morph Opublikowano 27 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2004 Witam, Co sie dzieje z overcooled.com. Stronka znikla i juz od paru dni jest niedostepna. Wiem ze miala byc jakas fuzja z mcs.pc.pl ale narazie to na mcs.pc.pl o tym ani sladu. Wiem ze wszystko musi potrwac itd. ale potrzebuje dostepu do produktow overcooled teraz a nie kiedys :evil: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 27 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2004 po pierwsz z www.overcooled.com a nie pl :) poza tym juz sa Popixsowe bloczki u Mate na stronie, ale jeszcze cen nie ma. Stay tuned :) Chlopaki pewnie zmieniaja wersje jezywkowa strony lub inny bajer. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morph Opublikowano 27 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2004 Oczywiscie ze .com :twisted: Ale tu jest cos nie tak, przejscie mozna bylo zrobic dopiero gdy wszystko na mcs.pc.pl bedzie gotowe, a w ten sposob tracicie klientow, zaufanie(byla firma i zniknela) i dzialacie na wlasna szkode :evil: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morph Opublikowano 27 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2004 juz sa Popixsowe bloczki u Mate na stronie, ale jeszcze cen nie ma. Niby cos tam jest ale tego co najwazniejsze to nie ma(Uriel, GPU-Radek) :? I co to ma znaczyc: "Niebawem w sprzedaży" :evil: kiedy to jest "niebawem" :?: :?: :?: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas20 Opublikowano 27 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2004 morph > przestan sie zachowywac jak dziecko! Mysle, ze overcooled nie zbankrutuje przez jednego klienta. Chlopaki nie mogli sobie poradzic z obsluga klienta i cala produkcje przekierowali do MCS. Kiedy to jest niebawem to pytaj Mate'a. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lspider Opublikowano 27 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2004 morph > przestan sie zachowywac jak dziecko! Mysle, ze overcooled nie zbankrutuje przez jednego klienta. Myślisz, że jednego klienta to można olać?! IMO jak wszystko dograją, to będzie świetne połączenie super bloków z bardzo dobrą obsługą. Szkoda tylko, że zaniknie konkurencja: uriel - nukleon. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niemiec Opublikowano 27 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2004 nie zniknie. bedzie to konkurencja cenowa a wlasciwie cena/jakosc/wydajnosc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalP [xsrx] Opublikowano 27 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2004 zanim napisales ten topik powinienies wejsc na strone i poczekac chwile.. twoim oczom ukaze sie info o tresci: "Witamy , server będzie dostępny we wtorek (27.01.2004) w godzinach wieczornych. Narazie trwa konfiguracja serwera oraz przenoszenie danych na nowy serwer. Server jest juz skonfigurowany tak jak powinien , ale wgrwanie danych moze sie przeciagnac do srody wieczor (28.01.2004). (Do przegrania mamy okolo 60 giga spakowanych plikow) " wiec chyba wszystko jasne ? Poprostu nasz operator hostingowy zmienia lacze... Starczylo poprostu chwile poczekac... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 27 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2004 "]zanim napisales ten topik powinienies wejsc na strone i poczekac chwile.. twoim oczom ukaze sie info o tresci: "Witamy , server będzie dostępny we wtorek (27.01.2004) w godzinach wieczornych. Narazie trwa konfiguracja serwera oraz przenoszenie danych na nowy serwer. Server jest juz skonfigurowany tak jak powinien , ale wgrwanie danych moze sie przeciagnac do srody wieczor (28.01.2004). (Do przegrania mamy okolo 60 giga spakowanych plikow) " wiec chyba wszystko jasne ? Poprostu nasz operator hostingowy zmienia lacze... Starczylo poprostu chwile poczekac... Czy od początku to info o przenosinach było pod tym adresem? Czy dopiero od dzisiaj? Bo jakoś w zeszłym tygodniu żadna strona pod tym adresem się nie otwierała ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas20 Opublikowano 27 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2004 Myślisz, że jednego klienta to można olać?!Dokladnie tak (mowimy o kliencie indywidualnym). Z calym szacunkiem wiem, ze teorie mowia, ze o kazdego klienta trzeba walczyc, ale jednak teoria, a praktyka to co innego. Czasami nie warto szarpania dla kilku zlotych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalP [xsrx] Opublikowano 27 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2004 