Skocz do zawartości
andrew777

Shift 2: Unleashed

Rekomendowane odpowiedzi

czym nagrywacie filmiki z Shifta ? Uzywam frapsa i po wlaczeniu nagrywania mam ciagle skoki FPS i raptem z 15 klatek :/ W grze lapie spokojnie 50-70fps. Fraps zgrywa z dzwiekiem @ 30fps @ half frame. Na pelnej klatce jest to samo. Sprzet jak w stopce :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

czym nagrywacie filmiki z Shifta ? Uzywam frapsa i po wlaczeniu nagrywania mam ciagle skoki FPS i raptem z 15 klatek :/ W grze lapie spokojnie 50-70fps. Fraps zgrywa z dzwiekiem @ 30fps @ half frame. Na pelnej klatce jest to samo. Sprzet jak w stopce :|

 

Nie wiem jak wygląda użycie proca przez tą gre, ale w Hot Pursuit normalnie mam stałe 60 FPS, a podczas nagrywania 25-30. Ale mam tylko trzy rdzenie, a sama gra lubi cztery, do tego nagrywanie sporo mocy potrzebuje.

Podejrzewam że nowy SHIFT tez lubi quady, no ale te 15 FPS to już troche dziwnie mało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na moim sprzecie wszystko max (bez AA, AAx2 zabiera 30 FPS!) w 1680x1050 na Nordzie mam od 70 FPS w gore, nagrywanie stale 30FPS.

 

 

@armt

 

g25, 900 stopni:

 

FFB strength set to 50%

Steering Deadzone 0%

Steering Sensitivity 50%

Throttle Deadzone 0%

Throttle Sensitivity 50%

Brake Deadzone 0%

Brake Sensitivity 50%

Clutch Deadzone 10%

Clutch Sensitivity 50%

Speed Sensitivity 0%

Speed Sensitivity (Drift) 0%

 

 

Profiler:

 

Pamietaj by odznaczyc "Allow Game to Adjust FFB Settings"

 

Dołączona grafika

 

ALT+TAB u mnie czasami pieprzyl FFB wiec staram sie go nie uzywac

 

Plik dinput8.dll wrzuc do glownego folderu z gra, zredukuje laga.

Edytowane przez Powerslave

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lece karierę od nowa :/ Dobrze, że rekordy na autologu nie znikają po usunięciu save'a.

 

Nick to StoProGratis

 

Wiem, że dużo ludzi miało problem z tym, że na prostej kierownica latała z lewej na prawą. U mnie nigdy tego nie było ale nagle się pojawiło. Rozwiązanie: w Logitech Profiler zrobić kalibracje kierownicy od nowa, u mnie pomogło :)

 

 

Jeśli chodzi o multiplayer to jest spoko. Najbardziej wkurza brak możliwości zablokowania asyst. Dedykowanych serwerów również nie ma. Lagów dużych nie ma, zależy od graczy.

Edytowane przez Ludovic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uuu.. a juz sie zamierzalem do kupna, w takim razie czekam na patcha. :unsure:

 

Zapomnij, że to poprawią ;) Jedyne co można zrobić to ustawić się ze znajomymi też nie używającymi aidsów. Brak dedyków - tego żaden patch nie naparawi. Dobrze, że chociaż lobby i wyszukiwarka działa ok ;)

 

Kolejna zaleta grania na oryginale i autologu jest taka, że jeśli mamy 10 znajomych i gramy jakiś wyścig w karierze, jeśli zrobimy lepszy czas niż znajomi to dostaniemy za każdego znajomego 100 albo 200 XP czyli jakieś dodatkowe 1000-2000 na wyścig ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ojejku nie masz co żałować kiery bo i tak na niej nie pograsz, imput lag monstrualny co widać na licznych filmikach na YT umieszczanych przez zdesperowanych userów. Ziomek z osiedla pozbył się wersji na PS3 z tego samego powodu, nie da się grać. Przy całych och`ach i ach`ach spartolone sterowanie to gwóźdź do trumny tego tytułu bo jakoś nie wyobrażam sobie szpilanie w ten tytuł na klawiaturze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

<p>Gdyby kilkanaście miesięcy temu ktoś głośno powiedział, że Need for Speed skręci w kierunku większego realizmu, zostałby wyśmiany i posądzony o utratę zdrowych zmysłów. Synonim bezkompromisowego arcade miałby zdradzić swoje dziedzictwo? Absurd! Przecież konkurowanie z takim gigantami jak Gran Turismo czy Forza Motorsport, to ciężki kawałek chleba i niekoniecznie pewna droga do sukcesu. Zresztą, cykl zawsze kojarzył się z plenerowymi trasami, błyszczącymi ekskluzywnymi furami oraz niewymagającym modelem jazdy. Diametralna zmiana i odejście od pięknej tradycji, mogłyby wprowadzić niepotrzebne zamieszanie dezorientujące fanów legendarnej marki. Wydawca jednak zaryzykował i dzisiaj, blisko półtora roku po premierze Need for Speed: Shift, sytuacja wygląda zupełnie inaczej. Gracze zaakceptowali nowe oblicze serii pomimo licznych niedoskonałości, jednocześnie cierpliwie czekając na sequel nowej odnogi Need for Speed, która stała się teraz osobnym produktem. Twórcy pełni skruchy obiecali poprawić wszystkie rażące błędy oryginału, dopracować fizykę, oprawę audiowizualna oraz wrażenia z prowadzenia auta. Czyżby Shift 2: Unleashed miał okazać się spełnieniem marzeń niejednego amatora wirtualnych wyścigów?</p>

