Skocz do zawartości
bbc20000

Przestroga przed Volkswagenem i zla jakoscia samochodow!

Rekomendowane odpowiedzi

Chce was przetrzec przed Volkswagenem. Mam 2002 GTI 1.8T z 34,000k. Samochod zepsol sie w czasie drogi. Okazalo sie ze bylo to sprzeglo. VW nie chce pokryc naprawy tej czesci poniewaz VW (a raczej mechanik z VW) twierdzi ze jest to moja wina. Musialem za naprawe zaplacic $2000CAN = 5,706.60 Zlotych za naprawe. Okazuje sie jednak ze wiele osob ktore ma VW ma te same problemy ze sprzeglem psujacym sie bardzo szybko. VW z ignorowal mnie kompletnie. Przez dwa dni mnie oszukiwali mowiac ze sie ze mna skontaktuja. W koncu jak do nich zadwonilem otrzymalem wiadomosc ze nie pokryj naprawy poniewaz weglog opini z warsztatu samochodowego VW gdzie byl moj samochod sprzeglo jest spalone. Mam prawo jazdy 8 lat i mialem 4 auta z reczna skrzynia biegow. VW dokladnie wie ze tenten problem istnieje tylko nie chca sie do tego przyznac poniewaz musieli by ta naprawe wykonac we wszystkich samochodach. W 2002 roku VW podniosl moc 1.8T z 150 do 180HP z ta samym sprzeglem. Sprzeglo poprostu nie wytrzymuje takiej mocy. VW ma zla jakosc i zle traktuja klienta. Takze wystrzegajcie sie VW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to dotyczy sie tego akurat modelu z tym wlasnie silnikiem wiec nie wiem dlaczego mialbym sie wystrzegac odrazu VW(i przy okazji audi, skody, seata i Bog wie czego jeszcze)

 

a zreszta zawsze mowilem ze japonce rox:>

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:D Ktoś tu palił gumę :twisted: Jak się rżnię to się zarżnię. Zapraszam na forum.streetracing.pl i tam wylej swój żal i inne problemy samochodowe to VW straci część swoich klijentów. PS. Gdzieś chyba w wawie można dorobić sprzęgło ze spiekami(sport)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z włąsnego doświadczenia, kolegów, i znajomych mi przypadków to samochody z pod bandery VW są najlepsze (VW, Audi, Porsche).

Może tobie się to przytrafiło ale wadliwe modely zdarzały się w każdej marce. Ostatnio widziałem zdjęcie jak gościu w chinach Mercedesa SLK zniszczył przed salonem bo mu się ciągle psuł.

Więc nie pisz, że firma VW jest do bani i nie przestrzegaj nas.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzeglo ktore pada tak szybko po 34,000k jest wada fabryczna. To ze od czasu do czasu drze sie gumy nie powinno zkrucic zywotnosci sprzegla o 80,000 lub wiecej kilometrow. To jest auto sportowe i powinno byc w taki sposob zrobione aby wytrzymywalo moc samochodu. Zreszta chodzi tutaj o to ze gwarancja jest na 80k a VW sie na mnie wypielo. Oddaje VW do sondu. by the way ,auta na ameryke polnocna sa robione w Meksyku a nie w Niemczech.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzeglo ktore pada tak szybko po 34,000k jest wada fabryczna. To ze od czasu do czasu drze sie gumy nie powinno zkrucic zywotnosci sprzegla o 80,000 lub wiecej kilometrow. To jest auto sportowe i powinno byc w taki sposob zrobione aby wytrzymywalo moc samochodu. Zreszta chodzi tutaj o to ze gwarancja jest na 80k a VW sie na mnie wypielo. Oddaje VW do sondu. by the way ,auta na ameryke polnocna sa robione w Meksyku a nie w Niemczech.

