makak_ Opublikowano 2 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2012 Faktycznie. Sorry za głupie pytanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gkar Opublikowano 2 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2012 (edytowane) Trochę fotek W najgorszym wypadku może być 6+6+8 pin w standardzie http://www.techpowerup.com/161597/NVIDIA-GK104-PCB-Drawings-Unusual-Power-Connector-Designs-Surface.html Edytowane 2 Marca 2012 przez Gkar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 2 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 2 Marca 2012 NVIDIA GK104 PCB Pictured by VR-Zone.com Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 NVIDIA GeForce GTX 680 Specifications Revealed by VR-Zone.com Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 Bardzo ciekawe jaka jest wydajnosc tych nowych shaderow bo nie chce mi sie wierzyc by bylo ich 1500 przy tej samej wydajnosci jak w Fermi ktore mialo ich 512. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 Oczywistą oczywistością jest, że nie dostaniesz karty 3x szybszej niż GF110. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marantz5003 Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 sharderów jest 3 razy więcej ale są dwa razy wolniejsze więc wydajność powinna być maksymalnie dwukrotnie wyższa niż gtx580 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 Specyfikacja to dalej plotki, ale na pewno można powiedzieć, że GK104 nie będzie 2x szybsze niż GF110. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 Jestem cholernie sceptyczny co do ostatnich newsow na temat GF. Jesli im wierzyc ma to byc karta idealna ktora ma rdzen mniejszy od AMD, a wydajnosc 200%+ w stosunku do poprzednika. Nawte 8800GTX tego nie oferowal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marantz5003 Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 (edytowane) będzie dobrze nvidia nie wypuści drugi raz lipy tak jak miało to miejsce z gtx480:) jezeli zrobi to drugi raz nie kupię więcej ich kart:) a kupiłem już ich sporo czy gpu i shardery nie miały pracować z tą samą częstotliwością? wg tego newsa wychodzi na to że nie http://pclab.pl/news49052.html Edytowane 6 Marca 2012 przez marantz5003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domas Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 też mam nadzieje że lipy nie wypuszczą bo cały czas zwlekam z kupieniem radka 7950, i czekam na odpowiedź "zielonych" żeby wybrać lepszą karte. Btw. wiadomo coś wiecej o dacie premiery ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marantz5003 Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 (edytowane) ja chętnie bym kupił radka patrząc na ich sporą wydajność i ogromną przewagę w crysis.. ale gram tez w batmana 1 i 2 no i zagrałem kilka razy z wyłączonymi efektami physx i nie podobała mi się już ta gra.. tak samo w mafi lubię popatrzę jak latają odłamki desek i gruzu.. Teraz kupno gtx580 nie ma sensu więc sprzedawajcie swoje gtxy póki jeszcze można za nie wziąć dobrą kasę i czekamy na keplera Edytowane 6 Marca 2012 przez marantz5003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chreasy Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 zagrałem kilka razy z wyłączonymi efektami physx i nie podobała mi się już ta gra.. tak samo w mafi lubię popatrzę jak latają odłamki desek i gruzu tak, jak masz physx=ON to fpsy lecą na łeb. Masz o 15-20 klatek mniej. Nie do końca ta technologia jest przemyślana. Bardzo obciąża gpu. Jakby każda gra obsługiwała to. To można jeszcze dumać. Ale z kilka gier... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 spoko, dla nowego GF fizyka to bedzie max 5fps;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chreasy Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 spoko, dla nowego GF fizyka to bedzie max 5fps;) NVidia Kepler GK104 - Taktowania i wielkość GeForce GTX 600 | PurePC.pl pożyjemy, zobaczymy ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marantz5003 Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 (edytowane) o jakich spadkach wy mówicie:) w nowym batmanie na dx9 wszystko na max fizyka też ani razy nie miałem spadku poniżej 60fps z włączonym v-synch.. to samo w mafi.. jedynie w metro nie gram z włączoną fizyką... spadki to ja miałem w starym batmanie na 8800gts512 gdzie z fizyką na high i mocnym oc karty podczas spotkania ze strachem na wróble fps wynosił srednio 45 ale gdy pod koniec wszystko zaczynało lecieć w stronę stracha fps spadał na chwilę do 5-8 na tej karcie tego nie ma:) to samo w mafi na początku gry wszystko na max ustawione i na 8800gts512 podczas wejścia przez okno do budynku jak zaczęli strzelać to miałem 10fpsów i wszystkie odłamki fruwały w powietrzu.. na gtx570 już nie było spadku z v-synch nie spadało poniżej 60 :pp co do keplera shardery będą taktowane tym samym zegarem co gpu czy wyższym bo już zgłupiałem:( Edytowane 6 Marca 2012 przez marantz5003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 Przy