Myślisz, że jednego klienta to można olać?!Dokladnie tak (mowimy o kliencie indywidualnym). Z calym szacunkiem wiem, ze teorie mowia, ze o kazdego klienta trzeba walczyc, ale jednak teoria, a praktyka to co innego. Czasami nie warto szarpania dla kilku zlotych. a ja sie tu stanowczo nie zgodzie... nie mozna nikogo olewac.. kazdy klient buduje opinie o marce.. dobre marki nie maja niezadowolnych klientow... Jak lecisz na kase to twoja sprawa.. dla wielu liczy sie jakosc i ilosc tych zadowolonych... Jednych stac na 1 blok.. innych na 20 - zapominasz kto jest glownym odbiorca blokow (klient na 1 sztuke) zastanow sie nad tym co piszesz i co wynika z slow ktore piszesz, bo jesli utozsamiasz sie z CFD to twoje wypowiedzi rzutuja na wizerunek firmy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witchhunter Opublikowano 27 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2004 "] Myślisz, że jednego klienta to można olać?!Dokladnie tak (mowimy o kliencie indywidualnym). Z calym szacunkiem wiem, ze teorie mowia, ze o kazdego klienta trzeba walczyc, ale jednak teoria, a praktyka to co innego. Czasami nie warto szarpania dla kilku zlotych. a ja sie tu stanowczo nie zgodzie... nie mozna nikogo olewac.. kazdy klient buduje opinie o marce.. dobre marki nie maja niezadowolnych klientow... Jak lecisz na kase to twoja sprawa.. dla wielu liczy sie jakosc i ilosc tych zadowolonych... Jednych stac na 1 blok.. innych na 20 - zapominasz kto jest glownym odbiorca blokow (klient na 1 sztuke) zastanow sie nad tym co piszesz i co wynika z slow ktore piszesz, bo jesli utozsamiasz sie z CFD to twoje wypowiedzi rzutuja na wizerunek firmy... lukas miejmy nazdieje mowil za siebie, albowiem ja osobiscie sie stanowczo nie zgadzam :roll: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NerCo Opublikowano 27 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2004 Mam nadzieje ze jak zamawialem tydzien temu w overcooled.com rezerwuar to mi jeszcze go przysla :wink: a co do stronki to cos serwer im padl. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witchhunter Opublikowano 27 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2004 Mam nadzieje ze jak zamawialem tydzien temu w overcooled.com rezerwuar to mi jeszcze go przysla :wink: a co do stronki to cos serwer im padl. przysla, nie boj :wink: w zwiazku z przenosinami do mcs, nowymi projektami i innymi sesjami egzaminacyjnymi bedziemy mieli rekordowe opoznienie, niemniej ze wszystkim sie uporami :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NerCo Opublikowano 27 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2004 heh a jaki byl poprzedni rekord :?: :wink: miech, dwa ;p :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lspider Opublikowano 27 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2004 Bardzo cieszy mnie postawa MichalP [xsrx] i Witchhunter'a, bo CFD robią świetne bloczki i nie chciał bym być kiedyś tym olanym klientem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witchhunter Opublikowano 27 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2004 heh a jaki byl poprzedni rekord :?: :wink: miech, dwa ;p :lol: tak zle to na pewno nie bedzie, chyba ze liczac laczne spoznienie na wszystkie zalegle zamowienia (ale wowczas bedzie duzo gorzej :P )... pod koniec tygodnia miejmy nadzieje wszystko bedzie juz rozeslane :roll: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzidzia Opublikowano 27 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2004 heh a jaki byl poprzedni rekord :?: :wink: miech, dwa ;p :lol: Miech i tydzien :P (nadal leci :lol: ) PS: NIe moglem sie powstrzymac :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GNAKED Opublikowano 27 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Stycznia 2004 heh a jaki byl poprzedni rekord :?: :wink: miech, dwa ;p :lol: tak zle to na pewno nie bedzie, chyba ze liczac laczne spoznienie na wszystkie zalegle zamowienia (ale wowczas bedzie duzo gorzej :P )... pod koniec tygodnia miejmy nadzieje wszystko bedzie juz rozeslane :roll: Wreszcie jakiś termin, moglibyście przynajmniej na maile odpisywać tak z czystej kultury, w końcu ktoś wam zaufał i wpłacił kase na konto. Widze że szybko stracicie reputacje nie tylko w polsce - fakt robicie dobra robote ale handlowcami to nie jesteście. Miało nie być na forum ale innego kontaktu z CFD niema, więc miejcie do nich pretensje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrg Opublikowano 29 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2004 Myślisz, że jednego klienta to można olać?!Dokladnie tak (mowimy o kliencie indywidualnym). Z calym szacunkiem wiem, ze teorie mowia, ze o kazdego klienta trzeba walczyc, ale jednak teoria, a praktyka to co innego. Czasami nie warto szarpania dla kilku zlotych. Tak to czytam i nie wierze własnym oczom 8O ale fakt faktem, że na obiecany nowy top do bloku i śruby mocujące czekam już ponad miesiąc i nic sie w tej kwestii nie zmienia, chyba bedac naiwnym zlozylem drugie zamowienie krotko przed zamknieciem sklepu czyli z tego rozumiem, że zostalem po prostu olany i nic nie dostane? I WY CHCECIE DO EUROPY???????