Sluchaj, przeciez samochody rajdowe na rajdach tez sie psuja wiec czemu ten SPORTOWY twoj VW by mial sie nie zepsuc?? Jak kolega wyzej napisal "JAK SIE RZNIE TO SIE ZARZNIE"! Szanuj samochod, bo lekko przyszlo i moze lekko pojsc :twisted:

 

Pozdrawiam Harry :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze jezeli nas dotknie przykra sytuacja to odrazu bedziemy nastewieni negatywnie na wszystko co moglo byc przyczyna owej przykrosci. Tylko tak to juz jest, ze niektorzy kupia taki sam model samochodu i przejzdza nim 20lat bez wiekszej naprawy a drugiemu padnie po odbiorze z salonu. Co do tego sprzegla to sie nie zgodze ze nie wytrzymuje 180KM. Silnik ten jest bardzo podatny na modyfikacje -naczytalem sie o nim sporo i spora czesc ludzi zostaje czy standardowym sprzegle.

Moze trafiles na felerny model, a moze na rynek amerykanski wysylane sa tefne modele :wink:

 

PS. Ja jednak nie radze z tym na forum streetracingu bo tam zamkna je po 3min... jak sama nazwa wskazuje nie o tym jest to forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Problem polega na tym ze ja tego samochodu nie bralem na "street racings" 2. To jest moj czwarty samochod sportowy (2x PONTIAC FIREBIRD) i drugi GTI i w zadnym z poprzednich samochodow nie zarznalem sprzegla. 3. To jest auto sportowe wiec powinno byc przystosowane do "ostrej" jazdy. Za to placisz extra pieniadze 4.Tak jak juz napisalem wiele osob ma problem z tym sprzeglem (nie wiedzialem o tym do tej pory) Zdazaja sie przypadki ze sprzeglo pada w czasie "tear and wear" gwarancji tzw. przed pierszymi 20,000k i VW nie chce wymienic sprzeglo bo uplynelo ponad 12 miesiecy! Te clutches powinny byc wycofane i wszystkie naprawione/wymienione poniewaz jest to wada fabryczna a nie wina kierowcow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy on niebył zaczipowany(ew. zaboxowany)? Te sprzęgło już raczej jest na granicy możliwości(190 KM i się ślizga[sprawdzone u znajomego z wioski]) A pozatym ojcunio Daniela jeździ jak pojeb i drze kapcia na każdym wyjeździe (1,8T) i jeszcze nic nie padło prócz turboladder-a(70KKM nakręciło) a autko to VW Pasek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzeglo ktore pada tak szybko po 34,000k jest wada fabryczna. To ze od czasu do czasu drze sie gumy nie powinno zkrucic zywotnosci sprzegla o 80,000 lub wiecej kilometrow. To jest auto sportowe i powinno byc w taki sposob zrobione aby wytrzymywalo moc samochodu. Zreszta chodzi tutaj o to ze gwarancja jest na 80k a VW sie na mnie wypielo. Oddaje VW do sondu. by the way ,auta na ameryke polnocna sa robione w Meksyku a nie w Niemczech.

To jest samochód sportowy??? Raczysz sobie żartować. Sportowy samochód to W12, albo Impreza WRC, ale to jest najwyżej usportowiony. Czyli taki w którym od czasu do czasu można szybko pojeździć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzeglo ktore pada tak szybko po 34,000k jest wada fabryczna. To ze od czasu do czasu drze sie gumy nie powinno zkrucic zywotnosci sprzegla o 80,000 lub wiecej kilometrow. To jest auto sportowe i powinno byc w taki sposob zrobione aby wytrzymywalo moc samochodu. Zreszta chodzi tutaj o to ze gwarancja jest na 80k a VW sie na mnie wypielo. Oddaje VW do sondu. by the way ,auta na ameryke polnocna sa robione w Meksyku a nie w Niemczech.

To jest samochód sportowy??? Raczysz sobie żartować. Sportowy samochód to W12, albo Impreza WRC, ale to jest najwyżej usportowiony. Czyli taki w którym od czasu do czasu można szybko pojeździć.

