Skocz do zawartości
LCC

S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl / Clear Sky / Call of Pripyat / Heart of Chornobyl - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie grał ktoś z Was w Oblivion lost 1.3 na polskiej wersji stalkera ? Mi po zainstalowaniu moda (niezależnie czy mod managerem czy ręcznie) po prostu gra sie nie uruchamia... też tak macie ?

Przed Oblivion lost gre zainstalowałem od nowa (dla czystości) a i tak z tym modem nie działa :|. Help.

 

Może to przez wersje PL ? Chyba sobie ściągnę pirata z sieci i będę grał na swoim cdkey'u...

 

W read me zauważyłem cos takiego

 

To oznacza ze na PL sobie nie pogram ? Dla sie jakoś z anglojęzycznić stalkera PL ?

Mam ten sam problem co yuucOm :unsure: Prosze o pomoc i z gory dzieki :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz miec plik od angielskiej wersji stalkera (ten plik sie nazywa gamedata.db9 i znajduje sie w głównym folderze stalkera). Podmieniasz i masz angielską wersje i wtedy oblivion lost działą :). Plik waży 80mb. Niestety aktualnie nie mam bo Oblivion lost mi sie nie spodobał niestety i znów zainstalowałem wersje PL :).

mi tam stalker nie przypasił. Jakieś to ponure takie ;]

Własnie to jest w nim najlepsze i niestety mody takie jak Weather Overhauled niszczą zdeka ten klimat (to tak na boku). Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz miec plik od angielskiej wersji stalkera (ten plik sie nazywa gamedata.db9 i znajduje sie w głównym folderze stalkera). Podmieniasz i masz angielską wersje i wtedy oblivion lost działą :). Plik waży 80mb. Niestety aktualnie nie mam bo Oblivion lost mi sie nie spodobał niestety i znów zainstalowałem wersje PL :).

 

Własnie to jest w nim najlepsze i niestety mody takie jak Weather Overhauled niszczą zdeka ten klimat (to tak na boku).

mi klimat niszczy sytuacja jak gram przeszło 60% gry w deszczu, a wszystko na około jest szare i niewyraźne. Równie przerażające są spalone słońcem pola i budynki co ponure deszczowe wieczory ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz miec plik od angielskiej wersji stalkera (ten plik sie nazywa gamedata.db9 i znajduje sie w głównym folderze stalkera). Podmieniasz i masz angielską wersje i wtedy oblivion lost działą :). Plik waży 80mb. Niestety aktualnie nie mam bo Oblivion lost mi sie nie spodobał niestety i znów zainstalowałem wersje PL :).

 

Własnie to jest w nim najlepsze i niestety mody takie jak Weather Overhauled niszczą zdeka ten klimat (to tak na boku).

Dzieki za pomoc :razz: Ale jezeli tobie nie przypadl do gustu ten mod to mi nie podejdzie tym bardziej, bo lubie ta gre taka jaka jest ale myslalem ze jesli zainstaluje moda to bedzie jeszcze bardziej klimatyczna,ale jesli mowisz ze mody niszcza ten wspanialy klimat to sobie go odpuszcze.Jeszcze raz dziekuje :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi klimat niszczy sytuacja jak gram przeszło 60% gry w deszczu, a wszystko na około jest szare i niewyraźne. Równie przerażające są spalone słońcem pola i budynki co ponure deszczowe wieczory ;)

No dokładnie.

A co to za klimat? Co tam nigdy słoneczko nie świeci?

Mi się podoba, że są takie opuszczone lokacje, porzucony, zdezelowany sprzęt. Jest wystarczająco ponuro. A wieczorem długie cienie dodają jeszcze klimatu.

Co najwyżej możnaby dodać jakieś pochmurne dni, ale nie tak, jak oryginale. Mnie dobijało, że cały czas była taka szara pogoda. Jak dałem z tego fotkę, ktoś mówił, że to DX8 :lol:

 

edit

A to było w wątku Clear Sky, jak porównywałem z grafiką z CoD4 i właśnie nie mogłem "znaleźć' fajnieszej pogody.

