Skocz do zawartości
Pitbull82

Unreal Tournament 2004

Rekomendowane odpowiedzi

Ja ciupie prawie codziennie w InstaGib CTF.

Na jakim serwie? Hmm ten co ma najnizszy ping :D

194.30.178.28:27300

194.177.124.204:8500

Edytowane przez S0n1c

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

UT2004 w końcu pojawił się w sklepach na DVD i dotego za 50PLN.

Ta gra prawie NIC się nie postarzała, grafa jest ciągle ładna mimo znikomej ilości shaderów itp. badziewia, a do tego na moim sprzęcie ilość FPS oscyluje w okolicach 100 w full detalach. Drażnią mnie tylko te różowe plansze podczas ładowania, przecież od czegoś takiego facet może oślepnąć !!!

A i tak najlepsze jest multi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z ta gra :( Nie chca mi sie wczytywac niektore mapy... W sumie to wiekszosc :angry: Dysk mieli przez jakies 10-15 sekund potem przestaje i komp na nic nie odpowiada, pomaga tylko reset :? Prosze o pomoc bo gierka jest fajna i chetnie bym pogral.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dysk jest dobry nie ma zadnych bad sektorow... Nie wiem czemu ale log jest czysty. Uruchomilem gre w;aczylem jakas plansze zawiesil sie , zresetowalem i w logu nic nie bylo caly czysty. Teraz wogole cos padlo bo mi wyskakuje zebym przeinstalowal gre :?

 

Ok przeinstalowalem gre wlaczylem tryb single player... Wczytal sie filmik poczatkowy gry... Gdy sie skonczyl wylaczylem single player i w instant action wlaczylem mape deck 17 i znowu sie zacial komp w czasie wczytywania... Teraz po restarcie w logu unreala bylo to :

 