<p class="rteright"><b>Autor: </b>Caleb - Sebastian Oktaba</p>

RECENZJA SHIFT 2: UNLEASHED NA ŁAMCH PUREPC
  • Upvote 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No recke fajnie sie czytam ale z ocena to przegiales ;) duzo lepszy produkt oceniles tak samo jak jego gorszego poprzednika ;) no ale coz, to Ty jestes recenzentem i Ty wystawiasz ocene

 

Mailem niezłą zagwozdkę z oceną - dwójka niby lepsza od jedynki, faktycznie sporo poprawili, ale jakoś nie mogłem w tej grze odnaleźć „funu” z jazdy. Mówcie co chcecie - Hot Pursuit mnie osobiście dał więcej radochy niż Uleashed pomimo swego prostactwa ;] OK, nie jestem może nadzwyczajnym sympatykiem tego typu wyścigowych klimatów, aczkolwiek doceniam wkład pracy studia SMS.

 

Poza tym, Shift był swego rodzaju pozytywnym zaskoczeniem, natomiast sequel już tylko rozwinięciem wcześniejszych pomysłów plus naprawą starych baboli. Ot, ewolucja swoją drogą, ale ciężko napisać, że dwójka względem jedynki to nowa jakość. I tyle :>

Edytowane przez Caleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Carson, dla mnie na przyklad jedynka byla sporo lepsza od dwojki. Mimo, ze gralem na klwaiaturze bo kierownica juz dawno odmowila posluszenstwa. Jesli chodzi o model jazdy to faktycznie bylo "dziwnie" - wkurzajacy lag, niemozliwosc okielznania mocniejszych bestii nawet na prostej, ale nawet do tego dalo sie przyzwyczaic, a mody skutecznie to poprawily. Natomiast w dwojce jazda wydaje mi sie maksymalnie uproszczona - jade bez zadnych helpow seatem cupra i nie ma praktycznie mozliwosci postwic auta bokiem i to na klawiaturze - przy takim kontrolerze powinno sie nerwowo poruszac. Auto jest duzo bardziej przewidywalne niz w jedynce, ale az do bolu.

 

Do tego grafika - no prosze Was, nie rozumiem jak mozecie mowic ze w dwojce jest lepsza niz w jedynce. Tekstury sa o wiele nizszej jakosci, drzewa, barierki, cienie - to wszystko wyglada o wiele gorzej w dwojce, a przy tym (przynajmniej ja) mam polowe mniej fps. Mam na dysku obie gry, wiec w razie gdyby ktos nie wierzyl moge w wolnym czasie zrobic porownawcze screeny z tego samego miejsca na torze. Przy wysokich ustawieniach rozmycia dwojka jakos tam radzi sobie z tymi niedoskonalosciami, ale naprawde nie wiem czy to dobra droga. Jezeli ktos pokazalby mi obie czesci na maksymalnych ustawieniach, powiedzialbym, ze Shift 1 wyszedl dobre kilka lat pozniej niz 2 ;)

 

Plusy dwojki - noc, lepsze uszkodzenia (chociaz tutaj mozna by wspomniec pare slow o "dachowaniach", no ale juz to pomine), chyba wieksze mozliwosci tuningu. Na pewno sa jeszcze jakies, typu lepsza kariera itp., ale tego ocenic nie moge, bo nie da sie grac przy 18 fps.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przykład lagu (laga):

 

A na PC 'wrzucamy' modyfikację na input lag'a + kombinację modyfikacji na 'handling' od Juls'a i PTM (Polish Tyre Mod) od brrupsz'a + dodatkowe kamery od L OuiSe'a - w tym modyfikujemy pierwszą kamerę z kokpitu za pomocą Camera Control od Racer_S'a, zwiększając FOV do 1.5/1.6 i możemy cieszyć się naprawdę zajebistą grą, która ode mnie za fun z gry ma 10/10 : )

 

 

update:

 

Dzisiaj wyszedł najnowszy PTM w wersji 1.5, który zawiera już plik od Juls'a, więc żadne kombinacje z tymi dwiema modyfikacjami nie są już wymagane : )

 

 

update 2:

 

PTM 1.5 wyciska z S2 120% przyjemności z gry! : )

 

 

 