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witchhunter Opublikowano 29 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2004 Myślisz, że jednego klienta to można olać?!Dokladnie tak (mowimy o kliencie indywidualnym). Z calym szacunkiem wiem, ze teorie mowia, ze o kazdego klienta trzeba walczyc, ale jednak teoria, a praktyka to co innego. Czasami nie warto szarpania dla kilku zlotych. Tak to czytam i nie wierze własnym oczom 8O ale fakt faktem, że na obiecany nowy top do bloku i śruby mocujące czekam już ponad miesiąc i nic sie w tej kwestii nie zmienia, chyba bedac naiwnym zlozylem drugie zamowienie krotko przed zamknieciem sklepu czyli z tego rozumiem, że zostalem po prostu olany i nic nie dostane? I WY CHCECIE DO EUROPY???????? lukas miejmy nazdieje mowil za siebie, albowiem ja osobiscie sie stanowczo nie zgadzam w zwiazku z przenosinami do mcs, nowymi projektami i innymi sesjami egzaminacyjnymi bedziemy mieli rekordowe opoznienie, niemniej ze wszystkim sie uporami nie boj :!: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrg Opublikowano 29 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2004 Witchhunter Ja sie nie boje bo niby czego, chodzi tu bardziej o opinie jaka sobie kształtujecie.... Wasza sprawa ale jak na razie to opinia jest coraz gorsza :( te elementy na które od ponad miesiąca czekam sa ostatnimi jakie mi są potrzebne do układu chłodzenia więc sam rozumiesz co sie we mnie dzieje.... Z innej strony ciekawa to firma która nie podaje nr telefonu ani siedziby, nie wydaje faktur za sprzedany towar... chyba, że to podejście typowo prawnicze gdzie firma to nic więcej jak nazwa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lspider Opublikowano 29 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2004 Jakie to szczęście, że Urząd Skarbowy o niczym nie wie... ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukas20 Opublikowano 29 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2004 UWAGA!!! Wypowiadam sie we wlasnym imieniu jako Łukasz Ż. a nie CFD! Nie jestem stalym czlonkiem tej firmy i prosze nie wiazac z nia moich wypowiedzi. nrg > poczytaj o malym polaczeniu sil z Matem (to w kwestii obslugi klienta). Kto mowil, ze nie wystawiamy faktur? Co do Europy to tak naprawde to najpierw Europa ciagnela do Nas. Teraz sami zaczynamy uplasowywac nasze produkty w krajach UE i gwarantuje Ci, ze zle Nam nie idzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GNAKED Opublikowano 29 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2004 UWAGA!!! Co do Europy to tak naprawde to najpierw Europa ciagnela do Nas. Teraz sami zaczynamy uplasowywac nasze produkty w krajach UE i gwarantuje Ci, ze zle Nam nie idzie. Wszystko fajnie ciesze się że w Polse ktoś bedzie produkował coś solidnego i exportował. Ale wracając do tematu zanim zamówiłem też Popixs odpisywał a jak zamówiłem zaczeły sie problemy. Ciekawe jak się zachowa wasz kontrachent gdy powiecie mu że opóźnienia są związane z waszą sesją, świętami, przenoszeniem sklepu czy walnięciem serwera - klienta to nie interesuje. A narazie niewidać waszych bloków zagranicą. Nie życze wam źle chłopaki ale weźcie sie w garśc bo zachowywujecie się jak dzieci. Ciągle oczekujący Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lspider Opublikowano 29 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Stycznia 2004 UWAGA!!! ... i gwarantuje Ci, ze zle Nam nie idzie. To pewnie dlatego można olać niektórych klientów. W takim razie nie wiem, czy życzyć wam jeszcze większych sukcesów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichalP [xsrx] Opublikowano 30 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2004 Inspider - Lukas ma problem z ta liczba mnoga uzywana w wypowiedziach ale nie kazdy z nas stosuje sie do wzmianki o tym ze ma sie kogos gdzies.. Chlopaki sie teraz naprawde staraja nadrobic straty... nie