KuBaB Opublikowano 27 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2010 A jak oceniacie bullet cam? Ciekawostka dla mnie chociaż nie wiem od czego zależy jej działanie. Czy musi być hs czy jakieś specjalne inne warunki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 27 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2010 Wyglada to raczej na pewien rodzaj oskryptowania, na pewno po czesci polaczony z HS - ale moge sie mylic :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scratix Opublikowano 27 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2010 Musisz być w znacznej odległości od celu i zaliczyć czystego HS wtedy włączy się bullet cam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 27 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2010 Gra całkiem miła, pograłem 3 godziny i bawiłem się dobrze. Wiadomo nie jest to duża i szumnie zapowiadana produkcja, ale jak dla mnie mocny średniak. Przeciwnicy dysponują przeciętnym AI, ale za to są bardzo celni. Gram na poziomie średnim i wcale nie ma tak prosto. Misję dość ciekawe i widowiskowe (bullet cam). Ślinik graficzny bardzo fajny, grafika stoi na przyzwoitym poziomie ( platforma wiertnicza prezentowała się super). Ogólnie dobra rodzima produkcja. Po 3 godzinach gry, wystawiam 7/10. Gra całkiem miła, pograłem 3 godziny i bawiłem się dobrze. Wiadomo nie jest to duża i szumnie zapowiadana produkcja, ale jak dla mnie mocny średniak. Przeciwnicy dysponują przeciętnym AI, ale za to są bardzo celni. Gram na poziomie średnim i wcale nie ma tak prosto. Misję dość ciekawe i widowiskowe (bullet cam). Ślinik graficzny bardzo fajny, grafika stoi na przyzwoitym poziomie ( platforma wiertnicza prezentowała się super). Ogólnie dobra rodzima produkcja :]. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polaczek76 Opublikowano 27 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2010 mam problem z jedna misja lub jest to jakis blad mianowicie chodzi o misje hmm chyba z 4-5 gdzie ide z gosciem jego gosciu rani i zostaje sam potem musze rozwalic te wyrzutnie ladunkem c4 wszystko ok rozwalam potem jak to zrobie pisze dotrzyj do punktu ewakuacyjnego i w zaden sposob nie moge do niego dotrzec ani woda ani droga nie mam pojecia :/ moze jakas pomoc ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 27 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2010 Gra całkiem miła, pograłem 3 godziny i bawiłem się dobrze. Wiadomo nie jest to duża i szumnie zapowiadana produkcja, ale jak dla mnie mocny średniak. Przeciwnicy dysponują przeciętnym AI, ale za to są bardzo celni. Gram na poziomie średnim i wcale nie ma tak prosto. Misję dość ciekawe i widowiskowe (bullet cam). Ślinik graficzny bardzo fajny, grafika stoi na przyzwoitym poziomie ( platforma wiertnicza prezentowała się super). Ogólnie dobra rodzima produkcja. Po 3 godzinach gry, wystawiam 7/10.Gra całkiem miła, pograłem 3 godziny i bawiłem się dobrze. Wiadomo nie jest to duża i szumnie zapowiadana produkcja, ale jak dla mnie mocny średniak. Przeciwnicy dysponują przeciętnym AI, ale za to są bardzo celni. Gram na poziomie średnim i wcale nie ma tak prosto. Misję dość ciekawe i widowiskowe (bullet cam). Ślinik graficzny bardzo fajny, grafika stoi na przyzwoitym poziomie ( platforma wiertnicza prezentowała się super). Ogólnie dobra rodzima produkcja :]. No tak, gdyby ta gra zostala wyprodukowana poza granicami Polski to juz za sam fakt dlugosci rozgrywki (3h to jakies delikatne nieporozumienie) zostala by zjechana w temacie do granic mozliwosci. Przy innych grach za 6h gry obrywa sie jej konkretnie a tu prosze :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scratix Opublikowano 27 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2010 I pomyśleć że kiedyś dema dłużej się przechodziło :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borsuczy_król Opublikowano 27 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2010 (edytowane) Przecież nie napisał, że już ukończył grę po 3h... A sorry, scratix wcześniej napisał, nvm. Edytowane 27 Czerwca 2010 przez borsuczy_król Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 27 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Czerwca 2010 (edytowane) A tak ambitnie wygladaly plany With 16 missions spanning eight to ten hours of gameplay, there should be plenty of sneaking around to do zrodlo ps. uwazam ze gry polskiej produkcji od chwili pojawienia sie wiedzmina powinny przestac byc ocenianie