Skocz do zawartości
mioduas

Czy warto dokupic kolejnego gtx-a 670 ? - 2560x1600

Rekomendowane odpowiedzi

Konfig:
Procesor:  Intel Core i5-3570K  4.5ghz  1.22V
Chłodzenie:    Thermalright HR-02 Macho Black-White  
Dyski:   120ssd+1TB
Płyta główna:  AsRock Z77 Extreme4 /intel Z77, LGA1155
GPU:   gtx 670 windofrce 3, z boostem wykrecona na stabilne 1202/3700. Dalej nie idzie.
Obudowa:    SilentiumPC Regnum L50 Pure Black
Zasilacz:    SilentiumPC Deus G1-600W 80+ Bronze  
Monitor:  27 calowy LG z natywna rozdzielczoscia 1920x1080 75HZ (ktorej uzywam na pulpicie, bo przy wyzszej niz natywna wypalaja sie oczy, czcionka jest niewyrazna), natomiast w grach uzywam przez nvidie inspector 2560x1600 (czyli tak jakbym mial 30 calowy monitor). Nie mam potrzeby sie pchac w 30 calowy monitor skoro miejsca roboczego mi wystarcza na FHD, a w grach mam to co oferuje 30. Dobrze rozumiem?

1. http://www.anandtech.com/bench/Product/766?vs=764 (680 sli stokowe raczej w tym tescie, OCniete 670 bedzie na tym samym poziomie chyba co stock 680) , wedlug tej strony, nie wiem czy jest wiarygodna, i w jaki sposob byly robione testy, Sli 670 jest zdecydowanie wydajniejsze od Titana ?
2. Do zestawu mam podlaczone jeszcze jakies glosniki wieksze za 300zl geniusa, i w obudowie z 7 wentylatorow lacznie, silentum. Pada od xboxa. Ten zasilacz kosztowal mnie tylko ~200zł. Czy uciagnie on ten zestaw z 2x670?
3. Czy jezeli zdecyduje sie dokupowac kolejnego geofrcea to musi on byc takze wf3? Co sadzicie o tylko 2GB Vram na tych kartach. Niby Fpsow wiecej w grach daje takie polaczenie od Titana, nawet w wyzszych rozdzielczosciach, no a on ma az 6GB. Jezeli dokupie, bede gral tylko i wylacznie w rozdzielczosci 2560x1600. Szkoda ze monitory sa takie zacofane. Przykre z pewnoscia jest miec wlaczone vsync na monitorze 30, 2560x1600 i miec tylko 60 klatek, jezeli gpu daje powiedzmy 150 w jakis slabszych tytulach. Monitora 2560x1440/1600 z odswiezaniem 120hz jeszcze nie widzialem.
4. Oczywiscie wchodza w gre mikroprzyciecia o ktorych troche sie naczytalem, w czesci gier to zjaswisko wystepuje, a w czesci nie. Dodatkowo nie wszystkie gry chyba obsluguja SLI. Jakie macie zdanie na ten temat, moze jakies linki. Czy nvidia, amd staraja sie naprawic ten problem, da sie to wyeleminowac?
5. Czy jest mozliwosc z pulpitu wlaczania/wylaczania trybu SLI, np jezeli chce miec ustawiona AFK jakas malo wymagajaco gre to moge jechac tylko na jednej karcie?
6. Nie chce sie pchac, w sprzedaz, kupno 780 (2.5 tys zł). Uzywany wf3 poszedlby na allegro pewnie za 900zl i musialbym dokladac z 1500 do 780. Nie mam pozatym nawet allegro. Jezeli kupilbym dodatkowego 670 to wystarczyloby to chyba do gier do 2015 do plynnej gry na ultra we wszystko. Gtx 880 chyba bedzie pelnym Titanem, czyli teorytycznie seria gtx 9xx, jednordzeniowe karty przebija sli z 670 ?

