Skocz do zawartości
Popixs

milion spraw w jednym tyglu :)

Rekomendowane odpowiedzi

newtom - juz to bylo na forum. ktos wymyslil i pokazywal zdjecia (niestety nie pamietam kto - na szybko znalazlem jedynie pytanie rout'a z tym samym problemem - wiec go zapytaj)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam k....pytanie do Kolegów z byłego overcooled kiedy ja dostanę swoje zamówienie nr. 87 z 18.01.2004r. kasa poszła 19.01.2004. kolega mówił że się zajmie tą sprawą w tym tyglu i jest piątek a tu k... nic. Jest połowa lutego a ja kasę wpłaciłem a towaru nie ma. Co to do k...nędzy jest. e'mail głuchy na gadugadu nie dostępny. tel. nie podali bo by pewnie oszalał z radości od odbieranych informacji.

 

klimax

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam k....pytanie do Kolegów z byłego overcooled kiedy ja dostanę swoje zamówienie nr. 87 z 18.01.2004r. kasa poszła 19.01.2004. kolega mówił że się zajmie tą sprawą w tym tyglu i jest piątek a tu k... nic. Jest połowa lutego a ja kasę wpłaciłem a towaru nie ma. Co to do k...nędzy jest. e'mail głuchy na gadugadu nie dostępny. tel. nie podali bo by pewnie oszalał z radości od odbieranych informacji.  

 

klimax

Spoko ja mam z 19.12.03 i juz nie wiem co mam zrobic :evil: jakikolwiek kontak zaginol a o to co mi pisal Witchhunter 25 Sty, 2004 23:54 :

 

 

zalatwione, ta duza zlaczke (sanga 16) rozumiem dalej chcesz ?

 

zamowienie bedzie wyslane jakos w pzryszlym tygodniu (mam nadzieje,ze na poczatku)

 

25 Sty, 2004 11:26

sluchaj

 

z tego co wiem chciales

wade

sanga na waz 16mm OD

 

wade-a nie dostaniesz, dostaniesz welanda (w ramach rekompensaty za przejscia) ale potrzebuje zebys mi powiedzial, jakie zlaczki mam tam zamontowac postaram sie wyslac to pon-wt, wtedy dopiero topy beda skonczone...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sam jestes sobie winien. 17.01.04 Popixs wyraznie napisal, ze koncza ze sprzedaza detaliczna. popatrz na date swojego zamowienia i dopowiedz sobie reszte :lol:

A ja ... a ja .... :P

Czym sobie zasluzylem na takie opoznienie moze nie wynioslem smieci albo nie odkurzylem kompa :wink:

 

dostalem wkoncu odpowiedz :arrow:

coz szkoda, w sumie w poniedzialek wysylam pierwsze zamowienia, no ale klient nasz pan.

 

pieniadze zostana wyslane w poniedzialek,

 

przepraszam za utrudnienia i pzodrawiam

 

 

Licze ze tym razem to prawda aczkolwiek juz raz maila ze wysylaja dostalem wiec :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nasz klient nasz pan :DD przypomina mi sie taki kabaret z chinczykiem :P

 

czyli tobie oddadza kase?? czy ci wysla to co zamowiles ??

Nie mam pojecia napisalem ze jezeli poniedzialek to ostateczny termin to wole blok ale slyszelem to juz kiedys :wink:

Cos czuje ze w 2 miechy to bym sobie sam wystrugal cyrklem taki blok :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sam jestes sobie winien. 17.01.04 Popixs wyraznie napisal, ze koncza ze sprzedaza detaliczna. popatrz na date swojego zamowienia i dopowiedz sobie reszte :lol:

Pewnie był głupi i naiwny - nie to co cwany Niemiec ...

To powiedz dlaczego można było zamawiać na ich stronce sprzęt ?? Dlaczego przychodziły potwierdzenia ?? Ja zamówiłem sprzęcior w momencie zarzucenia sprzedaży detalicznej i też nic jeszcze nie dojechało ...

A to, że dystrybucją zajmie się kto inny nic nie zmieni ... chłopaki mają problemy z ... sam nie wiem - zawsze czegoś brakuje - a to topu, a to mocowań, a czegoś tam ...

A brak konkurencji tylko sytuację pogorszy ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czemu mozna bylo skladac zamowienia skoro zapowiedzieli, ze nie prowadza juz detalu.

