mikaelus Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O Filmik 1 [64KB] Filmik 2 [64KB] 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O Oba flimiki to pliki .exe. Przeczytajcie info na końcu. Ja leżę i kwiczę.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andriu Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 cos nie działają ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilczek Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 jakie filmiki ?? przeciez to demka, wszystko jest renderowane w czasie rzeczywistym, i dlatego tak malo moze zajmowac. filmu o takiej jakosci nigdy nie uda sie tradycyjnymi metodami zmiesciec w takim rozmiarze. swoja droga widac tu wlasnie bardzo dobrze ile daje dobra optymalizacja kodu. Nie jak w wspolczesnych gierkach, gdzie cos takiego zajmowalo by z 20 mb :lol: jak chcesz to wejdz sobie na http://demoo.calodox.org/ tam tez jest wiele ciekawych demek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
B3T0N Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 o ja jebie 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikaelus Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 Ooo ciekawe. Szczerze mówiąc nie wiedziałem, dostałem od kumpla :P Jak przeczytałem końcówkę to zdębiałem, więc tu rzuciłem ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Elektron Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 Całkiem ciekawe... ale rzeczywiście nie samowicie mało zajmuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Neo_x Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 BOZE!! PRZECIEZ TO JEST PRZYSZLOSC PROGRAMOWANIA!! tylko teraz sie dziwie dlaczego windows xp nie zajmuje powiedzmy 3 dyskietek :) LOL bedzie jak 3dmark2010 ;) bedzie zajmowal 10 mb ;) :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BLANTMEN Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 Brak mi słów 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Paweł Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 Jak powiedział kolega leze i kicze 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Szymoon Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 no to jak myslalem, zwykle demko ze sceny. Jaka przyszlosc programowania, jk pod stol wchodzilisie wyprostowani to juz takie byly. Nie ma sie czym podniecac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikaelus Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 Hmm.... no dobra, ale jak to jest tak upakowane??? Nawet gdyby to było, nie wiem, z kilkudziesięciu MB to by było coś.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CoVe Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 no to jak myslalem, zwykle demko ze sceny. Jaka przyszlosc programowania, jk pod stol wchodzilisie wyprostowani to juz takie byly. Nie ma sie czym podniecac. moge tylko potwierdzic jest to typowe demko ktorych jest pelno. Zreszta wejdzcie sobie na ftp.scene.org sa ta demka ktore zajmuja 32 bajty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adas01 Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 polecam demko heaven7 : http://www.demoscene.hu/~picard/h7/h7-final.zip -chodziło na p2 8O Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 pisane w czystym assemblerze, w dodatku przez osoby, ktore bardzo dobrze znaja budowe pliku exe i wiedza co mozna wywalic... ps. topic o tych demkach juz byl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaeres Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 Jakby taki doom3 byl pisany w assemblerze to jego premiera mialaby miejscie w 2010 roku w takim stanie w jakim jest teraz. Fakt, zajmowalby z 10 mega i chodzilby na Celku 500 z gf1 przy pelnej plynnosci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 Jakby taki doom3 byl pisany w assemblerze to jego premiera mialaby miejscie w 2010 roku w taki stanie w jakim jest teraz. Fakt, zajmowalby z 10 mega i chodzilby na Celku 500 z gf1 przy pelnej plynnposci.No nie przesadzaj... same textury, muza itp zajmowalyby wiecej, ale sam engine bylby wzglednie maly. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MeHow Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 chyba juz kiedys o tym bylo. To jest napisane w assemblerze (mam racje?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krootki Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 PRZECIEŻ TO JEST ZAJEBIŚCIE STARE !!! Ale fakt faktem, że zajebiste. Szkoda, że ogólnie na scenie też trochę zaginęła optymalizacja i często demka zajmują po 8MB i nie przedstawiają nic ciekawego. Dlatego najlepsze są te 64kb i 4kb. Dla mnie jednym z najlepszych na PC (jesli nie najlepszym) było Final Reality. W 1992 roku jak to zobaczyłem to dłuuuugo szukałem szczęki na podłodze... Amiga - State of The Art - to było demko... Atari - THE TOP #1 i THE TOP #3... co ta maszyna potrafiła... 