Skocz do zawartości
Slayer

Quake 3

Rekomendowane odpowiedzi

ta komenda to nie timedemo 1 a cg_drawfps 1 i odpowiada za wyświetlanie aktualnego stanu fps ( w danej sekundzie ) ,jak chcesz grać to radzę ustalić stałą liczbę fps ( gra się bardziej równo -lepiej się skacze )

jak masz w teście timedemo 1 np 150 fps to ustaw sobie max fps na powiedzmy 110-120 (ja u siebie mam zawsze 90 ) ;ta komenda na ustalenie maxymalnego pułapu fps to bodajżę sv_maxfps (liczba fps) [ale nie jestem pewny]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ta komenda to nie timedemo 1 a cg_drawfps 1 i odpowiada za wyświetlanie aktualnego stanu fps ( w danej sekundzie ) ,jak chcesz grać to radzę ustalić stałą liczbę fps ( gra się bardziej równo -lepiej się skacze )

jak masz w teście timedemo 1 np 150 fps to ustaw sobie max fps na powiedzmy 110-120 (ja u siebie mam zawsze 90 ) ;ta komenda na ustalenie maxymalnego pułapu fps to bodajżę sv_maxfps (liczba fps) [ale nie jestem pewny]

Ja bym Ci radzil zrobic com_max 125 na promode jak masz 125 sa ciut dluzsze skoki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"]

Witam

Ludzie, dlaczego wszyscy sie podniecaja FPS? Przeciez to nienormalne (jak dla mnie)? :?  

Pozdrawiam

Otóż w Quake 3 ilosc FPSow ma duze znaczenie wbrew pozorom...

To wyjasnij mi prosze te znaczenie (oprocz tego ze przy 10 fps nie da sie grac) :?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam procka Athlona 1,700+, karte graficzna GF 2 MX 400 64MB 256 RAMu i jak zainstalowalem Quake III + patcha+ mod Bid For Power to jak zaczynam sobie grac w mulitpa to po 2-3 minutach grania zwiesza mi sie caly komp i jedyne co moge zrobic to restart. Pomozcie!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak nie ten path to moze zasilacz zdycha 

Podaj jakiego masz

no ale muwi ze w multiplu a jescze nie powiedzial o singlu bo jesli w singlu wszystko jest ok a w multiplu sie rabie to raczej nie jest wina zasilacza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze cos z opengl'em jezeli Ci sie tak zawiesza komp bo zailke chyba mozna wykluczuc bo by sie restartowal komputer a nie wieszal - tak mi sie wydaje. Wrzuc opengl'a z system32 do glownego katalogu q3 i do baseq3, jak to nie opmoze to nie wiem... ale byc moze przekreciles karte - nie pisales czy podkrecales czy nie, sprawdz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze cos z opengl'em jezeli Ci sie tak zawiesza komp bo zailke chyba mozna wykluczuc bo by sie restartowal komputer a nie wieszal - tak mi sie wydaje. Wrzuc opengl'a z system32 do glownego katalogu q3 i do baseq3, jak to nie opmoze to nie wiem... ale byc moze przekreciles karte - nie pisales czy podkrecales czy nie, sprawdz :)

mysle ze to jednak problem sprzetu/sterow.....jakby mu sie wieszal na opengl'u to by go do konsoli wywalilo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam świeżo zainstalowanego q3(orginał z Cd-key, point 1.32) moge łączyć się z serverami ala po wejściu do gry wyskakuja ekstremalne pingi (600 - 800 ) :( cóż mam zrobić by sobie pograć ???

ps do znajdywania serverów nie używam żadnego prog .

pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam świeżo zainstalowanego q3(orginał z Cd-key, point 1.32) moge łączyć się z serverami ala po wejściu do gry wyskakuja ekstremalne pingi (600 - 800 ) :( cóż mam zrobić by sobie pograć ??? 

ps do znajdywania serverów nie używam żadnego prog .

pozdro

Sorki , że zadam zabawne pytanie.....a masz ustawione w menu w ustawiniach połaczenie na modem ???? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...