7.  Czy wartosc oc musi byc ustawiona na obu kartach tak samo?


Licze na pomoc, z gory dzieki, pozdrawiam.
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. ogólnie zasada jest taka, że lepiej brac jedną silną kartę zamiast dwóch słabszych, a jak gra nie jest optymalizowana pod SLI, to wtedy masz wydajnosc jednej karty, dodatkowo zobacz pkt 4.

2. zasilacz powinen dac rade

3. nie musi, wazne, aby to byl ten sam chip graficzny karty i najlepiej tyle samo ramu (inaczej system obetnie w dół) - jednakze wiekszosc ludzi kupuje dwie takie same karty, ale juz z podkrecaniem moze byc trudniej

4. w SLI występuje problem z mikro przycieciami, ale niektorzy to zauwazaja, a inni nie - kwestia bardzo indywidualna. Ogolnie w nvidii z mikroprzycieciami jest troche lepiej niz w AMD, aczkolwiek obaj producenci się starają, z różnym skutkiem ;)

5. jak wylaczasz sli to musisz zrobic reset kompa

6. jak kupisz 2x 670 to potem bedziesz mial problem ze sprzedaza dwoch kart, a nie jednej ;)

7. kazda karta kreci sie inaczej, w SLI mozesz nie osiagnac podkrecenia obu kart tak samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

27 calowy LG z natywna rozdzielczoscia 1920x1080 75HZ (ktorej uzywam na pulpicie, bo przy wyzszej niz natywna wypalaja sie oczy, czcionka jest niewyrazna), natomiast w grach uzywam przez nvidie inspector 2560x1600 (czyli tak jakbym mial 30 calowy monitor). Nie mam potrzeby sie pchac w 30 calowy monitor skoro miejsca roboczego mi wystarcza na FHD, a w grach mam to co oferuje 30. Dobrze rozumiem?

Coś Ci się pomyliło. Monitor LCD nie może pracować w rozdzielczości wyższej niż natywna. To fizycznie nie możliwe. Co do tematu zawsze lepsza jedna mocna karta. Weź też pod uwagę, że w SLI VRAM się nie sumują i zostajesz na kilka lat z 2048 MB... Wybór np. 780tki da Ci 3072 MB...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Coś Ci się pomyliło. Monitor LCD nie może pracować w rozdzielczości wyższej niż natywna. To fizycznie nie możliwe. Co do tematu zawsze lepsza jedna mocna karta. Weź też pod uwagę, że w SLI VRAM się nie sumują i zostajesz na kilka lat z 2048 MB... Wybór np. 780tki da Ci 3072 MB...

Może za to otrzymywać obraz o większej rozdzielczości.

 

http://www.tested.com/tech/pcs/454383-aliasing-be-gone-how-downsample-pc-games/

Edytowane przez Orgiusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

natomiast w grach uzywam przez nvidie inspector 2560x1600 (czyli tak jakbym mial 30 calowy monitor). Nie mam potrzeby sie pchac w 30 calowy monitor skoro miejsca roboczego mi wystarcza na FHD, a w grach mam to co oferuje 30. Dobrze rozumiem?

 

Co to faktycznie oznaczą (oprócz wątpliwej protezy aa)? Bo od żadnych merketo-pierdół pikseli faktycznie nie przybędzie, ani nie da się zmusić pojedynczego piksela aby w prawej części świecił "tak" a w lewej "siak".

 

Czy dobrze rozumiem, że to nic nie oznacza?

Edytowane przez adashi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może za to otrzymywać obraz o większej rozdzielczości.

