Skocz do zawartości
zielony_I

Grafika z Sirius'a - Przestroga

Rekomendowane odpowiedzi

Zaczne od początku ;)

Jakies 1,5 miesiąca temu kupiłem radeona 9800se@pro w Siriusie - dotarł na drugi dzień (to jedyny tak szybki czas realizacji podczas całego zdarzenia). Dotrzeć dotarł - tylko po przetestowaniu - 3d mark 2003 już w drugim teście - Battle of Proxicon - szachownica taka, że nic nie było widać - ślepy by zauważył ( model był wyselekcjonowany - jasne ;) ) Karte odesłałem - miły pan mnie poinformował iż juz dziś wysyła sprawny model, najpóźniej jutro - i ten tekst przez 1,5 tygodnia. Zdenerwowałem się i zmieniłem zmówienie na Geforce FX 5900XT Gainward. Karta dotarła. Ale zgodnie z regulaminem sklepu mogę kartę zwrócić w ciągiu 10 dni i tak też zrobiłem. Zdecydowałem się wymienić na Radeona 9800 pro. Znowu miły pan mnie poinformował że na karty trzeba czekać nawet ponad tydzień. Wtedy poprosiłem o zwrot gotówki i o dziwo nagle Radeon 9800 pro , którego nie mieli , nie dość że się znalazł to już został do mnie wysłany ;). I tak czekałem na Radeona ale po paru dniach dostaje informacje - że jednak readon nie został wysłany gdyż Geforce Którego oddałem ma porysowany śledz ( sorry ale to co karty miałem nie przykrecać - może nie otwierać pudełaka nawet ?? a może użyć gumowych śrubek ;) ;)) I teraz karta do mnie wraca - zobaczymy czy dotrze.

Ludzie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jak macie kupić coś drogiego to nigdy w tym sklepie - Komputronik całą obsługą bije to na głowe ;)

Ku Przestrodze ;)

Pozdrowienia dla obsługi z Siriusa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a komputronik nie jest lepszy. może nie sam sklep co ich dostawca - servisco. kumpel budę kupił, wysłali i w piątek rano buda byla w lubelskim oddziale ale do kolego nie dotarła, jeszcze kilka dni czekał. generalnie wysyłają jakimiś dziwnymi drogami i długo się czeka. pocztą z priorytetem idzie dzień i kosztuje mniej :!:

a co do porysowanego śledzia to wyślą tę kartę komu innemu więc nie chcą mieć śladów używania. serio trzeba było testować bez przykręcania, ale przyjąć muszą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdenerwowałem się i zmieniłem zmówienie na Geforce FX 5900XT Gainward. Karta dotarła. Ale zgodnie z regulaminem sklepu mogę kartę zwrócić w ciągiu 10 dni i tak też zrobiłem.

Prawo pozwala na zwrot towaru w ramach rękojmi, ale nie towarów już użytych! Przecież sklepy to nie wypożyczalnie, zgadza się? Czego Ty wymagasz??? "Dajcie mi, ja się pobawię 10 dni i Wam oddam, a Wy mi pieniążki."??? :roll:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlaśnie chodzi o to że ten porysowany śledz (chociaż mi sie zdawalo, że on cały był - ale oki) decyduje o tym, iż wymina nie była możliwa ;) A co do tego posta wyżej - Ja chciałem wymienić ją na radka 9800 pro a jak powiedzieli że będe musiał znowu czekać ...... dopiero poóźniej zwrot kasy - przeczytaj dokładnie ( ale już mnie przestało bawić oczekiwanie długimi tygodniami) - a ta możliwość jest po to by kartę przetestować nie uważasz ?? Bo jeżeli nie to po co jest na stronie sklepu tak napisane - zwrot w ciągu 10 dni bez podania przyczyny - to niech nie piszą takich rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gwarantują modowalność a nie moduje się to wymiana, normalka. a że FX nie spełnił oczekiwań a tylko na to mogli wymienić to znowu trzeba oddać, kupujesz co chcesz a nie co mają :!: poza tym jeśli się nie dopełnia warunków przy sprzedaży to wypadałoby przyjąć zwrot.

