Skocz do zawartości
BanditoPL89

Escape From Tarkov

Rekomendowane odpowiedzi

Witam poszukuję kupić jakiś zestaw komputerowy (Nie znam się gram na konsolach) gra która mnie interesuje to Escape From Tarkov Rekomendowane: Intel Core i5 3.2 GHz/AMD FX 3.6 GHz, 8 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce 660 lub lepsza, 8 GB HDD, Windows 7/8/10 64-bit Minimalne: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz/AMD Phenom II 2.6 GHz, 6 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce 560 lub lepsza, 8 GB HDD, Windows 7/8/10 64-bit

Jeżeli założył temat w złym dziale to przepraszam proszę o przeniesienie albo polecenie jakiegoś komputera 

Edytowane przez BanditoPL89

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile możesz wydać na kompa ?

To ma być nowy sprzęt czy może być używka ?

Z nówek to albo Athlon 200GE lub Pentium G4560 + jakieś tanie płyty i GTX1050 na start powinno wystarczyć , optymalnie Ryzen 3 lub Ryzen 5 + Rx 570 .

Zestaw z Athlonem 200GE i GTX1050 za ~1850 zł

Zestaw Z R3 1200 + Rx 570 za ~2200 zł , ew. zestaw z R5 2600  za 2600 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te rekomendowane to żarcik. Zresztą takie wymagnia wypisane są od ponad roku, a w tym czasie gra zwiększyła fps cztero/pięciokrotnie (4x!).

Minimum przyzwoitości to 2x8GB ram bo gra nie schodzi poniżej 10GB np na mapce shoreline.

Będziesz zawsze ograniczony przez procek więc nie wiem jaki masz budżet ale minimum brałbym R5 1600x/R5 2600 + ram minimum 3000MHz, do tego grafika jeśli tylko 1920x1080 no to RX570 lub lepsza. 4GB na grafice do medium tekstur które wyglądają słabo, 8GB do tekstur High - być może 6GB na grafice też wystarczy, co nie zmienia faktu że gra lubi pociągnąć nawet 12GB vramu na grafice przy dłuższej grze ale to pewnie jakieś wycieki i będą spatchowane.

Jak dla mnie specyfikacja do sensownej gry w Tarkov to R5 2600 + 2x8GB 3000MHz + RX 570 8GB.