Skocz do zawartości
Dziobak

World of Tanks - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Miesiac premium, jakies czolgi jak masz ochote, zalogi podszkolic na 100%, wydawac na konwertowanie expa z pojazdow elitarnych, strzelac "zlota" amunicja... Do premiery i hardwipe zostalo na tyle malo czasu, ze spokojnie mozesz szalec ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy to jest możliwe ?

 

 

:blink:

 

Musiał grać z idiotami, u mnie miałby strzał w gąski zanim by połowę okrążenia zrobił = end of story.

 

Tak przy okazji... z racji tego, że nie mam sumienia ruszać ani isa, ani su skoro niedługo będzie hard, nabyłem Ms-1, wentylacja + załoga od razu na 100%, reszta golda w złotą amunicję i JAZDA! Best fun ever! Ktoś chętny do plutonu? :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak se ostatnio szperając po sieci znalazłem TO!

aż mi szczena opadła....

 

a szukałem bo syn zagrywa sie też w WoT to chciałem mu jakiś model czy coś kupić...a tu taki zonk. W sumie gram z nim na zmiane :)

 

 

Ten model Tamiyii to jest nic, taki malutki pikuś :cool: : )

 

Kiedyś, szukając sobie zdjęć KT, natknąłem się na coś takiego...

 

 

Dołączona grafika Dołączona grafika

 

:twisted:

 

Model wykonany przez brytyjską firmę Armortek. Tutaj więcej zdjęć tego dzieła : ) a

film z jazdy :D

 

 

Ale żeby tego było mało... Tutaj są zdjęcia z budowy Tygrysa I, a tutaj Pantera :D

 

 

W ogóle polecam przejrzeć sobie galerię, modelarstwo na naprawdę najwyższym poziomie : )

 

 

Po tym wszystkim co zobaczyłem moja szczęka została dosłownie odstrzelona :twisted: :D

 

 

 

 

No, a wracając do samej gry ; ) Mój zdobyczny Ferdinand ; ) : )

 

Dołączona grafika

 

Już wcześniej szukałem loga "Polska Walcząca", ale nigdzie nie umiałem znaleźć takiego, które by mnie satysfakcjonowało, dopiero ostatnio natknąłem się na "Miasto ruin" i stronę Muzeum Powstania Warszawskiego, skąd zaczerpnąłem ów znak : )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OT: ta emotke z forum WoT trzeba tutaj przeszczepic, boska jest ;)

 

Ja to rozumiem tak, ze patch bedzie najpozniej 4. marca, ale moze byc wypuszczony dowolnego dnia przed, jak tylko wargaming.net uzna, ze jest ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak. patch podobno jest opozniony przez paczki jezykowe. wielu ludzi to wku...ekhm, denerwuje. mnie poniekąd też.

 

to już chyba 3 delay tych patchy. wiec jezeli beda na 4 marca to bedzie dobrze. wczesniej? watpie. jako pesymista :lol2:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po wymaksowaniu IS-a 3 i dorobieniu sie IS-a 4 odstawiłem grę na jakiś czas , spartolony system widzenia skutecznie mnie irytuje, jestem zmęczony olewackim podejsciem developerów (jesli oni myslą że wydadzą ledwo raczkującą betę którą nazywają relasem i się ludzie na to rzucą i będą płacić to chyba na głowe upadli)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Well, oficjalna wersja mowi ze downtime bedzie from 8:00 to 14:00 UTC

 

Co do release to jako rzecze forum:

Pre-orders launch: March 8-15.

Release date: March 24-31.

 

Jeszcze miesiac czekania. Eh nie chce mi sie isc w Tier9/10 bo duzo exp zostalo... a znow grac czolgami ktore juz mam w elite mi sie nie chce. Zapal do grania gasnie z kazda chwila.

Edytowane przez Trawienny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

World of Tanks Open Beta v.0.6.2.8 - v.0.6.3.8 patch notes:

 

 

- Added new map Westfield.

- Added interface for clan battles ("Special battles" under "Battle!" button).

- Removed New Year attributes from maps and hangars.

- Added premium tanks (box and pre-order): PzII J (German tier 3 light tank), BT-SV (Soviet tier 3 light tank), M6A2E1 (American tier 8 heavy tank).

These vehicles won’t be available in Store, and can be obtained in box version and/or pre-order packages.

 

- Recalculated static lights on some maps.

- Fixed certain cases of shells flying outside the aim circle.

- Fixed certain cases of disappearing shells.

- Fixed certain cases of SPG aim getting outside the map in sniper mode

- Fixed bug of autoaim sticking to destroyed tank.

- Fixed too intense SPG aim shaking after being damaged in sniper mode.

- Fixed rare case of voice chat activation button failure.

- Fixed rare case of game crash during voice chat usage.

- Fixed wrong water simulation at high options on certain computer configurations.

- Hotkeys [ and ] are unbound from "fire" and "autoaim" commands.

- Fixed mistiming of "the battle starts in" counter for different players.

- Map loading mechanism reworked to fix rare case of game crash in training battles.

- Fixed problem with missing textures of wrecked T-28 model.

 

- Fixed long names of HE shells in Service window.

- Fixed wrong representation of hotkeys bindings in Options.

- Fixed possibility of entering game menu during map loading.

- Fixed client freezing during Company Search.

- Fixed discrepancy of turret traverse speed between turret specs window and the corresponding tech tree.

- Fixed bug in searching for a contact with less than 4 symbols in its name.

- Clarified conditions getting certain awards.

- Fixed condition for getting Billotte’s award.

- Fixed copyright year at intro screen and EULA.

- Removed turret for GW-Panther, M12, M40/M43, and Object 704 from the store.

- Removed unupgradable modules of top tier tanks from the store.

