Skocz do zawartości
malleus

Kinect vs Playstation Move

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

 

Panowie nurtuje mnie pewien temat - zblizaja się / trwają komunie.

Patrząc pod kątem produktów bezpośrednio pod Kinect lub też Playstation Move - co polecilibyście dla dziecka w wieku 7 - 10 lat?

 

Przykłady gier i programów oczywiście mile widziane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba że będzie chciał przechylić urządzenie to silniczek od pochylenia się rozwali [; 

Może najprościej będzie wymienić plusy i minusy:

Kinect: 

+ Nie trzymasz nic w ręku
+ Duuuża większość gier jest tylko dla dzieci
+ Star Wars Kinect...

 

- Nie trzymasz nic w ręku...
- Brak dokładności ruchu
- Momentami spore opóźnienia w przekazie ruchu do gry - nawet 2-3 sekundy.

- Cena (maks 2 graczy)

- Czuć że to tylko zabawka dla dzieci...

- Wymagane duże pomieszczenie.

 

PS Move:

 

+ Trzymasz coś w ręku
+ Dokładność

+ Sporo gier dla dzieci, choć więcej dla dorosłych i całej rodziny

+ cena (zależnie od ilości graczy)

+ Brak opóźnień

+ Działa dobrze w małych pomieszczeniach

 

 

- Trzymasz coś w ręku

- cena (zależnie od ilości graczy)

- Niewiele gier dla dzieci, za to większość jest świetna (Księga Czarów, Sorcery, Epic Mickey 2, Sports Champions)

- Na błyszczącym ekranie strasznie odbija się światło różdżek.

 

 

A teraz przejdźmy do ceny (nowy sprzęt):

 

Kinect ok. 400zł. Biorąc pod uwagę fakt, że to jest gotowe urządzenie Plug&Play (podłączamy, ustawiamy i gramy) to nadal jest ograniczone tylko do 2 osób. Niektóre gry są fajne, ale jako że je sprzedaję to widzę, że klienci często wracają i wymieniają gry z kinecta, ze względu na to że się po prostu szybko nudzą - wszystko jest banalnie proste (opinie klientów). 

 

PS Move - Zestaw startowy (kamerka + jedna różdżka) to ok. 180zł. Każda kolejna różdżka to koszt ok. 130zł. Biorąc pod uwagę fakt, że niektóre gry wymagają 2 różdżek dla jednej osoby, to kinect lepiej wypada. Za to rozgrywka moim zdaniem jest dużo realniejsza i fajniejsza. Kazdy ruch jest odwzorowany idealnie, no i nie ma opóźnień. Minusem różdżek Move jest fakt, że się odbijają od błyszczących ekranów. 

 

No i popatrz także na to co mają znajomi - Jeżeli ktoś ma kinecta, kup move'a, aby dzieciaki miały zróżnicowaną zabawe - raz to raz tamto Dołączona grafika Ew. kup to samo, to będą się wymieniać grami. 

Edytowane przez Drunk_ZoZol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS Move:

 

+ Trzymasz coś w ręku

.....

 

- Trzymasz coś w ręku

 

Jak to może być plusem i minusem ?

 

Dla mnie to jest ogromnym minusem, bo po to wymyślili te move i kinecty żeby pozbyć się całkowicie kontrolerów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PS Move:

 

+ Trzymasz coś w ręku

.....

 

- Trzymasz coś w ręku

 

Jak to może być plusem i minusem ?

 

Dla mnie to jest ogromnym minusem, bo po to wymyślili te move i kinecty żeby pozbyć się całkowicie kontrolerów

 

Wymyślili kontroler, kóry trzymasz w ręku, po to żeby go nie trzymać w ręku? Nie nadążam za twoją logiką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Move to oczko wyzej jesli chodzi o dokladnosc. W zestawie z Sharpshooterem bez problemu da sie grac w fpp i w dodatku jest to duzy fun. Tylko, ze meczy na dluzsza mete znacznie bardziej niz pad ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślałem że nie będę musiał tłumaczyć tego, co napisałem o PS Move. Najwyraźniej muszę: Dla jednych trzymanie kontrolera to plus, dla innych minus - stąd jest plus i minus. ;)

Szczerze czego innego się spodziewałem po Sharpshooterze, trochę innego rozwiązania, a nie tego z Nintendo Wii, wkurzające jest latanie po całym ekranie celownika, miast wyśrodkowaniem go i poruszaniem całym ekranem tymże kontrolerem. [;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba za duze wymagania. Zreszta IMO tak jak to rozwiazali jest fajne, poza tym jakbys ruszal calym ekranem to pozostawaloby poruszanie celownikiem co w przypadku trzymania karabinu byloby nie naturalne.

 

Wysyłane z mojego GT-I8190N za pomocą Tapatalk 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...