L3Wy Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 Nowe stery się szykują dla posiadaczy GeForce 8 "New nVidia-drivers coming soon Relating to Firingsquad.com, nVidia will release a new S.T.A.L.K.E.R.-optimized graphics-driver for the GeForce 8 - series next week. The new optimized driver should increase the performance especially on GeForce 8800GTX cards, because these cards aren't much faster than their "little brother", the 8800GTS, when playing S.T.A.L.K.E.R. with current available drivers. Additionally the new driver should provide the missing SLi-functionality in the game. " źródło: http://www.oblivion-lost.de Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bio Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 a teraz do tych co ukonczyli gre,powiedzcie gdzie mozna znalesc najlepszy kombinezon,bo ja mam tylko ten o 50% sredniej a widzialem na zdjeciach u kogos tu na forum ze mial prawie kombinezon ktory mial same 90% a i jeszcze jak sie wchodzi na stadion stadion - po prawej masz dziurę w płocie - wejście kombinezon taki jak miało duty - taki z drutami - w reaktorze - gdzie? poszukaj :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 bardzo dobry kombinezon mozna zdobyc na mapie Yantar bodajze (chyba najlepszy kombinezon). To jest skafander naukowca, caly zielony z oslona na cala glowe, bardzo wysokie odpornosci. Mozna go dostac od profesorka w labolatorium polowym po wczesniejszym dostarczeniu mu kombinezonu....a tego juz nie powiem. Dojdz do tego samemu ;) dodam tylko ze warto, egzo-szkielet (czy jak on sie tam nazywa) tylko fajnie wyglada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamWeasel Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 Mam problem. Jestem na początku, ale już parę razy mnie to strasznie zirytowało. Opiszę na przykładzie. Mam iść pogadać z jakimś Foxem, powie mi coś o tym tajemniczym typie. Ok, podchodzę do niego, zaczynam rozmowę, pytam o tego typa. Pojawia się obszerny tekst, prawdopodobnie istotny dla fabuły, ale [ciach!]o z tego mam, bo okno dialogu w tym momencie zamyka się, żeby na ekranie mógł wyświetlić się radosny tekst o tym, że dziennik się zaktualizował czy inne bzdury. Można jakoś zrobić, żeby okno się NIE wyłączało? Albo włączyć jakiś dziennik rozmów, żebym mógł przeczytać co on do mnie mówił? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 (edytowane) masz logi z rozmowy, ale zeby je odczytac musisz byc w tej samej lokacji (mapa) na ktorej przeprowadziles rozmowe ;) Edytowane 29 Marca 2007 przez CarsonPoland Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rico_13 Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 Ma ktoś problem z rozmywającym sie niebem?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 (edytowane) Ktoś już znalazł ten drugi egzoszkielet, znaczy nie ten na końcu tylko model Exoskeleton PNB-4UZ ? Jak na razie biegam w tym niby najlepszym naukowym. Edytowane 29 Marca 2007 przez Szawel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 Jeszcze kawał drogi przede mną ale wiem, że idę na dobre zakończenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WeqWeq Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 (edytowane) Mam problem ... Kolejny raz STALKER zawiesił mi sie 5 razy pod rząd już po minucie grania .... ale przy ostatnim razie zaczęły migotać obiekty na mapie ( domy, drzewa, wraki samochodów zaczęły znikać, pojawiać sie ). Czy to może być brak pamięci RAM czy na dysku za mała ilość miejsca ( mam 1gb ram i na partycjach page file ustawiany "ustawiane przez system" ). A może grafika sie przegrzewa lub mam za słaby zasilacz do niej ( mam 350W ) ?? Od razu mowie ze np TDU w HDR mi chodzi płynnie i nie ma artefaktów ani takich problemów ( wogole w innych grach nie ma i nie było ). Jakimi programami można sprawdzić temperatury karty graficznej ?? Postaram sie nagrać FRAPSEM co sie dzieje ... A tak w ogóle to wczoraj przed meczem Polski grałem z 3h, zostawiłem włączoną grę , wrócilem po meczu i STALKER sie nie zawiesił ... i w xray.log mam po kazdej zwieszce wpis "[error][ 1450] : Zasoby systemowe nie wystarczają do ukończenia żądanej usługi. " Byłbym wdzięczny za jakieś rady ( najlepiej posiadaczy 1gb ramu i kart ATI :) ) od osób życzliwych :) dzięki :) PS: qqrydza robisz świetne screeny , chociaż na nie mogę sobie popatrzeć, bo pograć to nie za bardzo :( :( Edytowane 29 Marca 2007 przez WeqWeq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
