Skocz do zawartości
feaji22

Mój pierwszy sprzęt do grania - Pomocy

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry!

Nie chciałem zrobić czegoś pochopnego... Pieniądz to pieniądz

Od ponad pół roku zbieram na sprzęt do gier (udało mi się uzbierać ponad 6k)

Jestem zielony w tych sprawach

Ceny za podzespoły są ogromne

Mam do wyboru :

Albo laptop gamingowy (np. legion 5 z rtx3060)

Albo konsolka (wtedy musiałbym czekać na dostępność ps5)

Albo PC, ale z tym to również nie wiem, bo tak jak pisałem powyżej no nie znam się nawet na składaniu

Pozostaję chyba tylko gotowiec. Jak myślicie co kupić? Zależy mi tylko na wydajności, kolory, bajery mam gdzieś ;d

Chyba, że jest ktoś kto mógłby mi poradzić jakie podzespoły wybrać i jakoś bym się skontaktował czy xkom czy z innym serwisem to by mi złożyli

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę, zestaw ode mnie 🙂 https://www.x-kom.pl/lista/6k39tbwn5

To taka już klasyczna propozycja - i5 10 gen w połączeniu z 3060 na płycie B560. Obudowe dałem zwykłą, jak coś możemy zmienić na coś innego 😄


PS5 bym teraz nie kupował. Ja osobiście dopiero kupie ją na premiere spider mana 2 - wtedy powinna się pojawić wersja PS5 Slim, która już zapewne będzie mniejsza, z poprawionym chłodzeniem i innymi szmerami bajerami.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, roar.RAR napisał:

Proszę, zestaw ode mnie 🙂 https://www.x-kom.pl/lista/6k39tbwn5

To taka już klasyczna propozycja - i5 10 gen w połączeniu z 3060 na płycie B560. Obudowe dałem zwykłą, jak coś możemy zmienić na coś innego 😄


PS5 bym teraz nie kupował. Ja osobiście dopiero kupie ją na premiere spider mana 2 - wtedy powinna się pojawić wersja PS5 Slim, która już zapewne będzie mniejsza, z poprawionym chłodzeniem i innymi szmerami bajerami.

Wygląda znakomicie 😮

Dziękuję serdecznie, a czy np. serwis xkom byłby w stanie coś takiego złożyć czy musiałbym oddzielnie szukać kogoś?