 

Cglopaki z overcooled maja problemy, ale jak ja zamawialem to obeszlo sie bez problemow.

 

 

nic wam na to nie poradza i zycze zebyscie dostali to co zamawialiscie lub kase.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czemu mozna bylo skladac zamowienia skoro zapowiedzieli, ze nie prowadza juz detalu.

 

Cglopaki z overcooled maja problemy, ale jak ja zamawialem to obeszlo sie bez problemow.

 

nic wam na to nie poradza i zycze zebyscie dostali to co zamawialiscie lub kase.

Spox - ale nie mów że sami zamawiający są sobie winni ...

Ja już trzecie zamówienie u nich realizuję i nawet poprzednie były dostarczane z poślizgiem :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie nie bylo poslizgu. a wlasciwie byl, ale z mojej strony bo multibank troche sie poslizgnal z przelewem.

 

mniejmy nadzieje, ze Mate niedlugo bedzie mial te bloczki bo teraz nie ma zadnych highendowych konstruckji poza DD :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Na wstepie, realizujemy zamowienia do 91 WLACZNIE, reszta zamowien, niestety z uwagi na zmiany w naszych szeregach, nie zostanie zrealizowana. Dlatego jesli wplacil ktos juz pieniadze, prosze o kontakt jak ponizej.

 

Ci ktorzy juz sie ze mna kontaktowali wiedza co i jak, cala reszte prosilbym o kontakt na adres witch@darktech.neostrada.pl w celu dogrania szczegolow zwiazanych z zamowieniami (nie pisac tutaj, bo zadko zagladam). Przez owe szczegoly rozumiem:

1. Prosze o realizacje zamowienia

a. kasa wplynela tego i tego

b. nic sie nie zmienia / prosze o niewyslanie / doslanie czegostam

 

LUB

 

2. Prosze o zwrot pieniedzy

a. kasa wplynela tego i tego

b. moj nr konta taki a taki

c. w przypadku braku pow moj adres taki a taki

 

Prosze nie pisac na temat niezwiazany z powyzszym.

 

Dla piszacych, z obecnych zamowien bylem wylaczony z uwagi na brak czasu, teraz mam go troszke wiec zajme sie doprowadzeniem wszystkiego do ladu, tak wiec bardzo prosze o nieangazowanie sie emocjonalnie w owe maile, gdyz nie ja odpowiadam za opoznienie.

 

Co do terminow, to pierwsze zamowienia zostana wyslane jutro (wtorek, 17 luty), nastepne mam nadzieje tego samego dnia, dalsze ew opoznienia zostana przedyskutowane osobiscie w zaleznosci od sytuacji. Co do terminow zwrotu pieniazkow, to 1 dzien w przypadku kont, inne przypadki indywidualnie

 

Prosilbym takze szanowne wladze tego forum, o zamkniecie tego topicu, tak szybko jak tylko wszyscy beda content.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Na wstepie, realizujemy zamowienia do 91 WLACZNIE, reszta zamowien, niestety z uwagi na zmiany w naszych szeregach, nie zostanie zrealizowana. Dlatego jesli wplacil ktos juz pieniadze, prosze o kontakt jak ponizej.

 

Ci ktorzy juz sie ze mna kontaktowali wiedza co i jak, cala reszte prosilbym o kontakt na adres witch@darktech.neostrada.pl w celu dogrania szczegolow zwiazanych z zamowieniami (nie pisac tutaj, bo zadko zagladam). Przez owe szczegoly rozumiem:

1. Prosze o realizacje zamowienia

a. kasa wplynela tego i tego

b. nic sie nie zmienia / prosze o niewyslanie / doslanie czegostam

 

LUB

 

2. Prosze o zwrot pieniedzy

a. kasa wplynela tego i tego

b. moj nr konta taki a taki

c. w przypadku braku pow moj adres taki a taki

 

Prosze nie pisac na temat niezwiazany z powyzszym. 

 

Dla piszacych, z obecnych zamowien bylem wylaczony z uwagi na brak czasu, teraz mam go troszke wiec zajme sie doprowadzeniem wszystkiego do ladu, tak wiec bardzo prosze o nieangazowanie sie emocjonalnie w owe maile, gdyz nie ja odpowiadam za opoznienie.

