rafa Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Myśle że jeden telefon do nich i sprawa będzie jasna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolek Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 1 Sierpnia 2012 (edytowane) Dysk wysłałem listem poleconym priorytetowym. Śledzę przesyłkę za pomocą: http://sledzenie.poczta-polska.pl/ ale coś mi się nie zgadza. Data nadania 2012-08-02 Urząd nadania 03295 Masa (kg) 0.020 Typ przesyłki RPR - List polecony priorytetowy świadczenia: Jeżeli urząd nadania to jest kod pocztowy poczty, w której wysyłałem to się nie zgadza. Waga powinna wynosić 0.747 a nie 0.020. Ktoś mi to wyjaśni? Lista zdarzeń przesyłki jest pusta. Edytowane 3 Sierpnia 2012 przez Trolek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Efyr Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Witam Mam dysk Samsunga, ale jak wiadomo teraz Segate zajmuje się gwarancjami Pytanie moje dotyczy, czy ktoś wysyłał dysk na gwarancję z powodu drgań? Tzn dysk działa w pełni sprawnie, jednakże powoduje drgania niewiele mniejsze od wibracji w komórce, co powoduje irytujące buczenie obudowy która również wpada w drgania. Oczywiście dysk przechodzi testy w programie i nie ma żadnych kodów błędów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzymo Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Dysk wysłałem listem poleconym priorytetowym. Śledzę przesyłkę za pomocą: ... ale coś mi się nie zgadza. (...) Ktoś mi to wyjaśni? W przypadku listów jeszcze dosyć często są wyświetlane błędne informacje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redrim Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Sierpnia 2012 (edytowane) Da sie jakos monitorowac stan przesylki miedzy ups warszawa a seagate? edit: moje pytanie stad, ze dlugo strasznie to trwa, okazalo sie, ze listonosz nikogo nie zastal (co jest dziwne) zostawil awizo i paczka lezy na poczcie, natomiast ups-scs awiza nie dostali a paczek z poczy nie odbieraja. A ja teraz bede czekal 2 tyg az paczka do mnie wroci lol, smiesza mnie juz takie sytuacje bardziej niz denerwuja. Pozdrawiam wszystkich oczekujacych na sprawne dyski. Edytowane 14 Sierpnia 2012 przez redrim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżadżar Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Witam Mam dysk Samsunga, ale jak wiadomo teraz Segate zajmuje się gwarancjami Pytanie moje dotyczy, czy ktoś wysyłał dysk na gwarancję z powodu drgań? Tzn dysk działa w pełni sprawnie, jednakże powoduje drgania niewiele mniejsze od wibracji w komórce, co powoduje irytujące buczenie obudowy która również wpada w drgania. Oczywiście dysk przechodzi testy w programie i nie ma żadnych kodów błędów Mam dokładnie taki sam problem z moim Samsungiem, i również przyłączam się do pytania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D'Artagnan Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Witam To mój pierwszy post na tym forum więc Witam Wszystkich Serdecznie. Poradnik bardzo się przydał gdyż niestety byłem zmuszony odesłać na reklamacji swój dysk. Procedura bardzo szybka gdyż paczkę wysyłałem w poniedziałek a kurier z dyskiem od producenta przyjechał w piątek czyli wyrobili się w 5 dni. Dysk otrzymałem certyfikowany po naprawie z tą zieloną obwódką. Wstępne testy wypadły pomyślnie teraz gdy czas pozwoli przyjdzie pora na testy gruntowne aby sprawdzić czy jest wszystko ok. Procedura reklamacyjna jest prosta i ogranicza się do podania numeru seryjnego i paru kliknięć. Nie musiałem podawać kodu z programu Seatools. Nawiązując do postu wyżej Jeżeli jest problem z Samsungiem procedura powinna wyglądać podobnie. Gdy dysk wpada w tak duże wibracje porównywalne do wibracji telefonu komórkowego to wstępnie można stawiać na uszkodzenie napędu czyli silniczka. Dla bezpieczeństwa polecam napisać email do supportu i zapytać się czy to podlega reklamacji w celu uniknięcia kosztów związanych z ewentualnym nie uznaniem reklamacji. Gdy natomiast usterka ta podlega reklamacji i jest jeszcze gwarancja śmiało wysyłać i w ciągu paru dni można się cieszyć dyskiem bez wad. Dla porównania napisze że dysk nie powinien buczeć, wpadać w drgania ani w wibracje. U mnie gdy dotykam dysku czy podczas pracy czy spoczynku nie wyczuwam drgań nawet gdy dysk nie jest przykręcony śrubkami. Dlatego radze jak najszybciej zająć się tym problemem. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jonathan Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Zgłoś Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Czy Wam przy rejestracji RMA, a raczej juz przy wyborze miejsca docelowego wysylki wywala taki blad? Funkcja realizacji zamówienia jest tymczasowo niedostępna. Spróbuj ponownie później. ========================================================================= BEGIN Seagate diagnostic information ========================================================================= ExceptionType: 0 MessageKey: RETURNS_FUNCTIONS_UNAVAILABLE Message: SystemMessage: Error Record # : 1 Timestamp : 2012-08-30 00:56:16.005 Error Message : Security alert. Order is for memberId=9414989 but current user=10624970. The orderId set in requestProperties is incorrect, or somehow the active userId has changed. Abort. ClassName : com.seagate.commerce.returns.util.ReturnOrderHelper MethodName : getPendingOrder Exception : None Internal OrderId: 6509972 ========================================================================= END Seagate diagnostic information ========================================================================= ????????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
petros13 Opublikowano 4 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2012 Witam!Pytańko moje związane z wcześniej już gryzionym,po ilu dniach można ponownie wypełniać formularze związane z gwarancją-błędnie(fałszywie)wpisałem swoje dane osobowe,konkretnie nazwisko! Dzięki za odp.!Z POWAŻANIEM petros13!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory79 Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 chyba po 30 dniach ja się pomyliłem i nie zaznaczyłem że do polski i po 30 dopiero mogłem mój dysk dostane w piątek 14.09.2012r bo juz wysłali w sumie z wysłanie trwało to trzy tygodnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jkaeno Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 Większość z tu piszących cieszy się z szybkiego rozwiązania sprawy, ja wysłałem dysk 4 września i do tej pory nie dostałem potwierdzenia z firmy Seagate, aczkolwiek paczka została odebrana przez UPS. Ktoś z Was w obecnym okresie wysyłał dysk na wymiane i jest zorientowany ile to trwało? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory79 Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 wysyłasz do Warszawy oni wysyłają do NETHERLANDS a oni potem do ciebie wysyłka od nich trwa trzy dni ale wszystko ładnie pięknie wysyłają wiadomości na emeila jak podałeś ja wysłałem po trzech dniach odebrali w Warszawie przysłali mi wiadomość że odebrali i po dwóch tygodniach dostałem wiadomość że dysk został do mnie wysłany I LINK WYSYŁAJĄ DO ŚLEDZENIA KURIERA DHL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Night_Bird Opublikowano 13 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 13 Września 2012 Ostatnio wysyłałem 3 dyski i mam wrażenie, że nie bawią sie w dokładne sprawdzanie tylko wymieniają jak leci (oczywiście na dyski Recertified). Wszystkie to były Samsungi made in China (2 x 3.5' i jeden 2.5'). Nie miały badów ani wibracji ale SMART pokazywał sporo błędów pomniejszego kalibru i stwierdziłem, że zaryzykuję. Potwierdzenia mailowe nt statusu wymiany/naprawy dostaje się dość szybko więc mam wrażenie że u kolegi jkaeno coś jest nie tak z tą wymianą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory79 Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 a jak dostałem wiadomość że przesyłka została odebrana w środę to dopiero następną wiadomość dostałem też w środę po dwóch tygodniach że paczka została do mnie wysłana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jkaeno Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 (edytowane) Dostałem odpowiedź z serwisu co z moim dyskiem. Patrząc na niektóre wpisy na tym forum to już nie wiem co mam myśleć. Thank you for responding to Seagate technical support. Your drives have been selected