 

edit2

A w jakie mody możnaby zagrać? Bardzo mi się podobał na YouTube ABC mod z losowymi blowout'ami i promieniowaniem. Widowiskowo to wyglądało.

Edytowane przez MariuszDW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem o co Wam chodzi ;]. To fakt ze czasami stalker na dx9 wygląda jak dx8 ale z odpowiednim Cfg potrafi pokazać piękno i nie psuć klimatu ;]. Grajać z weather overhauled czasami miałem wrażenie jakbym grał w Obliviona nie w Stalkera. Dla mnie razem z tym modem klimat znikł (nawet po bardzo długiej zabawie z cfg). Wiec ja zostaje z modami nie graficznymi + plus optymalne cfg i klim zostaje ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wgrałem sobie ten mod Oblivion Lost 1.3. Fajnie się zapowiada. Dopiero zaczynam, więc narazie głównie wizualne wrażenia.

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

Poza tym zmienione dżwięki, możliwośc naprawy broni, pancerzy, dodatkowe bronie. Mają być blowout'y, ale narazie jeszcze nie widziałem.

 

 

Dograłem sobie float32

Dołączona grafika

 

I zaraz po załadowaniu sejwa był blowout.

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

 

Parę chwil czasu na schowanie się do piwnicy bo potem trup od promieniowania.

Edytowane przez MariuszDW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MariuszDw

 

Po 1 zauważyłem ze nie tylko ja mam pewien bug ;). Chodzi mi o very low polygon hand przy niektórych broniach (jak ta strzelba czy shotgun spas12). Na tym skrinie dobrze to widać:

http://img339.imageshack.us/my.php?image=x...382512obgr1.jpg

Jest na to jakaś rada ? bo taka kwadratowa reka dziwnie wyglada :)

 

Po 2 Oblivion lost ma pare fajnych rzeczy ale tez pare denerwujących ;]. Przewin sobie dzień i zobacz jak grafika wygląda miedzy 10 a 16 ;]. Dla mnie to wyglądało gorzej niż na static light i bez klimatu. A w sumie szkoda bo blowouty czy aktywacja artefaktów są bardzo fajne.

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MariuszDw

 

Po 1 zauważyłem ze nie tylko ja mam pewien bug ;). Chodzi mi o very low polygon hand przy niektórych broniach (jak ta strzelba czy shotgun spas12). Na tym skrinie dobrze to widać:

http://img339.imageshack.us/my.php?image=x...382512obgr1.jpg

Jest na to jakaś rada ? bo taka kwadratowa reka dziwnie wyglada :)

 

Po 2 Oblivion lost ma pare fajnych rzeczy ale tez pare denerwujących ;]. Przewin sobie dzień i zobacz jak grafika wygląda miedzy 10 a 16 ;]. Dla mnie to wyglądało gorzej niż na static light i bez klimatu. A w sumie szkoda bo blowouty czy aktywacja artefaktów są bardzo fajne.

Oblivion Lost to bardzo dobry mod - jeżeli chodzi o rozgrywkę, ponieważ w wyważony sposób łączy wiele dobrych pomysłów które pojawiły się na scenie w ciągu roku (np. spanie, a-life, pojazdy, realistyczne bronie, dobre ustawienia detekcji - możliwe skradanie w nocy, blowouty i wiele, wiele więcej) i nie jest przeładowany bajerami jak AMK, SRP, czy ABC Inferno. Wszystko co w nim jest, jest 'na swoim miejscu', dopracowane i przemyślane.

