Skocz do zawartości
izded

Zepsuty Gigabyte 8600gt A Gwarancja

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Posiadałem kartę Palit 7600GT, niestety pod sam koniec okresu gwarancyjnego karta zepsuła się. Po oddaniu jej na gwarancję została wymieniona na nowego Gigabyte 8600GT i powiedziano mi że, karta nie została objęta nową gwarancją tylko pozostałym okresem który został na Palita 7600GT. Problem w tym że tydzień po upływie gwarancji 8600GT padła. I teraz pytanie czy sklep nie powinien mi wystawić nowej gwarancji w związku z tym że otrzymałem fabrycznie nową kartę innego producenta? Sprzedawca zapewnił mnie że nie, nawet nie dostałem paragonu czy innego dowodu otrzymania nowej karty.

Edytowane przez izded

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że należy ci się nowa gwarancja. Na podstawie tylko paragonu są to dwa lata. Postrasz cfaniaka rzecznikiem praw konsumentów to od razu spuści z tonu. Najlepiej sam się skontaktuj z rzecznikiem a on ci powie co i jak.

 

Trzeba tępić pleb w sklepach.

 

GL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że należy ci się nowa gwarancja. Na podstawie tylko paragonu są to dwa lata. Postrasz cfaniaka rzecznikiem praw konsumentów to od razu spuści z tonu. Najlepiej sam się skontaktuj z rzecznikiem a on ci powie co i jak.

 

Trzeba tępić pleb w sklepach.

 

GL

Tylko jak teraz mam udowodnić, ze dostałem kartę w ramach gwarancji w tym sklepie, jak już mówiłem nie dostałem paragonu, niczego co by to potwierdzało. Jedyny papier jaki mam to nie ważna już gwarancja na tego 7600GT. Kartę odebrałem 2 miesiące temu, co jeżeli teraz sprzedawca powie że dał mi paragon a ja go zgubiłem i chcę wyłudzić nową kartę?

Edytowane przez izded

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak teraz mam udowodnić, ze dostałem kartę w ramach gwarancji w tym sklepie, jak już mówiłem nie dostałem paragonu, niczego co by to potwierdzało. Jedyny papier jaki mam to nie ważna już gwarancja na tego 7600GT. Kartę odebrałem 2 miesiące temu, co jeżeli teraz sprzedawca powie że dał mi paragon a ja go zgubiłem i chcę wyłudzić nową kartę?

 

imo sprawa już przegrana, jak mu po 2 miesiacach przyniesiesz ta grafike bez zadnego papieru to tylko sie usmiechnie. mowiles ze wysypała sie po tygodniu, a nastepne 7 tyg co z nia robiles? czekales az ostygnie? sam pracuje w sklepie stad moja lekka frustracja, bo spotykam sie z absurdalnymi reklamacjami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dołączam się do pytanie,jeżeli oddaje kartę marki palit na gwarancje a dostaje karte marki gigabyte to czy należy mi się nowa gwarancja,i jakim cudem palit wymienia karty na gigabyte,przecież gwarantem jest producent,sklep tylko w tym pośredniczy,w formularzu powołałem się na warunki udzielonej gwarancji a nie niezgodność towaru z umową.

 

taki jest zapis w karcie gwarnta

 

Gwarant, po uznaniu reklamacji, dokonuje bezpłatnej naprawy lub wymiany sprzętu na nowy. O sposobie załatwienia reklamacji decyduje w każdym przypadku Gwarant. W przypadku naprawy lub wymiany sprzętu na wolny od wad (sprawny) okres gwarancji zostaje przedłużony o okres naprawy (reklamowany produkt pozostawał w serwisie).

 

Czy mogę zadać nowej gwarancji ???????????????/

 

jutro idę odebrać kartę wiec wole wiedzieć co i jak :wink:

Edytowane przez naxt

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

naxt zażądaj nowej gwarancji na karte bo jest innego producenta.

 

Minimum musisz dostać nowy paragon z datą sprzedaży i nazwa towaru w tym wypadku na Gigabyte 9600GT przypięty na kartce z gwarancją Apollo (faktura) wystawioną na pozostały czas gwarancji starej karty czyli w tym wypadku pół roku (jesli dobrze pamiętam :wink: ). Lub sama faktura z nazwą i data towaru wystawioną na pozostały okres gwarancji Twojego Palita.

 

Wydanie karty bez żadnego potwierdzenia to ściema, podejrzewam że taki sklep jak Apollo nie powinien tak zrobić i da nowa fakturę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i jakim cudem palit wymienia karty na gigabyte,przecież gwarantem jest producent,sklep tylko w tym pośredniczy

Sprzęt reklamuje się przeważnie w hurtowniach gdzie się go zakupiło a oni odsyłają to do producenta. Czasami hurtownia (np. z braku identycznej karty) przysyła kartę innego producenta lub wystawia korektę. Dlatego czasami reklamując kartę jednego producenta dostajemy inną. Jeśli karta przychodzi wymieniona a nie naprawiona to najczęściej sklep dostaje ją z nową gwarancją.

Wszystko to wiem z autopsji, bo też pracowałem w serwisie i zajmowałem się reklamacjami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mowiles ze wysypała sie po tygodniu, a nastepne 7 tyg co z nia robiles? czekales az ostygnie? sam pracuje w sklepie stad moja lekka frustracja, bo spotykam sie z absurdalnymi reklamacjami.

padła gdzieś po miesiącu, domyślałem się że sprawa przegrana,ale chciałem się upewnić na forum. Poza tym co Ci do tego co robiłem widać po tonie wypowiedzi że pewnie taki sam uczciwy z Ciebie sprzedawca jak ten co mi dał kartę bez paragonu i okłamał. Absurdalnie to zostałem obsłużony. Edytowane przez izded

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...