No nie wiem czy można tak powiedzieć. Monitor otrzymuje obraz odpowiednio przeskalowany aby udawał wyższą rozdzielczość. Czyli takie tam czary-mary i niepotrzebne obciążenia karty Dołączona grafika

 

Jeśli Autor chciałby realnego przyrostu wrażeń polecał bym najpierw zmianę ekranu na prawdziwe 2560 x 1440 / 2560 x 1600 - ewentualnie pozostać przy tym co ma, tylko odsunąć od siebie tą 27” i używać jej w FHD z jedną kartą... Bo domyślam się, że obecnie doskwiera rozmiar pixela na poziomie 1/3 mm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem czy można tak powiedzieć. Monitor otrzymuje obraz odpowiednio przeskalowany aby udawał wyższą rozdzielczość. Czyli takie tam czary-mary i niepotrzebne obciążenia karty Dołączona grafika

 

Jakbyś przeczytał (nawet po łebkach) to byś zrozumiał o co w tym chodzi. eot

Co to faktycznie oznaczą (oprócz wątpliwej protezy aa)? Bo od żadnych merketo-pierdół pikseli faktycznie nie przybędzie, ani nie da się zmusić pojedynczego piksela aby w prawej części świecił "tak" a w lewej "siak".

 

Czy dobrze rozumiem, że to nic nie oznacza?

Realnie pozbycie się kulejącego w niektórych produkcjach FSAA. Tam gdzie masz gładkie krawędzie i nagle pojawia się np siatka która wygląda jak zbitka chaotycznych pikseli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzieki za odpowiedzi. Co do mojego monitora z natywna rozdzielczoscia 1920x1080 to jak uruchamian gry na 2560x1600 to nie ma mowy o powrocie na 1920x1080, jest taki skok jakosciowy. W FHD gry wygladaja jak z 90 roku w porownaniu z 1600p. To musi dzialac. Ilosc Fpsow z 0.8x mniejsza w porownaniu z FHD i pole widzenia, jakosc obrazu duzo, duzo lepsza.

 

Co do gtx 670, nie bede jej zmienial, z powodu byc moze mikroprzyciec. Kazdy ma inne zdanie na ten temat- paranoja. Dodatkowo mam niezbyt fajny zasilacz na sli. Zdecydowalem ze poczekam na gtx 880, jakas karte ktora bedzie wydajniejsza od titana o 30%+ do 3 tys zl. Ciekawe ile czasu bede musial czekac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pobawilem sie tym downsamplingime, u siebie jestem w stanie wycisnac 2880x1800 (16:10), wyzej ekran nie pozwala.

W sumie ciekawe, ale ma to tez swoje minusy - np caly itnerfejs malutki ;)

 

Sugerowalbym sie mioduas zainteresowaniem sie programem SweetFX i injeckja SMAA - w single player swietna sprawa, niesety ale na multi trzeba uwazac, bo moga leciec bany od antycheatow, bo to injekcja w obraz wideo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pobawilem sie tym downsamplingime, u siebie jestem w stanie wycisnac 2880x1800 (16:10), wyzej ekran nie pozwala.

W sumie ciekawe, ale ma to tez swoje minusy - np caly itnerfejs malutki Dołączona grafika

 

Sugerowalbym sie mioduas zainteresowaniem sie programem SweetFX i injeckja SMAA - w single player swietna sprawa, niesety ale na multi trzeba uwazac, bo moga leciec bany od antycheatow, bo to injekcja w obraz wideo.

Taka rozdzielczosc w grach nie jest obslugiwana chyba, dodatkowo 4k mi nie wchodzi rozdzielczosc przez nvidie inspector, chyba maja gapa ustawionego gtxy na renderowanie rozdzielczosci do 2560x1600 maksymalnie. Moglbys tez przyblizyc w skrocie coz to sa za programy?

 

pozdrawiam, dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://www.guru3d.com/files_details/sweetfx_shader_suite_download.html

 

SweetFX to program, ktory umozliwia ladowanie wlasnych shaderow do grafiki, wiec mozesz wymusic anti-aliasing w grach, ktore go natywnie nie obsluguja.

Dodatkowo mozna czesto zastosowac juz predefiniowane ustawienia dla popularnych gier, oraz robic wlasne.

Jego główny problem, to np niektóre gry muszą działać na DX9. Dodatkowo w niektorych grach wcześniej trzeba wyłączyć kompletnie antialiasing.