L3Wy Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 Przypadkiem znalazłem ukrytą amunicję - duuuużo amunicji (nagrałem filmik pt."deszcz amunicji") :D >>>FILMIK Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corso Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 MODY!!! :D Mod dzięki któremu można więcej unieść Inny celownik do G36 Mod zmienia ekwipunek pierwszego dealera Miłej zabawy :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 i w xray.log mam po kazdej zwieszce wpis "[error][ 1450] : Zasoby systemowe nie wystarczają do ukończenia żądanej usługi. " Może ustaw plik wymiany na sztywno tak jak życzy sobie instalka stalkera... ile on chciał? 3gb? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bio Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 2GB tak na ścisłość :] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 ten mod zwiekszajacy ilosc rzeczy u dealerow to swietny pomysl, wreszcie bedzie mozna wydac zarobiona kase, w sumie to kwoty jakie dostajemy za zadania powinny byc "troche" mniejsze (tak o jedno 0 mniej :) ) W ogole przydalo by sie jakies lepsze zbalansowanie calej gry ale kto to teraz zrobi... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 Mi by sie przydal mod na zmiane tego chorego celownika... :mellow: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioorek Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 (edytowane) Celownik rzeczywiscie malo pro i elo jest. Ogromny, brzydki i w ogole nie fajny :<. Mam teraz jakies zadanie obrony barykady... udało sie i kazano mi zagadać do szefa tego punktu obronnego. Tyle, ze on nie zyje :lol:. Miałem coś podobnego w Oblivionie. Edytowane 29 Marca 2007 przez Pioorek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ath Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 A to ktos juz podawal ? Reality Enhancement Mod Beta 1 by Solecist This mod drastically changes STALKER gameplay style. The modifications are as follows: - All gun sounds have been changed to higher quality, more realistic variations. (excluding some silenced sounds) - Damage multipliers have been increased. Head/body shots are twice as deadly, while limb shots have been lowered slightly. - Multipliers for armor have also been tweaked to more realistic settings. - Damage for all weapons has been increased. Weapons of like ammo now have similar damages. - Bullet speed has been lowered for rifles, so that bullet drop is more noticeable in longer range battles. - Tracers have been removed from all normal ammo types. A tracer version of all ammo types is now available from traders and can be found on the dead. AI group leaders and some snipers will use tracer ammo in combat. - Bullet kills will no longer cause corpse ragdoll to fly backwards. The dead will now slump over realistically when shot. - Bandages no longer heal. They will now only stop bleeding. - First aid kits will no longer stop bleeding. - The amount of money received for sold merchandise and for quests has been DRASTICALLY lowered. - Costs for everything have been almost doubled. This includes ammo, weapons, armor, misc. items...everything. Money is much harder to come by. - Traders sell ALL ammo types - some harder to find than others. They also sell many more weapons than before, however with the money changes these should not be easily affordable. - Many more small changes that I can't think of at the moment! download sounds good Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martins2000 Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 egzoszkielet gdzie? hotel w miescie tez? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szawel Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 Jeśli wyjdzie jakiś większy mod. Znaczy bronie u sprzedawców, celownik, zbalansowanie ekonomii itd, to może uratować tą grę. Bo ja jednostronną wymianę itemów uznaję za jeden z większych minusów tej gry. Nawet za jakieś spore kwoty, ale żeby szło kupić więcej tych rzeczy, a nie tylko kilka i to daremnych. Ja np. mam ogromną ilość kasy i nie ma takiej opcji żebym to był w stanie wydać. P.S. Reality Enhancement Mod Beta 1 by Solecist, z opisu brzmi ciekawie. P.S. 2. Tak w ogóle to jak wcześniej już ktoś pisał, "drugą premierę" tej grze może dać SDK. Skoro kod jest, to możliwe, że da się z nią naprawdę sporo zdziałać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quintrix Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 Właśnie skończyłem grać w S.T.A.L.K.E.Ra, szczerze mówiąc spodziewałem się czegos lepszego, ta gra przypomina mi troche bolingpoint'a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 no i to mi sie podoba, Ath big thx za linka. nareszcie cos sie ruszylo. jesli tylko pojawi sie SDK to byc moze jeszcze "beda ludzie ze stalkera" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WeqWeq Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 (edytowane) Może ustaw plik wymiany na sztywno tak jak życzy sobie instalka stalkera... ile on chciał? 