na zachodzie to jeszcze by przeprosili za czekanie, u nas jeszcze zgnoić :!:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się z tymi 10-cioma dniami. Kartę można zwrócić bez podania przyczyny! I jeśli nie spełnia twoich oczekiwań to masz prawo ją zwrócić (prawo kupna towarów wysyłkowych). Zresztą ja tak zrobiłem w komputroniku. Potestowałem przez 3dni 5900xt, nie spodobała mi się i ją odesłałem. Do paczki włożyłem tylko kartke jak mi konsultant poradził: Karta nie spełnia moich oczekiwań. Na kaske czekałem ok 2 tygodnie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gwarantują modowalność a nie moduje się to wymiana, normalka. a że FX nie spełnił oczekiwań a tylko na to mogli wymienić to znowu trzeba oddać, kupujesz co chcesz a nie co mają :!: poza tym jeśli się nie dopełnia warunków przy sprzedaży to wypadałoby przyjąć zwrot.

na zachodzie to jeszcze by przeprosili za czekanie, u nas jeszcze zgnoić :!:

dokladnie, zwlaszcza ze to nie kosztuje 100zl 8)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety to Polska właśnie - tutaj dalej klient jest na końcu, a sprzedwca to często Pan i Władca i próbuj tutaj coś załatwić............. a ile się jeszcze na telefon wyda bo nie łaska zadzwonić i poinformować o tym co się wogóle ze sprzętem dzieje ( z mailami to samo) - trzeba samemu informacje wyciągać - taki kraj, taka mentalność u niektórych ..... dobrze, że są i porządne w sklepy ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a komputronik nie jest lepszy. może nie sam sklep co ich dostawca - servisco. kumpel budę kupił, wysłali i w piątek rano buda byla w lubelskim oddziale ale do kolego nie dotarła, jeszcze kilka dni czekał. generalnie wysyłają jakimiś dziwnymi drogami i długo się czeka. pocztą z priorytetem idzie dzień i kosztuje mniej :!:

a co do porysowanego śledzia to wyślą tę kartę komu innemu więc nie chcą mieć śladów używania. serio trzeba było testować bez przykręcania, ale przyjąć muszą.

Moze i nie powinienem sie wypowiadac, bo sporadycznie kupuje cos w sklepach internetowych (mam swoj zaufany w poblizu i jakos mnie nigdy nie zawiodl), ale jak zamowilem 5900xt w komputroniku (u mnie na Ślasku byl pratycznie od MSI nie osiagalny), to dostalem produkt pojutrze rano. Mimo, ze zbluzgac komputronik za niebagatelne czasami sumy by nalezalo, to akurat na dostawe nie narzekam. A tak BTW >>> Do tematu: Wlasnie z takich powodow jak ten opisany w temacie zadko kiedy kupuje przez neta (czyt. kota w worku) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety to już kolejny topic o wybrykach sirius.pl. Nic tylko omjać ten sklep z daleka, który klienta ma głęboko w tyłku i obchodzi go tylko wyciąganie kasy.

 

Wysłałem maila tej treści do siriusa:

 

Prosze Panstwa - forum Tweak ma ponad 14000 zarejestrowanych uzytkownikow.

Niestety coraz czesciej mozna przeczytac tutaj o Panstwa sklepie w dosc zlym swietle. Przykladem niech bedzie ten link:

http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?p=823866#823866

 

Prosze sobie zdawac sprawe z tego, ze ludzie ci maja tez swoich znajomych (1 niezadowolony klient odciaga od sklepu 10 innych). Moze byscie jednak popracowali nad swoim wizerunkiem ?

 

pozdrawiam serdecznie

wojwar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety to już kolejny topic o wybrykach sirius.pl. Nic tylko omjać ten sklep z daleka, który klienta ma głęboko w tyłku i obchodzi go tylko wyciąganie kasy.

 

Wysłałem maila tej treści do siriusa:

 

Prosze Panstwa - forum Tweak ma ponad 14000 zarejestrowanych uzytkownikow.

Niestety coraz czesciej mozna przeczytac tutaj o Panstwa sklepie w dosc zlym swietle. Przykladem niech bedzie ten link:

http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?p=823866#823866

 

Prosze sobie zdawac sprawe z tego, ze ludzie ci maja tez swoich znajomych (1 niezadowolony klient odciaga od sklepu 10 innych). Moze byscie jednak popracowali nad swoim wizerunkiem ?