 

Przyklady:

- usuniecie niebieskiego koloru w BattleField 3

- bardziej mroczny Torchlight 2 z bardziej czerwona krwia

- SMAA (anti-aliasing) w grach, którego nie obsluguja, ew maja tylko stare i malo wydajne metody aliasingu

 

 

To co robisz u siebie, czyli downsamplikg jest teoretycznie czyms w rodzaju supersamplingu - tylko troszke inaczej Dołączona grafika

W SuperSamplingu renderuje sie klatke najczesciej w rozdzielczosci 2x wiekszej niz natywny ekran, i tylko warstwe 3D, a potem sie to skaluje w dol.

 

W downsaplingu opisanego w linku Orguisza to robi sie rendering calej gry w takiej rodzielczosci, tak wiec i interfejsu, i w niektorych przypadkach jest to np bardziej zasobo zerne niz wlaczenie AA w natywnej rozdzielczosci.

Np w Crysis 2 zzera to dokladnie polowe fps.

 

Edit: zobacz jeszcze to http://www.overclock.net/t/1296721/how-to-anti-aliasing-injection-fxaa-smaa-and-sweetfx

Edytowane przez _KaszpiR_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzieki za odpowiedzi. Co do mojego monitora z natywna rozdzielczoscia 1920x1080 to jak uruchamian gry na 2560x1600 to nie ma mowy o powrocie na 1920x1080, jest taki skok jakosciowy. W FHD gry wygladaja jak z 90 roku w porownaniu z 1600p. To musi dzialac. Ilosc Fpsow z 0.8x mniejsza w porownaniu z FHD i pole widzenia, jakosc obrazu duzo, duzo lepsza.

 

Co do gtx 670, nie bede jej zmienial, z powodu byc moze mikroprzyciec. Kazdy ma inne zdanie na ten temat- paranoja. Dodatkowo mam niezbyt fajny zasilacz na sli. Zdecydowalem ze poczekam na gtx 880, jakas karte ktora bedzie wydajniejsza od titana o 30%+ do 3 tys zl. Ciekawe ile czasu bede musial czekac.

To niezłą parodie robisz downsampling wprowadza niezłe mydło , do tego używasz proporcji 16:10 , a monitor masz 16:9 Dołączona grafika

 

Downsampling to ostateczność jak nie ma AA i ktoś chce nie co zredukować aliasing , jakość obrazu nie jest pierwszej jakości. Zapodaj monitor 1600p to zobaczysz jak naprawdę wygląda gierka na takiej rozdziałce i na monitorze z wyrażnie mniejsza plamką.

 

Pomimo innego nicka to wiem kto to napisał Dołączona grafika

Edytowane przez sideband

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reasumujac, grafika na tych samych ustawieniach  w grach w rozdzielczosci 2560x1600, bedzie lepsza na 30 calowym z natywna 2560x1600 niz na 27 calowym z natywna 1920x1080 i nvidia inspectorem?

 

Widac ogromna roznice na korzysc wyzszej rozdzielczosci na moim monitorze, dodatkowo nie stosuje 2560x1440 bo gorzej to wyglada niz 2560x1600.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...)Co do gtx 670, nie bede jej zmienial, z powodu byc moze mikroprzyciec. Kazdy ma inne zdanie na ten temat- paranoja. Dodatkowo mam niezbyt fajny zasilacz na sli. Zdecydowalem ze poczekam na gtx 880, jakas karte ktora bedzie wydajniejsza od titana o 30%+ do 3 tys zl. Ciekawe ile czasu bede musial czekac.

30% wydajniej od Titan'a? Hłe hłe chyba się nie doczekaszDołączona grafika GTX880 jeżeli w końcu wyjdzie i tak się będzie nazywać to zapewne zrówna się poziomem z Titan'em, może maks 10% więcej i tyle...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reasumujac, grafika na tych samych ustawieniach  w grach w rozdzielczosci 2560x1600, bedzie lepsza na 30 calowym z natywna 2560x1600 niz na 27 calowym z natywna 1920x1080 i nvidia inspectorem?