z jakas wyjatkowa ulga bo jak widac potrafia w Polsce wyprodukowac gre w "swiatowym standardzie". Co widac po Wiedzminie, a druga czesc prawdopodobnie przypieczetuje to (moje) przekonanie. Edytowane 27 Czerwca 2010 przez Carson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 28 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2010 No tak, gdyby ta gra zostala wyprodukowana poza granicami Polski to juz za sam fakt dlugosci rozgrywki (3h to jakies delikatne nieporozumienie) zostala by zjechana w temacie do granic mozliwosci. Przy innych grach za 6h gry obrywa sie jej konkretnie a tu prosze :) Jeszcze nie ukończyłem gry, grałem na razie 3 godzinki, myślę że mam dopiero gdzieś 40% gry. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Outlander Opublikowano 28 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2010 Gra całkiem miła, pograłem 3 godziny i bawiłem się dobrze. [...] Przeciwnicy dysponują przeciętnym AI, ale za to są bardzo celni. [...] Ogólnie dobra rodzima produkcja. Po 3 godzinach gry, wystawiam 7/10. To już wolę jak przeciwnicy głupotę nadrabiają liczebnością, niż umiejętnością trafienia w głowę zamaskowanego człowieka w krzakach z pistoletu z 200m . Super krótko i marnie, ale 7/10 bo polskie? A gdzie "polak potrafi"? Mówię NI! tandecie z zagranicy, powiem i NI! tandecie krajowej! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 28 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 28 Czerwca 2010 To już wolę jak przeciwnicy głupotę nadrabiają liczebnością, niż umiejętnością trafienia w głowę zamaskowanego człowieka w krzakach z pistoletu z 200m . Super krótko i marnie, ale 7/10 bo polskie? A gdzie "polak potrafi"? Mówię NI! tandecie z zagranicy, powiem i NI! tandecie krajowej! Nie oceniłem tej gry przez pryzmat tego że jest naszą polską produkcją. Nawet gdyby ją zrobili w Kurakao i tak bym dał 7/10. Dla mnie gierka jest dobra i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 29 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2010 Pograłem trochę dzisiaj i niestety nic specjalnego, czuć niski budżet. Tyle o ile grafika całkiem nieźle się prezentuje, jednak brakuje jakiegoś mocnego uderzenia, dobrego akcentu. Snajper nie ma lornetki :lol:. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinii Opublikowano 30 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2010 (edytowane) To już wolę jak przeciwnicy głupotę nadrabiają liczebnością, niż umiejętnością trafienia w głowę zamaskowanego człowieka w krzakach z pistoletu z 200m . Dokladnie! Leze 350 m od celu, w krzakach, w stroju maskujacym i z karabinem z tlumikiem, a po jednym strzale przeciwnicy od razu wiedza gdzie jestem i trafiaja mnie z kalacha.. :/ Edytowane 30 Czerwca 2010 przez Martinii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Outlander Opublikowano 30 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2010 A Ty filmów nie oglądasz? W kinie nie bywasz? Powinieneś wiedzieć że kałach jest niezniszczalny, ma nieskończoną amunicję i 100% celności na zasięgu do 1km! :wink::lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barca1510 Opublikowano 30 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2010 Siema mam problem,po wybraniu single player nastepnie poziomu wyskakuje mi bład '' map required.exp wie ktos w jaki sposob to naprawic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Modd Opublikowano 30 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2010 Podobno kamuflaż tegoż snajpera wygląda tak: I z waszych opinii wnioskuję, że to prawda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caldur Opublikowano 30 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2010 (edytowane) @ Modd: Niestety to prawda. Osobiście oczekiwałem czegoś w rodzaju Hitmana, czyli jak ktoś to opisał wcześniej: kilka dróg podejścia do celu, dużo skradania się, maskowania i jedna "jedyna" szansa na celny strzał... Moim zdaniem ta gra mam niej "snajpera" w sobie niż przeciętna "strzelanka". Na "hard" i tak celuje się "na czuja" bo "wskaźniki" tak naprawdę nic nie wskazują. Przeciwnicy są sztywni jak kukły, natomiast celnością dorównują snajperom z Grom-u ;-) Zaalarmowani potrafią dostrzec czubek buta w środku gęstych krzaków ;-) Kiedy indziej przechodzą obok tak blisko, że można by im napluć w oko. Nie mogę się zgodzić, że oprawa graficzna jest ładna - jest jedynie znośna, a poruszająca się na wietrze flora przypomina mi film puszczony z dużym "przyśpieszeniem". Sekwencje "szturmowe", w których ze snajpera przedzierzgamy się w komandosa odsłaniają całą słabość silnika gry, o bugach np. blokujących się "kolegach" z drużyny już nie wspominam. Ogólnie gra trochę przypomina strzelanie do kaczek (bez skojarzeń ;-) na jarmarku, z tym że kaczki wyglądają i zachowują się tak samo, klonują się i pojawiają znikąd, a ogień prowadzą chyba za pomocą systemu namierzania ciepła. Wg. mnie duży potencjał komputerowego "symulatora snajpera", który został zmarnowany - ktoś się przestraszył, że się gra nie sprzeda? Ps. Coś mi się jeszcze skojarzyło - pamiętacie bodajże w pierwszej części "Modern Warfare" była tak fajna "snajperska" misja na terenie "Czarnobyla". Więcej w niej poczułem "klimatu" niż w całym "Snajperze" do kupy. Edytowane 30 Czerwca 2010 przez Caldur Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R4KET Opublikowano 30 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2010 Sniper Elite - dla mnie król gier "snajperzastych". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Outlander Opublikowano 30 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2010 O tak! Misja w Czarnobylu była super, wg. mnie najlepsza misja w całym MW. Do Sniper Elite powracam czasem z przyjemnością. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 30 Czerwca 2010 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2010 Sniper: Ghost Warrior Rest in Peace no moze za 20zl bym kupil ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oldskul Opublikowano 1 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2010 (edytowane) Przeszedłem w 5 godzin i 20 minut całość na średnim poziomie trudności, więc napiszę troszkę więcej. Gra wita nas tym samym menu, co w poprzednich strzelankach od City. Dobra optymalizacja, grałem w Full HD (1920 x 1080) ze wszystkimi ustawieniami na maksa. Graficznie poprawnie, choć bez rewelacji, w budynkach jest paskudnie. Mechanizm bullet cam dobrze się sprawdza, brakuje mi jednak więcej animacji po tym jak przeciwnik dostaje headshota. Snajper nie ma lornetki, co jest dużym błędem, zaś w pewnym etapie gramy gościem z lornetką, który wskazuje snajperowi cel ataku. Niestety mało mamy dowolności w wykonaniu danej misji, często zdarzało się, że chciałem gdzieś wejść i napotykałem niewidzialną ścianę, po prostu gdzieś się kończy granica danego poziomu i nie da się jej przekroczyć. W dodatku kilka razy zdarzyło się zaciąć o drzewa, osłony, kompanów, czy gdzieś w budynku. Wrogowie mimo, że załatwimy kogoś po cichu dostrzegają nas nawet z 300 metrów i strzelają bardzo celnie, aż do przesady. W grach od City na ogół wrogowie byli głupi, działali jak mięso armatnie, tutaj też są głupi ale potrafią dobrze strzelać. Niestety czasem pojawiają się znikąd, ktoś kto pisał skrypty miał zły dzień. Dźwięk poprawny, niczym specjalnym nie zachwyca. Misje dość różnorodne, jednak brakuje mi jakieś zimowej mapki. Pomimo tych wad, to najlepszy FPS od City Interactive. Nie ma się co oszukiwać, ta niskobudżetowa gra nie zostanie zauważona. Uważam jednak, że warto zagrać, by przekonać się jaki postęp zrobili ludzie od City. Myślę, że niebawem powstanie jakiś FPS, który będzie mógł się równać z produkcjami z zachodu. Ode mnie 6,5/10. Edytowane 1 Lipca 2010 przez oldskul Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 1 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2010 Sam nie grałem ale powołują się właśnie na postęp w produkcji City Interactive. Od ludzi z Tiscali games 8 na 10. Sniper: Ghost Warrior - recenze ... i tłumaczenie z google: Google Tłumacz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 1 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2010 No cóż 8/10, czyli S:GW prawie tak dobry jak CoD i Bioshock - Eh, ten czeski humorrrr :D :> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 1 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2010 Niemiecki sukces:D Niemiecki sukces Sniper: Ghost Warrior | Wiadomość 2010-07-01 14:46:12 | GRY-OnLine Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 3 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2010 (edytowane) Zakonczenie gry bylo chyba robione dzien przed wpuszczeniem gry do tloczni :lol: Przeszedlem gre i powiem tak, gra doslownie otarla sie o bycie dobra produkcja. Niestety sporo niedopracowanych <span style='color: red;'>[ciach!]