Szkoda, że twórcy gry nie potrafią tego osiągnąć w ich mniemaniu finalnym produkcie / :

Edytowane przez metal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@_q_b_a_: No proszę cię, nawet dla mnie który od zawsze grał we wszystko klawa i mysz, granie w Shifta 1 na klawie było masochizmem, a ja naprawdę nie jestem zbyt wymagający, oczywiście to twoje zdanie i nie musi się zgadzać z moim, ale IMHO jesteś naprawdę masochistą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Harry Lloyd

A na PC 'wrzucamy' modyfikację na input lag'a + kombinację modyfikacji na 'handling' od Juls'a i PTM (Polish Tyre Mod) od brrupsz'a + dodatkowe kamery od L OuiSe'a - w tym modyfikujemy pierwszą kamerę z kokpitu za pomocą Camera Control od Racer_S'a, zwiększając FOV do 1.5/1.6 i możemy cieszyć się naprawdę zajebistą grą, która ode mnie za fun z gry ma 10/10 : )

 

 

update:

 

Dzisiaj wyszedł najnowszy PTM w wersji 1.5, który zawiera już plik od Juls'a, więc żadne kombinacje z tymi dwiema modyfikacjami nie są już wymagane : )

 

 

update 2:

 

PTM 1.5 wyciska z S2 120% przyjemności z gry! : )

 

 

 

Szkoda, że twórcy gry nie potrafią tego osiągnąć w ich mniemaniu finalnym produkcie / :

 

Można by te mody spisać i wrzucić do pierwszego posta. Nie musi być specjalny FAQ, na razie same linki i krótki opis by styknął.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie.. i tutaj wychodzi przewaga pc, że można jeszcze grę poprawić w porównaniu do wersji na konsole. ;]

Ja póki co przerwałem na ok 40%.. w sumie gt3 i gt1 mnie tak bardzo nie bawią, najlepiej to autka turystyczne a to już przeszedłem wzdłuż i wszerz. Szkoda, że drift jest tak masakrycznie skopany, bo np. w takim grid'zie całkiem miło się śmigało bokiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie.. i tutaj wychodzi przewaga pc, że można jeszcze grę poprawić w porównaniu do wersji na konsole. ;]Ja póki co przerwałem na ok 40%.. w sumie gt3 i gt1 mnie tak bardzo nie bawią, najlepiej to autka turystyczne a to już przeszedłem wzdłuż i wszerz. Szkoda, że drift jest tak masakrycznie skopany, bo np. w takim grid'zie całkiem miło się śmigało bokiem.

 

kariera jest zwalona imo, taka w stylu gt by sie przydala. Czyli dokladnie wyeksploatowanie wyscigow roznych klas fur/podzialow na napedy/na jedna marke/model itp. Przez epoke retro przelecialem tak ze nawet nie mialem okazji nacieszyc sie roznymi furkami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kariera jest zwalona imo, taka w stylu gt by sie przydala. Czyli dokladnie wyeksploatowanie wyscigow roznych klas fur/podzialow na napedy/na jedna marke/model itp. Przez epoke retro przelecialem tak ze nawet nie mialem okazji nacieszyc sie roznymi furkami.

 

Albo tak jak w Forzie 1. Balans gry i kariera jest słabo zrobiona chociaż i tak lepiej niż w Shift 1 ale nie wiele.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest możliwa gra na padzie w tej grze? Mam Saiteka P2700 i do każdej gry muszę "x360ce" wrzucać. Co mnie dziwi, to to że w GRID da się świetnie grać a tu już nie koniecznie. Analogowe trigery wydają się mieć zakres 0-1, ew. 0-1-2 ;] Podobnie z resztą analogów.

 

Mógłby ktoś polecić jakieś lekarstwo? Zaraz się biorę za szukanie tych modów, może coś pomogą. Ale będę wdzięczny za sugestie. Bo nigdy w życiu pada nie używałem i od 2m-cy dopiero poznaje "cudowność kompatybilności" czego innego niż xbox controller for windows. Co trochę widzę że MS skutecznie wypycha swoje dziecie na pole position.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest mozliwosc ;) Ja gram na analogach na padzie od ps2 i gra mi sie swietnie, na tyle ze moglem powylaczac helpy i ustawic poziom na najwyzszy. Fakt ze to troche zasluga wiele wybaczajacej fizyki ale i tak gra sie bardzo przyjemnie. Jak sie zdecydujesz to odezwij sie to powiem Ci jak sie pozbyc inputlaga ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Carson, tu się nie ma na co decydować. Z chęcią się pozbędę niedoskonałości tej gry. Poszperałem wczoraj po moderskich stronach jakie mi google wyrzuciło ale nie dojrzałem sposobu na input laga poza tą poprawką w *.xml z 1 na 0. Ale parę osób tam pisze że to nic nie daje. Cóż sam spróbuję. Jeżeli istnieje inny sposób proszę o info :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...