Twój Pan Opublikowano 24 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2010 Myślę, że najwyższa pora na temat o zbliżającym się sezonie 2010. Składy zespołów oraz podstawowe informacje o bolidzie, aktualne w czasie pisania owego posta: zródło: wikipedia Kalendarz 2010, na żółto tory nowe lub powracające: zródło: wikipedia Podstawowe zmiany w porównaniu do 2009: - zakaz tankowania podczas wyścigu - zwiększona masa minimalna z 605kg na 620kg - nowy system punktowania, odpowiednio 25-20-15-10-8-6-5-3-2-1 - nowe zasady kwalifikacji - w pierwszych dwóch częściach odpada po 8 zawodników, a w ostatniej jest możliwość startu z dowolna ilością paliwa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzej Opublikowano 24 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2010 quick nick kierowca rezerwowym w mercedesie :D:D:D:D cale szczescie ze nie w renowce. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torque Opublikowano 24 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2010 Jaka teraz będzie długość wyścigu? O ile wzrośnie pojemność baku na paliwo? - nowe zasady kwalifikacji - w pierwszych dwóch częściach odpada po 8 zawodników, a w ostatniej jest możliwość startu z dowolna ilością paliwa.Czyli podejrzewam że każdy będzie startował na oparach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu98 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2010 (edytowane) Tak, w kwalifikacjach będą jeździć na oparach. Na starcie każdy zatankowany na tyle ile potrzeba do końca, większe znaczenie będzie miała teraz jakość pitów, bo nie ma tego zapasu czasu który pozostawał na czas w którym lało się paliwo. Edytowane 24 Stycznia 2010 przez michu98 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzej Opublikowano 24 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2010 szkoda, ze nie dali urozmaicenia w tych kwalfikacjach. wczesniej przynajmniej byli ciezsi i lzejsi. szkoda, bo byla jedna genialna propozycja na qfalki. zostaje najlepsza dziesiatka debesciakow i wszyscy sie razem sciagaja - kto najgorszy czas ten odpada. marzy mi sie ten pomysl wcielony w zycie. ale nie jest zle. beda super ciekawe pit stopy tak wiec im moge wybaczyc 1roczne opoznienie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 24 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 24 Stycznia 2010 (edytowane) Jaka teraz będzie długość wyścigu? O ile wzrośnie pojemność baku na paliwo? Dlugość wyścigu nie powinna sie zmienić. Co do baków, to słyszałem ze rozne zespoly maja po 175, 185 i 195 litrów, choc to wszystko spekulacje i plotki ;) „Mercedes to bardzo interesujący zespół, ale nadal nie mamy podpisanej umowy” mówił Theuerzeit, dla serwisu Motorsport-total.com. Kontrakt Heidfelda z Mercedesem jest wielce prawdopodobny, jednak nadal nie ma oficjalnego potwierdzenia tej informacji. http://www.formula1.pl/F1_news-7805-Menadz..._zaprzecza.html Edytowane 24 Stycznia 2010 przez MaSell Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaRoN Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2010 Lotus is in the game! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2010 Dziwne jakby Heidfeldowi odpowiadała rola kierowcy testowego, chyba że liczy iż Schumacher nie wytrzyma kondycyjnie wszystkich wyścigow. Tak to chyba lepsza była by posada kierowcy w każdym innym teamie, a dziwne gdyby zupełnie nikt go nie chciał. Wolne miejsca jeszcze są, wiec może. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chronicsmoke Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2010 (edytowane) Lotus is in the game! No w końcu kolejna marka robiąca samochody z duszą sportowca. Szczerze to nie mogę patrzeć na Renault ( F1), Citroeny (WRC) i tym podobne które wygrywają w sportach a ich samochody seryjne nie mają nic wspólnego ze sportem. Edytowane 25 Stycznia 2010 przez chronicsmoke Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzej Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2010 a czy przypadkiem nie jest tak, ze oprocz nazwy to ten lotus f1 nie ma nic wspolnego z firma lotus ? byly nie tak dawno jakies przepychanki o prawa do nazwy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2010 Dziwne jakby Heidfeldowi odpowiadała rola kierowcy testowego, chyba że liczy iż Schumacher nie wytrzyma kondycyjnie wszystkich wyścigow. Tak to chyba lepsza była by posada kierowcy w każdym innym teamie, a dziwne gdyby zupełnie nikt go nie chciał. Wolne miejsca jeszcze są, wiec może. Cos mi sie wydaje ze on stawial nierealne wymagania. W koncu to "quick" Nick i zawsze powtarzal jaki to on nie jest szybki itepe itede, ze zdobywa punkty (to fakt) wiec mozna stwierdzic ze solidny z niego kierowca, ale nie zmiania to faktu ze nigdy nie wygral wyscigu :) Ze wszystkich opcji jakie pozostaly chcialbym go widziec u boku Kubicy, niz jakiegos przepchnietego przez sponsorow zoltodzioba co F1 ogladal tylko w TV. W przeciwienstwie do BMW, tu raczej Kubicy sie nikt nie sprzeciwi i w koncu bedzie prawdziwym numerem 1 w zespole, on ma to "cos" i dzieki niemu Renault moze milo zaskoczyc, ale moze tez niemilo rozczarowac jesli sie okaze ze Francuzi jak zwykle podniosa rece do gory. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2010 (edytowane) Mercedes GP zaprezentował bolid. Na razie to wstępny projekt, który jeszcze się zmieni, a prezentacja miała na celu pokazanie barw zespołu. Edytowane 25 Stycznia 2010 przez stivo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2010 No chyba nawet ładniejsze barwy od McLarena, a te mi sie najbardziej podobały do tej pory. Mam też nadzieję że Renault zrobi pszczółkę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaRoN Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2010 Przednie skrzydło wygląda jak jakiś Transformers :| Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Twój Pan Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2010 To jest zeszłoroczny brawn, jedynie przemalowany :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2010 Bolid Mercedesa to BGP001 w malowaniu Mercedes GP. Oficjalny bolid będzie pokazany na testach w lutym :) Ale malowanie bardzo mi się podoba, jest śliczny :D - przypomina mi tymi detalami: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stivo Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2010 I jeszcze zmiany w systemie punktacji. Obecnie wszystkie teamy zgodziły się na takie rozwiązanie: 25-18-15-12-10-8-6-4-2-1. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2010 Szkoda tylko niestety że aerodynamika została ta sama. Bolidy do 2008 roku włącznie były piękne, a te obecne to kaszana straszna. Każda inna seria open wheel ma bez porównania ładniejsze konstrukcje. Nie wiem kto wymyślił takie dysproporcje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaRoN Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2010 Wiem, że to BGP. Ale chodzi o kolorystykę na tym konkretnym wozie :) Jak był biały to tego tak widać nie było. A czarne skrzydło jakoś uwydatnia te wszystkie ałerodajnamiczne triksy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 25 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Stycznia 2010 Szkoda tylko niestety że aerodynamika została ta sama. Bolidy do 2008 roku włącznie były piękne, a te obecne to kaszana straszna. Każda inna seria open wheel ma bez porównania ładniejsze konstrukcje. Nie wiem kto wymyślił takie dysproporcje.w 2K10 pewnie będzie zmieniona i pójdą na kompromis, (waga bolidu, docisk aero), to wszystko na bank wpłynie na tzw. wygląd ostatni stint (eliminacyjny) uwidoczni tempo na końcu wyścigu taktyka i zużycie paliwa + opon = sukces małe co nie co jak ja to widzę ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Powerslave Opublikowano 26 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Stycznia 2010 Projekt stworzony przez internaute z Francji, musze przyznac ze bardzo mi sie podoba, jesli Reno bedzie wygladalo podobnie to bedzie bardzo ladne :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 28 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2010 (edytowane) Dziś o 10:30 zobaczymy jak będzie wyglądać tegoroczna księżniczka ;) Link do live meetingu: http://formula1.ferrari.com/ Czy nowy nos czegoś Wam nie przypomina? ;) Porównanie F2009 z F2010: http://www.f1fanatic.co.uk/2010/01/28/2010...i-f60-pictures/ Edytowane 28 Stycznia 2010 przez Grimlock Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 28 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2010 Jak sie tam coś ogląda? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 28 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Stycznia 2010 Szpiegowskie zdjęcie Williams'a FW32: http://www.autosport.com/news/report.php/id/81104 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2010 jak na razie bliźniacze noski, ciekawe co tam renault upichci ? <_< Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2010 (edytowane) McLaren MP4-25 Edytowane 29 Stycznia 2010 przez Grimlock Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2010 Czy sezon 2010 będzie transmitowany tylko przez POLSAT tak jak sezon 2009?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu98 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2010 Tak. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimlock Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2010 Wciąga: http://www.if.uj.edu.pl/Foton/105/pdf/02%2...formuly%201.pdf ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racuch Opublikowano 29 Stycznia 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2010 USF1 i szklanką po łapkach ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...