Skocz do zawartości
sztrajtstasiu1

Komputer do +/- 1500 zł

Rekomendowane odpowiedzi

Nie znam się na komputerach ,ale myślałem o (części używane lub nowe:

- GTX 970

- Intel Core I5 4460 lub 2500k

- 8/16 ram DDR3

- Zasilacz Chieftec cft-600-14cs ATX 600W

- Dysk Toshiba 500 GB (z czasem był by większy)

- Gigabyte ga-h81m-s2v lga1150 2xDDR3 4Fen i3 i5 i7

-jakaś obudowa (ALE CENA MOŻE BYĆ BEZ OBUDOWY)

- wentylatory mam

Z góry dziękuję

 

 

 

 

 

 

Chciałbym też usłyszeć wasze propozycje i co poprawić w tym zestawie. Komputer

Oczywiście do gier :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ma być płyta na H81 to odpada I5 2500K , tylko I5 4460 i inne procki serii 4xxx .

W tym budżecie nie złożysz zestawu na I5 4460 i GTX970 , procek to koszt 350+ zł , karty chodzą po 700+ zł , już masz ponad 1k zł za CPU/GPU a gdzie reszta .

Albo dozbieraj i kup coś sensownego albo składaj kompa na Athlonie 200GE + GTX1050 / RX560 , choć nawet tutaj będzie cięzko o dodatkową kartę - musiał byś dołozyć z 200-300 zł , do 1 500 zł to Athlon 200GE + iGPU / R3 2200G + iGPU .  .

Edytowane przez reyden

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Za około 900PLN znajdziesz gotowe zestawy z i5 4570/8GB RAM/ HDD 500GB w normalnych obudowach tower. Za jakieś 500PLN można wyrwać RX570 4GB. Nie wiem tylko jakie PSU siedzą w tych gotowcach np HP lub Lenovo, tzn czy udźwigną takie GPU. Oczywiście mowa o używanych sprzętach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To juz płyta pod Skylake / Kabylake 6xxx / 7xxx i ram DDR4 .

Do tego płyta stworzona do sprzętu kopiącego BTC , nie wiadomo czy czasem nie okrojona .

Ja bym poszukał jakiegoś polesingowego zestawu z I5 4xxx od HP czy Lenovo w obudiwie typu Tower , potem wymienił zasilacz na mocniejszy i dołożył RX 570 .

Zasilacze montowane w takich kompach z reguły mają moc 250-350 W , choć zdarzają się i mocniejsze .