Log: Log file open, 09/10/05 18:45:35Init: Name subsystem initializedInit: Detected: Microsoft Windows XP 5.1 (Build: 2600)Init: Version: 3355 (128.29)Init: Compiled: Feb 15 2005 17:04:22Init: Command line: Init: Character set: UnicodeInit: Base directory: D:\UT2004\System\Init: Ini:UT2004.ini   UserIni:User.iniInit: Build label: UT2004 Build UT2004_Build_[2005-02-15_17.02]Init: Object subsystem initializedLog:  nv4_disp.dll/NVIDIA GeForce 6600 Log: Game class is 'GameInfo'Log: Bringing Level Entry.myLevel up for play (0) appSeconds: 6.458000...ScriptLog: GameInfo::InitGame : bEnableStatLogging FalseLog: Browse: NvidiaLogo.ut2?Name=Player?Class=Engine.Pawn?Character=Jakob?team=255Log: Collecting garbageLog: Purging garbageLog: Garbage: objects: 27910->27910; refs: 283863Log: Game class is 'CinematicGame'Log: Bringing Level NvidiaLogo.myLevel up for play (0) appSeconds: 12.510000...Log: (Karma): Autodetecting CPU for SSELog: (Karma): Using SSE OptimizationsScriptLog: GameInfo::InitGame : bEnableStatLogging FalseLog: ALAudio: Using DirectSound to record audio.ScriptLog: New Player Player id=99bc45d3119c591290566ae8ddaa64d0Log: Opened viewportLog: Enter SetRes: 800x600 Fullscreen 1Log: Using back-buffer format 22(32-bit)Log: Using depth-buffer format 77(32-bit)Log: Creating deviceLog: xD3DHelper::Init (QuadEmulation)Log: OS doesn't support IME.Log: Startup time: 14.180000 secondsLog: Precaching: NvidiaLogo.LevelInfo0Log: Static mesh batches: 508608 vertex bytes, 110460 index bytesLog: Allocating 16384 byte dynamic index buffer.Log: Finished precaching geometry in 0.257 secondsLog: Finished precaching textures in 2.238 secondsDebug: UT2k4MainMenu.Opened()   Sender:Package.UT2k4MainMenuLog: URL: Adding default option Name=PlayerLog: URL: Adding default option Class=Engine.PawnLog: URL: Adding default option Character=JakobLog: URL: Adding default option team=255Log: Browse: Index.ut2?disconnect?Name=Player?Class=Engine.Pawn?Character=Jakob?team=255Log: Failed; returning to EntryScriptLog: UT2k4MainMenu NotifyLevelChange  PendingConnection:FalseLog: GP=FALSELog: Spawning new actor for Viewport WindowsViewportScriptLog: New Player Player id=99bc45d3119c591290566ae8ddaa64d0Log: Static mesh batches: 0 vertex bytes, 0 index bytesWarning: Failed to load 'NULL': Can't resolve package nameWarning: Failed to load 'Mesh None.': Can't resolve package nameScriptLog: Could not load mesh:  For player: Log: Enter SetRes: 1280x1024 Fullscreen 1Log: Using back-buffer format 22(32-bit)Log: Using depth-buffer format 77(32-bit)Log: xD3DHelper::Init (QuadEmulation)Log: Precaching: Entry.LevelInfo0Log: Finished precaching geometry in 0.048 secondsLog: Finished precaching textures in 0.178 secondsDebug: UT2k4MainMenu.Opened()   Sender:NoneLog: Time=1144.066446 msLog: Save=33.668579Log: Moving '..\Saves\Save.tmp' to '..\Saves\SP_Mangelo.uvx'Debug: UT2k4MainMenu.Opened()   Sender:NoneWarning: UT2K4SPTab_ProfileNew Package.UT2K4SPTab_ProfileNew (Function GUI2K4.UT2K4SPTab_ProfileNew.onPlayClick:04A6) Accessed None 'Controller'Log: URL: Adding default option Name=PlayerLog: URL: Adding default option Class=Engine.PawnLog: URL: Adding default option Character=JakobLog: Browse: MOV-UT2004-Intro?quickstart=true?TeamScreen=False?savegame=SP_Mangelo?Name=Player?Class=Engine.Pawn?Character=JakobWarning: Missing Cubemap Cubemap AW-Cubes.Cubes.MesaEnv2Warning: UT2K4ServerLoading Entry.UT2K4ServerLoading (Function GUI2K4.UT2K4ServerLoading.SetText:0095) Invalid game class, so cannot draw loading hint!Log: Collecting garbageLog: Purging garbageLog: (Karma): Level Karma Terminated.Log: Garbage: objects: 37788->33784; refs: 414121Log: Game class is 'CinematicGame'Log: Bringing Level MOV-UT2004-Intro.myLevel up for play (0) appSeconds: 104.153000...Log: (Karma): Autodetecting CPU for SSELog: (Karma): Using SSE OptimizationsScriptLog: GameInfo::InitGame : bEnableStatLogging FalseLog: PlayAnim: Sequence 'R
Edytowane przez Mangelo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Warning: Failed to load 'NULL': Can't resolve package name

Warning: Failed to load 'Mesh None.': Can't resolve package name

ScriptLog: Could not load mesh: For player: "

 

 

Wygląda no problem z modelem gracza .... Odpalasz na default skin ? Masz może ECE bonus pack? ... Zajrzyj na forum które podałem is prawdź zalecane sterowniki do grafy. Może link to pomoze?

 

"Failed to load 'NULL': Can't resolve package name

Failed to load 'object class None.object name': Can't resolve package name

These two lines appear together and are caused by the DynamicLoadObject function when trying to load an object from a non-existing package. Object class is the class specified as second parameter of DynamicLoadObject and could be e.g. "Class", "Texture" or "Sound". Object name is the actual name of the object that should be loaded. Note that the object's package name is set to "None" because the package could not be loaded. (which caused the first warning)"

 

Coś jest pokopane z paczkami - a probowałeś bez patcha, gołą grę?

