort jazdy, biorac pod uwage i zawias i wnetrze, to taki 407 moze sie schowac pod wydech...

Ostatnio mialem okazje owym jechac i sie zawiodlem...

 

Jedno ale, to ze kokpit ma architekture troszke antyczna.

 

No i nie ma opcji zeby ktos to ukradl :)

 

Mam dwie Xantie, od kilku lat nimi jezdze i bardzo sobie chwale, wiec wiadomosci nie sa wyssane z palca :)

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C6225296

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na realu wyglada troszke lepiej tyl mafajny przod hmmm no coz :) mi sie auto tez podoba przy 406 sie kryje co prawda:P ale jesli chodzi o komfort to chyba wtedy 406 wymieka przy xanti naprawde ladna furka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobnymi walorami jak Xantia moze sie pochwalic Citroen C5, rowniez hydropneumatyczne zawieszenie z opcja utwardzania. Jest to model ktory zastapil tamten samochodzik.

A wyglad ma juz nowoczesniejszy.

Zdaniem mojego mechanika rowniez uchodzi za bezawaryjny (w pierwszych egzemplarzach bywaly problemy z elektronika, potem juz nie).

 

Tutaj ceny zaczynaja sie od niecalych 20tys do 30-kilku tys za wersje przed liftingiem i od 30tys do 70kilku tys za nowy po liftingu

i od 80 tys zaczyna sie nowy model bodajze tegoroczny

 

przed liftingiem: 3110235[/snapback]

na realu wyglada troszke lepiej tyl mafajny przod hmmm no coz :) mi sie auto tez podoba przy 406 sie kryje co prawda:P ale jesli chodzi o komfort to chyba wtedy 406 wymieka przy xanti naprawde ladna furka :)

 

Racja zdjecia z tamtej aukcji kiepsko oddaja wyglad realny :)

Edytowane przez DREDD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z zewnatrz nawet mi sie podoba ale jak zobaczylem konsole to padlem :P

Mimo to jak cenisz komfort to na twoim miejscu znalazlbym jakis na jazde probna, chocby z ciekawosci zeby zobaczyc jak sie tym jezdzi,

w porownaniu z autem wiszacym tradycyjnie na sprezynach roznica jest duza :)

 

( Tak jestem maniakiem Citroenow :P )

 

A jak pisales ze 136 koni to za malo to jest tez silniczek 3L V6 210KM :) ale paliwozlopny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mimo to jak cenisz komfort to na twoim miejscu znalazlbym jakis na jazde probna, chocby z ciekawosci zeby zobaczyc jak sie tym jezdzi,

w porownaniu z autem wiszacym tradycyjnie na sprezynach roznica jest duza :)

 

( Tak jestem maniakiem Citroenow :P )

 

A jak pisales ze 136 koni to za malo to jest tez silniczek 3L V6 210KM :) ale paliwozlopny...

hmm moze poszukam :D

 

PS nic nie pisalem ze 136 to malo :P

 

przesadzasz za tyle ile kosztuje xantia nie kupisz bentley'a

nie potrzebuje super limuzyny wiec luz :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Komfort jak w mercedesie S klasy ze wzgledu na zawieszenie hydropneumatyczne

Jak coś się sypnie w tym zawieszeniu to ceny też jak w mercedesie S klasy :D

 

Żeby z własnej woli jeżdzić C4, C5 czy Xsara Picasso w kontekscie pulpitu, to trzeba byc naprawde niezlym desperatem ;) . To tylko Citroen, trzeba im wybaczyc - nie maja innych argumentow to "designem" i takimi dziwnymi pomyslami probuja zdobyc klientow :) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bentleya nie, ale te suwaki w Xantii to mi 125p czy Poloneza na mysl przywodza ;)

 

Ojciec dosc dlugo jezdzil C5 kombi i ogolnie samochod sprawowal sie dobrze, ale ilosc psujacych sie w nim drobnych ciach!l byla zastraszajaca:

- na dzien dobry RDS pokazywal krzaki, okazalo sie, ze trzeba bylo region na PL ustawic w komputerze

