kojak_ct Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 hmm. Zobaczymy co odpowiedzą na maile. Czyżby znów NVidia smarowała? :? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HQ12 Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 raczej nie sądze żeby to było posmarowane, rozbierzności w grafice są tak olbrzymie, że nikt tego by nie kupił i taki manewr niemaiłby żadnego sensu, bardziej wygląda jak błąd w sterowniku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Może i masz racje. To chyba nadal są bety dentek prawda? Poczekamy zobaczymy. Oby tylko wałków nie było bo dla nas to będzie niezdrowe! :x Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 o ku..a ten samochod wbity w sciane mnie na lopatki rozlozyl...Nie tylko ciebie.Zamiast podniecać się tym cieniastym demem proponuję oglądnąć trailery z driver'a3. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heat Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zamiast podniecać się tym cieniastym demem proponuję oglądnąć trailery z driver'a3. Pozwol mi , ze sam bede decydowal czym sie bede podniecal ok :?: :twisted: :twisted: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam_M Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 a mnie rozje... to demo unreala 3 .. z tymi swiatłami dynamicznymi.. a ten przelot kamerą nad całą okolicą .. te textury .. ech :) po za tym zajebista prezentacja dynamicznych świateł tego witraża i jeszcze jedno scena przeżroczystej kuli a za nią neon czerwony .,.. jak to było w czasie rzeczywistym to duże WOOOOOW ... pamiętam jak męczyłem sie na maxie z ray tracingiem .. masakrycznie obciąża grafe 1 render jest kilka razy dłuższy po wprowadzeniu ray tracingu .. a tam taki efekt w czasie rzeczywistym .. SZOK !!!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xor Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 anam_M --> zupelnie inna metoda - w Maxie moglbys tam wrzucic z tylu 6 luster i niewiele spowolniloby to czas renderingu. W przypadku 'realtime' nei ma ray-trace-ingu tylko jest to robione 'trikami' majacymi dac podobny efekt. I dla przykladu, gdyby dodac te 6 luster - spowolniloby to az ok. 6-krotnie ! (kazda odbijajaca powierzchnia = dodatkowo renderowana scena) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Popieram. Ray-tracing to zupełnie inna bajka. Ale nie ma się co czarować. Tam też dołożenie każdego odbicia powoduje sporo większą liczbę obliczeń. :wink: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 o ku..a ten samochod wbity w sciane mnie na lopatki rozlozyl...Nie tylko ciebie.Zamiast podniecać się tym cieniastym demem proponuję oglądnąć trailery z driver'a3. Człowieku co ty piszesz porównujesz tego śmiecia driver 3 do takiego demka hahaha A tu news "RADEON X800 zaprezentuje nową funkcję. Jest nią kompresja 3Dc. Nowa kompresja ma działać bezstratnie w stosunku do renderowanego obrazu, a jednocześnie uzyskiwać ratio nawet do 8.8:1. Minusem jej jest niemożliwość współpracy z takimi efektami jak światło i cień - i przy renderowaniu tych efektów 3Dc nie będzie używany." Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 No dobra, ale co ta kompresja właściwie kompresuje bo jakoś nie kapuje :? To jakas nowa kompresja tekstur czy co? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 A słyszeliście jeszcze że ATi wraz z CryTek zrobili "śledztwo" co do tych PS.3.0 vs PS.2.0 na premierze nv40 i wyjaśniło się że nVidia ściemnia i użyła ps.1.1 a nie PS.2.0 jak to ogłosiła. Dobrze że te dwie firmy to potwierdziły co my już dawno wiedzieliśmy. nVida to dno. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heat Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 A słyszeliście jeszcze że ATi wraz z CryTek zrobili "śledztwo" co do tych PS.3.0 vs PS.2.0 na premierze nv40 i wyjaśniło się że nVidia ściemnia i użyła ps.1.1 a nie PS.2.0 jak to ogłosiła. Ta firma to dno. heh :D no to bylo na pierwszy rzut oka widac , ze ten screen to byl w ps1.1 robiony :D Ta woda to wygladala jak z pierwszej odslony quake'a :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiu22 Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 No dobra, ale co ta kompresja właściwie kompresuje bo jakoś nie kapuje :? To jakas nowa kompresja tekstur czy co? Tu chyba chodzi o to że GPU renderuje pojedyńcza scene 8 razy i wybiera ta jedna najlepsza i cos takiego odbywa sie bez spadku wydajności.