LPKorn3324 Opublikowano 4 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2008 nuO3-Lzuruha - masz pl wersje? bo ten patch 1.01 z tego co widze jest tylko do ang wersji nie do pl :/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasyndrom Opublikowano 4 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2008 (edytowane) nuO3-Lzuruha - masz pl wersje? bo ten patch 1.01 z tego co widze jest tylko do ang wersji nie do pl :/mam wersje angielska obecnie w uk siedze wiec innej tutaj niestety nie dostane :) no i niemila niespodzianka wyszlo mi z gry bez zadnej wiadomosci o bledzie po prostu skok do pulpitu i tyle oO. a juz niezle mi szlo :( Edytowane 4 Września 2008 przez nuO3-Lzuruha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.PaVLo. Opublikowano 4 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2008 no niestety trzeba poczekać na pacz w wersji PL, czyli musze odłożyć granie aż do jego wypuszczenia, bo pewnie nie będzie działaćz poprzednimi zapisami <_< Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ifrin Opublikowano 4 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2008 (edytowane) 1280x1024 opcje na full + enhanced dynamic light bez aa = 18-25 jak sobie pochodzilem po bazie clear sky 1024x768 podobnie jak wczesniej tylko z 2xaa okolo 25 fps T_T no bez jaj musze wylaczyc to oswietlenie bo naprawde zabija karte po zmienieniu oswietlania na full dynamic light + 1280x1024 4x aa w bazie okolo 30-40 fps na bagnach 70-80 :D woda strasznie wyglada jednak na tych ustawieniach T_T edit: kolejna proba z ustawieniami i juz troche lepiej po ustawieniu enhanced dynamic light 1280x1024 2xaa na bagnach okolo 60fps zas w bazie okolo 30 dziwna sprawa. jedyna rzecza ktora w tej chwili mnie denerwuje sa przycinki na ulamki sekundy od czasu do czasu. zreszta pozyjemy w zonie to zobaczymy jak to dalej bedzie z wydajnoscia poki co da sie grac choc jest wiele niedociagniec np. migajacy kwadrat( a dokladnie to tylko obramowanie) na scianie dokola zawieszonej lampy/lamp, oO P.S oczywiscie patch 1.01 zaaplikowany Różnice sa dlatego, ze największy spadek FPS jest przy porannym oświetleniu, gdy promienie słońca prześwitujących przez obiekty. Później już klatki idą trochę w górę. Przycinki tez u mnie występują. Edytowane 4 Września 2008 przez ifrin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasyndrom Opublikowano 4 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2008 kilka screenow ;) z czasem dodam wiecej ^_^ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elfuego Opublikowano 4 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2008 (edytowane) mówiłem że dx10 w cs zabija karty. poczekajcie na inne ciasteczka w cs, a będą będą :blink: Edytowane 4 Września 2008 przez elfuego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djcasey Opublikowano 4 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2008 bardzo fajnie prezentują się efekty świetlne w dx10, niestety gra zalicza czasem wywalenie do windy bez podania powodu, lub reset kompa, hmm chyba poczekam na patcha do naszej wersji. Ciekawe czy ktoś zmajstruje jak odpalić efekty świetlne na dx9 (marzenie ;p) na viście na c2d E8400@4hgz, 3gb ram i 8800gts 512 OC by MSI w 1024/768 mam bardzo ładnie ponad 30 fps, przy 1280*720 już zalicza spadki ale po jakims czasie tez ładnie chodzi niestety długo nie grałem po zaliczyłem kilka restow itp wiec grę odkładam do polonizacji patcha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 4 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2008 (edytowane) http://stalker.funday.pl/news.php?readmore=311 5 września. To kolejna już wiekopomna data w świecie gry S.T.A.L.K.E.R. Półtora roku po premierze pierwszej części pt. "Cień Czarnobyla" do sklepów na terenie całej Polski trafia prequel "Czyste Niebo". Czy spełni pokładane w nim nadzieje? O tym przekonać musimy się sami sięgając po ten tytuł. Pre-ordery dotarły już dzisiaj do zamawiających. Jeden z nich, Edycja kolekcjonerska trafił również do mnie. Poniżej możecie zobaczyć kilka zdjęć przedstawiających zarówno samą polską edycję jak i screenshoty prosto z gry. Tymczasem