:Focus Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2012 (edytowane) Watch Dogs tworzone od 2 lat przez Ubisoft Montreal, pojawiło się znikąd jako ostatnia gra na konferencji Ubisoftu. Mówiąc krótko... prezentacja pozamiatała :) Na razie nie wiadomo za dużo, ale pewnie wkrótce nastąpi wysyp informacji. Oficjalna strona gry: WatchDogs Official Website Trailer:http-~~-//www.youtube.com/watch?v=n3F3KW-2ABc&feature=plcp Perełka, czyli gameplay:http-~~-//www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA&feature=plcpLepsza jakosć. Enjoy! Edytowane 6 Czerwca 2012 przez :Focus 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neoheresy Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2012 Bez dwóch zdań jeden z najmocniejszych kandydatów do nagrody Best Game of E3. Opad szczęki, warto na nią poczekać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2012 Może nareszcie coś w świecie gier drgnie i doczekamy się prawdziwego next genu :) Graficznie wygląda jak GTA nowej generacji. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Harry Lloyd Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2012 Na Twitterze potwierdzone że demko puszczone na PC. Ciekawe jaki silnik, bo pasuje na UE4. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buziak Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2012 Na Twitterze potwierdzone że demko puszczone na PC. Ciekawe jaki silnik, bo pasuje na UE4. Widziales Star Wars 1313 ?? tam nadal uzywaja UE 3.0 ;) Jesli to gra od UBI to raczej tam jest ich silnik ;) czekam z niecierpliwoscia :D Gameplay masakra :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SpectatorX Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2012 Nawet zaryzykowałbym podejrzeniem, że może być to anvil next, czyli ten sam silnik co w asasynie 3. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spisaczek Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2012 Cholera mnie również wryło po obejrzeniu WD. A myślałem, że już mnie nic nie zaskoczy :) No i BTW świetne wprowadzenie za pomocą tego pierwszego filmiku. Daje do myślenia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demon92 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 5 Czerwca 2012 Wygląda to smakowicie, czyżby Ubi chciało zrobić konkurencję dla GTA. Jak na razie to WD zrobiło na mnie największe wrażenie na E3. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
:Focus Opublikowano 6 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 6 Czerwca 2012 Ciekawy wywiad z producentem Watch Dogs. http-~~-//www.youtube.com/watch?v=suj8Ukbl6zY Z ważniejszych rzeczy: - otwarty świat - zadania będzie można wykonywać na wiele sposobów - multiplayer ma być połączony z singleplayer, w sposób jakiego jeszcze nie widzieliśmy :P - bohater nie jest zły ani dobry, a nasze wybory być może będą miały jakiś wpływ na rozgrywkę - nie wszystkie opcje hackowania będą dostępne od początku, będziemy je rozwijać w trakcie gry Informacje z twittera, @watchdogsgame: Gra będzie wydana w 2013 na PC i konsolach, a demo z targów było odpalone na PC. 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włodi Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2012 No gra zapowiada sie całkiem ciekawie. Graficznie jednak nie widzę tu next-genu. Będzie miała może troche wyższe wymagania. Na moje oko są to już wszystkim dobrze znane efekty tylko mocniej podrasowane. Prezentuje to się zacnie zwłaszcza deszczyk. Nie sądzę, żeby ktoś posunął się do tego kroku i zrobił grę only DX11. To tylko jednak moje wstępne przypuszczenia. W każdym razie GTA się chowa :D;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalOst Opublikowano 7 Czerwca 2012 Zgłoś Opublikowano 7 Czerwca 2012 więc jest możliwa przykładowo taka sytuacja że gram multi i mam za zadanie zabić kogoś a jakiś inny gracz ma go ocalić i w ten sposób prowadzi to do konfrontacji dwóch graczy? ... nie powiem gra zapowiada się bardzo ciekawie, duże możliwości w połączeniu z otwartym światem? count me in :wink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2013 Masakra, ale zamula na forum... pozostaje dać linka do portalu :> Wymagania sprzętowe Watch Dogs - Zapowiada się masakra! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaodrze244 Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2013 mam nadzieje że $ które nvidia dorzuciła do giery przełożą się na lepsze skalowanie sli :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2013 Patrząc na to, jakie wymagania są względem CPU, wcale bym się nie zdziwił, gdyby SLI/CF nie działało w WD zbyt rewelacyjnie. Sterownik swoje robi, a jeśli gra będzie ostro zarzynać procka, to wtedy dwie karty mogą nie rozwinąć skrzydeł. Zobaczymy dopiero po premierze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzik86 Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2013 (edytowane) Te wymagania to chyba jakaś ściema, żeby napędzić rynek nowych konsol Edytowane 3 Października 2013 przez dzik86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gemtin1 Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2013 (edytowane) Jestem ciekaw jak wypadną porównania graficzne wersji pecetowej (i7, gtx780) i ps4. Gdyby ograniczyli fps do 30 na ps4 to zdziwiłbym się gdyby grafika prezentowała się tak samo. Poza tym z tymi wymaganiami odnośnie cpu przesadzili, 4 modułowy FX o taktowaniu 2ghz w konsolach przecież jakoś będzie dawać rade. Tapatapatap i9001 Edytowane 3 Października 2013 przez GeMtin1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2013 Jestem ciekaw jak wypadną porównania graficzne wersji pecetowej (i7, gtx780) i ps4. Będzie jota w jotę tak samo. Przecież ps4 nie będzie aż tak mocno odstawał od duetu i7+gtx780. W dodatku tutaj można pokusić się o konkretną optymalizację konkretnych detali pod konkretny sprzęt. Wiadomo, cudów nie ma, ale da się wiele wykrzesać z takiej sytuacji. Stawiam, że będzie tak samo i nie zdziwiłbym się gdyby nawet fpsów było tyle samo. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2013 Będzie jota w jotę tak samo. Przecież ps4 nie będzie aż tak mocno odstawał od duetu i7+gtx780. W dodatku tutaj można pokusić się o konkretną optymalizację konkretnych detali pod konkretny sprzęt. Wiadomo, cudów nie ma, ale da się wiele wykrzesać z takiej sytuacji. Stawiam, że będzie tak samo i nie zdziwiłbym się gdyby nawet fpsów było tyle samo. FPS CAP 30? 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caleb Opublikowano 3 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 3 Października 2013 (edytowane) Poza tym z tymi wymaganiami odnośnie cpu przesadzili, 4 modułowy FX o taktowaniu 2ghz w konsolach przecież jakoś będzie dawać rade. Tapatapatap i9001 W konsolach nie siedzi zwyczajny FX, tylko pochodna Jaguara, do tego zgodna z hUMA co ciężko porównać z pecetowymi jednostkami.Inna sprawa, że takie i7-4000 i GTX 780 to kilka klas wyżej jeśli chodzi o czystą moc :> Edytowane 9 Października 2013 przez Caleb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 7 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2013 FPS CAP 30? Rozwiń proszę, bo ja nie ogarniam dzisiaj. ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 7 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2013 (edytowane) Limit do 30fps. Jak ktoś twierdzi , że ps4 nie odbiega mocno wydajnościowo od i7+780gtx to chyba żyjemy w różnych światach. Nowe konsole będą słabe , skoro bf4 będzie latał na 720p. Gpu w nowych konsolach będą słabsze od 660gtx , więc o czym mowa. Edytowane 7 Października 2013 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HeatheN Opublikowano 7 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2013 Konsole odkąd pamiętam w momencie premiery zawsze mialo bebechy slabsze od PC... Kwestia optymalizacji. PSX i Quake 1....żaden komp o takiej konfiguracji tego nie pociągnął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 7 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2013 Wielu ludzi łyka marketing jak młody pelikan. Ja mam nadzieję że Sony pokaże klasę w multiplatformach. Boję się że Watch Dogs będzie końcem mojego sprzętu Tapa z 3D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekCi Opublikowano 7 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2013 Jak ktoś twierdzi , że ps4 nie odbiega mocno wydajnościowo od i7+780gtx to chyba żyjemy w różnych światach. No nie... Dla geeków żyjących z premiery na premierę ze skokiem wydajności maks 30% to faktycznie może i "mocno odbiega". Ja już się jakiś czas temu uspokoiłem i wiem, że pojęcie "mocno odbiega" to przynajmniej 100% wydajności. Ps4, jak każda konsola będzie miała maksymalnie optymalizowane tytuły. Zgodzę się, mogą wyglądać gorzej, ale fakt jest taki, że na PS3 pograsz w Battlefielda 3 śmiało, a na sprzęcie PC z tamtych lat (C2D + 7800gtx) jest zwyczajnie gorzej. Tutaj pewnie się odwołasz do tego, że PS3 miało zupełnie inną architekturę, wszak architektura PC jest jedną z najgorszych pod względem sprawności. Ja po prostu nie wierzę w to, że