 

pozdrawiam serdecznie

wojwar

A to nie chodzilo przypadkiem o sirius.pl? Albo to ja cos nie kumam... ;)

 

UPDATE!!! >>> Kolega poprawil wypowiedz w poscie, wiec moj ma maly sens :> whatever....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie z Siriusa powinni zatrudnić kogoś od marketingu - bo albo o czymś takim nie słyszeli, albo mocno ta dziedzina kuleje u nich - nie zdają sobie sprawy ile jeden niezadowolony klient odciąga następnych - a zaufnie nie jest latwo odbudowac ;) (Myślenie ala PRL) Tylko szkoda ze my na tym cierpimi - klienci.............................

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety to Polska właśnie - tutaj dalej klient jest na końcu, a sprzedwca to często Pan i Władca i próbuj tutaj coś załatwić............. a ile się jeszcze na telefon wyda bo nie łaska zadzwonić i poinformować o tym co się wogóle ze sprzętem dzieje  ( z mailami to samo) - trzeba samemu informacje wyciągać - taki kraj, taka mentalność u niektórych ..... dobrze, że są i porządne w sklepy ;).

Hehe, ja na monitor w serwisie Iiyamy Deutschland czekalem ponad 2 miesiace. Najpierw miesiac czekania, az moj naprawia - niestety wrocil martwy kompletnie :evil: . Odsylka nastepnego dnia z powrotem. Potem ponad miesiac uzerania sie (brak tego modelu, nie moga wymienic) :evil: :evil: :evil: . W koncu po "ostrzejszym" :twisted: telefonie wymienili na nowszy model (MM904UT). Ale ten chyba tez pojedzie z powrotem - kiepski obraz :? . Generalnie na srodku ekranu pionowa linia ma dosc mocna odchylke w lewo (kolo 3mm) gdy na bokach jest ladnie prosto. Chcialem sie dowiedziec od Iiyamy (teraz Polska :lol: ) jakie jest blad dopuszczalny, ale na mail sie nie doczekalem. No nic, a moze ktos wie???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eh ja tam kupuje na giełdzie juz od pieciu lat i jeszcze ani razu nie miałem zadnych problemów.Sklepy internetowe staram sie omijac z daleka ze względu na to że nie można zobaczyc przed kupnem zamawianej przez nas rzeczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgodzę się z tymi 10-cioma dniami. Kartę można zwrócić bez podania przyczyny! I jeśli nie spełnia twoich oczekiwań to masz prawo ją zwrócić (prawo kupna towarów wysyłkowych). Zresztą ja tak zrobiłem w komputroniku. Potestowałem przez 3dni 5900xt, nie spodobała mi się i ją odesłałem. Do paczki włożyłem tylko kartke jak mi konsultant poradził: Karta nie spełnia moich oczekiwań. Na kaske czekałem ok 2 tygodnie!

za porysowaną uzywana obudowę i poobijany zalany kawą zasilacz kase oddawali raptem ~3tyg ! "ptaki kochane"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oni moze marketing maja na poziomie ale reszta lezy na calej linii, najwazniejsze zeby ktos wplacil pieniadze, reszta nie ma najwiekszego znaczenia, mozesz sobie czekac q r w a na to co zamowile a jeszcze idz z reklamacja to juz kompletne nieporozumienie szkoda gadac, a gadanie ze sledz byl porysowany moga sobie wsadzic w d u p e bo jak zloza komus zestaw to wsadza ta karte do zestawu i juz, wqrzajaca jest cala ta sytuacja jak nie pojdziesz osobiscie i nie narobisz rabanu to nic nie zalatwisz, z takim podejsciem niedlugo bedziemy za murzynami daleko

 

a teraz troche OT (sorry za to)

hehe ja tez mialem mala przeprawe z siriusem najpierw upewnilem sie dokladnie czy maja DOKLADNIE taki towar jak ja potrzebuje, zapewnili ze dostawa bedzie trwala max 2dni, (nie majac na magazynie tego co mi trzeba!!!) wiec zapytalem jak to mozliwe??!! na co dowiedzialem sie ze 1 dzien od producenta plus 1 do mnie, no nic po ustaleniu z prac. siriusa dowiedzialem sie ze specjalnie dla mnie sprawdzili i jest to co chcialem nad czym sie wiecej zastanawiac, zamowilem i czekam na potwierdzenie kupna :) czekalem troche i zadzwonilem, uslyszalem ze musza sprawdzic i zebym poczekal za chwilke oddzowni, po chwili (1 tydzin okolo) dostaje maila ze niestetety to co dostali nie jest zgodne raz ze specfikacja podana na stronie oraz dwa z tym co po tygodniowym sprawdzaniu podali mi pracownicy tegos supersklepu :) wiec zamwienie zostalo anulowane i dobrze mam ich gdzies

