Skocz do zawartości
||Falcon||

tvtime pod RedHat 9.0

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem zieloniutki w temacie linuxa :P Tak w roli wstepu.

Chcialbym zainstalowac TvTime, zeby poogladac TV [z XawTV nie moge sobie cos poradzic]. Sciagam wiec RPM dla red hata 9 ze stronki, instaluje, linux sprawdza cos tam z paczka (standardowo) i teraz powinno pojawic sie okienko z pytaniem, czy chce kontynuowac instalacje tego softu, a tu nic :( Badanie zawartosci znika i koniec, nic sie dalej nie dzieje.

Co do XawTV -> daje w folderze "make install" cos tam kopie, kopie, a po kilkunastu ekundach pokazuje, ze nie ma dostepu (permission) do usr/local/bin (czy jakos tak) i ERROR. Probowalem zrobic make install na koncie root`a, ale wogole pojawia sie cos innego gdy to wpisze (kilkanascie linijek ze sciezkami itp). Xaw`a da sie teoretycznie uruchomic, ale nie wykrywa zadnych kanalow - nie moge ich dostroic, ani znalesc scanchannels modulu. Mozecie cos poradzic, a najlepiej tak przed 17 zebym mogl sobie Teleexpress ogladnac :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli chcialbys isc na latwizne / bawisz sie tylko linuxem to zainteresuj sie jakims knoppixem np. PKD ( www.knoppix.org.pl ) tam tuner powiniendzialac bez wiekszych problemow :) Jesli chcialbys isc na latwizne / bawisz sie tylko linuxem to zainteresuj sie jakims knoppixem np. PKD ( www.knoppix.org.pl ) tam tuner powiniendzialac bez wiekszych problemow :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Phrazee : sciagnalem, odpalilem i mam watpliwosci co mu napisac przy pytaniu o kanaly (jako przyklad poda S01,S13 itp.) wpisalem K55 (czyli taki kanal, ktory byl podany przy sotatnim programie na liscie u mojego dostarczyciela kablowki) i poszlo dalej, ale nie bardzo wiem, co oznacza good picture -> ma sie pokazac konkretny kanal juz or sth ? Bo jesli tak to do [gluteus maximus], bo widze caly czas snieg :( Kurde, zwatpie za chwile.