- Removed test gun "128mm_testgun" from shells description.

- Recompiled sounds output library.

- Fixed map pictures and team lists during map loading.

- Fixed hill climbing at Sand River map.

- Fixed water submersing at Malinovka map.

- "Special battle" choice is blocked if player does not have any events planned.

- Changed certain graphics options that could lead to increased performance on certain PC configurations.

 

Balance and tank parameters changes:

 

- Chance of fire for diesel engines set to 15%, for gasoline engines - to 20%. If the initial value for -certain models was lower than the values above, it remains as it is.

- Rebalanced premium vehicles: Valentine and Matilda.

- Adjusted match-making parameters for Valentine and Matilda.

- Added extra battle tier between the existing tiers 3 and 4.

 

- V-2-44, V-2-54, V-55U, and V-2-54IS engines: chance of fire on impact increased by 2%.

- Т-26, T-46: increased reverse speed, durability increased by 10 Hit Points.

- Т-28: increased reverse speed, increased rate of fire for 57mm ZiS-4 gun.

- Т-34: increased rate of fire for 57mm ZiS-4 gun.

- BТ-2, BТ-7: increased reverse speed.

- T-43: increased rate of fire for 100mm D10T gun.

- T-54: repair cost increased by 15%, hull height increased by 10 cm, increased chance of being spotted after firing 100 mm D-54 cannon, decreased tracks armor by 5 mm, track repair time increased by 10%.

- KV-3: slightly increased passability.

- KV-1S: slightly increased passability.

- IS-7: repair cost increased by 5%.

- ISU-152: repair cost increased by 8%, increased weight limit for top suspension.

- Shell 203 mm F-625D: increased cost by 4%.

- Shell 203 mm G-620: increased cost by 4%.

- SU-14: dispersion increased during movement and turret traverse, rate of fire decreased by 5% for 152mm gun, rate of fire decreased by 3% for 203mm.

- Object 212: doubled repair cost, reduced guns armor.

 

- LTraktor: durability increased by 10 Hit Points.

- PzII: increased reverse speed, durability increased by 5 Hit Points.

- PzII Luchs: increased reverse speed, durability increased by 10 Hit Points.

- Pz35(t), Pz38(t): increased reverse speed, durability increased by 10 Hit Points.

- PzIII/IV: increased reverse speed, durability increased by 20 Hit Points.

- PzIII: durability increased by 10 Hit Points.

- PzIIIA: increased reverse speed, durability increased by 20 Hit Points.

- VK3001H: durability increased by 20 Hit Points.

- S35 739(f): tank tier decreased from 4 to 3, durability decreased by 20 Hit Points, decreased passability for normal terrain by 10%.

- 38H 735(f), Pz IV, and VK1602: increased reverse speed.

- Grille: fixed turret name.

- 15 cm sFH18 L/30 gun (top Hummel): range of fire decreased by 15%, increased trajectory curve.

- 15 cm sFH36 L/43 gun (top GW-Panther): increased shell velocity, increased trajectory curve.

- 17 cm K72Sf gun: rate of fire decreased by 20%, damage increased from 1100 to 1400.

- Hetzer: added new 220 HP engine, traverse speed decreased, decreased passability for normal and bad terrain by 15%.

- StuGIII: increased weight limit for second suspension, tier decreased by 1 for balancing in random battles.

- JagdPanther: increased armor for 88mm Pak 43 L/71 gun.

- Ferdinand: increased reloading time for 128mm Pak 44 L/55 gun by 0.29 s.

- Better durability for guns: 7.5 cm KwK42 L/70, 7.5 cm KwK45 L/100, 8.8 cm KwK43 L/71, 10.5 cm KwK45 L/52 Ausf. B.

- Ferdinand: increased reloading time for 128mm Pak 44 L/55 gun by 0.29 s.

- 12.8 cm Kwk44 L/55 (VK 4502 B, Maus): decreased reloading time by 0.21 s.

 

Panther II changes:

- Decreased size.

- 7.5 cm KwK42 L/70 gun dispersion radius decreased by 7%.

- 7.5 сmKwK42 L/100 gun dispersion radius decreased by 4%.

- 10.5 cm KwK45 L/52 Ausf B top gun: gun dispersion radius decreased by 7%, dispersion during turret movement decreased by 14%, shell velocity increased by 20%.

- top engine Maybach HL 234P50: reduced chance of fire by 5%, increased durability by 12.5%.

- increased weight limit for basic suspension in order to allow mounting second turret.

- ammo rack durability increased by 8%.

- repair cost reduced by 6%.

 

- T30: repair cost increased by 10%.

- T29 decreased rate of fire for 105 mm T5E1 gun.

- 90mm AT Gun M3 gun: price increased from 110550 to 127300 credits.

- 120mm Gun T53 gun: rate of fire increased by 5%.

- QF 6 pounder Mk III gun: decreased penetration by 5 and 10 mm for AP and APCR shells respectively.

- M3 Stuart, M5 Stuart, T2 lt: increased reverse speed, adjusted shaking effect after firing.

- T2 Med, M2 lt, M2 med, M3 Lee, M4 Sherman: increased reverse speed

- Ram2: engine changed to less powerful Wright Continental R-975C (440 HP), increased reverse speed, increased passability.

- M12: decreased horizontal aiming angle.

- T14: tier decreased by 1 for balancing in random battles, increased passability.

- T1 heavy: increased passability.

- Т23: repair costs increased by 30%.

 

 

Przed chwila dostalem wiadomosc w grze:

Tomorrow, March 1, 2011, new v.0.6.3.8 patch is released. Game will be unavailable from 7.00 till 19.00 UTC. Look through forums for patch notes.

Edytowane przez Trawienny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...