chodzilo konkretnie o pamiec TwinMOS Twister ddr400 cl2,5 nigdzie takiej nie ma :( to wiem ale po cholere d u p e zawracali

greets

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie panowie z Siriusa mieli prawo nie przyjac karty z porysowanym sledziem. Przepisy okreslaja, ze owszem-klient ma prawo oddac towar w terminie 10dni, jednak jesli nie jest on uszkodzony i nie nosi oznak uzywania. W tym wypadku niestety tak moglo nie byc, choc w gre wchodzi tu jeszcze kwestia jak mocne to bylo uszkodzenie i mogli ewentualnie nagiac to i machnac reka, ale prawo jak najbardziej odrzucic tez maja. Z tego co wiem, to mozna wrecz odrzucic zwrot jesli ktos zdjac folie z pudelka, ale z praktycznym zastosowaniem tego przepisu nie spotkalem sie ;)

 

Co do serwisow to niestety jest tak zawsze. Klient jest dobry jak kupuje. Jak juz kupil to ch.u... mu w d.u.p...

 

BTW. Ja nigdy nie przykrecam grafy-opiera sie o srubie, nie macha sie, nie wypada, ale nie przykrecam jej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

komputronik,4max, i jeszcze pare innych sklepów dba o klientów:) ale komputronik najlepiej,kumpel o 15 zamówił obudowe chiefteaca jakiegos i jutro o 14 obudowa już była:) tak samo jak kiedys zamawiałem 512sdram kingstony do serwerka 3 dni czekania i pamięci dotarły:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw jaki byłby temat jak którykolwiek z Was zamówił by grafę i przyszła by z porysowanym śledziem i porysowanym złączem AGP (tylko przez wyciąganie i wkładanie bo 10 klientów wcześniej zwracało ją zgodnie z prawem do 10 dni). Rozumiem jeżeli karta jest uszkodzona czy nie modowalna co teoretycznie gwarantowali, ale jeżeli ktoś kupuje kartę i po 10 dniach odsyła, to sorry, ale mieli rację że jej nie chcą wymienić nawet z tak błahego powodu jak porysowany śledź. Towar można zwrócić, ale nie może nosić śladów użytkowania, i bardzo dobrze, bo ja bym się wkurzył gdybym zamówił R9800PRO, wybulił ok. 1200 i dostał kartę która zjeździła całą Polskę i przetestowało ją 10 kupujących.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw jaki byłby temat jak którykolwiek z Was zamówił by grafę i przyszła by z porysowanym śledziem i porysowanym złączem AGP (tylko przez wyciąganie i wkładanie bo 10 klientów wcześniej zwracało ją zgodnie z prawem do 10 dni). Rozumiem jeżeli karta jest uszkodzona czy nie modowalna co teoretycznie gwarantowali, ale jeżeli ktoś kupuje kartę i po 10 dniach odsyła, to sorry, ale mieli rację że jej nie chcą wymienić nawet z tak błahego powodu jak porysowany śledź. Towar można zwrócić, ale nie może nosić śladów użytkowania, i bardzo dobrze, bo ja bym się wkurzył gdybym zamówił R9800PRO, wybulił ok. 1200 i dostał kartę która zjeździła całą Polskę i przetestowało ją 10 kupujących.

No sorry ale za takie rzeczy to bys sie wqrwil ale przeciez oni skladaja kompy wiec wsadzenie jej do zestawu jest bardzo dobrym rozwiazaniem.

Mozna tez napisac ze karta byla juz uzywana i taka wlasnie dostaniesz, tak ciezko jest napisac jednego maila?

Chyba nie wiem nie mow ze nie mogli przyjac.

