Skocz do zawartości
LCC

S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl / Clear Sky / Call of Pripyat / Heart of Chornobyl - Temat zbiorczy

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem to samo gdy zablokowałem ją w Kerio, po odblokowaniu już jest ok.

Mimo tego, że nie mam zadnego firewalla prócz zapory windowsa, w której i tak odblokowałem STALKER'a, to nadal gra sypie się podczas ładowania :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym configu zapodanym na poprzedniej stronie ,wygląda toto troche za bardzo Bloomiasto

pozatym spoko , framerate wacha sięod 35 do 50 fps .

Za efekt oświetlenia od błyskawic należą sie brava dla chłopaków z GSC .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja tak patrzę na te wasze screeny i próbuję zrozumieć, czym się tak podniecacie. Jakoś do mnie ten bloom nie przemawia, wszystko takie przejaskrawione imho. A i grafika zaś taka bajerancka nie jest i to, że framerate na 7900 niski to już jest śmiech na sali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spylon

 

To jesteś jednym z nielicznych pesymistycznie nastawionych do grafiki w Stalkerze .

Zgadzam się z toba że nie jest to takie cudo którego oczekiwałem , wymagania będą napewno

znacznie powyżej tego co ludziska oczekiwali ,

na tym configu z rozmyciem textur i przesadzonym FAST bloomem wszystko wygląda sztucznie na maxa .

Już na orginalnym user.ltx wyglądało naturalniej ,ale czy ładniej to juz indywidualna ocena .

 

surix

Bo ten config z poprzedniej strony robi graficzną sieke z gry ,coś tam rozmywa

ogólnie to taki kompromis pomiędzy HighQuality and High Framerate

Orginalny config + AA ostre textury cienie i na z1950pro w 1280x1024 35-40 fps czasami mniej

W Betce nie ma fizyki A.I postaci i może aru innych rzeczy które będą w finalnej wersji SinglePlayer

i pewnie wtedy na 7900GS / x1950pro trza będzie nieźle ciąć Detale :/

Narazie mamy przedsmak tego co nas czeka , jest nieźle

cieszy mnie ilość zakamarków , rozsypanych po całym terenie przedmiotów itp

jak by dodać do tego sprytnych, wyposażonych w dobre A.I przeciwników to będzie ostra jazda .

Edytowane przez Mario2k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to sobie pograłem :/ Podczas ładowania słychać dźwięk errora, po czym następuje zwis, a niekiedy nawet samoczynny restart :mur: WTF?!

Przy wlaczaniu multiplayera ? Taki objaw wystepuje przy single.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyrko

 

 

janio

 

Poczytajcie posty z ostatnich 2 dni , ta Betka nie posiada SinglePlayer !!!

Przepuście Stalkera przez Firewalla , potem w menu gry wybieracie Network Game

wybieracie Create Server , dodajecie jedną z 2 map i rozpoczynacie rozgrywkę .

Pierwszy problem na jaki sam trafiłem to blokada gry przez FireWalla przed połączeniem z netem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja tak patrzę na te wasze screeny i próbuję zrozumieć, czym się tak podniecacie. Jakoś do mnie ten bloom nie przemawia, wszystko takie przejaskrawione imho. A i grafika zaś taka bajerancka nie jest i to, że framerate na 7900 niski to już jest śmiech na sali.

Można bloom wyłączyć i już po sprawie.

 

Dołączona grafikaDołączona grafika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No przy single, ale nie mam keya, aby pograć w MP, więc chciałem sobie obadać singla, no ale widać, że za nader się cieszyłem :/

Poprawiles mi humor. :]

Mp beta a janio singla odpala. :D

 

Wiadomo cos na temat nowej bety, czy juz przed premiera nic nie bedzie ?

 

@ qq (moge tak mowic ? :] )

 

W sumie ostrosc tekstur nie jest reelacyjna, widzialem o wiele lepsze juz w hl2 (swojego czasu narobilem sie sporo screenow, bo od niektorych lokacji nie sposob bylo oderwac wzrok) i nie szukajac daleko w ostatnim f.e.a.r.

Miejmy nadziej, ze w full dadza jeszcze lepsze, w sumie ta beta zajmuje smiesznie malo i moze celowo nie chcieli wrzucac tutaj wysokich rozdzielczosci.

Edytowane przez ath

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to szybciutko jeszcze ten...