I walisz glupoty. Producent mial w zamiarze ze to bedzie sportowe auto. Popatrz sobie na prase itp. ze kazdy pisze ze jak cos ma lepsze osiagi od orginalu to jest to juz sportowy samochod.

 

Co do sprzegla to na 100% niewyrabia. Nie sama moc sie liczy. Jezeli dodali do tego turbo to i moment wzrosl a co za tym idzie powinno byc wieksze sprzeglo.

Podam przyklad ze Sierra 2.3D ma wieksze sprzeglo niz wersja benzynowa z 125KM. Skrzynka biegow jest tak zrobiona ze ludzie wkladaja ja razem z V8 (250KM, 500Nm) i sie nie rozlatuje.

 

Jak ktos mowi ze sportowe auta czasami padaja to niech sie zastanowi ile to auto ma przebiegu do remontu kapitalnego. W sporcie nie chodzi o trwalosc tylko o to aby przy jak najmniejszej masie miec najwieksze osiagi. W normalym samochodzie liczy sie trwalosc a nie moc.

Producen przez dolozenie turbo zwiekszyl tylko moc. Nic nie zrobil wiece a powinien. Kazdy debil moze zwiekszyc moc ale zacznie wtedy skrzynia biegow padac, dyfry, polosie, lozyska, ogolnie bedzie masakra. Samochod dlugo nie pojezdzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest samochód sportowy??? Raczysz sobie żartować. Sportowy samochód to W12, albo Impreza WRC, ale to jest najwyżej usportowiony. Czyli taki w którym od czasu do czasu można szybko pojeździć.

Zgadzam sie z toba. Mysle ze to jest auto usportowione. Wedlog mnie 6 sekund do 100 oddziela auta sportowe od usportowionych.

 

Z pewnoscia Subaru WRX jest lepsza od VW GTI ale tez odpowiednio wiecej kosztuje. Moj GTI ma 180 koni wiec jest w miare szybki. Co mi sie naprawde podoba w VW GTI to jego manewrowosc. Naprawde sie dobrz trzyma drogi i jest latwy w prowadzeniu. Ale jesli wlozyc pare rzeczy do niego to mysle ze sobie by poradzil z Subaru WRC. Nowy VW GTI o nazie R32 ma moc prawie 250k i jest z napedem na 4 kola. Z pewnoscia pali "zwykle" Subaru ale nie WRX STI ktore ma 300 koni.

 

Dołączona grafika

 

Tak czy inaczej VW mnie w "huja" zrobilo i nie kupie juz tego auta. VW powinno stac za swoja marka i swoja "jakoscia" i jesli sie cos popsuje to powinni to naprawic a nie kryc sie za gwarancja. Szczegolnie ze problemy ze sprzeglem wydaje sie to byc czestym problemem. Rozmawialem z kolega dzisiaj ktory pracowal dla VW jako mechanik i mowil mi ze sprzegla w TDI (disel) to sie bardzo psuly i powiedzial mi ze wedlog niego nie jest to moja wina ze sie sprzeglo tak szybko ztarlo ale wada fabryczna . Takze oddaje VW do sadu i bede pisal list do prezydenta VW na ameryke polnocna. Zobaczymy co z tego wyjdzie. A w przyszlosci to sobie SUBARU wlasnie kupie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tak wogóle przypomniało mi się, że rodzice też maja Golfa IV 1,6 z 98r :D, i jakiś rok temu poszła skrzynia biegów! sic! Nowa w salonie 10.000 zł, naszczęście znajomy mechanik załatwił nam nówke za 2.000zł od Polo, i teraz mniej pali :D. Podobno padaka skrzyni to standart :? , w tych 1-szych modelach. Zawsze lepiej jest kupić samochód jak już jest z 2 lata na rynku bo wiadomo jakie ma usterki itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czesc wszystkim osobiscie polecam BMW sam jestem włascicielem E 318i kupiłem ja jak miała 100.000 km teraz ma 260.000 km i przez ten czas zmieniałem tylko podstawowe rzeczy w(armotyzatory ,klocki,olej,filtry,gumy od zawieszenie ,odboje-polskie drogi :) ) samochodzie .A sprzegło zmieniłem jak miało 250.000 km i załorzyłem nowe w serwisie BMW i dostałem gwarancje na 200.000km to jest dopiero firma :) teraz bede sie przymierzał do zmiany rozrusznika bo ma juz 260.000km (duzo razy juz odpalał)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej jestem brackim Darcona wiec nie bluzgajcie go za moje zdanie!!!!

