Skocz do zawartości
:Focus

Watch Dogs

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączona grafika



Watch Dogs tworzone od 2 lat przez Ubisoft Montreal, pojawiło się znikąd jako ostatnia gra na konferencji Ubisoftu. Mówiąc krótko... prezentacja pozamiatała :)
Na razie nie wiadomo za dużo, ale pewnie wkrótce nastąpi wysyp informacji.

Oficjalna strona gry: WatchDogs Official Website

Trailer:
http-~~-//www.youtube.com/watch?v=n3F3KW-2ABc&feature=plcp

Perełka, czyli gameplay:
http-~~-//www.youtube.com/watch?v=FcMRkyoHKeA&feature=plcp
Lepsza jakosć.

Enjoy! Edytowane przez :Focus
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na Twitterze potwierdzone że demko puszczone na PC.

 

Ciekawe jaki silnik, bo pasuje na UE4.

 

Widziales Star Wars 1313 ?? tam nadal uzywaja UE 3.0 ;) Jesli to gra od UBI to raczej tam jest ich silnik ;) czekam z niecierpliwoscia :D Gameplay masakra :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy wywiad z producentem Watch Dogs.

 

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=suj8Ukbl6zY

 

Z ważniejszych rzeczy:

- otwarty świat

- zadania będzie można wykonywać na wiele sposobów

- multiplayer ma być połączony z singleplayer, w sposób jakiego jeszcze nie widzieliśmy :P

- bohater nie jest zły ani dobry, a nasze wybory być może będą miały jakiś wpływ na rozgrywkę

- nie wszystkie opcje hackowania będą dostępne od początku, będziemy je rozwijać w trakcie gry

 

Informacje z twittera, @watchdogsgame:

Gra będzie wydana w 2013 na PC i konsolach, a demo z targów było odpalone na PC.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No gra zapowiada sie całkiem ciekawie. Graficznie jednak nie widzę tu next-genu. Będzie miała może troche wyższe wymagania. Na moje oko są to już wszystkim dobrze znane efekty tylko mocniej podrasowane. Prezentuje to się zacnie zwłaszcza deszczyk. Nie sądzę, żeby ktoś posunął się do tego kroku i zrobił grę only DX11. To tylko jednak moje wstępne przypuszczenia.

 

W każdym razie GTA się chowa :D;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

więc jest możliwa przykładowo taka sytuacja że gram multi i mam za zadanie zabić kogoś a jakiś inny gracz ma go ocalić i w ten sposób prowadzi to do konfrontacji dwóch graczy? ... nie powiem gra zapowiada się bardzo ciekawie, duże możliwości w połączeniu z otwartym światem? count me in :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Patrząc na to, jakie wymagania są względem CPU, wcale bym się nie zdziwił, gdyby SLI/CF nie działało w WD zbyt rewelacyjnie. Sterownik swoje robi, a jeśli gra będzie ostro zarzynać procka, to wtedy dwie karty mogą nie rozwinąć skrzydeł. Zobaczymy dopiero po premierze. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw jak wypadną porównania graficzne wersji pecetowej (i7, gtx780) i ps4. Gdyby ograniczyli fps do 30 na ps4 to zdziwiłbym się gdyby grafika prezentowała się tak samo. Poza tym z tymi wymaganiami odnośnie cpu przesadzili, 4 modułowy FX o taktowaniu 2ghz w konsolach przecież jakoś będzie dawać rade. Tapatapatap i9001

Edytowane przez GeMtin1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw jak wypadną porównania graficzne wersji pecetowej (i7, gtx780) i ps4. 

Będzie jota w jotę tak samo. Przecież ps4 nie będzie aż tak mocno odstawał od duetu i7+gtx780. W dodatku tutaj można pokusić się o konkretną optymalizację konkretnych detali pod konkretny sprzęt. Wiadomo, cudów nie ma, ale da się wiele wykrzesać z takiej sytuacji. Stawiam, że będzie tak samo i nie zdziwiłbym się gdyby nawet fpsów było tyle samo. ;) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będzie jota w jotę tak samo. Przecież ps4 nie będzie aż tak mocno odstawał od duetu i7+gtx780. W dodatku tutaj można pokusić się o konkretną optymalizację konkretnych detali pod konkretny sprzęt. Wiadomo, cudów nie ma, ale da się wiele wykrzesać z takiej sytuacji. Stawiam, że będzie tak samo i nie zdziwiłbym się gdyby nawet fpsów było tyle samo. Dołączona grafika

FPS CAP 30?
  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza tym z tymi wymaganiami odnośnie cpu przesadzili, 4 modułowy FX o taktowaniu 2ghz w konsolach przecież jakoś będzie dawać rade. Tapatapatap i9001

W konsolach nie siedzi zwyczajny FX, tylko pochodna Jaguara, do tego zgodna z hUMA co ciężko porównać z pecetowymi jednostkami.Inna sprawa, że takie i7-4000 i GTX 780 to kilka klas wyżej jeśli chodzi o czystą moc :>

Edytowane przez Caleb

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Limit do 30fps.

 

Jak ktoś twierdzi , że ps4 nie odbiega mocno wydajnościowo od i7+780gtx to chyba żyjemy w różnych światach.