 

Jak by mi odeslali karte to wymienil bym sledz na nowy i odeslal spowrotem i niech sie sprobuja przyczepic. :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem ciekaw jaki byłby temat jak którykolwiek z Was zamówił by grafę i przyszła by z porysowanym śledziem i porysowanym złączem AGP (tylko przez wyciąganie i wkładanie bo 10 klientów wcześniej zwracało ją zgodnie z prawem do 10 dni). 

Jakoś nas to nie obchodzi - każdy z nas jako klient ma prawo to zrobić bez podania przyczyn

 

Rozumiem jeżeli karta jest uszkodzona czy nie modowalna co teoretycznie gwarantowali

 

Stary - mijasz się z prawdą, bo nawet gdyby gwarantowali i działała to:

Ustawa z dnia 2 marca 2000 (Dz. U. 22.271) o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny

 

Art. 7. 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn , składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1.

 

 

, ale jeżeli ktoś kupuje kartę i po 10 dniach odsyła, to sorry, ale mieli rację że jej nie chcą wymienić nawet z tak błahego powodu jak porysowany śledź.

Wg mnie nie mieli racji

 

Art 7 ust 3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.

 

Każdy powie ci, że włożenie karty i używanie jej w celu sprawdzenia jak działa, mieści się w granicach zwykłego zarządu tą kartą

 

 

Towar można zwrócić, ale nie może nosić śladów użytkowania, i bardzo dobrze, bo ja bym się wkurzył gdybym zamówił R9800PRO, wybulił ok. 1200 i dostał kartę która zjeździła całą Polskę i przetestowało ją 10 kupujących.

Kupujący mają do tego prawo przy zawieraniu umów na odległość, bo z samej natury takiej umowy są w o wiele słabszej pozycji niż sprzedawca.

 

Rozumiem, że bronisz siriusa - ale niestety dsirius nie miał prawa nie przyjąć tej karty jeśli tylko śledź był porysowany, a rysy pochodziły od zwykłego wkręcenia karty do komputera

 

Gdyby napisali, że grafa była używana to na 100 by nikt jej nie kupił! To hurtownia a nie komis.

Mamy do tego prawo jako konsumenci (odsyłać w terminie 10 dniowym po przetestowaniu (a nawet przykręceniu karty i porysowaniu śledzia - no chyba poza wypadkiem rycla - bo to jest normalne użytkowanie karty)) - a jak ktoś tego nie rozumie to precz z nim.

 

w związku z tym, że wchodzimy do UE polecam jeszcze ten link - naprawdę pomocny

 

http://www.vagla.pl/skrypts/sprzedaz_na_odleglosc.htm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaczne od początku ;)

Jakies 1,5 miesiąca temu kupiłem radeona 9800se@pro w Siriusie - dotarł na drugi dzień (to jedyny tak szybki czas realizacji podczas całego zdarzenia). Dotrzeć dotarł - tylko po przetestowaniu - 3d mark 2003 już w drugim teście - Battle of Proxicon -  szachownica taka, że nic nie było widać - ślepy by zauważył (  model był wyselekcjonowany - jasne ;) ) Karte odesłałem - miły pan mnie poinformował iż juz dziś wysyła sprawny model, najpóźniej jutro - i ten tekst przez 1,5 tygodnia. Zdenerwowałem się i zmieniłem zmówienie na Geforce FX 5900XT Gainward. Karta dotarła. Ale zgodnie z regulaminem sklepu mogę kartę zwrócić w ciągiu 10 dni i tak też zrobiłem. Zdecydowałem się wymienić na Radeona 9800 pro. Znowu miły pan mnie poinformował że na karty trzeba czekać nawet ponad tydzień. Wtedy poprosiłem o zwrot gotówki i o dziwo nagle Radeon 9800 pro , którego  nie mieli , nie dość że się znalazł to już został do mnie wysłany ;). I tak czekałem na Radeona ale po paru dniach dostaje informacje - że jednak readon nie został wysłany gdyż Geforce Którego oddałem ma porysowany śledz ( sorry ale to co karty miałem nie przykrecać - może nie otwierać pudełaka nawet ?? a może użyć gumowych śrubek ;) ;)) I teraz karta do mnie wraca - zobaczymy czy dotrze. 

Ludzie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jak macie kupić coś drogiego to nigdy w tym sklepie - Komputronik całą obsługą bije to na głowe ;)

Ku Przestrodze ;) 

Pozdrowienia dla obsługi z Siriusa

Po kolei...