for quality testing. It is likely that the drives on RMA 100******** have been received, but they will not be officially "received" on the order until the drives have completed testing. Once testing is complete, the drives will be received on the order and you will receive an email with the results. Edytowane 14 Września 2012 przez jkaeno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory79 Opublikowano 14 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 14 Września 2012 (edytowane) dostałem dysk ale pewnie jest tak jak wyżej napisał Night_Bird bo dostałem dysk chyba starszy z zielona paskiem na naklejce i mój był 9VT166-302 a teraz dostałem 9VT166-301 Po otwarciu dysku dysk brudny od spodu zakurzony elektronika to tak zjechana w miejscu którym wpina się serwis Nigdy wiecej tej firmy żadnego nie kupie i odradzam miałem osiem dysków tej firmy do 160GB i jedna 500GB były ok. ale potem500gb i dwie szt. 2TB to szmelc !!! Edytowane 14 Września 2012 przez Gregory79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaus Opublikowano 17 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 17 Września 2012 Witam. Poczta dostarczyła mój dysk tydzień temu do UPS -SCS w Warszawie (w poniedziałek 10 września). Do tej pory na stronie Seagate mam status "Oczekujące na zwrot" (nie otzymane przez firmę Seagate). Jestem już trochę zaniepokojony. Zastanawiam się w jaki sposób kontaktować się z nimi. Czy może jeszcze poczekać? Królestwo za kontakt w języku polskim. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qrchak Opublikowano 18 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2012 Takie szybkie pytanko nt. zwrotu Seagate. Strasznie to wszystko skomplikowali, w czasie procedury wygenerowało mi kartkę z adresami moim i UPS w Warszawie. Jestem z Warszawy więc bez sensu jest wysyłać dysk pocztą. Można zawieźć HDD na podany adres UPS i oni dalej będą się o niego martwili? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gregory79 Opublikowano 18 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2012 Witam. Poczta dostarczyła mój dysk tydzień temu do UPS -SCS w Warszawie (w poniedziałek 10 września). Do tej pory na stronie Seagate mam status "Oczekujące na zwrot" (nie otzymane przez firmę Seagate). Jestem już trochę zaniepokojony. Zastanawiam się w jaki sposób kontaktować się z nimi. Czy może jeszcze poczekać? Królestwo za kontakt w języku polskim. możesz sprawdzić gdzie jest paczka z dyskiem na stronie poczty jak była źle zapakowana albo normalna paczka mogli nie przyjąć ja wysłałem na warunkach szczególnych dwadzieścia parę zł dałem za wysyłkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaus Opublikowano 18 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 18 Września 2012 (edytowane) możesz sprawdzić gdzie jest paczka z dyskiem na stronie poczty jak była źle zapakowana albo normalna paczka mogli nie przyjąć ja wysłałem na warunkach szczególnych dwadzieścia parę zł dałem za wysyłkę Sprawdzałem. Tak jak napisałem Poczta dostarczyła dysk 10.09.2012. 2012-09-10 13:41 WER Warszawa Doręczenie Edytowane 18 Września 2012 przez gaus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shaper Opublikowano 19 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2012 (edytowane) Witam! Mój seagate ST31500341AS 1.5TB w hd tune w zakładce health podświetla na żółto 3 linie: Hd tune i systemowy scan disk nie wykrywają żadnych bad sektorów. Dysk chciałem sprzedać i teraz nie wiem czy mogę go opisać jako 100% sprawny czy uszkodzony. Nie chcę by kupujący miał potem do mnie jakieś pretensje. Czy wg powyższych danych dysk nadaje się do wysłania na gwarancję? Edytowane 19 Września 2012 przez shaper Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jkaeno Opublikowano 19 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2012 (edytowane) Oczywiście, że nadaje. W praktyce każdy remapowany sektor to bad a w każdej chwili może być ich więcej i będą widoczne w zwykłym skanowaniu powierzchni dysku. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Edytowane 19 Września 2012 przez jkaeno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaus Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2012 Dzwoniłem do UPS -SCS. Dowiedziałem się tylko tyle, że trzeba kontaktować się poprze stronę www z firmą Seagate. Tak zrobiłem. Wysłałem potwierdzenie nadania i odpowiedzieli, że dysk poddawany jest testom i dopuki się nie zakończą nie zmieni się status realizacji. Dziwne. Testowanie może potrwać nawet 30 dni. Strasznie długo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shaper Opublikowano 20 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2012 Niestety mój seagate ma ponad 2 lata i jest już po gwarancji . Czy dane podane powyżej przez hd tune kwalifikują ten dysk jako uszkodzony? Czy można używać go jako backup czy lepiej spisać go na straty? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qrchak Opublikowano 22 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2012 Shaper, sprawdzałeś na stronie Seagate czy napewno nie masz gwary? Moja 500-ka miała 4 lata i zostało jej jeszcze rok gwarancji producenta. Zawiozłem go w środę do siedziby UPS, w czwartek po południu dostałem wiadomość że drugi dysk został wysłany do mnie DHL-em, a wczoraj kolejna wiadomość że najpóźniej we wtorek powinienem go dostać ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyquist Opublikowano 25 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2012 Dzwoniłem do UPS -SCS. Dowiedziałem się tylko tyle, że trzeba kontaktować się poprze stronę www z firmą Seagate. Tak zrobiłem. Wysłałem potwierdzenie nadania i odpowiedzieli, że dysk poddawany jest testom i dopuki się nie zakończą nie zmieni się status realizacji. Dziwne. Testowanie może potrwać nawet 30 dni. Strasznie długo. Witam wszystkich. Mogę potwierdzić tę sytuację, ponieważ mam podobną. Mój dysk dotarł do W-wy 13 września i obecnie jest poddawany (bliżej nieokreślonym) wewnętrznym procedurom testowym, po zakończeniu których dopiero zmieni się status RMA. Takie zapewnienie otrzymałem podczas chatu z miłą Panią w Seagate. Tak więc cierpliwie czekam... Tylko nasuwa się pytanie dlaczego niektóre dyski wymieniają praktycznie od ręki, a niektóre "testują" i to tak długo... Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaus Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2012 (edytowane) Mi cierpliwości trochę brakuje. Długo czekałem na dostawę z bublowatego sklepu, a potem okazało się, że dysk nie działa. Ciężkie życie. Powinienem cieszyć się już od miesiąca, a tu tylko niepewność. A czy użytkownik jkaeno dostał już swój dysk? Edytowane 26 Września 2012 przez gaus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qrchak Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2012 Tylko nasuwa się pytanie dlaczego niektóre dyski wymieniają praktycznie od ręki, a niektóre "testują" i to tak długo... Mój HDD blokował kompa przy starcie a po podpięciu na uruchomionym systemie nie był znajdowany. Możliwe że to jest jakimś kryterium czy dysk wymieniają od razu czy czeka na wyrok. W moim przypadku drugi dysk był odesłany w ciągu doby, i w 6 dni miałem go zpowrotem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nyquist Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2012 Mój HDD blokował kompa przy starcie a po podpięciu na uruchomionym systemie nie był znajdowany. Możliwe że to jest jakimś kryterium czy dysk wymieniają od razu czy czeka na wyrok. W moim przypadku drugi dysk był odesłany w ciągu doby, i w 6 dni miałem go zpowrotem. Bardzo możliwe, ja również miałem podobne objawy, więc tu reguła potwierdzałaby się... W każdym razie po dzisiejszym moim e-mailu do Seagate otrzymałem wreszcie potwierdzenie otrzymania przez nich dysku i, o ile dobrze rozumiem, uznania reklamacji ("Total Clean Received Quantity: 1"). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jkaeno Opublikowano 26 Września 2012 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2012 (edytowane) A czy użytkownik jkaeno dostał już swój dysk?Jeszcze nie ale dostałem wiadomość, że już jest wysłany. Szkoda tylko, że śledzenie przesyłki nie działa. Po wpisaniu numeru pokazuje się błąd. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Edytowane 26 Września 2012 przez jkaeno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...