 

Natomiast pogoda i oświetlenie - pozozostawia IMO niestety sporo do życzenia. Mimo, iż zastosowano w nim (podobnie jak w Priboyu) działający system flar słonecznych (sun flares) - czyli tych fajnych, dynamicznych (ruchomych) 'słoneczek' które dają gradientowe rozświetlenie nieba, efekt lens flare i parę innych bajerków - i przez to mają niewątpliwą pzewagę nad 'słoneczkami' rysowanymi bezpośrednio na teksturze nieba - z którch np. ja skorzystałem w SWO.

Fakt, iż flary są działające w OLP jest o tyle innowacyjny, że w vanillowym Stalkerze cały system flar słonecznych był (jest) ostro zbugowany - i przez to nawet jeśli wpisało się w kod, iż dane słoneczko (jest dużo rodzajów i można tworzyć własne w pliku flares.ltx) ma się pojawić o danej porze dnia (poprzez parametr 'flares =' w kodzie cyklu) to w grze i tak się ono nie pojawiało. Żeby się pojawiło trzeba było zakładać serwer MP i dopiero po zamknięciu go loadować grę :lol:

W kązdym razie w OLP i Priboyu to naprawiono poprzez pewien skrypt- ale na ten temat już nie będę się rozwodził :P

 

Wracając...

 

OLP to mod wart pogrania, a pogodę w nim można sobie łątwno wymienić na vanillową, SWO czy jakąkolwiek inną (oczywiście usunie to 'słoneczka' z nieba). TUTAJ jest intruktaż do SWO - ale czynności są analogiczne dla każdej innej pogody - proponuję przejrzeć cały thread (nie jest długi ;) ).

 

Pozdrawiam!

Edytowane przez trojanuch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie mi się podoba :D

Fajny zombiak w Cordonie był. Po cichu mnie podszedł jak oglądałem widoki. A potem jak się zbulwersował jak mu kosę sprzedałem - zaczął za mną biegać. :lol: Dostał z 2rurki i się nogami nakrył. Przyglądam mu się zbliska, jak leży, a ten skubaniec po chwili się podnosi. No fajne klimaty :lol2:

 

@yuucOm

Faktycznie, rąsia jakaś kanciata. A co do grafiki, to jakoś nie zauważyłem jakichś motywów w stylu DX8.

 

UAZ fajnie wygląda z włączonymi światłami w nocy podczas burzy, ale jeździ się tym kiepsko. A jego lampy to taką mają moc, jakby świeczki tam wstawił za szkiełka. Przegięcie totalne.

 

Ale narazie dobrze jest - chce mi się od nowa grać. Szkoda tylko że mi stare sejwy nie chcą się załadować. Niby na tym samym patchu, ale wywalają grę przy próbie wczytania.. Może dlatego, że były robione na spolszczonej wersji.

Edytowane przez MariuszDW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

(...) OLP to mod wart pogrania, a pogodę w nim można sobie łątwno wymienić na vanillową, SWO czy jakąkolwiek inną (...)

Szkoda ze trzeba sie logować aby przejrzeć zawartość tamtego forum :|. Może byś w skrócie napisał jak zmienic pogode w Oblivion Lost na tą z podstawki (byłoby świetnie!! :)).

 

 

A tak btw gra/grał ktoś z Was w faiakes mod 2.4 (może być starsza wersja). Pytam bo wiem ze w tym modzie jest coś takiego jak sleeping bag ale ja nie moge tego znaleźć (w oblivion lost śpiwór był z nami od początku w inventory a tutaj go nie ma..)

 

I jeszcze jedno: faiakes i oblivion lost wyłącza "przewijanie" pogody; jest jakaś komenda aby mieć to z powrotem pod klawiszem * ? Bardzo sie przydaje przy testach cfg ;].