 

Widac ogromna roznice na korzysc wyzszej rozdzielczosci na moim monitorze, dodatkowo nie stosuje 2560x1440 bo gorzej to wyglada niz 2560x1600.

 

Pewnie ze bedzie lepsza, tak masz piksel w piksel odwzorowanie, a nie reskalowanie rozdzielczosci do nizszej.

Zawsze reskalowanie wprowadza bledy, i jesli trzeba nalezy sie trzymac skalowania po wielokrotnosciach w celu zmniejszenia znieksztalcen.

Miedzy innymi dlatego dane rozdzielczosci wysokie inaczej wygladaja po przeskalowaniu w dol  - co innego z 10x10px przeskalowac na 8x8px a co innego na 6x5px

 

Pytanie jakie tam sa metody skalowania, bo to sie przeklada jakosc/czas przetworznia klatki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli kupilem beznadziejny monitor za 1200zl, 27 cali, 60hz, ktory nie ma wyzszej rozdzielczosci ani 120hz. Te koreanskie monitory po ~tysiac zl, 27 calowe 2560x1440 z rozdzielczoscia. Ktore podkrecaja sie z 60hz do nawet 100+ to podkrecenie jest takim prawdziwym jakbym kupowal monitor powiedzmy 120hz natywnie przez producenta czy tez jakies glupoty ?

30% wydajniej od Titan'a? Hłe hłe chyba się nie doczekaszDołączona grafika GTX880 jeżeli w końcu wyjdzie i tak się będzie nazywać to zapewne zrówna się poziomem z Titan'em, może maks 10% więcej i tyle...

Szkoda, bo do plynnej rozgrywki w 2560x1600 przez wiele najblizszych lat ludzie beda skazani na beznadziejne SLI, bo zadna jednordzeniowa karta tego nie pociagnie. Zenada. Za oceanem 8k, a u nas 1920x1080.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reasumujac, grafika na tych samych ustawieniach  w grach w rozdzielczosci 2560x1600, bedzie lepsza na 30 calowym z natywna 2560x1600 niz na 27 calowym z natywna 1920x1080 i nvidia inspectorem?

 

Widac ogromna roznice na korzysc wyzszej rozdzielczosci na moim monitorze, dodatkowo nie stosuje 2560x1440 bo gorzej to wyglada niz 2560x1600.

Przecież obraz na monitorze 27cali 1080p jest nędzny(miałem to wiem jak to wygląda) i przeskalowanie nic nie daje , 23-24 to max dla 1920x1080 , 30cali 1600p obraz bajka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Natywne 2560x1440 na 27"?

To na oko od razu widac, plamka jest po prostu mniejsza, obraz jest ostrzejszy - technologia idzie na przod wiec i ekrany sie robi lepsze.

Co do 4k to sobie jeszcze troche poczekamy, ale wtedy AA bedzie zbedne Dołączona grafika

 

@ sideband, bez przesady - mam 26" i 1920x1200 (uwaga, 16:10) i jest ok z odleglosci 70 cm. Fakt ze piksel troche zaczyna byc duzy, ale nie jest to jakis problem.

Edytowane przez _KaszpiR_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

30% wydajniej od Titan'a? Hłe hłe chyba się nie doczekaszDołączona grafika GTX880 jeżeli w końcu wyjdzie i tak się będzie nazywać to zapewne zrówna się poziomem z Titan'em, może maks 10% więcej i tyle...

A co takiego specjalnego w titanie jest , że nie da się przegonić? Nie wiesz co przyniese , więc poczekaj ten roczek. Jeżeli 20nm nie będzie spartaczone i tylko lekkie usprawnienia powinny lekko dać 30% więcej od titana przy zachowaniu tego samego tdp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież obraz na monitorze 27cali 1080p jest nędzny(miałem to wiem jak to wygląda) i przeskalowanie nic nie daje , 23-24 to max dla 1920x1080 , 30cali 1600p obraz bajka.