 

Tak jak Pan pisze Sirius.pl bardzo szybko zrealizował zamówienie. Karta była z puli wyselekcjonowanych, czyli w pełni modyfikowalnych. Niestety z puli kilkudziesięciu kart zdarzyły się 3 szt. z błędami. Oczywiście w ramach gwarancji były one wymieniane. Pech chciał, że Pan swój egz. odesłał w okresie kiedy jedna dostawa się skończyła a druga miała przyjechać za tydzień. Informacje które Pan otrzymywał w odpowiedzi na maile, które słał Pan codziennie w kilku egz na kilka naszych maili, mówiły o tym że postaramy się to wymienić od ręki. Przez to jednak że kart brakło ze starej dostawy sprawa przeciągnęła się o tydzień. O tym został Pan poinformowany, dlatego zdecydował się Pan na wymianę na Gainwarda GF FX 5900XT. Nie robiliśmy tutaj żadnych problemów, mimo że wymiana jednej karty na drugą to także praca papierkowa z korektami i gwarancjami. Karta Gainwarda została wysłana do Pana już po 1 dniu od decyzji Pana o wymianie. Dopłacił Pan tylko różnicę za pobraniem.

 

Karta jednak z jakichś przyczyn Panu nie odpowiadała i w kolejnych dniach wysłał Pan prośbę o wymianę na Radeona 9800Pro. Zgodziliśmy się w ciemno nie widząc karty, którą Pan odeśle. Kart 9800Pro w tym dniu nie było i poinformowaliśmy o tym. Karty jednak dojechały kolejnego dnia i były już dostępne - przesyłka została przygotowana na magazynie. Później ze względu na poniższe wstrzymana wysyłka.

 

Kartę Gainwarda otrzymaliśmy i odesłaliśmy również na korektę - tym razem do firmy MMV, wyłącznego dystrybutora marki Gainward w Polsce. Tam na następny dzień niestety odmówiono nam korekty ze względu na porysowanego śledzia. Na nasze życzenie wystawiona została przez MMV ekspertyza, którą chcieliśmy Panu przefaksować i którą możemy udostępnić każdemu.

 

Myślę że tak jak napisał jeden z forumowiczów nikt nie chciał by otrzymać karty która nosi ślady używania. Dlatego uważamy że decyzja MMV o odesłaniu karty jest jak najbardziej zasadna. Towar można zwrócić do 10 dni bez podania przyczyn, ale stan towaru musi być nienaruszony i nie wskazywać na używanie sprzętu. Da się sprawdzić sprzęt bez śladu, wystarczy być ostrożnym. Wiele osób sprawdza sprzęt, jeśli nie wypadnie tak dobrze jak oczekują, bo i tak może się zdarzyć - odsyłają do nas i sprzęt jest korygowany. Klient może wybrać inny sprzęt lub poprosić o zwrot gotówki. Sytuacji kiedy odmówiliśmy zwrotu gotówki było w naszej historii tylko kilka i właśnie ze względu na uszkodzenie opakowania czy samego produktu.

 

Proszę napisać w którym miejscu Sirius.pl zachował się źle lub nieprofesjonalnie. Cały czas byliśmy w kontakcie mailowym, znał Pan też przybliżone terminy wymiany i wysyłek.

 

Dla każdego sklepu internetowego ważna jest opinia, jak już ktoś napisał wyżej. Szkoda tylko że niektóre sytuacje są przedstawiane w innym świetle i nie do końca są prawdziwe... Każdą sytuację staramy się wyjaśniać i tak uczyniliśmy i tym razem.

 

Pozdrawiamy,

 

załoga Sirius.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Droga załogo siriusa

 

zostało napisane na forum przez waszego przedstawiciela

 

Tam na następny dzień niestety odmówiono nam korekty ze względu na porysowanego śledzia. Na nasze życzenie wystawiona została przez MMV ekspertyza, którą chcieliśmy Panu przefaksować i którą możemy udostępnić każdemu.

 

Myślę że tak jak napisał jeden z forumowiczów nikt nie chciał by otrzymać karty która nosi ślady używania. Dlatego uważamy że decyzja MMV o odesłaniu karty jest jak najbardziej zasadna. Towar można zwrócić do 10 dni bez podania przyczyn, ale stan towaru musi być nienaruszony i nie wskazywać na używanie sprzętu.

to co pan napisał dziwnie niepasuje do brzmienia ustawy:

 

Art 7 ust 3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.