kilka słów o samej grze. Miałem dziś przyjemność spędzić przy niej ok dwie i pół godziny i mogę na podstawie tej ilości czasu powiedzieć, że Czyste Niebo jest tym czym od dawna S.T.A.L.K.E.R. być powinien. To co teraz będziecie mogli przeczytać jest bardzo chaotyczne ale jakże inaczej można opisać grę zaledwie po dwóch godzinach gry. To co punktuje zdecydowanie na plus to: + system poszukiwania i zbierania artefaktów -wreszcie zrobiono z tego elementu prawdziwy powód by przemierzać Strefę z wykrywaczami, poszukiwać artefaktów dla siebie czy też na sprzedaż. + Wojna frakcji - póki co widziałem ułamek jej możliwości i na tym etapie sprawdza się znakomicie. Sprawia to wrażenie, że Zona żyje, przemieszczają się po niej NPC, atakują siebie nawzajem, wszystko toczy się w tle z naszą bądź bez naszej pomocy + przewodnicy - koniec z jedynym słusznym wyjściem: na piechotę. na bagnach jest bodajże 4 przewodników, którzy mogą nas przetransportować pomiędzy większymi obozami na tym poziomie jak i do bazy frakcji Czyste niebo. + grafika - znacznie podniesiono jakość tekstur, dołożono wspaniałe oświetlenie i inne efekty - ciemne noce - jest to niewątpliwie ogromny plus ale na dłuższą metę może męczyć bo noce są na prawdę ciemne i walka z mutantami czy też stalkerami to całkeim spore wyzwanie nie mówiąc o jakimkolwiek zwiedzaniu lokacji. Gram na Athlon X2 4600+ @ 3GHz, GF 9600GT OC, 2.5 GB RAM na ustawieniach prawie, że maksymalnych pod Vistą Dx10 w 1400x900 (AA 0x, AF 4x). Poza porankami fps na poziomie ~25-40+ (średnio w dzień na oko bo frapsem nie mierzyłem będzie z 30-35 fps, w nocy jeszcze wyżej). Co zaś tyczy się poranków to gra z racji promieni słonecznych i masy cieni bardzo zwalnia. Nie miałem żadnego problemu ze stabilnością. Zapewne ciekawi was też kwestia bugów. Otóż gram/y na wersji 1.5.0.1. czyli CHYBA na poziomie niespatchowanej wersji rosyjskiej i zadziwiające jest to, iż jak dotąd zauważyłem raptem dwa błędy. Pierwszy to dziwne zachowanie bandytów na pewnym odcinku: ustawiło ich się 5 obok siebie i można było wystrzelać ich jak kaczki; drugi błąd to podobnie jak w ShoC cyrkowe pozycje zwłok npc. Tak przedstawiają się pierwsze wrażenia z frontu, mam nadzieję, że utrzymają się do końca gry. jestem pozytywnie zaskoczony tym jak gra działa na viście; zaraz spadam grac dalej mam nadzieje ze wiecej czasu spędze w dzien i tez wtedy przekonam się jak to z fpsem jest dokładnie. btw efekt namoknietych tekstur i kropli wody roxuje :P Edytowane 4 Września 2008 przez LPKorn3324 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 4 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2008 jestem pozytywnie zaskoczony tym jak gra działa na viście; zaraz spadam grac dalej mam nadzieje ze wiecej czasu spędze w dzien i tez wtedy przekonam się jak to z fpsem jest dokładnie. btw efekt namoknietych tekstur i kropli wody roxuje :P Na full Ci dobrze chodzi ? :P. No szkoda ze tych efektów nie ma na dx9 (rozumiem dym) ale nie łapie czemu namokniętych textury nie ma ;). Btw na dx9 (enhanced lightning) są "sunszafty" ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 4 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2008 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 4 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2008 (edytowane) No i znowu ktoś rozlał lakier na drogę ;) ehh ci drogowcy... Już z wiem! Asfalt się zeszklił od promieniowania. Albo akcja toczy się zimą i mamy gołoledź. No pogratulować. Warunki pogodowe pełną gębą ;) Edytowane 4 Września 2008 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LPKorn3324 Opublikowano 4 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2008 (edytowane) bagna zajebisty poziom to mogę przyznać; 20 min pochodziłem po kordonie i chyba gsc miało wielkiego lenia bo póki co jest on w 90% niezmieniony można na pamięć po nim chodzić. W tej chwili gram na maksymalnych ustawieniach poza dwoma suwakami gdzie mam 80% (widoczność i coś tam) + jeden suwak jest nie do ruszenia dystans oświetlenia czy jakos tak ma 50%. cały czas na granicy płynności wzwyż. Poranki niestety kładą kompa na łopatki ;) Drugi raz