 

Nowe konsole będą słabe , skoro bf4 będzie latał na 720p. Gpu w nowych konsolach będą słabsze od 660gtx , więc o czym mowa.

Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś twierdzi , że ps4 nie odbiega mocno wydajnościowo od i7+780gtx to chyba żyjemy w różnych światach.

No nie... Dla geeków żyjących z premiery na premierę ze skokiem wydajności maks 30% to faktycznie może i "mocno odbiega". Ja już się jakiś czas temu uspokoiłem i wiem, że pojęcie "mocno odbiega" to przynajmniej 100% wydajności.

 

Ps4, jak każda konsola będzie miała maksymalnie optymalizowane tytuły. Zgodzę się, mogą wyglądać gorzej, ale fakt jest taki, że na PS3 pograsz w Battlefielda 3 śmiało, a na sprzęcie PC z tamtych lat (C2D + 7800gtx) jest zwyczajnie gorzej. Tutaj pewnie się odwołasz do tego, że PS3 miało zupełnie inną architekturę, wszak architektura PC jest jedną z najgorszych pod względem sprawności. Ja po prostu nie wierzę w to, że na konsolach Watch Dogs będzie miało jakoś drastycznie mniej fpsów niż na PC. Pożyjemy, zobaczymy. 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie... Dla geeków żyjących z premiery na premierę ze skokiem wydajności maks 30% to faktycznie może i "mocno odbiega". Ja już się jakiś czas temu uspokoiłem i wiem, że pojęcie "mocno odbiega" to przynajmniej 100% wydajności.

 

Ps4, jak każda konsola będzie miała maksymalnie optymalizowane tytuły. Zgodzę się, mogą wyglądać gorzej, ale fakt jest taki, że na PS3 pograsz w Battlefielda 3 śmiało, a na sprzęcie PC z tamtych lat (C2D + 7800gtx) jest zwyczajnie gorzej. Tutaj pewnie się odwołasz do tego, że PS3 miało zupełnie inną architekturę, wszak architektura PC jest jedną z najgorszych pod względem sprawności. Ja po prostu nie wierzę w to, że na konsolach Watch Dogs będzie miało jakoś drastycznie mniej fpsów niż na PC. Pożyjemy, zobaczymy. 

 

 

 

 

Zobacz jak wygląda bf3 na xbox360 , a jak na pc to jakby porównywać dwie zupełnie inne gry. Konsole ogranicza tdp , wymiary i hałas. Do tego dorzuć fakt , że tam siedzi sprzęt od amd. W przypadku porównywania wydajność na wat to procki od amd wypadają mega mizernie w stosunku do intela , porównanie gcn vs kepler ta sama historia , ale już nie ma takiego pogromu. Jedyny duży skok na plus w nowych konsolach to znacza poprawa jakości textur , a to wpływa na zasadniczy odbiór gry.

 

 

Z roku na rok konsole będą coraz bardziej odstawać od pc.

Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wieszczysz szybsze starzenie się xone i PS4 przez to? Dawno temu była sobie taka mizerna gierka fps która zajmowała mało a jakościowo potrafiła generować dość ciekawy obraz.

 

Swoja drogą zabiłbym za Little Big Planet na PC [; 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wieszczysz szybsze starzenie się xone i PS4 przez to? Dawno temu była sobie taka mizerna gierka fps która zajmowała mało a jakościowo potrafiła generować dość ciekawy obraz.

 

Chodzi o to? http://www.youtube.com/watch?v=2NBG-sKFaB0 (2004 rok) ;P

Edytowane przez kaijitsu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oficjalne wymagania:

 

MINIMUM
Supported OS: Windows Vista SP2 64bit, Windows 7 SP1 64bit, Windows 8 64bit
Processor: Intel Core 2 Quad Q8400 @ 2.66Ghz or AMD Phenom II X4 940 @ 3.0Ghz
RAM: 6 GB
Video Card: 1024 VRAM DirectX 11 with Shader Model 5.0 (see supported list)
Sound Card: DirectX 9 compatible Sound Card
This product supports 64-bit operating systems ONLY

RECOMMENDED
Processor: Core i7 3770 @ 3.5Ghz or AMD FX-8350 @ 4.0Ghz
RAM: 8 GB
Video Card: 2048 VRAM DirectX 11 with Shader Model 5.0 or higher (see supported list)
Sound Card: Surround Sound 5.1 capable sound card
Supported Video Cards at Time of Release:
nVidia GeForce GTX460 or better, GT500, GT600, GT700 series;
AMD Radeon HD5850 or better, HD6000, HD7000, R7 and R9 series
Intel® Iris™ Pro HD 5200

 

http://shop.ubi.com/store/ubiemea/pl_PL/pd/ThemeID.8605700/productID.275341900 (kliknąć na "Dowiedz się więcej")

 

PS. Czyli, że trzeba szykować kasę na RAM i może GPU (po cichu liczę, że na minimalnych w bardzo niskiej rozdziałce będzie działać, kartę się podgoni jeszcze te kilkadziesiąt MHz, procka też OCnę na max - pożyjemy zobaczymy Dołączona grafika; takie same nadzieje mam co do Wiedźmina 3 Dołączona grafika; wiem że to męczarnia grać na minimalnych, ale kasy póki co szkoda na sensowny upgrade)

Edytowane przez Damianqwer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...