 Nie pisz ze nic nie daje przeskalowanie skoro mniejszego fpsu decyduje sie na rozdzielczosc 1600p w porownaniu z FHD. Pierwsze wrazenia to bylo WOW, i instalowanie wszystkich najbardziej wymagajacych gier. Bardzo fajne sa te monitory 30 cali 2560x1600, mowicie ze jeszcze lepsza jakosc na nich bedzie, wieksza przestrzen robocza. Chetnie kupilbym sobie jeden z takich, tylko to wydatek rzedu minimum 4tys zł...strasznie drogo jak dla mnie. Nie wiem teraz co z tym beznadziejnym swoim monitorem zrobic.Musze miec koniecznie rozdzielczosc natywna 2560x1440 i z 27 cali. Moglibyscie sie odniesc do tego calego OC z Hz'ami tych koreancow? Czy to prawda czy glupoty w rzeczywistosci. Tysiac zl i 27cali 2560x1440 i odswiezanie na poziomie 100-120hz, IPS.

Przeciez takiego monitora nie ma nawet zaden dell, nec, lg, samsung, benq itp.

A co takiego specjalnego w titanie jest , że nie da się przegonić? Nie wiesz co przyniese , więc poczekaj ten roczek. Jeżeli 20nm nie będzie spartaczone i tylko lekkie usprawnienia powinny lekko dać 30% więcej od titana przy zachowaniu tego samego tdp.

Swietnie by bylo, gdyby dodac w grach 30% dodatkowo klatek do testow od titana, byloby elegancko, w cenie ~3k zł. Jednak to chyba marzenia patrzac na rozwoj cpu i gpu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ sideband, bez przesady - mam 26" i 1920x1200 (uwaga, 16:10) i jest ok z odleglosci 70 cm. Fakt ze piksel troche zaczyna byc duzy, ale nie jest to jakis problem.

Monitory 26 mają matryce 25.5 i 1200p to nie 1080p , więc nie dziwi mnie twoja opinia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co takiego specjalnego w titanie jest , że nie da się przegonić? Nie wiesz co przyniese , więc poczekaj ten roczek. Jeżeli 20nm nie będzie spartaczone i tylko lekkie usprawnienia powinny lekko dać 30% więcej od titana przy zachowaniu tego samego tdp.

Pożyjemy zobaczymyDołączona grafika A to, że coś powinno to se może i powinno a jak jest i będzie to zupełnie inna historiaDołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytalem jeszcze raz wszystkie posty i sie troche zagubilem. Na dzien dzisiejszy moge jeszcze bardziej polepszyc/urealnic rozdzielczosc 2560x1600 na swoim monitorze. Mam zrobione normalnie przez nvidie inspector. Teorytycznie mam ten SuperSamling ale jest tez downsampling.

 

Dodatkowo czy moge tym programem SweetFx wlaczac Msaa (taka opcje ktora jest w metro LL) Pozera gpu, ale zdarzaja sie gry malo wymagajace i fajnie byloby polepszyc grafike.

 

pozdrawiam

 

EDIT: Sciagnalem ten sweetFX dodatkowo zobaczylem mniej wiecje na youtubie jak sie to instaluje i jestem przerazony. Tam ustawienia trzeba recznie w notatniku zmieniac? Nie ogarne tego sam. Opcje sa opisane, wartosci tez. Wrzucam wszystko do folderu z gra i edytuje SweetfxSeetings,txt kiedy jest juz w folderze z gra, zapisuje i bedzie dzialac w grze?