ma potrzeby rzucac dodatkowym kamieniem :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morph Opublikowano 30 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2004 morph > przestan sie zachowywac jak dziecko! Mysle, ze overcooled nie zbankrutuje przez jednego klienta. Chlopaki nie mogli sobie poradzic z obsluga klienta i cala produkcje przekierowali do MCS. Kiedy to jest niebawem to pytaj Mate'a. Jaaa sie zachowuje jak dziecko 8O No wybacz kolego nie masz racji, a takie uwagi sa nie na miejscu. Nie ma nic gorszego niz znikajaca firma, a w waszym przypadku jak by nie patrzec, byc albo nie byc zalezy od dzialania sklepu internetowego. Nigdzie nie stwierdzilem ze firma zbankrutuje przez jak twierdzisz jednego klienta(napewno potencjalnych klientow bylo juz duuuzo wiecej) a jedynie ze tracicie zaufanie, marke, a tym samym dzialacie na wlasna szkode. Ale z takim podejsciem "klienta mozna olac" nie wroze Ci wielkiej przyszlosci w gospodarce wolnorynkowej i mam nadzieje ze szybko sie o tym przekonasz. Pocieszajace jest to ze koledzy odcieli sie od Ciebie i maja inne zdanie na temat stosunku do klienta. Osobiscie bylem swiadkiem jak pani w kasie zrobila sobie przerwe i zostawila kartke "zaraz wracam" Po czym rozzloszczeni ludzie stojacy godzine przed kasa zaczeli dzwonic do siedziby firmy, w wyniku tego pani juz nigdy nie wrocila do kasy i nie dlatego ze tyle jej nie bylo, a dlatego ze nie zostawila kartki z godzina powrotu. Mam nadzieje ze na mcs.pc.pl pojawia sie jakies konkretne terminy zamiast nic nie znaczacego "niebawem". UWAGA!!! Wypowiadam sie we wlasnym imieniu jako Łukasz Ż. a nie CFD! Nie jestem stalym czlonkiem tej firmy i prosze nie wiazac z nia moich wypowiedzi. 8O Caly czas wypowiadasz sie w imieniu firmy: Kto mowil, ze nie wystawiamy faktur? Co do Europy to tak naprawde to najpierw Europa ciagnela do Nas. Teraz sami zaczynamy uplasowywac nasze produkty w krajach UE i gwarantuje Ci, ze zle Nam nie idzie. A ja Ci gwarantuje ze ta firma z takimi "czlonkami" jak Ty daleko nie zajedzie a juz napewno nie do UE gdzie pracownik za samo stwierdzenie "klienta mozna olac" wylatuje z pracy. BTW Serwer jak nie dzialal tak nie dziala, po raz kolejny zostal przelozony termin uruchomienia(juz po raz 3 odkad obserwuje) i pewnie na tym sie nie skonczy. Pozostaje albo zmienic serwer albo dalej narazac sie na straty(nie tylko w sensie materialnym). Ale jako ze "klienta mozna olac" pewnie nic tu sie nie zmieni :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 30 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2004 To tylko kilka znalezionych wątków 19.12.2003 http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=550...8&highlight=cfd 19.12.2003 http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=549...ight=overcooled 10.01.2004 http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=577...5&highlight=cfd Też miałem z nimi przejścia, dotyczące oczywiście opóźnień w realizacji zamówienia i braku odzewu na wysyłane maile Jak widać niewiele się zmienia i wnioski nie są wyciągane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrg Opublikowano 30 Stycznia 2004 Zgłoś Opublikowano 30 Stycznia 2004 "]Lukas ma problem z ta liczba mnoga uzywana w wypowiedziach ale nie kazdy z nas stosuje sie do wzmianki o tym ze ma sie kogos gdzies.. Chlopaki sie teraz naprawde staraja nadrobic straty... nie ma potrzeby rzucac dodatkowym kamieniem :) Nikt tu nie stara się rzucać kamieniami tylko chciałbym być traktowany jako równorzędny partner w transakcji a nie być olewanym bo ktoś ma takie prywatne zdanie... Nie mam pojęcia kto jest w firmie i kto się czym zajmuje i wcale mnie to nie interesuje, interesuje mnie tylko i wyłącznie ponad miesięczny przestój w moim zamówieniu i całkowity brak zainteresowania drugiej strony w poinformowaniu mnie dlaczego tak jest. Czy czuje się olewany? Właśnie tak się czuje po braku odpowiedzi na moje maile... Pomyśl co by było gdybym nic nie wiedział o istnieniu tego forum.... hmmmm czy miałbym prawo czuć się oszukanym po miesiącu czy tylko olanym a może coś innego? Dobija brak innej formy kontaktu z „firmą”. Na domiar złego człowiek, który uważa się za członka firmy wygłasza pogląd, że jego prywatnym zdaniem można olać klienta... Jak zachować się w takiej sytuacji? Pisanie tutaj, korzystając z gościnności tego forum, tak na prawdę nic nie zmieniło, toczy się dyskusja a ja nadal nie wiem co się dzieje z zamówieniem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...