pogubiło się AI. Strzelałem do bandytów z południowo-zachodniego narożnika domu, oni stali na północno-zachodnim narożniku. Zrobiłem rundkę wokół domu i zacząłem strzelać z północno-wshcodniego rogu do nich konkretnie w bok/profil ciała. Jednego kolesia od razu zdjąlem a drugi nawet nie drgnął jak jego towarzysz padł na r.y.j. Nadal patrzył wprost przed siebie czyli tam gdzie byłem 10 sekund wczesniej. szaweł - nie wiem skąd ta ironia; podłoże świeci się tak tylko jak uderzy piorun. "normalnie" podczas deszczu szkli się ale nie w takim stopniu. Edytowane 4 Września 2008 przez LPKorn3324 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 4 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2008 No i znowu ktoś rozlał lakier na drogę ;) ehh ci drogowcy... Już z wiem! Asfalt się zeszklił od promieniowania. Albo akcja toczy się zimą i mamy gołoledź. No pogratulować. Warunki pogodowe pełną gębą ;) plastik aka shadery ;). Łatwo to wyłączyć poprzez opcje: r2_gloss_factor - imn mniejszy gloss_factor tym mniej takiego połysku na powierzchniach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elfuego Opublikowano 4 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2008 no to sie zaczyna. :lol2: inteligencja przeciwników jeszcze was zadziwi.ale za to posiadaja nadprzyrodzone moce , przechodzenia przez ściany , zamknięte drzwi :unsure: .pare postów wyżej ktoś pisał że sami padają na ryj , na nasz widok, hyyyy tego nie miałem ale chciałbym to zobaczyć. w sumie to niezła zabawa , można się pośmiać i w ogóle ,może jeszcze ktoś poda jakieś ciekawe , ANOMALIE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Elviso26 Opublikowano 4 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2008 ta gra ma zesrony poziom trudnosci niestety i zbalansowanie... NPC mnie zabijają 2 strzałami z 300 metrów a ja nie mogę nawet trafić... a z bliska 2 magazynki na typka trzeba wywalić..... na najniższym poziomie trudnosi... mało amunicji kiepski pancerz...a połowę kulek sie zuzywa na te zmutowane dziki na moczarach hehehe ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elfuego Opublikowano 4 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 4 Września 2008 (edytowane) a tak stada świń nom to był poważny problem.a coś w końcu dobrego może kto napisze , prócz klimatu.bo wydaje mi sie że ta gra jedzie na tytule poprzednika i nic poza tym .no dobra kontynuacja ale tu widac normalnie kopiuj wklej. Edytowane 4 Września 2008 przez elfuego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Elviso26 Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2008 zdaje sie ze jednak poska wersja bedzie na czas panowie.. gdyż za pł godziny zacznę ją sobie oczywiscie dla testów pobierać ...info jest potwierdzone bo juz ktos ją ma i reluje gdzieś coś jakoś ;) takze ci któy sie napalili na oryginalik raczej sie ucieszą... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2008 Przeciez LPKorn3324 juz pokazywal fotki swojej EK... ja caly czas czekam, az sie poczta zbierze z przesylka w obrebie Warszawy... Aha, Elviso26 - jak jeszcze raz napiszesz cokolwiek o sciaganiu czegokolwiek, to dostaniesz bana i nie bedzie przebacz. Przeginasz pale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perun Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2008 Czy ta zapalniczka dołączona do gry to jest oryginał Zippo, czy jakaś tandeta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elfuego Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2008 heh :plum: nie zadzieraj z adminem pisz że ściągasz + jakaś przenośnia :mrgreen: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LCC Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2008 Ja miałem jazdę z wojakami na bramie w Kordonie. Zobaczyli mnie i wszyscy na mnie, tak zapitalałem, że nogi pogubiłem. Uciekłem za drzewa i patrze zza krzaków i nikogo nie widzę. Wychodzę i co widzę... wszyscy wojacy wrócili do swojej meliny i stoją jak drewniane kołki. Ja się rozłożyłem od ich prawego boku i ładnie jednym strzałem w dyńkę po kolei wszystkich zdiołem :) Tyle z AI... nawet nie protestowali tylko jak jeden mąż odeszli z Zony w formie