- zablokowal sie zatrzask od szyby w tylnej klapie, szyba z otwieranej stala sie nieotwierana, interwencja serwisu nie poskutkowala (dalismy sobie spokoj, bo i tak nie korzystalismy)

- w pewnym momencie popielniczka zaczela sie sama otwierac i nie szlo jej zamknac

- kilka razy zawieszenie dostalo swira i samo sie obnizylo lub podnioslo podczas stania na swiatlach (na szczescie jest blokada zmiany wysokosci w trakcie jazdy); wg. seriwsu wina komputera

- jedna z zarowek pod konsola srodkowa sie w kolko przepalala, zeby sie do niej dostac trzeba bylo pol deski rozdzielczej rozebrac

 

To wszystko przez dwa lata intensywnego uzytkowania. Niby nieduzo, i rzeczy nieistotne z punktu widzenia sprawnosci mechanicznej (poza tym numerem z zawieszeniem), ale wkurzajace.

 

Na plus trzeba oddac autku, ze bardzo wygodne, kupa miejsca w srodku, sporo roznych schowkow, masa gniazdek zasilania (zapalniczka, kolo nog pasazera z przodu, w bagazniku, na koncu konsoli srodkowej dla pasazerow z tylu). Zawieszenie to oddzielny temat: mimo problemow z komputerem uwazam, ze to jedna z najwiekszych zalet tego wozu: mozliwosc zwiekszenia przeswitu jest nieoceniona na polnych drogach (w wersji, ktora mielismy, byla dwuetapowa, na najwyzszym poziomie przeswit byl naprawde spory, choc producent nie zalecacl wtedy jazdy szybszej niz 10km/h), jest tez mozliwosc obnizenia, zeby latwiej bylo zaladowac bagaznik (w drozszych wersjach jest tez tryb Sport, ktory powoduje obnizenie i utwardzenie zawiasow do szybkiej jazdy, w podstawowej tego nie bylo).

 

EDIT: @Masell - bez przesady, Xsara, a juz tym bardziej C5, prezentuje bardzo przyzwoity poziom (oba znam z autopsji). Sure, nie jest to arcydzielo stylistyki, ale IMHO po prostu nie wyroznia sie ani na plus, ani na minus z innych autek w tym samym wieku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@costi

Ja wspomnialem o wygladzie czy konsoli C5 ;) ?

 

Miałem okazje jezdzic naprawde wieloma (50-100 sztuk) egzemplazami chyba kazdego modelu Citroena produkowanego w ostatnich 10ciu latach i naprawde te samochody nie sa w stanie nawiazac walki z konkurencja ;) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak coś się sypnie w tym zawieszeniu to ceny też jak w mercedesie S klasy :D

 

Hmm...

Ciekawe...

 

Jakos jezdzac Xantia na codzien nie zarejestrowalem zeby zawieszenie bylo kosztowne.

Samochod jest z 1997r i ma 210tys km i jedyne co bylo robione przy zawieszeniu to wymiana dwoch lub trzech przednich gruszek i dopompowanie reszty (Dla niewtajemniczonych odpowiada to wymianie amorkow) Wynioslo to cos kolo 120zl za kazda wymieniana i 50 za dopelniona czyli lacznie 360 za wymiany i 200 za dopelnienie reszty. Oprocz tego lacznik stabilizatora w kwocie mniejszej niz 100zl i silentblock wachacza w cenie nie pamietam jakiej, ale normalnej.

Jedyny drogi element to pompa hydrauliczna, ktora sie nie sypie, chyba ze moze po 25 latach jazdy i w xantii zaleznie od wersji a w c5 kazdym komputer sterujacy zawieszeniem. Przy czym w xantii tez raczej nie ma prawa wysiasc a w c5 to jak wczesniej pisalem ze poczatek produkcji ial jakies niedociagniecia w elektronice. Reszta wychodzi porownywalnie badz taniej niz w odpowiadajacym aucie innej marki.

A zawieszenie oprocz elementow eksploatacyjnych typu lacznik stabilizatora nie sypie sie w ogole.

 

Wiec nie wiem skad ta teza ze ceny napraw jak za merca S klasy.

