Passt Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2016 (edytowane) Witam na nowo złożonym komputerze mam raz na dwa tygodnie BSOD 0xd1 (tylko przy uruchamianiu komputera).W systemie już włączonym wygląda ,że wszystko działa stabilnie.Asus Z170 PRo GamingCore i5 6600kG.Skil 3200 cl 16XFX XTR 750 Wat Win 8.1 64 bitPlik zrzutu:http://www.fotosik.pl/zdjecie/9973bcce7d716bdd http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/0fb8301c6a54a7cb Wygląda na to, że głównym winowajcą jest plik cmudaxp.sys, który jest sterownikiem Asus Xonar DX/XD.Sprawdziłem pamięci w Memtest ,5 przebiegów programu, bez błędów.System sprawdzony OCCT z AVX przez 3 godziny bez błędów.Ktoś pomoże w jego wyeliminowaniu?? Edytowane 17 Kwietnia 2016 przez Passt Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reyden Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2016 System z podpisu czy nowszy . Sterowniki zainstalowane przez OS czy z płyty / strony Asusa ? Jak tego nie zrobiłeś to zainstaluj na początek najnowsze sterowniki od Asusa . Jak to nie pomoże to wyłącz na jakiś czas Asusa i działaj na integrze z płyty . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Passt Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2016 System Windows 8.1 64 bit. Sterowniki płyty głównej zainstalowane najnowsze ze strony Asusa. Dźwiękówkę Asusa mogę wyłączyć tylko do diagnostyki. Później chcę, żeby działała w systemie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TearfulRhino Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Rozwiązałeś problem, czy nadal testujesz bez karty dźwiękowej Asusa? Problem nadal występuje, czy już przestał? Niekoniecznie musi to być problem z twoją kartą dźwiękową. Zauważyłem na twoich zrzutach ekranu, że przede wszystkim źródłem problemu jest sterownik nvlddmkm.sys - to jest plik od sterownika karty graficznej NVIDIA. Wiem, że podświetla Ci się to razem z cmudaxp.sys, ale mogą one po prostu ze sobą wchodzić w konflikt. Spróbuj wyczyścić sterowniki NVIDII programem typu Display Driver Uninstaller w trybie awaryjnym i zainstaluj nowe stery na czysto. Możesz też przeinstalować sterowniki do ASUSa, ale to już chyba robiłeś. Ewentualnie konflikt może występować na linii karta graficzna - karta dźwiękowa. Może sterownik dźwiękowy od NVIDII (ten od portów HDMI) ma jakiś konflikt z ASUSem? Wejdź do Menedżera urządzeń i spróbuj całkowicie wyłączyć urządzenie NVIDIA High Definition Audio. To odpowiada tylko za przerzucanie dźwięku np. do monitora z głośnikami, podłączonego przez HDMI. Jeśli masz Xonara, to obstawiam, że korzystasz ze zwykłych głośników lub słuchawek :) Oprócz tego możesz też sprawdzić, czy twoja karta graficzna się nie przegrzewa, ewentualnie możesz obniżyć nieco taktowanie zegarów na GPU i pamięci. Mi osobiście bardziej to wygląda na problem właśnie z tym sterownikiem nvlddmkm.sys od NVIDII niż z Xonarem. W Googlu jak wpiszesz nazwę tego sterownika, to pojawia się mnóstwo problemów odnośnie wysypywania się sterownika ekranu i BSOD z tym plikiem właśnie. Tu masz też zbiór informacji odnośnie diagnostyki tego problemu: http://www.download.net.pl/jak-rozwiazac-blad-nvlddmkmsys-i-niebieski-ekran-smierci/n/8367/ Może coś z tego Ci pomoże, powodzenia :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Passt Opublikowano 7 Maja 2016 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2016 Komputer poszedł do serwisu. Zobaczymy co z tego będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...