 

Co do terminow, to pierwsze zamowienia zostana wyslane jutro (wtorek, 17 luty), nastepne mam nadzieje tego samego dnia, dalsze ew opoznienia zostana przedyskutowane osobiscie w zaleznosci od sytuacji. Co do terminow zwrotu pieniazkow, to 1 dzien w przypadku kont, inne przypadki indywidualnie

 

Prosilbym takze szanowne wladze tego forum, o zamkniecie tego topicu, tak szybko jak tylko wszyscy beda content.

Wiedziałem że wszystko się uda, jest optymistą :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witch, mysle, ze rozsadnie z waszej strony byloby umiescic ten tekst (tresc twojego posta) jako tymczasowa stronke pod adresem www.overcooled.com - ulatwiloby to troche zycie tym, ktorzy chcieli zrobic zakupy i im sie nie udalo, a nie sa czytelnikami tego forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a kiedy, bo sie czaje an jakis blo a teraz nic nie ma

nie wiem kiedy, Mate napisal mi tylko ze bedzie wznowienie [nie podal szczegolow],

trzeba bedzie jeszcze troche poczekac [mam nadzieje, ze nie za dlugo :?]

ps. ja tez sie czaje na nuka2 albo nuka3 :twisted:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie przecież to jest normalnie kradzież.nie ma innej opcji jak przedpłata więc człowiek musi zdać się na łaske tych nieuczciwych ludzi,którzy albo realizują zamówienie po 2 miesiącach albo później(szczęśliwi ci co dostali po miesiącu :? ).w moim przypadku to prawdopodobnie nie otrzymam zamówienia wogóle a kasą obracają.co to ma być?!żadnych odpowiedzi mailem,żadnych innych kontaktów i na co ja czekam na to że mi oddadzą (jeżeli wogóle oddadzą) kase po 2 lub 3 miesiącach!!!to jest poprostu parodia firmy!teraz nie mam kasy ani bloczków a przez takich ******* musze czekać jeszcze miesiąc żeby coś się zmieniło.błagam niech ktoś znajomy przemówi im do rozsądku,ktoś kto ma z nimi kontakt.wszystko rozumiem,że jest bajzel i nie mają za bardzo czasu,ale w końcu nikt za darmo nic od nich nie dostaje,płacimy i to w sumie nie mało i co za to mamy?Żałuje że nie kierowałem się rozsądkiem w wybieraniu "firmy" :evil:

P.S. jeszcze raz prosze niech ktoś im przypomni że są ludzie którzy zapłacili i czekają,a zwłaszcza że czekają na zwrot kasy!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to dałem ciała :oops: jak czytałem to tego nie było a czytałem pare minut przed 18:00 16 lutego i tak dziś z rozpędu przeniosłem.ale są 2 problemy jak zauważyłem nie chodzi overcooled.com ,więc nie moge zajrzeć na konto żeby zbadać jaki to numerek mam.2 to że nie mam też maila z zamówieniem,bo były małe problemy z systeme i pogubiło mi dane :evil: ,ale dzięki SpiderMAN i zwracam honory już mnie niema :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ludzie przecież to jest normalnie kradzież.nie ma innej opcji jak przedpłata więc człowiek musi zdać się na łaske tych nieuczciwych ludzi,którzy albo realizują zamówienie po 2 miesiącach albo później(szczęśliwi ci co dostali po  miesiącu  :? ).w moim przypadku to prawdopodobnie nie otrzymam zamówienia wogóle a kasą obracają.co to ma być?!żadnych odpowiedzi mailem,żadnych innych kontaktów i na co ja czekam na to że mi oddadzą (jeżeli wogóle oddadzą) kase po 2 lub 3 miesiącach!!!to jest poprostu parodia firmy!teraz nie mam kasy ani bloczków a przez takich ******* musze czekać jeszcze miesiąc żeby coś się zmieniło.błagam niech ktoś znajomy przemówi im do rozsądku,ktoś kto ma z nimi kontakt.wszystko rozumiem,że jest bajzel i nie mają za bardzo czasu,ale w końcu nikt za darmo nic od nich nie dostaje,płacimy i to w sumie nie mało i co za to mamy?Żałuje że nie kierowałem się rozsądkiem w wybieraniu "firmy" :evil: 

P.S. jeszcze raz prosze niech ktoś im przypomni że są ludzie którzy zapłacili i czekają,a zwłaszcza że czekają na zwrot kasy!!!

