Skocz do zawartości
Gość marantz5003

Wszystko o GeForce GTX 660 Ti / 670 / 680 / 690

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marantz5003

sharderów jest 3 razy więcej ale są dwa razy wolniejsze więc wydajność powinna być maksymalnie dwukrotnie wyższa niż gtx580

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość marantz5003

będzie dobrze nvidia nie wypuści drugi raz lipy tak jak miało to miejsce z gtx480:) jezeli zrobi to drugi raz nie kupię więcej ich kart:) a kupiłem już ich sporo

czy gpu i shardery nie miały pracować z tą samą częstotliwością? wg tego newsa wychodzi na to że nie http://pclab.pl/news49052.html

Edytowane przez marantz5003

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość marantz5003

ja chętnie bym kupił radka patrząc na ich sporą wydajność i ogromną przewagę w crysis.. ale gram tez w batmana 1 i 2 no i zagrałem kilka razy z wyłączonymi efektami physx i nie podobała mi się już ta gra.. tak samo w mafi lubię popatrzę jak latają odłamki desek i gruzu.. Teraz kupno gtx580 nie ma sensu więc sprzedawajcie swoje gtxy póki jeszcze można za nie wziąć dobrą kasę i czekamy na keplera

Edytowane przez marantz5003

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zagrałem kilka razy z wyłączonymi efektami physx i nie podobała mi się już ta gra.. tak samo w mafi lubię popatrzę jak latają odłamki desek i gruzu

 

tak, jak masz physx=ON to fpsy lecą na łeb. Masz o 15-20 klatek mniej. Nie do końca ta technologia jest przemyślana. Bardzo obciąża gpu. Jakby każda gra obsługiwała to. To można jeszcze dumać. Ale z kilka gier...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość marantz5003

o jakich spadkach wy mówicie:) w nowym batmanie na dx9 wszystko na max fizyka też ani razy nie miałem spadku poniżej 60fps z włączonym v-synch.. to samo w mafi.. jedynie w metro nie gram z włączoną fizyką... spadki to ja miałem w starym batmanie na 8800gts512 gdzie z fizyką na high i mocnym oc karty podczas spotkania ze strachem na wróble fps wynosił srednio 45 ale gdy pod koniec wszystko zaczynało lecieć w stronę stracha fps spadał na chwilę do 5-8 na tej karcie tego nie ma:) to samo w mafi na początku gry wszystko na max ustawione i na 8800gts512 podczas wejścia przez okno do budynku jak zaczęli strzelać to miałem 10fpsów i wszystkie odłamki fruwały w powietrzu.. na gtx570 już nie było spadku z v-synch nie spadało poniżej 60 :pp

co do keplera shardery będą taktowane tym samym zegarem co gpu czy wyższym bo już zgłupiałem:(

Edytowane przez marantz5003

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie tylko dziwi że gtx480 i gtx580 zyskiwały na taktowaniu pamięci, stąd też wysoka szyna a tu nagle gtx680 ma mieć szynę 256bit i przepustowość jak gtx580. W dodatku nie pasuje mi długość PCB jak na kartę high-end, od wielu lat najwydajniejsze karty były przy okazji najdłuższe, a teraz najwydajniejszy gtx ma być długości hd5850? Coś mi to za pięknie wygląda ale trzymam kciuki za nvidie.

Edytowane przez GeMtin1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość marantz5003

jak włącze dx11 to fraps pokazuje 50fps a tnie tak że nie da się grać:( nawet jesli dam wszystko na low i wyłączę fizykę a mam włączone dx11 nawet na low to pokazuje ponad 100fpsów a grac się nie da takie mikro przycięcia.. ale to nie jest wina karty tylko gry.

Co z tego że wydali patch po którym fraps pokazuję wiecej fps skoro tnie tak że grać się nie da!! takie testy pc.lab może se w d..e wsadzić, że po patchu nareszcie mamy więcej fpsów!!! szkoda tylko że nie wspomnieli, że nie ma to nic wspólnego z lepszą płynnością gry :(

Edytowane przez marantz5003

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co do keplera shardery będą taktowane tym samym zegarem co gpu czy wyższym bo już zgłupiałem:(

 

Mnie też to ciekawi bo całe gpu miało być taktowane jednym zegarem a teraz .... znów ma być podział

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak włącze dx11 to fraps pokazuje 50fps a tnie tak że nie da się grać:( nawet jesli dam wszystko na low i wyłączę fizykę a mam włączone dx11 nawet na low to pokazuje ponad 100fpsów a grac się nie da takie mikro przycięcia.. ale to nie jest wina karty tylko gry.

Co z tego że wydali patch po którym fraps pokazuję wiecej fps skoro tnie tak że grać się nie da!! takie testy pc.lab może se w d..e wsadzić, że po patchu nareszcie mamy więcej fpsów!!! szkoda tylko że nie wspomnieli, że nie ma to nic wspólnego z lepszą płynnością gry :(

 

Przecież już o tym pisałem nie raz wykres można w du.. wsadzić. Możesz mieć 40 czy 60fps a płynności nie uświadczysz tylko raczej nie doczekasz się takich testów z tego typu komentarzem pod wykresami. Testerzy na ogół to matołki i robią to na szybko , wykres + lanie wody i masz super test , a pelikany go łykają i to wystarczy. Tego nowego batmana nawet nie sprawdzałem , jeżeli problem znika po wyłączeniu tesselacji to problem tkwi w sterach. Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...