tej wielkosci chipu plotki o dobrej cenie zyskuja na wiarygodnosci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gemtin1 Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 (edytowane) Mnie tylko dziwi że gtx480 i gtx580 zyskiwały na taktowaniu pamięci, stąd też wysoka szyna a tu nagle gtx680 ma mieć szynę 256bit i przepustowość jak gtx580. W dodatku nie pasuje mi długość PCB jak na kartę high-end, od wielu lat najwydajniejsze karty były przy okazji najdłuższe, a teraz najwydajniejszy gtx ma być długości hd5850? Coś mi to za pięknie wygląda ale trzymam kciuki za nvidie. Edytowane 6 Marca 2012 przez GeMtin1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaelius Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 Bo to nie jest chip high-end tylko sredniak. Ale poniewaz wedlug plotek high end ma wyjsc w 3/4 kwartale to pewnie marketing go przebrandowal na GTX 680 :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gemtin1 Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 Jeśli to jest średniak to pełny Kepler by musiał mieć z 2048 cuda i 384/512 bit? W sumie możliwe skoro 1536 cuda upakowali w rdzeniu mniejszym niż hd7970 (jeśli to prawda). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radiergummi Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 o jakich spadkach wy mówicie:) w nowym batmanie na dx9 wszystko na max fizyka też ani razy nie miałem spadku poniżej 60fps A czemu nie pochwalisz się ile masz w DX11 ? :rolleyes: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marantz5003 Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 (edytowane) jak włącze dx11 to fraps pokazuje 50fps a tnie tak że nie da się grać:( nawet jesli dam wszystko na low i wyłączę fizykę a mam włączone dx11 nawet na low to pokazuje ponad 100fpsów a grac się nie da takie mikro przycięcia.. ale to nie jest wina karty tylko gry. Co z tego że wydali patch po którym fraps pokazuję wiecej fps skoro tnie tak że grać się nie da!! takie testy pc.lab może se w d..e wsadzić, że po patchu nareszcie mamy więcej fpsów!!! szkoda tylko że nie wspomnieli, że nie ma to nic wspólnego z lepszą płynnością gry :( Edytowane 6 Marca 2012 przez marantz5003 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZlyDzien Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 no troche fail ze gra sponforowana przez NV przycina nawet na ich kartach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gkar Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 co do keplera shardery będą taktowane tym samym zegarem co gpu czy wyższym bo już zgłupiałem:( Mnie też to ciekawi bo całe gpu miało być taktowane jednym zegarem a teraz .... znów ma być podział Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 6 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Marca 2012 (edytowane) jak włącze dx11 to fraps pokazuje 50fps a tnie tak że nie da się grać:( nawet jesli dam wszystko na low i wyłączę fizykę a mam włączone dx11 nawet na low to pokazuje ponad 100fpsów a grac się nie da takie mikro przycięcia.. ale to nie jest wina karty tylko gry. Co z tego że wydali patch po którym fraps pokazuję wiecej fps skoro tnie tak że grać się nie da!! takie testy pc.lab może se w d..e wsadzić, że po patchu nareszcie mamy więcej fpsów!!! szkoda tylko że nie wspomnieli, że nie ma to nic wspólnego z lepszą płynnością gry :( Przecież już o tym pisałem nie raz wykres można w du.. wsadzić. Możesz mieć 40 czy 60fps a płynności nie uświadczysz tylko raczej nie doczekasz się takich testów z tego typu komentarzem pod wykresami. Testerzy na ogół to matołki i robią to na szybko , wykres + lanie wody i masz super test , a pelikany go łykają i to wystarczy. Tego nowego batmana nawet nie sprawdzałem , jeżeli problem znika po wyłączeniu tesselacji to problem tkwi w sterach. Edytowane 6 Marca 2012 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemiczny_ali Opublikowano 7 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2012 Ktoś już jednak się ogarnął i zaczął robić testy które pokazują coś więcej: AMD's Radeon HD 7870 GHz Edition - The Tech Report - Page 5 :wink: pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysyn Opublikowano 7 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2012 Na allegro wysyp uzywanych GTX 580 nawet po 1399 zl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 7 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2012 Wysyp :lol: , jedna karta a druga za 1300zł sama karta bez pudła i gwary. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysyn Opublikowano 7 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2012 Wysyp :lol: , jedna karta a druga za 1300zł sama karta bez pudła i gwary. Są tez po 1600. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 7 Marca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Marca 2012 To jest wysyp? Przecież takie aukcje są non stop i to w tamtym roku sporo używek było na allegro 580gtx czasem w dobrej cenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...