Edytowane przez Myszaqu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie mam zadnego packa... Gra jest czysta... Zainstalowalem jeszcze raz, tym razem nie instalowalem patcha , sterwoniki do karty tez zainstalowalem starsze, nawet ja odkrecilem bo podobno Unreal jest strasznie czuly na overclocking. Uruchomilem gre tak jak sie zinstalowala nawet ani jednej opcji nie zmienilem i nic. Dalej nie dziala :angry:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiecie jaki jest sposób na to, aby pozbyć się opóźnienia myszki? czasami mam tak, że ruszam w lewo a ona za około pół sekundy dopiero reaguje (niezależnie od ustawień grafiki itd.).

 

bawiłem się już nawet w UT2004.ini i odznaczałem opcję 'Preload Skins' czy jakoś tak i nadal ten problem występuję. jest to straszne, zwłaszcza jak czymś się jedzie bo zazwyczaj wylądowuję na ścianie. pomocy :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem. Kiedyś jak grałem w tego UT to myszka spoko luzik latała. A teraz biegne biegne, nagle lag i stoje nie tam gdzie chciałem :?

 

-------

 

Poradziłem sobie z tym. Jeśli wyłączysz opcję 'Preload Skins' i nic to nie daje to wyłącz też opcję 'Disable Mouse Lag' czy jakoś tak. Mi pomogło - 0 zacięć itd.

Edytowane przez BLANTMEN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pojawił sie patch na platformę 64-bit AMD64 ;0 dla UT2004 i tu jestem ciekaw ;) czy patch ten działa pod proce intela ?? heheh

 

więcej info na: http://amd64downloads.filecloud.com/ut2004.asp

 

zobaczymy jak ze wzrostem fps-ów :D

Edytowane przez cavarr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lewo-lewo-prawo-prawo (lub na odwrot)=niewidzialnosc(?)

gora-gora-gora-gora=speed

dol-dol-dol-dol=buster

dol-dol-gora-gora (lub na odwrot)=berseker(?)

 

(?) - nie jestem pewien

 

This is a native, 64-bit version of Unreal Tournament 2004 for Win64

(or "Windows XP 64-bit Edition", or "Windows for x64", etc).

 

To install:

- Install the retail version of UT2004 on Win64 from the retail disc(s).

  The free demo version will not be sufficient for this. The installer

  on the disc is a 32-bit program, but it will run fine on Win64.

- Patch the installation to version 3355 (available from

  http://www.unrealtournament.com/). The update program is also 32-bit

  but, again, will run fine on win64.

- Unpack this .zip file into the directory where you installed the

  game, so that "ut2004-win64.exe" ends up in the game's "System"

  directory, "ut2004-win64Logo.bmp" ends up in "Help", etc...

- Run the ut2004-win64.exe from the game's "System" directory.

 

 

Minimum System Specs for 64-Bit Version:

Supported OS: Windows® XP, Windows® XP Professional x64 Edition

Processor: AMD Athlon™ 64 processor 2800+ or equivalent

RAM: 128MB

Video Card: 64MB DirectX® 9.0 compatible graphics card

Sound Card: DirectX 9.0 compatible PCI card

DirectX Version: DirectX 9.0 included with 64-bit OS

CD-ROM: 6X DVD or 16X CD-ROM

Hard Drive Space: 5.6 GB Free (for both retail version & 64-bit version)

Multiplay: 33.6 Kps modem for LAN/Internet play

 

 

Recommended System Specs for 64-Bit Version:

Supported OS: Windows® XP, Windows® XP Professional x64 Edition

Processor: AMD Athlon™ 64 processor 3400+ or equivalent

RAM: 256MB

Video Card: 128MB DirectX 9.0 compatible graphics card

Sound Card: Sound Blaster® Audigy series recommended

DirectX Version: DirectX 9.0 included with 64-bit OS

CD-ROM: 24X DVD or 24X CD-ROM

Hard Drive Space: 5.6 GB Free (for both retail version & 64-bit version)

Multiplay: Broadband Internet connection recommended

 

* Note: Please see retail box for 32-bit OS system recommendations.