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu jest kolejność ogólnie:

 

0. masz czystego Stalkera 1.0004 lub 1.0005

1. instalujesz w całości OLP

2. instalujesz SWO i nadpisujesz wszystkie pliki o jakie cie poprosi, OPRÓCZ:

 

envirnoment.ltx (ten plik ma pozostać w wersji z OLP)

 

3. wykonujesz opisane wyżej operacjie z plikiem weather_blowout.ltx

4. kopiujesz wybrany user.ltx

A tu są te operacje z plikiem weather_blowout.ltx:

 

Zawartość pliku weather_blowout.ltx musi być identyczna z tą z weather_default.ltx (oczywiście weather_default.ltx z SWO). Poza tym, że:

 

1.każda fraza weather_default musi w pliku weather_blowout.ltx brzmieć tak jak nazwa tego piku czyli... weather_blowout (chodzi np. o nazwy sekcji weather_blowout_01, weather_blowout_16_01 itp.) - najlepiej użyć funkcji 'zmień wszystko' w notatniku

 

2.do każdej sekcji (np. weather_blowout_01, weather_blowout_02, weather_blowout_16_01 itp.) w pliku weather_blowout.ltx, następujące parametry zmień na:

 

thunderbolt = thunderbolt_collection_stancia

bolt_period = 3.f

bolt_duration = 0.25f

 

Doda to pioruny do blowoutów.

O co chodzi z 'przewijaniem' poogody?

 

Jeśli w Faiakes modzie nie ma sleeping baga - to spania również niema, chyba, że zaimplementowane jest w bardziej 'prymitywny' (i starszy) sposób - czyli poprzez funkcję w dialogu z NPC-ami.

Prawdopodobnie konieczne będzie zmergowanie jakiegoś sleeping baga do Faiakesa (dziwne, że jeszcze nikt tego nie zrobił...). Był taki jeden sleeping bag, który łatwo integrowało się z innymi modami - poszukam i rzucę linkiem.

 

Pozdro!

Edytowane przez trojanuch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu jest kolejność ogólnie:

A tu są te operacje z plikiem weather_blowout.ltx:

O co chodzi z 'przewijaniem' poogody?

 

Jeśli w Faiakes modzie nie ma sleeping baga - to spania również niema, chyba, że zaimplementowane jest w bardziej 'prymitywny' (i starszy) sposób - czyli poprzez funkcję w dialogu z NPC-ami.

Prawdopodobnie konieczne będzie zmergowanie jakiegoś sleeping baga do Faiakesa (dziwne, że jeszcze nikt tego nie zrobił...). Był taki jeden sleeping bag, który łatwo integrowało się z innymi modami - poszukam i rzucę linkiem.

 

Pozdro!

A z przewijaniem pogody to mi chodziło o przwijanie czasu/pory dnia za pomocą klawisza * na numerycznej ;). W Fafik i Oblivion lost sprawiają ze to już nie działa a bardzo by mi sie przydało.

 

Fafik ma w spisie modów sleeping baga :P

 

A i dzieki za opisanie jak zmienic pogode na def :)

Edytowane przez yuucOm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam dziwną jazdę z Priboyem.

Do tej pory podczas deszczu miałem czasem drobne przekłamania w grafice. Wszedłem na oficjalną stronkę Priboya, patrze są jakieś Hotfixy dla kart Nvidia dotyczące mgły itd. Wgrałem to i obecnie STAKLER chodzi mi poklatkowo Oo. Niezły fix ;)

Czy ktoś wgrywał te hotfixy do Priboya?

 

EDIT: Dobra, nieważne. Obejrzałem sobie filmiki pokazowe z dawnej pre-alphy i ponownie zniechęciłem się do stalkera ;] Tamta koncepcja to jednak było "to" ;)

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powróciłem do Stalker`a po długim czasie, kiedy to zapomniałem przed formatem skopiować sobie savow i mi sie odechciało walczyć od początku ;).

 

 

teraz jednak mam pytanie dotyczące wydajności, wiem, ze było pewnie z 50razy, ale stron jest tyle, ze ciężko wszystko przeczytać.