Edytowane przez mioduas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Nie pisz ze nic nie daje przeskalowanie skoro mniejszego fpsu decyduje sie na rozdzielczosc 1600p w porownaniu z FHD. Pierwsze wrazenia to bylo WOW, i instalowanie wszystkich najbardziej wymagajacych gier. Bardzo fajne sa te monitory 30 cali 2560x1600, mowicie ze jeszcze lepsza jakosc na nich bedzie, wieksza przestrzen robocza. Chetnie kupilbym sobie jeden z takich, tylko to wydatek rzedu minimum 4tys zł...strasznie drogo jak dla mnie. Nie wiem teraz co z tym beznadziejnym swoim monitorem zrobic.Musze miec koniecznie rozdzielczosc natywna 2560x1440 i z 27 cali. Moglibyscie sie odniesc do tego calego OC z Hz'ami tych koreancow? Czy to prawda czy glupoty w rzeczywistosci. Tysiac zl i 27cali 2560x1440 i odswiezanie na poziomie 100-120hz, IPS.

Przeciez takiego monitora nie ma nawet zaden dell, nec, lg, samsung, benq itp.

 

Na monicie w proporcjach 16:9 skalujesz do 16:10. Nie wyobrażam sobie, jak to może wyglądać dobrze. Efekt wow był, bo nagle miałeś 2x więcej informacji wciśnięte. Natywny 27" 2560x1440 będzie jeszcze lepszy w odbiorze obrazu.

 

Teraz zastanów się, na spokojnie, skąd może wynikać taka niska cena od koreańców.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mioduas, przeciez SweetFX ma aplikacje ktora daje mozliwosc ustawienia parmetrow - on edytuje pliki textowe za Ciebie, abys nie musial tego robic w notatniku.

Ja korzsytam glownie tylko z SMAA oraz Vibrance, czesc ludzi zmienia sobie jasnosc i kontrast na nizsza, ale to dlatego, ze maja za jasne ekrany ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na monicie w proporcjach 16:9 skalujesz do 16:10. Nie wyobrażam sobie, jak to może wyglądać dobrze. Efekt wow był, bo nagle miałeś 2x więcej informacji wciśnięte. Natywny 27" 2560x1440 będzie jeszcze lepszy w odbiorze obrazu.

 

Teraz zastanów się, na spokojnie, skąd może wynikać taka niska cena od koreańców.

Nie wiem skad, ludzie ktorzy je kupili, sobie chwala. Najprawdopodbniej te HZ oc to nie jest tak kolorowo. Moze tez wielcy producenci jak lg itp leca w kulki z marza 200% a koreance z mniejsza.

 

 

Przemyslalem kilka spraw i popelnilem wiele bledow przy zakupie PC. Od dzis zbieram pieniadze na seasonic 1000w platinum, i obudowe corsair obsidian 900d z 15 wentylami, do tego monitor jakis 30+ cali. Szkoda mi troche bedzie ladowac 4-5tys w monitor z taka rozdzielczoscia skoro sa juz monitory z rozdzielczoscia 4k, a w takiej z pewnoscia daloby sie pograc w pare gier na gtx 880. Kosmiczne ceny sa tych monitorow, niestety.

mioduas, przeciez SweetFX ma aplikacje ktora daje mozliwosc ustawienia parmetrow - on edytuje pliki textowe za Ciebie, abys nie musial tego robic w notatniku.

Ja korzsytam glownie tylko z SMAA oraz Vibrance, czesc ludzi zmienia sobie jasnosc i kontrast na nizsza, ale to dlatego, ze maja za jasne ekrany Dołączona grafika

Nie ma tego w folderze z SweetFX, przejrzalem wszystko, sciagalem z guru strony, 1.4 wersja, najnowsza. Mozesz rozwinac mysl, bo zalezy mi bardzo na upgradzie detali w malo wymagajacych grach.

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aaa sorry, rzeczywicie, na guru3d nie ma konfiguratora, wiec podaje linka http://sweetfx.thelazy.net/?p=91

 

ale konfigurator nie ma wszystkich opcji sweetfx 1.4, ale i tak mysle, ze starczy, a dodatkowe opcje mozna dopisac z palca w osobnym configu i zrobic include.

Edytowane przez _KaszpiR_

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...