Jump to content
Sign in to follow this  
MikieMike

Przypalony 760 gtx

Recommended Posts

Witam. Nie znam się na elektronice a moją kartę gtx 760 spotkała przykra okoliczność spontanicznego zapłonu. Wiem jak wyglada GPU ;) i pamięci, ale nie mam pojęcia czym są te przypalone elementy które znajdowały się pod radiatorkiem. Szukałem informacji w internecie jednak cieżko zdobyć opis całej budowy karty. Z konieczności wymieniłem na 1050Ti ale szkoda mi poczciwego 760 chować do grobu od tak. Pytanie brzmi co to za elementy i czy jest sens naprawiać

post-238785-0-02910800-1501835365_thumb.jpg

Nie jestem pewnien czy to jest akurat to ale wygląda mi to na sekcję zasilania GPU - zarówno te szare wyższe prostokąty z napisem R22 jak i te czarne małe kwadraty obok .

Ma to sens ponieważ po podłączeniu tylko pod PCI bez dodatkowego zasilania wiatraki się kręcą i komputer uruchamia. Obawiam sie trochę, o kolejną kartę bo zabójcą może okazać się zasilacz.. 

A jaki masz zasilacz - jak to jakieś markowetowe / chińskie <span style='color: red;'>[ciach&#33;]</span>o to lepiej nie czekaj tylko go odrazu wymień .

Chyba że to coś markowego i jest tylko uszkodzony - generalnie tutaj jak i w przypadku karty podejdź do jakiegoś serwisu komputerowego i się spytaj , choć mi sie wydaje że naprawa tego GTX będzie kosztować więcej niż jest on wart .

Od chińskiego badziewia z piwnicy pod fabryka bron mnie panie Boze hehe. Nic fancy ale też nie najgorszy crap Deus G1. Z tego co czytałem ostatnio serwisy wcale nie chcą naprawiać kart przez brak dostaw nowych BGA. Śmieszne uszkodzenie by się wydawało ale chyba na kiepskie czasy do naprawy trafiłem. Popytam w serwisie ile za to kasują. Dzięki za odpowiedź

Jak padła sekcja zasilania to pewnie naprawa by troszkę kosztowała. O ile co innego nie usmażyło czego nie widać gołym okiem.