 

 

Other notes:

 

The Win64 version includes both a Direct3D9 and OpenGL renderer.

The Direct3D 8 renderer (the default on win32) is not available, nor

is the Pixomatic software renderer.

 

The 32-bit version is still available on your system, and should not

be affected by the existance of the 64-bit version. They even use

seperate .ini files by default.

 

ucc-win64.exe is the 64-bit version of the dedicated server.

 

There is no support available for the 64-bit version of the game.

Please do not contact Atari tech support about the Win64 version.

 

Enjoy!

 

--Epic Games.

Na 98se sobie nie zainstaluje ;/

Edytowane przez Szela

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy patch - 3369

 

Changelog:

 

This patch is completely compatible with the retail version - servers and clients of any flavor can connect with each other.

This patch will not overwrite your ut2004.ini and user.ini files, except to update settings as necessary. This patch

includes all changes made in Patches 1, 2, 3, 4, 5,and 6.

 

This patch should be installed *after* installing the Epic ECE Bonus Pack, as it updates some of the game code included

with the bonus pack.

 

Thanks to John Barrett for a number of fixes.

 

General Gameplay:

- Fixed DriverLeft() not be called when driver dies in vehicle without vehicle being destroyed. This fixes the vehicle not resetting, and fixes effects like the engine sound not being turned off.

- Fixed some vehicle weapon effects staying around when bots stopped firing them.

- Fixed spider mine layer incorrectly reducing mine count when a fired spider mine immediately explodes.

- Fixed manta and raptor spinning sometimes when player enters

- SPMA camera explodes if it hits water.

- Don't allow SPMA camera view to go outside world.

- Invasion HUD radar uses the viewed pawn's rotation rather than the spectator's rotation.

- Fixed low gravity not working properly in second and successive rounds of onslaught.

- Moved announcements for assault energycore to ASOBJ_EnergyCore_Spawn, and made them editable by level designers.

- Fixed spawning multiple energycores in Assault.

- Can now throw linkgun with 1 ammo left.

- Fixed exploit where shieldgun could be used to protect against lava or slime volume damage.

- Fixed CTF Flags not returning exploit

- Fixed stats tracking when a player switches between a spectator and active player (or vice-versa)

 

Networking:

- Various networking serialization optimizations.

- Fixed issues where players would not properly be sent to the Spectating state on clients.

- Fix for eyeheight getting screwed up on client

- Server optimization - players don't do line of sight checks with each other

- Don't replicate pawn.ViewPitch to netowner

- Fixed CTF flag not properly attaching to vehicles on net clients.

- Made CD key hashes sent by clients more secure.

- Fixed various exploits.

- Merged Michiel Hendrick's HTTP redirect code improvements.

- Merged Fix for Map Vote Bug that cut off some chat text

- Merged Fix for Map Vote Bug that caused the window to open twice

- Prevent crash exploit (which was fixed) from being propagated to unpatched clients.

 

Engine:

- Return rather than asserting in UCanvas::WrappedPrint() if no valid font.

- Fixed -Mod= to support proper exporting of headers

- Convert '|' to 'I' in player names.

- Fixed cut and paste error in MidGamePanel.uc that could cause crashes on level changes. (thanks Wormbo)

- Fix and optimization for projector rendering.

- Various changes to support 64 bit version.

- Scripted texture changes so they don't render upside down on OpenGLDrv.

- Fixed weather effects on OpenGLDrv.

 

 

Download:

http://www.3dgamers.com/games/unrealtourn2k4/downloads/

http://www.worthplaying.com/article.php?sid=30295

http://www.beyondunreal.com/

http://www.planetunreal.com/

 

Wersja linuxowa:

http://treefort.icculus.org/ut2004/ut2004-...tch3369.tar.bz2

Edytowane przez Shake

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...