Skocz do zawartości
LCC

S.t.a.l.k.e.r. - Shadow Of Chernobyl

Rekomendowane odpowiedzi

Czytając takie coś :

 

Processor type : Intel Core2 Duo E6700 / AMD 64 X2 5200+

2 gb

512 MB DirectX® 9.0c / nVIDIA® GeForce™ 8800 / ATI Radeon® X2800

DirectX® 9.0

 

można się nieźle załamać , ale to jakieś brednie są . Gram już z 3h i jeszcze nie widzialem ponizej 22 fps.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziwne podali te wymagania, na kompie z siga ze wszystkim ustawionym na max (dynamic light, distance ~70%, AA off AFx16) chodzi okolo 30-40fps zaleznie od pogody, czasami potrafi spac ponizej 25, ale ponizej 20 nigdy, 1GB ram troche malo to fakt, na poczatku gry troche doczytuje musze sie porozgladac wkolo najpierw, dopiero potem moge plynnie pograc :)

 

i co najgorsze... nie dziala mi EAX :/ w pierwszej becie z tego roku dzialal, w kolejnej nie, w full tez mi nie dziala :blink: nie wiem co jest nie tak...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wnioski z 2h grania.

 

Pierwsze wrazenia: Oczekiwanie na stalkera "podniecalo" mnie bardziej niz samo granie. A owszem gra jest ciekawa, wyglada conajmniej ladnie, ma duzo nowatorskich rozwiazan, jest dosc wymagajaca a i bieganie po lokacjach moze zmeczyc nam palec srodkowy. Ale jakos tak. Czegos mi tu brakuje.

 

Na sprzecie z sigu (tyle ze standardowych taktach bo dzialam wlasnie na BIX1) 1024x768, medium, bez AA i AF ale z full dynamic mam 25-35 klatek. Przy 1GB ramu i swapie na sztywno ustawionym 1,5GB gra wogole nie przycina przy doladowywaniu danych.

 

Co mi sie podoba:

-oczywiscie grafika

-potwory i ich reakcje - dla mnie wrecz bomba. Spotkalem jednego "pieska" do ktorego podszedlem.. cos tam zawyl i pobiegl w kierunku grupy krzakow.. za 5 sek byl z cala horda (z 10)

-anomalie

-artefakty

-hidden stash'e ;)

-poziom trudnosci

 

Co mi sie nie podoba:

-lokacja z handlarzem. Nie wiedziec czemu juz po wejsciu do tunelu mam znaczny spadek klatek i to nawet jak stoje pod sciana "twarza" do niej. nawet wskaznik myszy przesuwa sie conajmniej dziwnie. strasznie duzo bledow oswietlenia jest a i w kilku miejscach na ziemi i scianach pojawiaja sie cienie... DRZEW :|

-pistolet (przynajmniej to co dostajemy na poczatku). Zastanawiam sie po co on wogole jest? celnosc tej broni powyzej 3m wynosi 0.

-brak headshotow. Spedzilem 45min na probie "wywolania" takowego.. i nic

-skradanie sie chyba nie wyszlo. tak dlugo jak mnie nie widzieli bylo OK.. stanalem sobie jakies 2m od kolesia i strzelilem w powietrze i efekt - brak :| jak stal tak stoi. moze medytowal?

-ragdoll. niektore pozycje zabitych po prostu bawia a i dwa razy zabity potwor po prostu stanal jak wryty (i do tego martwy).

 

Powiecie ze sie czepiam i w sumie pewnie jeszcze duzo pomylilem a jeszcze wiecej przeoczylem. Ale nie ma dziwne jak sie gra o 5 rano :P jeszcze 3h i wracam z roboty prosto do komputera :P bede testowal juz na powaznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że masz sporo racji. Bugów też będzie sporo. Nie bez przyczyny już jedzie produkcja patchy do gry. Miejmy nadzieje, że sporo one poprawią. Bo jak na razie to zapowiada się powtórka z Gothica 3 - smocze wymagania i bug na bugu.

