jarman Opublikowano 15 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 15 Marca 2010 Gra jest piękna pod względem fabuły i grafy.przeszedłem w 21 godzin Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 16 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2010 Ile godzin grania będzie w Dragon Age: Początek - Przebudzenie? Premiera lada dzień :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pupu2 Opublikowano 16 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2010 21h przeszełeś Origins czy awakening? Ja mam na koncie 30h gameplay time i 22% ukończone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 16 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2010 Ile godzin grania będzie w Dragon Age: Początek - Przebudzenie? Premiera lada dzień :) Jesli sugerowac by sie wczesniejszymi zapowiedziami to okolo 15. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pupu2 Opublikowano 16 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2010 Zna ktoś specyfikę silnika Eclipse? Czemu jest on taki zasobnożerny? Z tego co dostrzegam, grafika w dragon age jest .. ładna, choć skromna. Bardzo prosta geometria, textury raz ładne (postacie oraz wszelkie kamienie), raz nie. Intensywnie wykorzystywane normal mapy, choć są miejsca gdzie pomylone są jej współrzędne. FPSy lecą w dół zwłaszcza przy efektach cząsteczkowych, wszelkie dymy, światła wolumetryczne, falowanie ciepłego powietrza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 16 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2010 Zabawny jest fakt, że gra non stop żre 100% procka, nieważne czy w menu głównym, czy w samej grze... Trochę pokpili konwersję. Do tego po dodaniu modów z teksturami w wysokiej rozdziałce gra robi się niestabilna - pod koniec zaliczałem questy u krasnoludów i musiałem wywalić texture packi, bo grać się nie dało :P Z fpsami problemów nie miałem póki co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pupu2 Opublikowano 16 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2010 Skąd te texture packi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 16 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2010 Dragon nexus - zajrzyj w Top 100 itd.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 16 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2010 Wiesz, to ze gra uzywa 100% CPU to chyba nie az taka wada? W koncu po cos ta moc obliczeniowa jest, nie ma sensu zeby CPU lezal odlogiem ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pupu2 Opublikowano 16 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 16 Marca 2010 Mi używa 75% (100% na 3 rdzenie, bo tylko tyle gra wykorzystuje). :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 19 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2010 Dzis premiere ma dodatek Przebudzenie. Ja juz swoje mam i jak narazie ciekawie sie zaczyna. Nowe czary, umiejetnosci i dodatkowe talenty. I uwaga, ciekawostka. Jezeli twoja postac zginela na koncu to i tak mozna nia kontynuowac zabawe w dodatku :blink: Cos tworcy pochrzanili z tymi zapowiedziami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aquarium Opublikowano 19 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2010 Bardzo dobrze jak ktoś sejwa nie zachował. Ja muszę poczekać na paczkę, koję serducho asasynem ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pupu2 Opublikowano 19 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 19 Marca 2010 http://img248.imageshack.us/img248/5271/88278469.jpg Czy u was również brakuje opcji "Zamrożenie". Chcę "pieścią" (taki spell do roztrzaskiwania) przywalić w przeciwnika, który jest zamrożony.. ale nie widzę takiej opcji w taktyce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 21 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2010 Gdyby ktos rozwazal gre na powaznie w Przebudzenie to sugeruje sie wstrzymac do pierwszego patcha. Dodatek jest przepelniony roznymi bledami zaczynajac od problemow z ekwipunkiem (glownie dla importowanych postaci), ale tez znikajacym po jednym z zadan, poprzez brak czy niepoprawne dzialanie niektorych umiejetonosci, niewidzialne sciany w niektorych mapach a na bledach w questach konczac. Osobiscie utknalem w "Nieprzebytym Lesie" tylko dlatego, ze podazajac za skrzynka gra przerzucila mnie na drugi koniec mapy co w efekcie skopalo skrypty i jedno z glownych zadan nie chce mi ruszyc dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 21 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2010 Z mojej strony jedyne bledy jakie zauwazylem to glownie gdzie niegdzie znikaja teksturki z ikon, no i najwiekszy blad to niedzialajace wie dodatkowe umiejetnosci z dlc twierdzy straznika. Zadania z Lasu i bagna mam juz wykonane i wlasnie zabieram sie za dziure w ziemi i jak narazie nie mam takich problemow jak ty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 21 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2010 Widac masz wiecej szczescia. Mi juz na starcie zniknela prawie cala bizuteria i bron, nie moglem skorzystac z 2 skilli z oryginalnej gry i wlasnie utknelem w lesie. Cala, wciaz uaktualniania lista bledow jest na forum Bioware: klik. Mam tylko nadzieje, ze przynajmniej te, ktore uniemozliwiaja dalsza rozgrywke poprawia jak najszybciej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernik Opublikowano 21 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2010 no wezcie mnie nie zalamujcie... wlasnie kupilem DAO + DODATEK - a tu taki klops, mam nadzieje ze te bledy to sa tylko przy probie gry w dodatek, w samej podstawce sie nie zdarzaja... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 21 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2010 W przypadku podstawki pamietam tylko jeden problem, ktory uniemozliwial rozgrywke. Gdzies w Orzamarze nie pojawiala sie niektorym postac, ktora powinna przylaczyc sie do druzyny, wiecej mozna znalezc gdzies w tym temacie. Podejrzewam jednak, ze w ktoryms z tych kilku patchy zostalo to poprawione. i problem juz nie wystepuje. Lista do ktorej link podalem dotyczy tylko dodatku wiec jest szansa, ze zanim skonczysz podstawke to wiekszosc poprawia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 21 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2010 Ja natomiast mam inny problem, Przebudzenie zamówiłem w Gram.pl w preorderze i dostałem dwa kody na przedmioty, łuk Bergana i Perła Pomazańca. Wpisałem kod na łuk i ok działa, natomiast na perłę nie działa, na BioWare Social Network wyskakuje mi informacja że ten kod jest już zużyty. Pisałem do pomocy technicznej na gram.pl (bo u nich tylko te przedmioty są) i zobaczymy co mi odpowiedzą. Miał ktoś taki problem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 22 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2010 Nie, u mnie kod dziala. Nie dzialaja za to skille z Twierdzy Straznika i zniknely mi wszystkie przedmioty z bonusow (za preorder, za wersje przegladarkowa), ale tu juz Bioware dalo tylka, ze nie przystosowalo tych itemow do dodatku. Itemy do Przebudzenia sa widoczne w menu w dwoch wersjach (do podstawki i dodatku), zas reszta jest tylko w wersji z podstawki. Co prawda strasznie za tym nie tesknie, ale jednak wypadaloby, zeby to wyprostowali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gosu Opublikowano 22 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2010 (edytowane) NO to u mnie coś ie takz tym kodem, ciekawe jak gram.pl to wyprostuje bo to ich wina jest. EDIT. Dostałem wiadomość zwrotną z gram.pl wraz z nowym kodem i przeprosinami za zaistniałą sytuację. Dobra robota z ich strony :) Edytowane 22 Marca 2010 przez Gosu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jotgie69 Opublikowano 23 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2010 Największy bug jaki mi się trafił w Przebudzeniu, to strata całego ekwipunku w jednej z misji. Na szczęście da się to obejść (a niektórym się w ogóle to nie zdarza). Niestety poprzedniego save'a zrobiłem ponad 3 godziny wcześniej, więc wyobraźcie sobie jak się wkurzyłem... Poza tym zdarzają się panny z męskimi głosami (to było też w podstawce) i nieznikające ikony powiadomień nad NPCami. Przebudzenie wydaje mi się dużo łatwiejsze - podstawkę przechodziłem na łatwym, tu domyślnie był normal i wcale tego nie zauważyłem, dopiero walka na szczycie góry w nieprzebytym lesie zmusiła mnie do zmiany poziomu (podziwiam walczących na najtrudniejszym poziomie... na takim każdy biały przeciwnik byłby dla mnie bossem :)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 23 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 23 Marca 2010 (edytowane) Gra ukonczona. Nie udalo mi sie wykonac zadan dla Justyniana i Oghrena przez brak odpowiednich osob (blad gry) i Siris czy jak ona ma (dołączylem ja ostatnia do druzyny wiec nawet nie zdazylem z nia porzadnie sie zapoznac). Zajelo mi to 16h i 50m. Ostatnia walka duzo prostsza a i zakonczenie gorsze od tego z podstwaki i duzo krotsze. Edytowane 23 Marca 2010 przez Szela Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthaios84 Opublikowano 25 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2010 (edytowane) Mam pytanie dla tych co grają w przebudzenie. Niedawno sobie dopiero kupiłem DA:O i zaczynam swoją przygodę. Warto kupować przebudzenie i grać w oryginalną opowieść z zainstalowanym dodatkiem ? Czy jak bym wtedy zaczął grę od początku (główna oś fabularna DA:O) to miałbym dostęp do dodatkowych umiejętności i zaklęć dostępnych w DA:A ? ( Chodzi mi o to, czy zostało to rozwiązane tak jak tron Bhalla w Baldur's Gate 2, mając zainstalowany ten dodatek można było zacząć historię z Shadows of Amn z dostępem do nowych skilli, specjlaizacji itp. Czy w Dragon Age też tak to działa ?) Edytowane 25 Marca 2010 przez Matthaios84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzychuG Opublikowano 25 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2010 Prawde mowiac watpie, Przebudzenie dzieje sie historycznie po Poczatku wiec nie mialo by to sensu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szela Opublikowano 25 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2010 Nie ma tych umiejetnosci dostepnych w podstawce niestety. Poza tym te umiejetnosci wymagaja postaci na wysokim poziomie (chyba od 20 sie zaczynaja). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthaios84 Opublikowano 25 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2010 Ok, dzięki wielkie. Interesowało mnie to bo słyszałem, że idzie importować postać z DA:O do DA:A i się zastanawiałem czy mając na uwadze nowe umiejętności i specjalizację nie zacząć rozwijać w inny sposób swojej postaci, bardziej w kierunku DA:A. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 25 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 25 Marca 2010 Nie ma sensu, poza tym Przebudzenie jest odrebnym modulem, calkowicie niezaleznym od podstawki. Jest to rozwiazane w taki sam sposob jak w Neverwinter Nights. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jotgie69 Opublikowano 26 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 26 Marca 2010 Trochę mnie zaskoczyło techniczne rozwiązanie zakończenia: w Początku ostatni save był po finałowej walce, w Przebudzeniu jest przed... po finałowej walce są już tylko napisy końcowe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernik Opublikowano 27 Marca 2010 Zgłoś Opublikowano 27 Marca 2010 (edytowane) zaczynam przygode z DAO, co polecacie, wybrac 3 postacie i pakowac je na maksa, czy rownomiernie rozwijac cala druzyne? od kogo uczyc sie specjalizacji (Berserker itp.)? czy warto sie przejmowac poparciem poszczegolnych postaci, faktycznie moga odejsc gdy im za duzo spadnie poparcia? jak zadowolic 'wszystkich'... Edytowane 27 Marca 2010 przez ernik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...