8O 8O Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kaeres Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 Jakby taki doom3 byl pisany w assemblerze to jego premiera mialaby miejscie w 2010 roku w taki stanie w jakim jest teraz. Fakt, zajmowalby z 10 mega i chodzilby na Celku 500 z gf1 przy pelnej plynnposci.No nie przesadzaj... same textury, muza itp zajmowalyby wiecej, ale sam engine bylby wzglednie maly. A widziales te demka ? W 3dmarku 2001 sa podobne tekstury a zajmuja po 32 mega bo sa pisane w C Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keiename Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 Zajebioza 8O 8O Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilczek Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 wiecie przy dzisiajszym lenistwie programistow to trudno by bylo zmiescic podklad dzwiekowy w tych 64 Kb :lol: nie mowiac jush o teksturach czy samym demku. Problemem w pisaniu takich programow jest jednak czas :(. Bo komu bedzie sie chcialo (no pomijajac scenowiczow ;) ) siedziec kilkanascie razy dluzej, piszac w assemblerze gdy w takim np. C++ zrobi to duzo szybciej. Obecnie liczy sie niestety ilosc nie jakosc :( a widzieliscie demka w 2 Kb :twisted: tam dopiero czasmi szczena opada :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bruce Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 to jest stare neisamowice, cjhyba z pol roku temu bylo o tym na foum TO :) co do final reality...mam gdzies plyte z tym jeszcze :] to bylo cos ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O Filmik 1 [64KB] Filmik 2 [64KB] 8O 8O 8O 8O 8O 8O 8O Oba flimiki to pliki .exe. Przeczytajcie info na końcu. Ja leżę i kwiczę.... jakie to filmiki? :) To jest stare... po pierwsze, a po drugie to demka. Inna sprawa, że po uruchomieniu zajmują nawet po kilkaset megabajtów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Slayer Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 Wielkość pliku to jedno- co z tego, że redering zajmuje 64 kb, jak wcina pamięc na 306 MB 8O 8O 8O ( sprawdziłem ) ?! :P To ja dziękuję- cała gierka Vice City zajmuje u mnie ok. 1.5 GB, ale za to w Ram-ie mam zajęte tylko 65 MB :P PS- procek jest wykorzystywany w 100% non stop- mowa o filmiku nr 1- jest zajebisty, ale wymagania..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Krootki Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 Sorry, porąbało mi się :oops: nie chodzi mi o żadne Final Reality, ale o SECOND REALITY . Final nie było już tak ciekawe i przełomowe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 A widziales te demka ? W 3dmarku 2001 sa podobne tekstury a zajmuja po 32 mega bo sa pisane w C No jasne, ze widzialem... BTW tekstur sie nie pisze.. je sie rysuje :P ich wielkosc jest niezalezna od jezyka, w ktorym pisze sie demo/gre, a raczej od formatu, w ktorym sa zapisywane. Chyba, zeby zapisac wszystkie tekstury jakims wzorem matematycznym i wtedy moglyby byc generowane dynamicznie, ale z kolei wzory do ich opisania nie bylyby pewnie zbyt proste i one zajmowalyby miejsce... i kolko sie zamyka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojs Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 Takie demka były już parę lat temu na scenie amigowskiej również... Cikawą sprawą było to, że na początku był standard 40kb, następnie utworzono dwie kategorie: 4kb i 64kb... Poza tym zauważcie, że w tych demkach nie ma tekstur i zsamplowanej muzyki... A co sądzicie o FRAKTALOWEJ KOMPRESJI OBRAZU??? (jpeg i mpeg wysiadają) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GenghisKhan Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 łeee tam na mnie to wrazenia nie robi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bruce Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 Sorry, porąbało mi się :oops: nie chodzi mi o żadne Final Reality, ale o SECOND REALITY . Final nie było już tak ciekawe i przełomowe... second to nie moja epoka :] final wyszedl kolo 95 roku chyba.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaxs Napisano 22 Maja 2003 Zgłoś Napisano 22 Maja 2003 podczas ładowani tego chłamu myślałem, że mnie ch** strzeli.... a zresztą i tak nie działało!! :( jebie mnie to Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...