Edytowane przez Szawel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu mamy nasz save i config:

C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\STALKER-SHOC

 

Panowie a Wy też tak macie, że na początku nie czuć, że to Czarnobyl i Strefa? Zero pokazania Elektrownii, Prypeci i ludzie ewakuowanych - no to by dało super nastrój a tu co :(

 

A bugi zostały:

Dołączona grafika

Edytowane przez LCC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rav85: Fajnie by bylo jakbys podczas robienia tego filmiku wlaczyl L jak Latara ;)

 

Przypomnialo mi sie jeszcze jedno - genialne jest granie na gitarze przy ognisku ;D ciekawe czy zaczna robic kielbaski? :P Kolonie w Zonie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem właśnie godzinkę z rana na kacu [; i gierka jest M.I.A.Z.G.A.

nie mogę się oderwać, a trzeba zrobić śniadanie :(

 

ustawiłem 1280x800 i cieniowanie na static i śmiga jak marzenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra jest dość dobrze zoptymalizowana jak pod static light. Mam 1280x wszystko na full, static light i bez aa (bo ostrzejsze są tekstury) i FPS wacha się między 30-45. Grafika na tych ustawieniach jest bardzo piękna i gra się konfortowo jednak jak się da wszystko na full z cieniami to mam 1-2 FPS :) Ale grafa zabija pięknem ;)

Pod static ligting może i tak, ale większość graczy interesuje bardziej gra na full.

Czy rzeczywiście proc ma tak duże znaczenie w tej gierce?? Chyba jednak nie ;). 1280x1024 all max bez aa i sie płynie.

Nie ma. Tylko grafika i ram. Jakie masz liczby w 3dm05 na tym cfg z siga ????

Czytając takie coś :

 

Processor type : Intel Core2 Duo E6700 / AMD 64 X2 5200+

2 gb

512 MB DirectX® 9.0c / nVIDIA® GeForce™ 8800 / ATI Radeon® X2800

DirectX® 9.0

 

można się nieźle załamać , ale to jakieś brednie są . Gram już z 3h i jeszcze nie widzialem ponizej 22 fps.

To chyba wiele jeszcze nie widziałeś, albo Twój komputer robi 12k w 3dm05, których raczej nie robi. ile masz ? ;)

TO WSZYSTKO JEST PRAWDA <--- na takim kompie napewno pogra sie full komfortowo płynnie, bez spadku fpsu.

Może ktoś zapodać screeny z GF8800 w 1280x1024, wsio na max?

Hanu różnicy pomiedzy all full, a all full na 8800 nie zobaczysz, bo gra pisana jest pod dx9.0c .

i co najgorsze... nie dziala mi EAX :/ w pierwszej becie z tego roku dzialal, w kolejnej nie, w full tez mi nie dziala :blink: nie wiem co jest nie tak...

Jak to nie działa ? wydaje mi sie że działam, ale jest chyba 3.0 , nie 4.0 jak myślałem wcześniej. Na audio z mojego siga słysze wyraźnie, gdy przelatuje śmigłowiec, gdy go mijam, gdy on mnie mija, wyraźne przeniesienie na poszczególnene 5 kanałów. Wiec EAX działa, tak mi sie wydaje :)

 

Trawienny są headshoty i to bardzo ładne :D dobrze celuj.

Gra ustawiona ze wszystkim na max w 1024x768, na WIN XP SP2 zabiera 1.35gb ramu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1280x800; medium; static light; aa x0; anizo x8 --------> najmniejsza wartość jaką zanotowałem to 30 FPS, max 90! ;o

tymczasem dając już dynamic light - kompletnie nie da się grać; save ładuje się 3x dłużej, a w grze jest może ze 4fps... ciekawe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość energopol

grafika na poziomie half life 2 teraz ludziska beda sie bryndzlowac ile fpsow gierka wyciaga na ich sprzeciorach

Edytowane przez energopol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

już kolejna godzina za mną i gra się bardzo fajnie, chociaż odczuwam delikatny dyskomfort związany z brakiem dobrego systemu zadawania obrażeń, ciężko jest kogoś ustrzelić czasami, nie wiadomo dlaczego, no i te upadki na glebę :mur:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podczas pierwszej walki nie zauważyłem żadnych spadków płynności.

To kapitalnie ;]. Nic tylko czekać na paczuszke z STALKEREM.

 

Kucyk

Stalker to taki fallout w fpp wiec tutaj kolesia zależnie od zbroi można godzinami zabijać ;p.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość laeskrad

Im dalej w las tym ciekawiej. Nic tylko grac. Nie wiem czemu Wy macie te spadki. Ja gram w 1280x1024 wsio na max i zasuwa az milo :) Oczywiscie full dynamik light :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie macie wrazenia ze pomimo tego iz macie te 40-50 fps gra nie chodzi plynnie ???? bo u mnie tak to wyglada pomimo wysokiego fps-u hmmmmmmm beta z eyecandy chodzila lepiej

pozdr :)

 

Witam, dla użytkowników NVIDIA GeForce polecam wartość "Maksymalna liczba renderowanych ramek do renderowania" (ang. Max Frames to render ahead) w sterownikach zmienić z 3 na 0 - u mnie zmniejszyło to "opóźnienie" myszki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...