 

obrazek

 

... wydaje mi się, że tu(chodzi mi o całą grafikę w grze) już możemy mówić o otarciu się o fotorealizm czy nawet zbliżeniu się do niego.

Ta gra cieni robi takie wrażenie, no i jeszcze te niebo, bo faktura powierzchni raczej daleko odbiega od fotorealizmu :P

 

Poprawiles mi humor. :]

Mp beta a janio singla odpala. :D

 

Wiadomo cos na temat nowej bety, czy juz przed premiera nic nie bedzie ?

A skąd miałem wiedzieć :P Jest opcja w menu, to wybrałem. Ba! Nawet ekran ładowania się pokazał ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pobawiłem się "trochę" configiem, aby zobaczyć która komenda za co odpowiada, a wiec oto niektóre z nich .....

 

Po pierwsze zmieniłem bloom, na delikatniejszy

r2_ls_bloom_threshold 0.3 (czym mniejsza liczba tym bloom jest bardziej wyrazny)

 

r2_sun_details on - cienie na trawie

 

r2_sun_focus on - tak wyglada lepiej (nie pamietam co to dokładnie robi ale on jest lepsze)

 

r2_sun_lumscale 3 (wartości od -1.0 do 3.0) ustawia intensywność słońca

 

Obydwie opcje poza oświetleniem (janością) na mapie wpływają także na intensywność i wyrazistość cieni:

r2_sun_lumscale_amb 1 (od 0 do 3) polecam 1 (noc wygląda bardzo realistycznie na 0 - jest naprawde ciemno)

r2_sun_lumscale_hemi 1 (od 0 do 3) olecam 1 (dobrze jest jesli jedna z opcji hemi albo amb jest na 0 a druga na 1)

 

r2_sun_near ..... (od 1 do 50) to jest ciekawa opcja, którą wpływa na na dwa aspekty: wyrazistosc i szczegolowosc cieni, oraz odległosc rysowania na odległych obiektach. Niestety trzeba wybrać miedzy szczegółowymi cieniami, a odległością rysowania. Na 7 wyglądają super, przy 50 są rozmazane, ale cienie widać na odległych obiektach

r2_sun_near_border 0.5 (od 0.5 do 1.0) szczegóły cieni - 0.5 najlepsza

 

r__d_tree_w_amp 0.05 (siła bujania drzew) od 0.001 do 1.000

r__d_tree_w_rot 50 (szybkoszc ruchu drzew - rotacja) od 1 do 100

r__d_tree_w_speed 1 (szybkosc ruchu)

 

r__geometry_lod 1.2 (oczywista opcja :P) od 0.1 do 1.2

 

r2_tonemap_amount 0 (od 0 do 1) nie pamietam co to robi, ale lepiej wygląda na 0

 

 

To są ustawienia które mi bardziej odpowiadają i poprawiają realizm wizualny.

Teraz stojąc w nocy w zamkniętym pomieszczeniu naprawde nic nie widzimy, latarka dopiero pomaga znalezienie wyjścia ;) A sama w sobie latarka nie jest reflektorem. Ogniska nie walą po oczach.

 

Dzien:

Dołączona grafika

Ognisko:

Dołączona grafika

Noc i błyskawica:

Dołączona grafika

 

Oczywiście, u każdego gra wygląda inaczej, gdyz nie mamy tych samych monitorów ;) Ale powyższymi opcjami można się bawić ;)

Edytowane przez Miazga82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ath rzeczywiście ostrość tekstur po zastosowaniu tego cfg co zapodałem na poprzedniej stronie jest słaba. Na defaulcie ostrość jest o niebo lepsza... nie wiem dlaczego.

 

@gg, no wkońcu chociaż Ty zauważyłeś prawie real world - na stacji:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ qq (moge tak mowic ? :] )

Jak najbardziej, w zasadzie to tak na mnie również mówią znajomi a zdarzało się swego czasu, że niektórzy z ich rodziców. :D Ta ksywa ciągnie się już za mną od szkoły podstawowej. Hej.

:wink:

eot (tak się to pisze?)