przeźroczystej :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yuucOm Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2008 Ja miałem jazdę z wojakami na bramie w Kordonie. Zobaczyli mnie i wszyscy na mnie, tak zapitalałem, że nogi pogubiłem. Uciekłem za drzewa i patrze zza krzaków i nikogo nie widzę. Wychodzę i co widzę... wszyscy wojacy wrócili do swojej meliny i stoją jak drewniane kołki. Ja się rozłożyłem od ich prawego boku i ładnie jednym strzałem w dyńkę po kolei wszystkich zdiołem :) Tyle z AI... nawet nie protestowali tylko jak jeden mąż odeszli z Zony w formie przeźroczystej :)dużo jest takich jazd ? Zdeka zal.hr i najgorsze jest to ze tego pewnie patche nie poprawią :<. Wstrzymam sie z kupnem do poniedziałku i tyle ;p. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2008 Czy ta zapalniczka dołączona do gry to jest oryginał Zippo, czy jakaś tandeta?Zapalniczka jest hiszpanskiej firmy Dora (podejrzewam, ze Zippo dosc mocno podbiloby cene). Sprawia calkiem przyzwoite wrazenie. Ale za to "medkit" to oryginal z demobilu, a nie jakas nowoczesna podrobka. Moj wyszedl z zakladow w Lubawie, jako "torba na wyposazenie", symbol SWW 2185-99. Rok produkcji: 1988 :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2008 (edytowane) Złożony wczoraj zestaw HD4870 X2, E8400, 4GB. Windows Server 2008. Stery 8.8/Vista x64. Gra dzisiaj przyszła, rozpakowałem i jeszcze zdążyłem przed oddaniem kompa. Wszystkie suwaki na max, AA o jeden stopień w prawo przesunięte, 1920x1200 Jak słońce wyszło wyżej to karta dostała kopa. Nawet i 80fps na otwartym terenie. Na początku były jakby te mikro-przycięcia, później już płynnie. Jeden rdzeń na max, drugi nic nie robi. Myślę, że tu też coś na rzeczy. No i procek nie pokręcony, bo narazie box. Edytowane 5 Września 2008 przez MariuszDW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysyn Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2008 (edytowane) A mozesz dac zrzut ustawien? Ja tez mam wszystko na full. I wyniki podobne na gtx280. 30 kilka klatek. Edytowane 5 Września 2008 przez Lysyn Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vasyndrom Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2008 Kolejne kilka screenow tutaj panowie z kilkadziesiat sekund nie wiedzieli ktory ma isc pierwszy najwiekszy problem byl w tym ze chcialem sie akurat przedostac przez to przejscie a przez ich AI nie moglem. Co ciekawe jesli npc wejdze na ciebie to odrazu cie przesunie w odwrotna strone to nie dziala. W tym miejscu ma miejsce walka z banditos co ciekawe po smierci gdy naraz w moja strone polecialy 4/5 granatow i wszystkie spadly tam gdzie chcialem uciec, nagle zmienila sie pogoda z deszczowej przed wczytaniem save'a na sloneczna po jego wczytaniu oO anomalne anomalie. po probie rzucenia srubka nic sie nie dzieje :D depth of field wykorzystywane jest chyba tylko przy przeladowywaniu broni, nigdzie indziej tego nie zauwazylem. zreszta nawet model broni wyglada wtedy o niebo lepiej niz w normalnej pozycji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2008 A mozesz dac zrzut ustawien? Ja tez mam wszystko na full. I wyniki podobne na gtx280. 30 kilka klatek. Już nie mam sprzęta. Gra prosto z pudełka, bez żadnych łatek. Wydaje mi się, że nic nie przeoczyłem. DX10 załączone, wszystko odhaczone, suwaki na max wszystkie oprócz AA. U mnie na GTSie tragedia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yozue Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2008 Do mnie stalker dotarł dziś po 13. :D Parę fotek: U mnie nie było zapalniczki niestety :( Co do wrażen z gry opiesze je później. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Elviso26 Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2008 Łała łiłaaaa ale masz NAKHLEYKI ;))) heh fajne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragonlore Opublikowano 5 Września 2008 Zgłoś Opublikowano 5 Września 2008 Ludu miły jezeli ktoś chce link polskiej wersji na BT to proszę pm pisać widze ze jestes ostry gracz,wrecz extremalny,to sie nazywa stawiac sobie wyzwania :lol2: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...