 

tak, jestesmy zlodziejami, do tego pijakami bo kazdy pijak to zlodziej!

jesli masz wielki problem z przeczytaniem ogloszenia <h1> na pierwszej stronie, to sie nie dziwie ze potem robisz takie sceny. tak wiec dowiedz sie ze witch biega jak glupi zeby zrealizowac resztke zamowien ktore zostaly zlozone po terminie i teraz oczywiscie jest z nimi problem.....

a teraz do wszystkich - NIE ZAMAWIAC NA OVERCOOLED, strona jak dziala czasem to tylko po to ze komus cos pokazujemy, nie sprzedajemy nic w detalu, zreszta sami widzicie dlaczego! pozdrawiam i zycze wam lepszego nastroju niz moj po przeczytaniu powyzszego posta.

 

tymczasem

~Peace

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też niezbyt uważnie czytasz "...i zwracam honory..." a poza tym nie dziw się że tak też ludzie reagują stronka działała,zamówienie zostało przyjęte ,kasa przelana i zero odpowiedzi przez kawał czasu!jakbyś walnął na stronie takimi wołami jak wyżej to bym zauważył że detal już nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Popixs

 

WC robicie fajne. Ale jeżeli chodzi o robienie biznesu - to lamicie na całej linii. W sumie to się dziwię, że jeszcze nikt Was po sądach nie ciąga.

 

Dz.U.2002.99.894 ® Szczegółowe zasady uwidaczniania cen towarów i usług oraz sposób oznaczania ceną towarów przeznaczonych do sprzedaży.

 

§ 7. 1. Jeżeli sprzedawca reklamuje towar lub usługę wraz z ceną sprzedaży w czasopiśmie, gazecie, prospekcie, katalogu, na plakacie, afiszu lub ekranie telewizyjnym, a także w handlu elektronicznym albo na specjalnie zorganizowanych pokazach, prezentacjach, jak również w inny sposób, powinien także uwidocznić cenę jednostkową tego towaru lub usługi oraz datę lub termin obowiązywania podanej ceny.

 

Dz.U.2000.22.271 (U) Ochrona niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

Rozdział 2 Umowy zawierane na odległość

 

Art. 6. [...]

2. Propozycja zawarcia umowy w postaci oferty, zaproszenia do składania ofert lub zamówień albo do podjęcia rokowań powinna jednoznacznie i w sposób zrozumiały informować o zamiarze zawarcia umowy przez tego, kto ją składa.

[...]

Art. 9. 1. Konsument powinien być poinformowany, przy użyciu środka porozumiewania się na odległość, najpóźniej w chwili złożenia mu propozycji zawarcia umowy, o:

[...]

3) cenie lub wynagrodzeniu obejmujących wszystkie ich składniki, a w szczególności cła i podatki,

 

Zaakceptowanie oferty przez kupującego jest równoznaczne z zawarciem umowy - więc jak masz na stronie, że coś sprzedajesz i ktoś klika "kupuję" to zostaje zawarta umowa i masz obowiązek sprzedać za cenę, która była uwidoczniona w momencie klikania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popixs nie wkurzaj się bo to raczej wasi klienci mają do tego prawo. Jak się nie dopełnia własnych obowiązków np. poprawienie strony aby nie wprowadzała w błąd, dotrzymywania terminów i umów itd.

I jeszcze jedno zamiast się irytować, ktoś powinien przeprosić za zaistniałą sytuacje. Bo to nic strasznego przyznać sie do błedu, a napewno posty na temat CFD będą przyjemniejsze.

Życze sukcesów i wyciągnięcia wniosków z sytuacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki urażeni się czują.. ..a, przecież grzeczni byli..

..no po prostu słów brak.. ..muahah.. :))

 

..grunt, że postanowiliście zrealizować zamówienia "reszty" klientów

w ciągu kwartału..

..nawet nie wiecie, jak się cieszę, że jednak nic u Was nie zamówiłem..

 

P.S. Jak tam, na wygnaniu?.. ..za granicą też takie szopki odstawiacie?..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeciez strona moze zostac a tylko zablokowac mozliwosc kupna i byloby po klopocie. Mysle ze wlasnie na tym polegal problem. Nie ma sensu nikogo osadzac i wyzywac badz zniewazac nie tedy prowadzi droga. Mysle ze niezadowolonego kleinta trzeba przeprosic za zaistniala sytuacje bo tak dziala wiekszosc szanujacych sie firm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...