(jesli sie myle to poprawcie ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 eee. Coś to jest nie tak. Skoro renderowałby 8 razy to chip musiałby być szybszy 8razy. Nie da się wyrenderować 8 takich samych scen w jednym czasie! To jest jakaś inna. Może kompresuje obiekty? Po co renderować te obiekty, które są niewidoczne?? Ale nie wiem więc mnie nie słuchajcie! 8) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 ATI is unlikely to release its next-generation R420 chip until May and not 26 April, as previously thought, The Register has learned. Earlier this month, sources said to be familiar with ATI's roadmap claimed that the graphics chip maker had pegged next Monday as the day the part would make its official debut. The deadline now seems likely to pass by without a word from ATI, and we estimate that the R420 won't be launched until 10 May - given the number of places around the world for which 3 May is a public holiday - but a launch in the first week of May can't yet be ruled out, we understand from hints dropped by sources close to the company. :( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqrydza Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Ati i Valve w jednym stali domku. :lol: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yasiu22 Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Bosze przecierz o tym wiadomo od dawna a date 26 kwietnia jakiś pismak gdzies usłyszał a wszyscy mu uwieżyli.Oficjalna data premiery X800PRO to 4maj. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam_M Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 ja sie wyłamie i of topic zamieszcze .. jak mod chce niech go skasuje .. tu a bo sprawa sie tyczy Nvidia.. wg mnie to LOL jakich mało jak opublikował chip pl cytuje Specjaliści nVidii przewidują, że w roku 2006 procesory z rodziny............ GeForce 5900 ...........będą produkowane w technologii 65 nm. Mają one zawierać 520 milionów tranzystorów. Na 45-nanometrową technologię i ponad miliard tranzystorów trzeba będzie czekać kolejne dwa lata. W roku 2010 ma natomiast ruszyć produkcja w technologii 32 nanometrów, która pozwoli na umieszczenie w procesorze 2,1 miliarda tranzystorów. dobra dobra będą reaktywować 5900 na 65 nanometrów .. ee w texcie sie musieli jeb.. nąć :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 a nawet niech zrobia karte na chipie ktory bedzie sie nazywal FX5901 - ale jak bedziesz szybka i dobra to -co masz cos przeciw? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piaskoon Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 a mnie rozje... to demo unreala 3 .. z tymi swiatłami dynamicznymi.. a ten przelot kamerą nad całą okolicą .. te textury .. ech :) po za tym zapupista prezentacja dynamicznych świateł tego witraża i jeszcze jedno scena przeżroczystej kuli a za nią neon czerwony .,.. jak to było w czasie rzeczywistym to duże WOOOOOW ... pamiętam jak męczyłem sie na maxie z ray tracingiem .. masakrycznie obciąża grafe 1 render jest kilka razy dłuższy po wprowadzeniu ray tracingu .. a tam taki efekt w czasie rzeczywistym .. SZOK !!!! Ściągnij sobie demko Transparent shadowmapping (trzecie od dołu po kliknięciu w Direct3D). Nie jest to aż tak zapoopisty witraż, ale nie potrzeba do tego NV40 ani R420. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam_M Opublikowano 23 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2004 a mnie rozje... to demo unreala 3 .. z tymi swiatłami dynamicznymi.. a ten przelot kamerą nad całą okolicą .. te textury .. ech :) .......... .. SZOK !!!! Ściągnij sobie demko Transparent shadowmapping (trzecie od dołu po kliknięciu w Direct3D). Nie jest to aż tak zapoopisty witraż, ale nie potrzeba do tego NV40 ani R420. widziałem nie powiem śliczne .... owszem zgodze że do tego sie z toba nie potrzeba ale NV40 ani r420 ale weź jedno pod uwage na samych efektach gry oraz dobrej animacji nie stworzysz i boirąc pod uwage to demo Transparent shadowmapping .. gra nie zyska na popularności .. ot ze ładny efekt .. w grze jak i w animacji 3d diabeł tkwi w szczegółach a im więcej detali posiada scena im wiecej detali posada model + efekty no i oczywiście dynamika ruchu tym ta animacja jest bardziej realna i przekona zwykłego zjadacza chleba .... no i do tego są potrzebne takie karty , które zarówno posiadają takie efekty ale których silniki policza milony poligonów aby uzyskać rządany efekt ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cavarr Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2004 A zobaczcie to :) Ma kopa :twisted: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slayer Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Wszystko świetnie, tylko że jakoś nie widzę nic nowego dla tych "biedniutkich" co nie mają tych 300-400 $ :| Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boro Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Wszystko świetnie, tylko że jakoś nie widzę nic nowego dla tych "biedniutkich" co nie mają tych 300-400 $ :| O no właśnie Slayer, kiedy pokażą godnych następców seri Radeon 9200 i GF FX 5200. Wkońcu taka grupa konsumentów jest największa i to na niej powinni się skupić :roll: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GenghisKhan Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2004 hmmm no winiki fajne ale trzeba zobaczyc jaka jest jakosc obrazu itp.. poczekamy jeszcze to dokladnie zobaczymy :D tak czy siak karta jest za droga - najmocniejsza wersja u nas pewnie bedzie ponad 3kPLN kosztowac ;/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cola Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2004 A moze kupimy kilkanascie sztuk w stanach jesli ktos ma dojscie + wysylka i bedzie zapewne duzo taniej. Tak sobie glosno mysle i przeklinam te roznice cen ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrl Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2004 :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojak_ct Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Szkoda, że w powyższym teście nie umieścili X800SE. :x Jestem ciekaw jak wypadła by w porównaniu z 9800Pro/XT. 8) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Yamroz- Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Jasne... Beda sie chwalic ze zrobili Radka X300 albo GF 6200 ktory jest tylko o 40% wolniejszy od ich aktualnych modeli -ale efekt...Poraza Rotfl, to chyba oczywiste ze te karty wejda tylko nie na nich sie buduje preastiz firmy... Dlatego skupiaja sie na potworach wydajnosci a porowannie wydajnosc okrojonych modeli bedzie przeciez analogiczne do porownania wydajnosci owych potworow... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam_M Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Kwietnia 2004 zgadzam sie z przedmówcami , ale sami powiedzcie patrząc na tabelki ... to jest wojna w teatrza High-end... i tu raczej nie patrzy sie na cene .. obecnie nawet nie wielu stać na 9800xt... tu chodzi o to kto jest królem w produkcji najwydajniejszych kart a tabelki (o ile prawdziwe) mówią nam jednoznacznie , ze Ati jest liderem , a kto zdobędzie rynek ? o tym sie dowiemy gdy współczynnik cena/wydajność będzie jak najlepszy , a tego tu niestety nie zaznaczyli, notabene teraz króluje ati bo produkuje tansze układy, które po modyfikacjach mają specyfikacje najlepszych i najdrozszych w swojej klasie , wiec troche proroctwa ale co mi tam : jesli nv6800 non ultra da sie bez problemu zmodowac na 6800 ultra a na ten przykład x800se nie bedzie sie dało juz nic zrobic .. no sami powiedzcie kto wtedy sprzeda wiecej produktów ... ale jesli i x800se i nv6800 non ultra beda modowalne .. to róznice w wersjach tych lepszych dla ati x800pro i nv40ultra sa znowu minimalne na kozysc ati .. i wybór kart bedzie juz tylko kwestia gustu kto co lubi ( oczywiscie przy tej samej cenie) .. pozatym .. jak powiedzial przedmówca .. jakosc obrazu .. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...