 

moje ustawienia są takie

http://images31.fotosik.pl/159/ac994966a36710b4.jpg

http://images26.fotosik.pl/166/544e938c646f7517.jpg

+AAx8 i AFx16

+S.W.O. (S.T.A.L.K.E.R. Weather Overhauled) v2.0

= ponad 100FPS bez doczytywania i ścinania

 

ale czego bym nie zmienił, czy zwiększył obszar widziany, czy szczegóły tekstur to od razu ścinki straszne, nie mowie już o włączeniu dynamicznego oświetlenia, bo to już ogólnie jest po grze. Co do doczytywania i ścinek to chyba wina only 1gb ram?

co do dynamicznego oświetlenia przy takich szczegółach to już grafika sie gubi? czas chyba na zmiany, ale chce potwierdzić swoje domniemania ;).

 

Na mojej grafie nie mam co marzyć o full dynamic light +aa i af na max i jakość tekstur powyżej średnich, może wypowiedzą się właściciele tańszych kart niż 8800GTS, co by sobie poradziło, żeby mieć ładnie i sobie przyjemnie pograć.

Edytowane przez Bogos

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grałem długi czas w Stalkera na karcie 7900GS + Venice @ 2,6 + 1GB ramu.

 

Rozdziałka 1280, Full Dynamic Lighting i prawie wszystko na max POZA jakością tekstur, które musiałem przyciąć (były na poziomie o '1' stopień mniejszym od maksymalnego jeżeli chodzi o suwaczek w grze). Gra była w pełni grywalna (tylko gdzieniegdzie były ścinki np. w lasku w Garbage i budynku z bandytami w Dark Valley). Oczywiście była to pogoda 'vanillowa', oraz wgrany float32 - który poprawia wydajność (w tej chwili SWOv2 nie obsługuje float32 - tzn gra uruchomi się, ale grafa będzie sporo gorsza - za ciemne niebo i czarne cienie).

 

W paczce z SWO masz kilka presetów pliku user.ltx - od low-end do high-end (na hi-end mam ok. 40 FPS na 8800 GTS 640, ale na low-end już ponad 80) - więc stestuj sobie wydajność z nimi. O AA w FDL będziesz musiał niestety na tej karcie raczej zapomnieć, ale 1280 poprawia znacznie problem 'schodków'.

 

Jeżeli chodzi o niewspółmierne spadki wydajności - to Stalker bardzo ne lubi Visty - jeśli z niej korzystasz to to może być przyczyna.

 

Na koniec - jeśli chcesz korzystać z trybu STATIC - to korzystaj również z wersji SWO dedykowanej dla trybu STATIC, jeśli oczywiście jeszcze tego nie zrobiłeś :)

 

Pozdro!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie na twoim konfigu to raczej Static. No chyba, ze jak pisze trojanuch vanilla+float. Ale moim zdaniem 1GB i 7900 to za mało do pełnych dynamicznych żeby to porządnie biegało. No i o AA w FDL zapomnij od razu.

 

Przydało by się te 2GB, ale widzę jak ja masz ból z DDR1 ;] a to trochę inne ceny jak DDR2 ;]

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ustawiłem sobie STALKERA na moim 7600GT na dynamic i cieszyłem się znośnym FPS (znośny to w 99% ponad granice płynności 25fps, a i tak większość to okolice 30-40fps).

Oczywiście nie na LOW ale tak pośrednio, do tego oszukując tekstury lodbiasem ujemnym.

Wyglądał 2x ładniej niż STATIC, a przyjemność z grania o wiele lepsza dzięki dynamicznym cieniom.

Oczywiście o żadnym AA czy AF nie ma mowy. Zresztą można w Stalkerze osiągnąć AA więcej niż x2 ?

Edytowane przez Kaeres

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na koniec - jeśli chcesz korzystać z trybu STATIC - to korzystaj również z wersji SWO dedykowanej dla trybu STATIC, jeśli oczywiście jeszcze tego nie zrobiłeś :)

 

Pozdro!

faktycznie teraz przeczytałem dokładnie redeme i wychodzi na to, ze niby full który ściągłem nie ma tam folderu do SL, wiec ściągne i obadam.