 

...bo faktura powierzchni raczej daleko odbiega od fotorealizmu :P

Nie chodzi mi o fakturę, jak to podkreśliłeś, z bliskiej odległości(choć wyglądają niektóre całkiem całkiem) tylko o ogólny obraz, czy to jakiś pejzażyk czy wnętrze budynku. Oczywiście jest to moje subiektywne zdanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra teraz mój, wersja 2.0 , ostateczna jak na dzień dzisiejszy. Poprawione zostały lagi na serwerach i wyłączone wielokrotne zliczanie ramek, dzieki wielkie RaFF ;) Mi udało sie zwiększyć fps o 3 klatki bez straty jakości, sprawdzane z frapsem. Minimalna wartość jaką zanotowałem to 27 fps, średnio 30-70. Poprawiłem też wypukłści na cegłach i chyba coś jeszcze, niepamietam.

r2_exp_donttest_uns on - włacza dynamic sky, chmurki sie ruszają, fajnie to wygląda, tylko nie wiem co jest w dzień , bo wygląda tragicznie.

Jak ktoś wie jak zmniejszyć Bloom na nibie w dzień, to byłbym wdzięczny, bo to jedyny problem chyba.

Co do braku ostrości textur, to za to odpowiedzialny jest Bloom, rozmywa krawędzie, nie same textury i powstaje iluzja.

http://www.sendspace.com/file/rhc4ks

Edytowane przez FanEk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

good job Miazga ;)

 

jak ktos nie ma jeszcze bety a chcialby zobaczyc jak to wyglada, np pogoda w przyspieszonym tempie o ktorym wczesniej pisalem to tu sa dwa filmiki ;) (14 i 8 mb)

 

http://www.speedyshare.com/473939429.html

 

http://www.speedyshare.com/257347985.html

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pitole tylko funkcji, że mi dyńka eksplodowała jak nuka i już Stalker nie wyjdzie bo Chernobyl przesła istnieć. Może byśmy raze skleili jakiś dobry config, z fajnymi cieniami nie świecącymi jak psu jajca ścianami i ruszającą się roślinnością co?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś wie jak zmniejszyć Bloom na nibie w dzień, to byłbym wdzięczny, bo to jedyny problem chyba.

Blooma wyłącznie na niebie raczej sie nie da zmniejszyć ;) Ale sproboj ustawic r2_ls_bloom_threshold 0.3, im mniejsza tym wyrazniej wali po oczach.

Aha i polecam to r2_sun_lumscale 3

Może byśmy raze skleili jakiś dobry config, z fajnymi cieniami nie świecącymi jak psu jajca ścianami i ruszającą się roślinnością co?

To chyba zbyt problematyczne, bo każdy ma inne upodobania.

 

 

EDIT:

R.i.P. na tym filimiku co podałes poprostu wszedłeś w anomalie, nic nadzywczajnego w stalkerze. ;)

Edytowane przez Miazga82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś mi może wyjaśnić co to u diabła było? (zwiedzałem mapy w trybie założonego serwa na LAN - nikogo więcej nie było) xr_3da-wtf.avi (4mb)

 

U mnie np. z tym configiem zapodanym przez LCC gra chodzi jakoś lepiej. BTW - najf mógłby zostawiać również jakiś inny rodzaj śladu po za kreską ;o

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten filmik wymiata:

http://www.speedyshare.com/369984129.html

 

Co do anomalii to pikuś, ja wczoraj chodziłem sobie zupełnie sam po mapie w fabryce i nage usłyszałem taki dziwny szum i kroki i jakaś przymazana postać przebiegła za mur... ja piernicze zrobiło mi się ciepło w portkach - naprawdę. Była burza i dopiero gdy rozbłysła błyskawica ta postać uciekła.

 

EDIT:

@DarkArrow

Tu masz moje stare filmiki ze zmianą pogody:

 

RAPIDSHARE (najwyższa jakość)

http://rapidshare.com/files/16425415/Untitled.wmv

 

YOUTUBE (gorsza jakość)

http://www.youtube.com/watch?v=CfXotp9FpSY

Edytowane przez LCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludwiczek

No w końcu to jakoś wygląda ale jak mi się będzie cieło to się chyba potne :wink:

Szykuje się kawał dobrej gry. Oby tylko za dużo bugów nie było bo przy tak dużej grze pewnie trochę ich będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Ludwiczek

Da się jakoś zagrać bez CD-KEY'a? Bo po wybraniu serwera na necie, niby łączy, ale zaraz wywala do głównego menu :/

Można po Lanie. Przez hamachi można np stworzyć "lana" :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...