3gb? dzięki, ustawiłem na każdej partycji po 4gb ( więcej nie mogę ) i jak narazie gra śmiga :D poprawka : znowu zwiecha :( nie wiem czemu .... :( Natomiast STALKER nie przestaje mnie zadziwiać. Zważywszy na to ze większość NPC sie respawnuje ( co akurat uznaje za plus bo chodzenie po pustych obszarach byłoby nudne ) musiałem znowu przebijać sie pod tym zerwanym mostem co żołnierze każą płacić za przejście . Oczywiście zdecydowałem ze nie będę płacił haraczu, zaczęli do mnie walić i rozpoczęła sie jatka. Po kilku minutach bylo po wszystkim, jeden z żołnierzy leżał ranny w krzakach. Postanowiłem go nie wykańczać bo prosił ( tak !!! prosił po rosyjsku ) żeby mu pomoc , nie zabijać . No i gdy tak lezal trzymając sie za brzuch, ostatkiem sil udało mu sie jakoś prawie wstać. Przypadkowo w pobliżu znalazł sie inny stalker (neutralny) i jak zobaczyl tego żołnierza wyciągnął pistolet i coś tam krzyknął do żołnierza ( nie zrozumiałem dokładnie, chyba powiedział ze musi coś skończyć ) i zastrzelił go. Po chwili zaczął machać ręka w moim kierunku i krzyczeć żebym odszedł, ja sie odwracam a tam jakieś stado psów przebiegało - koleś zaczął do nich walić . Po tej całej akcji podsumuje - SZACUN dla twórców tej gry ze chcialo im sie dopracowac tak budujace klimat smaczki. Technicznie mogli spartolić gdzieniegdzie ale takiego klimatu to nawet CRISIS nie ma szans pokazać ( a moim zdaniem przez to będzie nudne i odtwórcze - tam wszystko to tanie boty do odstrzelania ) Edytowane 29 Marca 2007 przez WeqWeq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario2k Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 WeqWeq Na moście po prawej stronie ( idąc z południa oczywiście ) jest przejście ( dziura w ogrodzeniu ) Można ukratkiem przejść bez problemu , raz tak przeszedłem z samym nożem ;) b.t.w twoje problemy z zawieszaniem się gry , prawdopodobnie coś niewyrabia pamiętaj że Stalker znacznie bardziej obciąża kompa niż 3D Mark2006 CPU i GPU czasami potrzebują więcej papu i lepszego chłodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WeqWeq Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 (edytowane) WeqWeq Na moście po prawej stronie ( idąc z południa oczywiście ) jest przejście ( dziura w ogrodzeniu ) Można ukratkiem przejść bez problemu , raz tak przeszedłem z samym nożem ;) tjaaa, ale o tych anomaliach ktorymi naszpikowany jest ten tunel to zapomniales wspomniec ? :P sam tamtedy przeszedlem za pierwszym razem i mi wystarczy :) b.t.w twoje problemy z zawieszaniem się gry , prawdopodobnie coś niewyrabia pamiętaj że Stalker znacznie bardziej obciąża kompa niż 3D Mark2006 CPU i GPU czasami potrzebują więcej papu i lepszego chłodzenia 3dMark2006 nie odpalalem , ale nie rozumiem ze nawet nie podczas jakis akcji niesamowitych, tylko nawet jak cos w Inventory robilem to sie zawieszalo :( myslalem ze moze ktos mial podobny problem i moze mi podpowie co zrobic :( detale wszystkie na minimum ale Full Dynamic Lights bo bez tego ta gra wiele traci ... No i chodzi plynnie jak cholera tylko czemu sie zawiesza ??? -------- aha, Mario2k powiedz mi jak sie ten sapphire agp sprawuje ?? zadowolony jesteś bo tez miałem zamiar go kupić, jaki zasilacz masz w kompie ? Edytowane 29 Marca 2007 przez WeqWeq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszDW Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 tjaaa, ale o tych anomaliach ktorymi naszpikowany jest ten tunel to zapomniales wspomniec ? :P sam tamtedy przeszedlem za pierwszym razem i mi wystarczy :)Nie tunel, tylko dziura w płocie ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 przy tym tunelu jest tez wywalony elektrowoz, warto na niego wskoczyc, jest tam troche stuffu ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
und3r Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 (edytowane) A powiedzcie mi (nie mam gry - pytam z ciekawosci), czy mozna niszczyc bronie strzelając do nich jak leżą na ziemi? Miała być taka opcja pierwotnie, ale z tego co czytam to polowy rzeczy ostatecznie nie ma - to też usunęli? Edytowane 29 Marca 2007 przez und3r Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carson Opublikowano 29 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 29 Marca 2007 mozna, chociaz w singlu to nie ma znaczenia. Boty nie robia "podrzutek" zepsutych broni, przynajmniej ja sie nie nadzialem, a broni z ziemi chyba tez nie zbieraja wiec to taki zbedny dodatek. W mp w sumie tez chyba nie ma czasu na takie zabawy z psuciem i podkladaniem broni. ciekawe czy mozna wrogowi zepsuc bron ktora trzyma w dloni (strzelajac w jego bron), tego nie sprawdzalem, jestem tez ciekaw czy AI tez sie zuzywa bron i coraz czesciej zacina podczas strzelania :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martins2000 Opublikowano 30 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2007 ktos powiedzial ze najlepszy kombinezon jest na mapie yantar ale czy w magazynach czu moze u tego doktorka trzeba wykombinowac,tylko jak? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sasajas Opublikowano 30 Marca 2007 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2007 z gory przepraszam za to lamerskie pytanie ale jak zrobic by mody zaczely dzialac ?? w readme pisze by wgrac do folderu z gra i tyle ale to mi nie korbi :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...