</span>l zanizylo dosc znacznie poziom. Jesli chodzi o fabule to zabraklo w studio kogos kto ogarnal by to juz jako calosc bo nie ma co ukrywac ze historia opowiedziana w tej grze jest troche z [gluteus maximus]. Mam wrazenie ze fabula byla ukladana misja po misji. A propo lornetki, dostalismy ja na czas jednej misji, zastanawiam sie tylko dlaczego nie mogla byc do naszej dyspozycji od samego poczatku. Moze nastepna produkcja tego studia bedzie juz prezentowala naprawde dobry poziom. ps. wystawianie tej grze 8/10 troche osmiesza recenzenta... i gazete/portal dla ktorego pisze. Edytowane 3 Lipca 2010 przez Carson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MaRuH Opublikowano 3 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2010 Nie oceniłem tej gry przez pryzmat tego że jest naszą polską produkcją. Nawet gdyby ją zrobili w Kurakao i tak bym dał 7/10. Dla mnie gierka jest dobra i tyle. Niestety muszę odwołać moją wcześniejszą ocenę po 3 godz gry. Grę w końcu ukończyłem, zajęło mi to 6 godz i 40min. Grałem na poziomie średnim. Z początku gra wydaje się być interesująca i nawet się podoba, człowiek jest pod lekkim wrażeniem bullet cam i ogólnie snajperskiego klimatu gry. Jednak w połowie gry ciśnienie opada, bullet cam już się opatrzy, gra robi się nudna bez wyrazu, fabuła mało interesująca i oklepana. Przeciwnicy głupi jak but aż do bólu, i ta ich celność tak jak już ktoś pisał z 300 a i nawet 400 metrów. Co do grafiki to z początku też zachwyca by potem jednak dojrzeć że jest mocno średnia. Nie obyło się też bez bugów jak zacinający się wrogowie, lub wróg który strzela do nas bokiem itd, trochę ich jest. Gra mogła być całkiem dobrą produkcją, niestety trochę im nie wyszła, może następna ich produkcja będzie trzymała już wyższy poziom. Grze wystawiam 5/10. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polaczek76 Opublikowano 4 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2010 (edytowane) mam problem z jedna misja lub jest to jakis blad mianowicie chodzi o misje hmm chyba z 4-5 gdzie ide z gosciem jego gosciu rani i zostaje sam potem musze rozwalic te wyrzutnie ladunkem c4 wszystko ok rozwalam potem jak to zrobie pisze dotrzyj do punktu ewakuacyjnego i w zaden sposob nie moge do niego dotrzec ani woda ani droga nie mam pojecia :/ moze jakas pomoc ?? Misja sie nazywa Samotny Wilk PRosze o pomoc Edytowane 4 Lipca 2010 przez polaczek76 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 4 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2010 Większość graczy na dźwięk tej nazwy wykrzywia twarz w grymasie pogardy albo wprost przeciwnie, uśmiecha się złowieszczo energicznie zacierając dłonie. Jedni ich szczerze nienawidzą, inni z kolei wielbią za celność oraz nieuchwytność. Wszyscy muszą jednak zgodnie przyznać, że snajperzy potrafią być cholernie upierdliwi, szczególnie gdy trafimy na rasowego „campera”. Strzelcy wyborowi już kilkukrotnie posłużyli jako temat na pełnowymiarowego shootera, ale dotychczas tylko Sniper Elite od Rebellion wzbudził większe emocje. Tytuł zyskał grono wiernych sympatyków, niemniej do miana pozycji z „górnej półki” raczej nie aspirował. Zaistniałą sytuację postanowiło więc zmienić City Interactive, nasz rodzimy i największy developer, słynący z niskobudżetowych strzelanin. Polityka firmy w ostatnich miesiącach przeszła gruntowną modernizację, co zaowocowało premierami wielu przyzwoitych gier (Race ON, Piła, Darkest of Days), ale to właśnie Sniper: Ghost Warrior miał stanowić krok milowy w rozwoju warszawskiego studia. City Interactive przygotowało zatem profesjonalny scenariusz, popracowało nad mechaniką gry i zakupiło czwartą generację Chrome Engine od Techlandu, aby nadać Sniper: Ghost Warrior odpowiednią formę. Opłaciło się, gdyż końcowy efekt jest naprawdę o klasę lepszy niż dotychczasowe dokonania polskiego producenta - tylko czy to wystarczy, żeby wejść do pierwszej ligi?</p> <p class="rteright"><b>Autor:</b> Caleb - Sebastian Oktaba</p> PEŁNA TREŚĆ PUBLIKACJI NA ŁAMACH PORTALU PUREPC.PL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benq2006 Opublikowano 16 Lipca 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Lipca 2010 Witam, mam problem z misją "Zwykłe Spotkanie". Mianowicie w momencie gdy już opuszczam obóz coś mnie zabija. Ewidentnie jest to jakiś błąd bo nawet jeśli się gdzieś schowam to cały czas dostaję obrażenia. W poradniku na gry-online recenzent miał ten sam problem, tylko że on miał dużo apteczek, ja niestety mam jedną i nie mogę dobiec do wzgórza. Może mi ktoś pomóc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...