 

każdy biegły, czy też ekspert wyda opinię, że przykręcenie karty do komputera jest dopuszczalne w granicach zwykłego zarządu.

 

Niestety dla państwa przepis ten nie wymaga od użytkownika "nadzwyczajnej dbałości" o mienie powierzone - a jedynie zwykłe zachowania

 

Jeśliby facet porysował ryclem śledzia - to co innego, ale jeśli śledź nosił tylko ślady przykręcania (od śruby) to w świetle powyższego przepisu powinniście państwo tą kartę przyjąć

 

 

Proszę napisać w którym miejscu Sirius.pl zachował się źle lub nieprofesjonalnie.  

napisałem ;)

 

 

pozdrawiam

wojwar

 

liczymy na dalsze wyjaśnienia - bo może się okazać, że faktycznie karta była strasznie porysowana, albo śledź był powyginany albo coś innego się ze śledziem stało, czego do zwykłego użytkowania zaliczyć nie można

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak jest "na linii" przedstawiciel z Sirius.pl to ja w tym momencie zadam pytanie również dotyczące kart graficznych: "Załóżmy, że "padła" karta graficzna, których już się nie produkuje - powiedzmy Radeon 9700 Pro, siadły pamięci. Wysyłam ją do Was z reklamacją. Co robicie? Wątpię czy dostanie się TAKĄ SAMĄ nową, bo raczej nie ma ich u dystrybutorów, a naprawiac przecież takiej usterki nie będziecie. Zwrot gotówki? Też bez sensu, bo zapewne zaoferowalibyście sumę zdecydowanie niższą niż ta za jaką da się kupić dostępną dziś kartę graficzną o BARDZO ZBLIŻONYCH parametrach - vide Radeon 9800.

A może specjalnie uznano by, że usterka jest z winy klienta. Nie mamy takich kart to lepiej tak załatwić sprawę i nie trzeba się martwić o straty.

 

Bardzo ciekaw jestem jak rozwiązalibyście taką kwestię. Proszę publicznie podzielić się opinią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i są "pozytywne efekty" takiego działania na forum ;) Sirius pierwszy raz sam z siebie do mnie napisał maila nie jako odpowiedz na moje maile!! Chciałem tu przedstwaić całokształt sprawy a nie jedynie sprawę ze śledziem ( chociaż dziś najpóźniej jutro wg zapewnień karta do mnie dojdzie i wtedy ocenie te porysowania - z tym zobacze). Ale jeżeli chodzi o profesjonalizm to :

- gruntowna selekcja kart graficznych modowalnych - panowie to się sypało już na początku 3dmarka

- maile ( :D ) - karta zostanie wysłana dziś najpóźniej jutro :)

- kontakt telefoniczny - dzwonienie po 5-6 razy dziennie aby dotrzeć do osoby, która może udzielić informacji

- z dostwą 9800pro to nie bylo na drugi dzień tylko 1,5h po napisania przeze mnie maila o zwrot gotówki - karta nie dość że sie znalazła to już została wysłana (" treśc maili posiadam jakby coś ;) ")

- ...............

P.S. Uważam że forum jest od tego aby każdy mógł wyrazić swoją opinię i zgodzę się z zarzutami o brak obiektywizmu - gdyż moja ocena z natury rzeczy bedzie subiektywna - i trudno aby bylo inaczej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jedno jest pewne :twisted: nie kupuję i nie bede kupował w siriusie,kilka razy chciałem zamówić coś u nich ale na telefon zawsze było coś w tym stylu "sorry teraz nikt nie podejdzie do tel.bo może każdy jest urżnięty i leży pod stołem (JOKE)" zamówienia poprzez e-mail zostają przyjęte(tak gdzieś + - jeden dzień) po 5 dniach,tak więc ogólnie nic nie zdąrzyłem kupić od siriusa a już się zraziłem do ich sklepu, natomiast dokonałem zakupu w sklepie tweak.pl aka barwkomp i zamówienie przez tel.zostało zrealizowane w ciągu 10 godzin,i raniutko przed dzrzwiami z paczką w zębach stał pan z DHL'a :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...