na konsolach Watch Dogs będzie miało jakoś drastycznie mniej fpsów niż na PC. Pożyjemy, zobaczymy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 7 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2013 ZTCP ps3 ma Cell a to jest mega trudne do ogarnięcia przez programistów ;-) wcześniej dzieci płakały że konsole hamują PC. Teraz będą płakać że wymagania poszły w górę Tapa z 3D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 7 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2013 (edytowane) No nie... Dla geeków żyjących z premiery na premierę ze skokiem wydajności maks 30% to faktycznie może i "mocno odbiega". Ja już się jakiś czas temu uspokoiłem i wiem, że pojęcie "mocno odbiega" to przynajmniej 100% wydajności. Ps4, jak każda konsola będzie miała maksymalnie optymalizowane tytuły. Zgodzę się, mogą wyglądać gorzej, ale fakt jest taki, że na PS3 pograsz w Battlefielda 3 śmiało, a na sprzęcie PC z tamtych lat (C2D + 7800gtx) jest zwyczajnie gorzej. Tutaj pewnie się odwołasz do tego, że PS3 miało zupełnie inną architekturę, wszak architektura PC jest jedną z najgorszych pod względem sprawności. Ja po prostu nie wierzę w to, że na konsolach Watch Dogs będzie miało jakoś drastycznie mniej fpsów niż na PC. Pożyjemy, zobaczymy. Zobacz jak wygląda bf3 na xbox360 , a jak na pc to jakby porównywać dwie zupełnie inne gry. Konsole ogranicza tdp , wymiary i hałas. Do tego dorzuć fakt , że tam siedzi sprzęt od amd. W przypadku porównywania wydajność na wat to procki od amd wypadają mega mizernie w stosunku do intela , porównanie gcn vs kepler ta sama historia , ale już nie ma takiego pogromu. Jedyny duży skok na plus w nowych konsolach to znacza poprawa jakości textur , a to wpływa na zasadniczy odbiór gry. Z roku na rok konsole będą coraz bardziej odstawać od pc. Edytowane 7 Października 2013 przez sideband Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orgiusz Opublikowano 7 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2013 Wieszczysz szybsze starzenie się xone i PS4 przez to? Dawno temu była sobie taka mizerna gierka fps która zajmowała mało a jakościowo potrafiła generować dość ciekawy obraz. Swoja drogą zabiłbym za Little Big Planet na PC [; Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sideband Opublikowano 7 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2013 Starzenie się konsol zależy , jak szybko będą rozwijać się cpu/gpu. O gpu nie ma co się martwić , ale rozwój cpu raczej będzie coraz wolniejszy ze względu na brak konkurencji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaijitsu Opublikowano 7 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2013 (edytowane) Wieszczysz szybsze starzenie się xone i PS4 przez to? Dawno temu była sobie taka mizerna gierka fps która zajmowała mało a jakościowo potrafiła generować dość ciekawy obraz. Chodzi o to? http://www.youtube.com/watch?v=2NBG-sKFaB0 (2004 rok) ;P Edytowane 7 Października 2013 przez kaijitsu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damianqwer Opublikowano 7 Października 2013 Zgłoś Opublikowano 7 Października 2013 (edytowane) Oficjalne wymagania: MINIMUM Supported OS: Windows Vista SP2 64bit, Windows 7 SP1 64bit, Windows 8 64bit Processor: Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66Ghz or AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz RAM: 6 GB Video Card: 1024 VRAM DirectX 11 with Shader Model 5.0 (see supported list) Sound Card: DirectX 9 compatible Sound Card This product supports 64-bit operating systems ONLY RECOMMENDED Processor: Core i7 3770 @ 3.5Ghz or AMD FX-8350 @ 4.0Ghz RAM: 8 GB Video Card: 2048 VRAM DirectX 11 with Shader Model 5.0 or higher (see supported list) Sound Card: Surround Sound 5.1 capable sound card Supported Video Cards at Time of Release: nVidia GeForce GTX460 or better, GT500, GT600, GT700 series; AMD Radeon HD5850 or better, HD6000, HD7000, R7 and R9 series Intel® Iris™ Pro HD 5200 http://shop.ubi.com/store/ubiemea/pl_PL/pd/ThemeID.8605700/productID.275341900 (kliknąć na "Dowiedz się więcej") PS. Czyli, że trzeba szykować kasę na RAM i może GPU (po cichu liczę, że na minimalnych w bardzo niskiej rozdziałce będzie działać, kartę się podgoni jeszcze te kilkadziesiąt MHz, procka też OCnę na max - pożyjemy zobaczymy ; takie same nadzieje mam co do Wiedźmina 3 ; wiem że to męczarnia grać na minimalnych, ale kasy póki co szkoda na sensowny upgrade) Edytowane 7 Października 2013 przez Damianqwer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...