 

 

Ja do WV nigdy nie miałem zaufania mimo iz jestem z wykształcenia mechanikiem to nie wiem czy istnieje druga firam która sie stara ukrywac wady fabryczne samochodów bo zarówna FIAT, TOYOTA czy nawet MERCEDES jak ma jakas usterke stara sie ja usunac (nieraz klijent nawet o tym nie wie) Szlak mnie trafia jak ktos pisze ze jak sie szalej to sprzegło pada nie poto ktos wydal tyle pegi zeby jezdzic jak dziadek PANDA!!! Jak dla mnie to lekka lipa skoro moc golfa została podniesiona o 30 koni i juz sprzegło siada w seryjnym samochodzie takim jak TOYOTA SUPRA chłopaki podniesli moc z 330km na 900km i nie musieli zmieniac ani sprzegła ani skrzyni ani nawet dyfru i półosiek a tu zwiekszyli moc o 30 komi i juz sie wszysko krzaczy!!! Ja z kolega składalismy Sierre Coswortha i z seryjnych 220 koni teraz jest 360 i myslicie ze cos w napedzie ruszalismy?????? Wszystko seria i nic sie nie ma prawa ukrecic i to jest15 letni samochód a gdzie tu o nowym golfiel mowa!!! A jakos goscie to wtedy wymyslili tak zeby było dorze!!!!! Wiec jak ktos pisze ze to wina kierowcy to niech odrazu idzie do komputera pograc w Colina bo o mechanice nie ma pojecia poprostu trzeba to powiedziec w prost VW to samochód dla ludu i nigdy nie bedzie on samochodem sportowym, a dotego mozna zobaczyc naczym sie chłopaki dorobili pieniedzy bo skoro kombinuja z gwarancjami to sory bardzo ale ja nie ma dla nich szacunku!!!! A niby klijent nasz pan (no tak bo pan nas utrzymuje i pan za wszysko płaci) I jeszcze jedno jak ktos pisze HONDA CIVIK rullez to musi byc dobry i z checia sie z nim scigne!!! (pewnie masz tam ukryty super motor 1.4)!!!!Wiecie co głosiło hasło na stronie BMW I SIERRY : "PRZEDNI NAPED DLA DZIEWCZYNEK" Jak ktos chce zobaczyc mocne fury to niech sciagnie sobie z kazy filmy o drifcie!!! A pozo tam wszystki mocne fury maja naped na tył albo na 4 kółka!!!

POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uważam, że bbc20000 ma rację co to spieprzonego sprzęgła. To musi być wada fabryczna. Ja też mam 180KM, zapieprzam, wczoraj stuknęło 140.000 km (od nowości jeżdżę) i ze sprzegłęm zero problemów (Audi). Bbc, myślę, że trafiłeś na zły salon VW. To nie jest wina firmy VW tylko konkretnego salonu, mechaników, kierownika. W "odpowiednim" salonie wymieniliby Ci to albo za darmo, albo np. za pół ceny. Wiem, że tak naprawdę Cię to g... obchodzi, ale niestety tak to jest z tymi firmowymi salonami... Pokazałeś tylko, że oprócz Polski dzieje się tak również w innych krajach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...