 

 

 

a to trochę inne ceny jak DDR2 ;]

 

to znaczy sie te FDL to wsumie jest HDR, czy tak? dlatego wiadomo, że 79 nie obsługuje AA+HDR.

 

 

giga ramek i tak trzeba by zakupić, ale na 88 to już trochę braknie ;). Nic będe jeszcze później kombinował i zobacze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie na twoim konfigu to raczej Static. No chyba, ze jak pisze trojanuch vanilla+float. Ale moim zdaniem 1GB i 7900 to za mało do pełnych dynamicznych żeby to porządnie biegało. No i o AA w FDL zapomnij od razu.

 

Przydało by się te 2GB, ale widzę jak ja masz ból z DDR1 ;] a to trochę inne ceny jak DDR2 ;]

O AA przy moim cfg (pliku) ja też mogę zapomnieć. FPS przy AAx4 spada z 80 do około 25-30 ;]. Katastrofalne to AA W stalkerze ale cóż ;p.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

<_< witam......fajna gierka ale mam problem moj mlodszy brat mi ja skasowal moze ktos wie skad do niej ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: ORT: <span style='color: red;'>ORT: wziasc</span> kody trainery na niesmiertelnosc bo chce dojsc szybciej tam gdzie bylem za odp z gory dziekuje B-) B-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ustawiłem sobie STALKERA na moim 7600GT na dynamic i cieszyłem się znośnym FPS (znośny to w 99% ponad granice płynności 25fps, a i tak większość to okolice 30-40fps).

Oczywiście nie na LOW ale tak pośrednio, do tego oszukując tekstury lodbiasem ujemnym.

Wyglądał 2x ładniej niż STATIC, a przyjemność z grania o wiele lepsza dzięki dynamicznym cieniom.? Zresztą można w Stalkerze osiągnąć AA więcej niż x2

Owszem można, ale różnicę widać najbardziej w wydajności niestety. Na moim 8800gt @ 700/2000 AA2X jest płynne w 100%, gdzie 4X już NIE :(

Ale to niczemu nie przeszkadza,bo gra wygląda przyzwoicie :)

pzd

Edytowane przez jurek911

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem z ta gra,jestem przed Czerwonym Lasem w strefie Magazyny Wojskowe. Nie przylaczylem sie do zadnej ze stron (Powinnosc, Wolnnosc) porobilem dla nich misje i dochodze do Bariery. Rozwalam zolnierzy Monolith'u i wlacza sie z automatu misja Chron Bariere. I tu sie wkurzam, zabijam zmutowane dziki niepodal. Potem wyskakuja zmutowane trzy wilki. Je rowniez kasuje i.. nic. Misja nie zaliczona,czekalem dzis jedna dobe w grze (jakies 3-5h realnego czasu) zabijalem potwory ktore atakowaly od strony bazy Powinnosc. Ale misja nadal nie zaliczona. Jest sfrustrowany kolejnym bledem w tej grze. Mial ktos podobny klopot? Jesli tak to niech da znac albo wywale ta gre i zaczne grac w Bioshock.

 

P.S. Gre mam orginalna,dostalem razem z MOBO Asus'a.

Edytowane przez Atrus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam bywalców tego wątka. Dziś nabyłem Stalkera i mam zamiar go przejść za pierwszym razem bez modów. Wyjątkiem może być coś poprawiające grafikę bo zapas mocy mam. Co polecacie do polskiej wersji 1.005 co ma najmniejszą ilość błędów i wygląda obłędnie? BTW: czy poza poprawą pogody są jakieś mody, które należy wgrać nawet jak się gra pierwszy raz? Być może jest coś strasznie denerwującego w grze, czego jeszcze autorzy w tym patchu nie poprawili? Będę wdzięczny za pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...