Edytowane przez DREDD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak coś się sypnie w tym zawieszeniu to ceny też jak w mercedesie S klasy :D

 

Żeby z własnej woli jeżdzić C4, C5 czy Xsara Picasso w kontekscie pulpitu, to trzeba byc naprawde niezlym desperatem ;) . To tylko Citroen, trzeba im wybaczyc - nie maja innych argumentow to "designem" i takimi dziwnymi pomyslami probuja zdobyc klientow :) .

[ciach!]ly piszesz jestes czlowiekiem ktory dalej wiezy w mit ze audi i vw to najlepsze marki bo sa niemieckie i tanie sa czescie

z tego co sie orientuje to nic tam nie ma takiego ze moglo by kosztowac tyle co w S klasie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Owszem, C5 też brałem pod uwagę, ze względu właśnie na zawieszenie i małą chodliwość :) Moim zdaniem własnie c5 wybija się wśród swoich roczników jakością. Muszę nad nim pomysleć, bo jest stosunkowo tanim autem :) rafi15 nie wiesz jak jest z awaryjnością 3.0 v6 w tym modelu? Bo raczej tego silnika bym szukał. Paliwem się nie przejmuję, wiecej od Leganzy to chbya tylko BMW 7 i Land Cruiser pala ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Owszem, C5 też brałem pod uwagę, ze względu właśnie na zawieszenie i małą chodliwość :) Moim zdaniem własnie c5 wybija się wśród swoich roczników jakością. Muszę nad nim pomysleć, bo jest stosunkowo tanim autem :) rafi15 nie wiesz jak jest z awaryjnością 3.0 v6 w tym modelu? Bo raczej tego silnika bym szukał. Paliwem się nie przejmuję, wiecej od Leganzy to chbya tylko BMW 7 i Land Cruiser pala ;)

nie nie wiem ale poszukaj na autocentrum opini jest mnostwo tam roznych opini na pewno cos znajdziesz :) pozatym fora nie ogolne jak to ale maniakow 406 albo peugeota :) ja przejzalem wsyzstko ale patrzylem na 1.8 silnik benzyna i nie znalazlem opini zlych... jedyne co to narzekali ze elektryka zima lubi sie kaszanic :) a tak to silniczki pracuja ok podobno ale nie wiem jak ten 3litrowy:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

[ciach!]ly piszesz jestes czlowiekiem ktory dalej wiezy w mit ze audi i vw to najlepsze marki bo sa niemieckie i tanie sa czescie

z tego co sie orientuje to nic tam nie ma takiego ze moglo by kosztowac tyle co w S klasie

Audi czy vw (od passata w gore) NIE jest tanie ;) . Skoro jestesmy w temacie zawieszenia to zobacz ile kosztuje ten caly wielowahacz do A6 w najnowszej budzie. Spytaj takze kogos kto kiedykolwiek to robil jaka to fajna zabawa w wymiane wraz z geometria :D

 

PS Skad wiesz ile graty do S klasy kosztuja :) ?

Edytowane przez MaSell

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

srekal34 a mysales v70?? 1 gen takie kanciaste jeszcze?? sobie ostatnio szukam 850 i jakos mnie tknelo ;d nie ma to jak v70 T5 >200km i zdziwienie na twarzach ludkow z BMW jak im odjezdzasz = bezcenne

 

co do C5, to znajomi maja 02r hdi i wiecej stoi w warsztacie niz jezdzi. co chwila cos z silnikiem albo z zawiasem... chcieli oddac do ASO zeby pozbyc sie problemu z zawiasem ale zawolali podobno takie pieniadze ze glowa mala. znajomy jest wielkim fanem cytryn, jezdzi nimi od prawie 30lat i mowi ze nigdy takiego bubla nie trafil a zna sie. kupil 3 letnia z ksiazka serwisowa itp. teraz chce go sprzedac i kupic ta nowa C5 co reklamuja ze jest niemiecka made in france czy jakos tak.

 

pug 406, taki sredniak o b. ladnym wygladzie wg mnie

 

ps. porządne auta przestali produkować ~95r. teraz idzie typowa masówka u wszystkich producentów... a szkoda

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...